Μέχρι… και στο νερό περπάτησε η Κιμ Καρντάσιαν για τη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga για το φθινόπωρο 2022.
Η 41χρονη σταρ φωτογραφήθηκε με ένα γαλάζιο, στενό φόρεμα κόστους 3.550 δολαρίων, μαύρη τσάντα Hourglass (2.700 δολάρια) και ασορτί γυαλιά ηλίου, αναδεικνύοντας την ανοιχτή πλάτη του outfit.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian (@kimkardashian)
Η Moda Operandi, ένα από τα καταστήματα που πωλούν το συγκεκριμένο ρούχο, προέτρεψε τους αγοραστές να «ολοκληρώσουν το look με το χαρακτηριστικό Pantaleggings του οίκου»- αγαπημένο στυλ της Κιμ Καρντάσιαν.
Η Κιμ Καρντάσιαν μοιράστηκε στιγμιότυπα από την καμπάνια, στην οποία η λέξη Balenciaga αναγράφεται πάνω στο post, με τους 329 εκατομμύρια followers της στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian (@kimkardashian)
H Κιμ Καρντάσιαν έχει φορέσει ξανά το συγκεκριμένο φόρεμα, στο φετινό πάρτι του Vanity Fair μετά την τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, που έγινε τον Μάρτιο.
Μια άλλη εικόνα από τη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga δείχνει την Κιμ να αψηφά και πάλι τα στοιχεία της φύσης, αυτή τη φορά ποζάροντας με ένα φλοράλ φόρεμα στο χιόνι.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian (@kimkardashian)
Η διάσημη σταρ είναι εδώ και καιρό φανατική θαυμάστρια του οίκο Balenciaga, έχοντας εμφανιστεί φορώντας από catsuit με προειδοποιητική ταινία μέχρι total black φόρμα, που δεν άφηνε τίποτα ακάλυπτο- ούτε το κεφάλι της, αλλά και ως μοντέλο στην επίδειξη του brand στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού τον Ιούλιο.
Η Κιμ Καρντάσιαν γνωρίστηκε με τον δημιουργικό διευθυντή του οίκου Balenciaga, Demna, από τον πρώην της, Κάνιε Γουέστ.