Κάθε ρεκόρ σπάει η παγκόσμια βιομηχανία gaming τα έσοδα της οποίας αναμένεται να φτάσουν 222 δισ. ευρώ το 2022, με τη μερίδα του λέοντος να έχει το mobile gaming που αναμένεται στο τέλος του έτους να εισφέρει στον κλάδο το 61% των εσόδων του, ήτοι 136 δισ. δολάρια.
Μάλιστα, τα έσοδα του κλάδου του mobile gaming αναμένεται ότι θα αυξηθούν φέτος 1,7 φορές ταχύτερα από τη συνολική αγορά παιχνιδιών. Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της Data.ai (πρώην App Annie) και της IDC, ενώ τα έσοδα του mobile gaming αυξάνονται, εκείνα από παιχνίδια που παίζονται σε υπολογιστή ή σε κονσόλες περιορίζονται.
Ειδικότερα, όπως σημειώνει η ιστοσελίδα sepe, η αγορά του gaming μέσω κονσόλαςαναμένεται να μειωθεί στα 42 δισ. δολάρια, τα παιχνίδια PC/Mac να εισφέρουν 40 δισ. δολάρια στα συνολικά έσοδα του τομέα και οι φορητές κονσόλες 4 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την έκθεση «Gaming Spotlight 2022» των δύο εταιρειών, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χρήστες κατέβασαν 45% περισσότερα παιχνίδια για κινητά την εβδομάδα το 1ο τρίμηνο του 2022 από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Ξοδεύτηκαν πάνω από 1,6 δισ. δολάρια την εβδομάδα σε παιχνίδια
Μάλιστα είναι εντυπωσιακό ότι το 1ο τρίμηνο του 2022, οι καταναλωτές ξόδευαν πάνω από $1,6 δισ. την εβδομάδα σε παιχνίδια για κινητά στο iOS και στο Google Play, αύξηση 30% σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Η Κίνα στην κορυφή
Από την έκθεση Gaming Spotlight 2022 προκύπτει ότι η περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού είναι αυτή, που σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου αγοράς στις παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες για gaming. Η Κίνα πρωτοστάτησε σε αυτήν την ανάπτυξη το 1ο τρίμηνο του 2022, ενώ η Βόρεια Αμερική και η Δυτική Ευρώπη αντιστοιχούσαν στο ήμισυ των δαπανών για παιχνίδια για κινητά.
Στο μεταξύ, τα μέλη της, οι Gen X και οι Baby Boomers, είναι οι χρήστες, που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση στις δαπάνες για mobile gaming.
Ποια παιχνίδια προτιμούν οι καταναλωτές
Όσον αφορά το ποια είναι τα βασικά παιχνίδια που κυριαρχούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών και άρα στις καταναλωτικές δαπάνες εντός των καταστημάτων εφαρμογών, κυριαρχούν τα παιχνίδια με διαδικτυακές λειτουργίες σε πραγματικό χρόνο, όπως PvP (player-vers-player), αλλά και τα παιχνίδια μεταξύ πλατφορμών, όπως το PUBG Mobile.
Σύμφωνα, τέλος, με την έκθεση, η ροή παιχνιδιών αύξησε την αφοσίωση και τη δημιουργία εσόδων: Οι πλατφόρμες που εστιάζουν στο gaming, όπως το Twitch , το Omlet Arcade και το BOOYAH Live σημείωσαν επιταχυνόμενη αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών.
Μοχλός ανάπτυξης τα κινητά στη βιομηχανία του gaming
Οι αναλυτές, σχολιάζοντας τη δυναμική του mobile gaming, τονίζουν με νόημα ότι «το gaming μέσω κινητών τηλεφώνων πρακτικά «εκδημοκρατίζει» τον κλάδο των παιχνιδιών, αφού είναι προσιτά σε περισσότερους χρήστες. Το κινητό εκδημοκρατίζει τον χώρο και είναι, πλέον, ο κύριος μοχλός ανάπτυξης για την παγκόσμια βιομηχανία του gaming», αναφέρει η μελέτη.