Έχει καταστεί παράδοση, κάθε χρόνο τέτοιες μέρες να ξεκινά η καμπάνια των καταστημάτων Jumbo, εν όψει των εορτών του Πάσχα. Μια καμπάνια που σε καμιά περίπτωση δεν περνά απαρατήρητη στα social media και το διαδίκτυο. Φυσικά, η μπουζούκι-γκλαμ αισθητική σε συνδυασμό με την έτσι κι αλλιώς πιο φολκλόρ αύρα της πασχαλινής περιόδου δεν έχει ενθουσιάσει όλο το φιλοθεάμων κοινό.
Σε κάθε περίπτωση, η λογική πίσω από τις διαφημίσεις αυτές είναι να ενώσουν κάτι που αγγίζει τον πιο ευαίσθητη χορδή της παράδοσης, με το λαϊκό και το προσιτό κατ’ επέκταση. Ανεξαρτήτως στόχευσης marketing οι διαφημίσεις του Jumbo για το Πάσχα είχαν πάντοτε την τιμητική τους, ενώ αναπαράγονταν με αποθεωτικά ή υποτιμητικά σχόλια σαν «ζεστό ψωμί» τέτοιες ημέρες εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία.
Φέτος τη σκυτάλη, μετά τους Κατερίνα Στανίση, Άντζελα Δημητρίου και Πέτρο Γαϊτάνο πήρε ο Τάσος Μπουγάς. Ο Πλανητάρχης της πίστας εξορίστηκε από τη Γη από τους Vegans, με αποτέλεσμα να βρεθεί στην επιφάνεια της Σελήνης προκειμένου να γιορτάσει με κάθε μεγαλοπρέπεια το σαρκοφάγο Πάσχα.
Η διαφήμιση βέβαια θεωρήθηκε από ορισμένους ως προσβλητική προς εκείνους που έχουν επιλέξει έναν διαφορετικό τρόπο ζωής, ωστόσο, θα πρέπει να πούμε πως μάλλον εδώ η αντίδραση ήταν υπερβολική. «Το χιούμορ Αγνοείται» με μια φράση!
Το 2013 η διαφήμιση του Jumbo είχε Κατερίνα Στανίση
Έχουν περάσει 10 χρόνια από την πρώτη απόπειρα του Jumbo να συνδυάσει την πίστα και ένα γνωστό λαϊκό άσμα με μια ολόκληρη καμπάνια για την πασχαλινή περίοδο. «Κατερινάκι, πετσούλα»! Ακούγεται να φωνάζει ένας εκ των πρωταγωνιστών του σποτ πριν η Κατερίνα Στανίση μπει στην αυλή με δυο μεγάλες σακούλες της εταιρείας και μια κατακόκκινη τουαλέτα απευθείας από την πίστα.
Το σποτ είχε τεράστια επιτυχία και μοιράστηκε ατελείωτα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε μια εποχή που η ελληνική κοινωνία βυθιζόταν για τα καλά στην οικονομική κρίση.
Κι ύστερα στα Jumbo, ήρθε η Άντζελα
Με την ίδια συνταγή, τα Jumbo φέρνουν την Λαίδη του λαϊκού τραγουδιού με απαστράπτουσα τουαλέτα να περπατά στα σοκάκια (της Κέρκυρας!) με τη λαμπάδα στα χέρια και να διασκευάζει το τραγούδι «Ποια Θυσία». Το σποτ είναι αυτή τη φορά υπερπαραγωγή, με δεκάδες ακόμη ηθοποιούς να συμμετέχουν προκειμένου να γεμίσει το πλάνο πιστούς που φεύγουν από την Εκκλησία το βράδυ της Ανάστασης.
Η διαφήμιση των Jumbo προκάλεσε έντονες αντιδράσεις τότε, για το φινάλε του σποτ, στο οποίο η Άντζελα Δημητρίου συναντά έναν όμορφο άνδρα που της προτείνει ένα κόκκινο αυγό. Εκείνη τότε του λέει: «Χτύπα, χτύπα σαν άνδρας!». Η φράση αυτή είχε ως αποτέλεσμα η διαφήμιση να κατηγορηθεί ως σεξιστική και τελικά η εταιρεία να κατέβει λίγες εβδομάδες αργότερα, με την εταιρεία φυσικά να έχει πετύχει τον σκοπό της.
Η φωνή της Λαμπρής, στη διαφήμιση του Jumbo
Ο Πέτρος Γαϊτάνος, ο οποίος αγαπήθηκε πολύ από το κοινό για την ερμηνεία των εκκλησιαστικών ψαλωμδιών (μεταξύ άλλων), είπε τελικά κι εκείνος το «ΝΑΙ» σε διαφήμιση του Jumbo για το Πάσχα του 2019.
Εδώ η συνταγή είναι κάπως διαφορετική. Σε μια ινσέψο εκδοχή, ο τραγουδιστής εμφανίζεται στο σποτ να προσπαθεί να απορρίψει τις παρανοϊκές ιδέες του διαφημιστικού τμήματος της εταιρείας, που τον θέλουν να λαμβάνει μέρος σε πιο διαδραστικά διαφημιστικά σποτ, τα οποία με κάποιον τρόπο καταλήγουν σε τραγωδία. Αν και δεν περιείχε τραγουδάκι και διασκευασμένους στίχους και αυτή η διαφήμιση είχε συζητηθεί αρκετά πριν από τέσσερα χρόνια.