06:03
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
06:03
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

To «J2US» επέστρεψε και πήρε την πρωτιά στο δυναμικό κοινό της τηλεθέασης με 19,9%

O Νίκος Κοκλώνης στο τρέιλερ του J2US / Φωτογραφία: Ιnstagram

O Νίκος Κοκλώνης στο τρέιλερ του J2US / Φωτογραφία: Ιnstagram

09.10.2022
12:18
Τελευταία ενημέρωση: 09/10/2022 • 14:43
Το «J2US» ήταν ο νικητής στο δυναμικό κοινό της τηλεθέασης

Το J2US επέστρεψε το βράδυ του Σαββάτου (8/10) στους τηλεοπτικούς δέκτες, μέσω του Alpha, με τις εκπλήξεις και τα ανατρεπτικά ντουέτα να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού και να του δίνουν μία πρωτιά στη μάχη της τηλεθέασης.

Πιο συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό το J2US κατέγραψε 19,9%, η Γη της Ελιάς 16,1%, το Μαίρη Μαίρη Μαίρη 11,2%, ο Γλυκάνισος 5,8%, το Φλόγα κι Άνεμος 4,7%, η Λάβα 3,4%, το Ό,τι Αγαπώ 3% και το Κι όμως είμαι ακόμα εδώ 2,3%.

Στο γενικό σύνολο η Γη της Ελιάς σημείωσε 26,6%, το J2US 17,8%, το Μαίρη Μαίρη Μαίρη 14,9%, ο Γλυκάνισος 5,8%, το Κι όμως είμαι ακόμα εδώ 5,3%, το Φλόγα κι Άνεμος 5,1%, το Ό,τι Αγαπώ 4,2% κι η Λάβα 3,7%.

Η τηλεθέαση το βράδυ του Σαββάτου (10/10)

Συνοπτικά οι μετρήσεις τηλεθέασης:

Δυναμικό Κοινό

  • J2US – 19,9%
  • Γη της Ελιάς – 16,1%
  • Μαίρη Μαίρη Μαίρη – 11,2%
  • Γλυκάνισος – 5,8%
  • Φλόγα κι Άνεμος – 4,7%
  • Λάβα – 3,4%
  • Ό,τι Αγαπώ – 3%
  • Κι όμως είμαι ακόμα εδώ – 2,3%

Γενικό Σύνολο

  • Γη της Ελιάς – 26,6%
  • J2US – 17,8%
  • Μαίρη Μαίρη Μαίρη – 14,9%
  • Γλυκάνισος – 5,8%
  • Κι όμως είμαι ακόμα εδώ – 5,3%
  • Φλόγα κι Άνεμος – 5,1%
  • Ό,τι Αγαπώ – 4,2%
  • Λάβα – 3,4%

Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση