23:53
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
23:53
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Όταν οι διαφημιστές έχουν κέφια: Διαφημίσεις που έγιναν viral πριν καν εφευρεθεί η έννοια – Από τον Χάρρυ Κλυνν, στη θανατηφόρα καμπάνια Μπιμπίλα – Μάγκα

Ελληνικές διαφημίσεις που άφησαν εποχή

Ελληνικές διαφημίσεις που άφησαν εποχή

13.11.2022
18:10
Τελευταία ενημέρωση: 14/11/2022 • 8:43
Μερικές από τις καλύτερες διαφημίσεις των τελευταίων ετών

Όταν οι διαφημιστές έχουν κέφια, οι διαφημίσεις σε αυτή τη χώρα γίνονται viral.

Είτε με ιδιαίτερες αφορμές, όπως το Πάσχα, τα Χριστούγεννα και εσχάτως η Black Friday, είτε χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερη περίσταση, διαφημιστικές εταιρείες εμπνεύστηκαν ώστε να δημιουργήσουν μερικές από τις καλύτερες διαφημίσεις στην ελληνική τηλεόραση.

Το πλέον πρόσφατο παράδειγμα στις διαφημίσεις είναι το σποτ της εταιρείας Κωτσόβολος για την Black Friday, όπου πρωταγωνιστούν Σπύρος Μπιμπίλας και Γιώργος Μάγκας.

Λίγους μήνες μετά τον αλληλοσπαραγμό και τις απειλές για μηνύσεις, ο γνωστός ηθοποιός και ο θρυλικός οργανοπαίκτης βρέθηκαν μαζί για τις ανάγκες ενός τηλεοπτικού σποτ.

Έρχεται Μπλακ Φράιντεϊ και προβλέπεται μάγκικο. Ήρθε η ώρα σου», αναφέρει ο Μπιμπίλας και δίνει το κλαρίνο στον Γιώργο Μάγκα, ο οποίος αναφωνεί «όχι πάλι»!

Υπενθυμίζεται ότι τον Άυγουστο του 2022, ο Μπιμπίλας… πέθανε καταλάθος τον «βασιλιά» του κλαρίνου

Μετά τη γκάφα ολκης, ο συμπαθής ηθοποιός ζήτησε συγγνώμη για το ατόπημά του, ωστόσο είχε ανοίξει ήδη τον «Ασκό του Αιόλου», με τον υιό Μάγκα να απειλεί με «μηνύσεις και συνέπειες».

Διαφημίσεις από τα Jumbo

Η εταιρεία παιχνιδιών Jumbo έχει χαρίσει τα τελευταία χρόνια μερικές από τις πιο ευφάνταστες διαφημίσεις είτε πρόκειται για Πάσχα, είτε για Χριστούγεννα είτε για Απόκριες.

Ξεχωρίζει η διαφήμιση για το Πάσχα του 2017 με πρωταγωνίστρια την μοναδική Άντζελα Δημητρίου, η οποία κρατώντας ένα κόκκινο αβγό απευθύνεται σε έναν νεαρό και τον καλεί να «χτυπήσει σαν άντρας» το δικό του αβγό.

Η αρχή είχε γίνει το Πάσχα του 2013, όταν και πάλι το Jumbo είχε πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Στανίση ως νονά να φέρνει δώρα στα παιδιά και να διασκευάζει τη γνωστή της επιτυχία «Με τον οίκτο να ζήσω».

Μάλιστα, η Κατερίνα Στανίση συμμετείχε σε μια ακόμα διαφήμιση του Jumbo, όταν είχε πέσει θύμα «απαγωγής» από ακριβά σχολικά αλλά σώθηκε από τον ήρωα Jumbo, ο οποίος ως άλλος Django της ομώνυμης ταινίας έσωσε την καλλιτέχνιδα υπό τους ήχους του «Αναστατώνομαι».

Ιδιαίτερες ήταν και οι διαφημίσεις με τον Πέτρο Γαϊτάνο το Πάσχα του 2019, ο οποίος έλαβε το τηλεφώνημα από το Jumbo απορρίπτοντας διάφορους ρόλους με το αποτέλεσμα να είναι ξεκαρδιστικό καθώς μέχρι και φωτιά άρπαξε το μαλλί του στην Ανάσταση.

Ο αξεπέραστος Χάρρυ Κλυνν

Ο Χάρρυ Κλυν και οι αμέτρητες περσόνες που ενσάρκωνε στην τηλεόραση και το θέατρο, αποτέλεσαν έμπνευση για δεκάδες διαφημιστές. Εκείνη που μάλλον έχει μείνει περισσότερο εντυπωμένη στη μνήμη μας έχει να κάνει με τα σνακ «Φουντούνια», τα οποία ο κωμικός πλάσαρε με χίλια και ένα πρόσωπα. \

Όταν οι διαφημίσεις έχουν σήμα, καμπάνα!!

Υπάρχει και εκείνη η κατηγορία διαφημίσεων που μας μύησαν ή μας ξανασύστησαν διεθνείς μελωδικούς τόνους. Μουσικές που κάπου τις είχαμε ακούσει, αλλά μέσα από τα σποτ γίνονται και πάλι τεράστια τρεντ. Πιο πρόσφατο παράδειγμα η διασκευή του δημώδους άσματος «Τα Καγκέλια» για γνωστό μπραντ ελληνικού τυριού.

30 χρόνια μετά την πρώτη του εκτέλεση, το χιτ του Μπάρι Μάνιλοου αποτελούσε αφορμή για μια ολόκληρη καμπάνια για το ασυναγώνιστο σήμα κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.

Η αλήθεια είναι πως εκείνη την περίοδο, αποτελούσε μόνιμη επωδό στις παρέες, η απόδοση της κεραίας, ενώ δεν έλειπαν οι γνωστές εικόνες απελπισμένων συνδρομητών να πηγαίνουν σαν υπνωτισμένοι με το κινητό στραμμένο στον ουρανό αναζητώντας τρόπο να επικοινωνήσουν.

Μπορεί το κοινό της Ελλάδας να μην είναι συνηθισμένο σε Όπερα, ωστόσο ο Ριγκολέτος έχει αποτελέσει τη βάση πριν από πολλά χρόνια για διαφήμιση ζυμαρικών.

Έτσι η άρια, «Questa o quella» διασκευάστηκε για να διαφημίζει πάστα η οποία έχει τρία χρώματα, από ντομάτα, σιμιγδάλι και σπανάκι.

Οι διαφημίσεις της ελληνικής τηλεόρασης είναι αμέτρητες… μια όμως ακόμη που έκανε αίσθηση πριν από δέκα χρόνια περίπου και αποτέλεσε κατά κάποιο τρόπο και εισιτήριο αναγνωρισιμότητας για την Μαρία Διακοπαναγιώτου, ήταν μια βουκολικού ενδιαφέροντος.

Ο Κίτσος (ο ηθοποιός Νίκος Ορφανός) προσπαθούσε να σαγηνεύσει την Τασούλα στο χωριό και τελικά τα κατάφερε δείχνοντας πόσο καλός είναι με την τεχνολογία. «Τράτζικ» αναφωνούσε η χωριατοπούλα στη θέα του αγαπητικού της πάνω στο γάιδαρο και μια ακόμη ατάκα γινόταν viral.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση