10:31
08/12/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
10:31
08/12/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Συγκλονίζει ο Κωστέτσος: «Έχω υπάρξει στην ζωή μου 2 φορές θύμα παιδοφιλίας» (βίντεο)

Ο σχεδιαστής Βασίλειος Κωστέτσος / Φωτογραφία: Open

Ο σχεδιαστής Βασίλειος Κωστέτσος / Φωτογραφία: Open

03.12.2022
13:23
Τελευταία ενημέρωση: 03/12/2022 • 19:10
Τι δήλωσε ο σχεδιαστής Βασίλειος Κωστέτσος

Σόκαρε με τα όσα είπε στις τηλεοπτικές κάμερες ο σχεδιαστής Βασίλειος Κωστέτσος.

Ο γνωστός σχεδιαστής παραβρέθηκε σε event μόδας το βράδυ της Παρασκευής και μίλησε για το Μy Style Rocks, τις επικρατέστερες παρουσιάστριες του show, ενώ προχώρησε και σε μία βαθιά εξομολόγηση από την παιδική του ηλικία.

Με αφορμή το σκάνδαλο του οίκου Balenciaga, ο Βασίλειος Κωστέτσος προχώρησε σε μία προσωπική εξομολόγηση, παραδεχόμενος πως έχει πέσει δύο φορές θύμα παιδοφιλίας.

«Έχω βιώσει κι ο ίδιος σε μικρή ηλικία, λίγο πριν γίνω έφηβος 12-13 χρονών, ένα είδος παιδοφιλίας απέναντί μου. Το έχω υποστεί, όμως με προστάτευσαν όλα αυτά με τα οποία με μεγάλωσαν οι γονείς μου και ξέφυγα. Κι άλλη μια φορά που με προστάτευσαν κάποιοι άλλοι. Οπότε μπορώ να έχω άποψη ο ίδιος για την παιδοφιλία» αποκαλύπτει ο σχεδιαστής και σοκάρει.

Το σκάνδαλο του οίκο Balenciaga

Τις τελευταίες ημέρες ο οίκος μόδας Balenciaga έχει βρεθεί στο επίκεντρο σφοδρής κριτικής για τη νέα καμπάνια του, για την οποία κατηγορείται από πολύ κόσμο, εντός και εκτός social media, για φωτογραφικό υλικό που παραπέμπει σε παιδική πορνογραφία και σεξουαλική εκμετάλλευση ανήλικων παιδιών.

Όπως ήταν αναμενόμενο το θέμα πήρε σύντομα τεράστιες διαστάσεις, ενώ ονόματα celebrities που συνδέονται στενά με τον οίκο μόδας, όπως αυτό της Kim Kardashian και του Kanye West, ενεπλάκησαν πολύ σύντομα κάνοντας το σκάνδαλο να πάρει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις εντός και εκτός μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Balenciaga 🕊 (@balenciaga)

Οι καμπάνιες απεικόνιζαν δύο μικρά κορίτσια να κρατούν λούτρινα ζωάκια ντυμένα με κάτι που θύμιζέ έντονα στολές BDSM. Την περασμένη εβδομάδα οι αμφιλεγόμενες καμπάνιες τράβηξαν την προσοχή χρηστών του Twitter, οι οποίοι επέκριναν τον οίκο μόδας. Το θέμα σύντομα έλαβε μεγάλες διαστάσεις με πολλούς να το επικρίνουν έντονα τόσο στο Twitter όσο και στο TikTok, ενώ δημιουργήθηκε και το hashtag #cancelbalenciaga.

Συγκεκριμένα, πολλοί χρήστες των social media επικρίνουν τον οίκο και τον creative director, Demna Gvasalia, για φωτογραφικό υλικό που σεξουαλικοποιεί παιδιά και παραπέμπει σε παιδική πορνογραφία. Οι συγκεκριμένες εικόνες και ολόκληρη η καμπάνια έχουν πλέον «κατέβει» από τα social media, ενώ η Balenciaga κατέθεσε αγωγή κατά της North Six, της εταιρείας παραγωγής που διαχειριζόταν τα logistics για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική της καμπάνια με παιδιά και τον σκηνογράφο Nicholas Des Jardins, ζητώντας αποζημίωση 25 εκατ. δολάρια.

https://twitter.com/Janeisboring/status/1594889898125062144?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1594889898125062144%7Ctwgr%5E0429968ae0526706cd3ea6df73de1e2e81c8d84a%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.neolaia.gr%2F2022%2F11%2F29%2Fbalenciaga-skandalo-apokathilosi%2F

Σε μία ξεχωριστή φωτογραφία που επίσης κυκλοφόρησε στις 21 Νοεμβρίου η Balenciaga δημοσίευσε μία νέα διαφήμιση για την κολεξιόν της Άνοιξης του 2023, η οποία περιλαμβάνει στη φωτογράφιση και μια σελίδα από απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που απαγορεύει την προβολή παιδικής πορνογραφίας. Όλα αυτά «πυροδότησαν» όχι μόνο τη σφοδρή κριτική κατά του οίκου μόδας, αλλά και πολλές θεωρίες συνωμοσίας.

Η Balenciaga έσπευσε να διαγράψει τις εικόνες και να απολογηθεί μέσω των stories στο Instagram γράφοντας μεταξύ άλλων ότι «καταδικάζει οποιαδήποτε μορφή κακοποίησης των παιδιών και υπερασπίζεται την ασφάλεια και την ευεξία των παιδιών». Παράλληλα, ο φωτογράφος της καμπάνιας, Gabriele Galimberti, με δική του ανακοίνωση αποποιείται των ευθνών του αναφέροντας ότι ο ίδιος δεν είχε το δικαίωμα να εκφέρει λόγο ως προς την επιλογή των προϊόντων, των μοντέλων ή το συνδυασμό τους, κάνοντας μία προσπάθεια να αποστασιοποιηθεί απ’ όλο το σκάνδαλο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gabriele Galimberti (@gabrielegalimbertiphoto)



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση