Η Σαντορίνη είναι ένα από τα διασημότερα μέρη του κόσμου και δεν χρειάζεται συστάσεις.
Παρ’ όλα αυτά όμως, ένα νέο προωθητικό βίντεο για την προβολή της Σαντορίνης δημιούργησε η εταιρία επικοινωνίας MTC GROUP για λογαριασμό του Δήμου Θήρας και δείχνει για ακόμα μία φορά την ομορφιά του νησιού.
Πρόκειται για ένα πρωτότυπο video που, σε λίγα δευτερόλεπτα, κάνοντας χρήση αγγλικών λέξεων με ελληνική ρίζα, καλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το νόημά τους επισκεπτόμενοι το νησί.
Μάλιστα ο ειδικός συνεργάτης του Δήμου Δημήτρης Σιγάλας τονίζει ότι «φιλοδοξία του δήμου είναι οι επισκέπτες που γνωρίζουν αυτό το λεξιλόγιο να ανακαλύψουν το νόημα που περικλείει όταν επισκεφτούν τη Σαντορίνη» και ανέλυσε τη σημασία κάθε λέξης που είναι αντιπροσωπευτική για όσα διαθέτει και προσφέρει το νησί.
Το συγκεκριμένο video έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Θήρας και διανέμεται σε δημοσιογράφους, bloggers, ταξιδιωτικά πρακτορεία και στα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό προκειμένου να αναμεταδοθεί ηλεκτρονικά σε όλο τον κόσμο, αναφέρει το ΑΠΕ- ΜΠΕ.
Στο μεταξύ το εν λόγω βίντεο δημοσιοποιήθηκε για πρώτη φορά σε πρόσφατη εκπομπή της ΕΡΤ, όπου αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή στην εκπομπή και του καθηγητή Γιώργου Μπαμπινιώτη που επικρότησε την πρωτότυπη ιδέα και τόνισε, μεταξύ άλλων:
«Άριστη επιλογή λέξεων ξεκινώντας από την ιστορία και τον μύθο και φτάνοντας στον παράδεισο περνώντας μέσα από το κλίμα, τον αέρα, την ατμόσφαιρα το άρωμα τον ενθουσιασμό και τη φαντασία, λέξεις βαθύτατα ελληνικές, ωραίες, προκλητικές υπαρξιακές, ποιητικές».