Ο Νίκος Μουρατίδης, με αφορμή τη συναυλία της Γλυκερίας στο Ισραήλ και τις αντιδράσεις που έχει ξεσηκώσει η κίνησή της λόγω της γενοκτονίας που συντελείται στη Γάζα, άσκησε δριμεία κριτική στην τραγουδίστρια σε ανάρτηση που έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, όπου -μεταξύ άλλων- αναφέρει ότι η Γλυκερία έγινε γνωστή «πατώντας» στα βήματα της Χαρούλας Αλεξίου, ενώ σχολίασε και την οικονομική διαχείριση του συζύγου της, Στέλιου Φωτιάδη.
Ο γνωστός μάνατζερ αναφέρθηκε στην αρχή της καριέρας της, αλλά και στην εικόνα της σήμερα, σημειώνοντας ότι η φωνή της έχει γίνει «θαμπή» εξαιτίας του καπνίσματος.
«Ποια είναι η Γλυκερία- με ρωτάνε κάποιοι φίλοι. Η Γλυκερία λοιπόν, ετών 72, έγινε φίρμα “πατώντας” πάνω στην Αλεξίου. Δηλαδή, Σμυρναίικα, ντέφι, ίδιο χτένισμα, σχεδόν ίδια τσαλίμια στην φωνή κτλ. κτλ. Η Γλυκερία που είχε ξεκινήσει να κάνει φωνητικά στον Κώστα Καρουσάκη. Καρουσάκης μεγάλη φίρμα και για φωνητικά, πάνω στην πίστα – το έχω δει με τα μάτια μου – είχε τους: Άντζελα Δημητρίου, Αντύπα, Πίτσα Παπαδοπούλου και Γλυκερία.
Μετά η Γλυκερία πήγε σε talent show – στο “Να η ευκαιρία”. Μετά παντρεύτηκε τον Στέλιο Φωτιάδη (των Νοστράδαμος), ο οποίος έγινε παραγωγός και μάνατζερ της. Και την κατεύθυνε σωστά με την σκέψη να την κάνει την νέα Αλεξίου. Μόνο που υπήρχε ένα πρόβλημα. Ο Τζόγος.
Έπαιζε και έχανε και χρωστούσε… οπότε η Γλυκερία δούλευε συνέχεια και παντού. Χωρίς διακρίσεις. Έπρεπε να βγάζει λεφτά να ξεχρεώνει ο Στέλιος. Το φόρτε της έγιναν οι χοροί. Έγινε η Νο1 τραγουδίστρια σε χορούς που διοργανώνουν τα χιλιάδες σωματεία. Οι υπόλοιπες έκαναν καριέρα, δίσκους, συνεργασίες, έφτιαχναν καινούργιους χώρους κτλ. και η Γλυκερία κολλημένοι στους χορούς.
Γρήγορα λοιπόν “ξέφτησε” και από κει που πήγαινε για πρώτο όνομα έγινε- σαν να λέμε – “συμπλήρωμα”. Τα χρόνια πέρασαν, η Γλυκερία εξακολουθεί να δουλεύει πολύ, χειμώνα- καλοκαίρι, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, επαρχία και αρπαχτές στο εξωτερικό… Συνέχεια non stop. Και επειδή καπνίζει 4 με 5 πακέτα της ημέρα (δεν ξέρω αν τα τελευταία χρόνια το έχει κόψει ή το έχει ελαττώσει), η φωνή της έχει χάσει- και κυρίως έχει γίνει θαμπή. Αυτά εν ολίγοις».