03:38
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
03:38
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Ξεκινούν την Τρίτη τα δοκιμαστικά δρομολόγια της γραμμής 3 του μετρό για Πειραιά – Καθυστερήσεις στη διέλευση των συρμών

Συρμός του Μετρό / Φωτογραφία: Eurokinissi

Συρμός του Μετρό / Φωτογραφία: Eurokinissi

26.09.2022
22:40
Τελευταία ενημέρωση: 27/09/2022 • 8:22
Σύντομα οι τρεις νέοι σταθμοί της γραμμής 3 του Μετρό θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους

Πλησιάζει η έναρξη της λειτουργίας των τριών νέων σταθμών (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) της γραμμής 3 του Μετρό και αύριο, Τρίτη, ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια.

Γι’ αυτό το λόγο τροποποιείται από αύριο, Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου τις επόμενες ημέρες, η συχνότητα διέλευσης των δρομολογίων στη γραμμή 3.

Τα δρομολόγια θα αποβιβάζουν τους επιβάτες στην Νίκαια και θα συνεχίζουν άδεια έως το Δημοτικό Θέατρο, στο πλαίσιο των δοκιμαστικών δρομολογίων. Προς Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται ανά 36 λεπτά (από 30 λεπτά) ενώ στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Δημοτικό Θέατρο θα παραμένει αμετάβλητο το 4λεπτο τις ώρες αιχμής.

Πίνακες δρομολογίων με τις ακριβείς διελεύσεις των συρμών του Μετρό, θα είναι αναρτημένοι στους κατά τόπους σταθμούς και την ιστοσελίδα της ΣΤΑ.ΣΥ. (www.stasy.gr).

Παραδίδονται τέλη Σεπτεμβρίου οι τρεις σταθμοί «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο»

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό οι εργασίες στους τρεις νέους σταθμούς του μετρό στον Πειραιά αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στον Σεπτέμβριο.

Πρόκειται για τους σταθμούς «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», οι οποίοι σύμφωνα με τις προβλέψεις των υπευθύνων, θα αυξήσουν την συνολική επιβατική κίνηση στο δίκτυο του μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως.

Ο συνολικός χρόνος μετάβασης με το μετρό, με την παράδοση του έργου, από το λιμάνι μέχρι το αεροδρόμιο υπολογίζεται σε μόλις 55 λεπτά. Η κυκλοφορία των αυτοκινήτων αναμένεται να μειωθεί κατά 23.000 ημερησίως, όπως επίσης αναμένεται μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους ημερησίως.

Ο σταθμός Μετρό «Δημοτικό Θέατρο»
Ο σταθμός Μετρό «Δημοτικό Θέατρο» / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Πειραιάς θα αναβαθμιστεί συγκοινωνιακά, αφού μόνο στον σταθμό «Πειραιάς» προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό συγκοινωνιακό κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δύο γραμμές μετρό (Γραμμές 1 και 3), το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και την επέκταση του τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.

Ο σταθμός Μετρό «Δημοτικό Θέατρο»
Ο σταθμός Μετρό «Δημοτικό Θέατρο» / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Επιπλέον, η σύνδεση που θα προκύψει μεταξύ του λιμανιού του Πειραιά και του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» μέσω της Γραμμής 3 του μετρό, θα προσδώσει ιδιαίτερα αναπτυξιακά οφέλη τόσο στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά, όσο και στην εθνική οικονομία γενικότερα.

Άγαλμα έξω από τον σταθμό του Μετρό «Μανιάτικα»
Άγαλμα έξω από τον σταθμό του Μετρό «Μανιάτικα» / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό, Νίκαια, Μανιάτικα και στον Πειραιά αναμένεται να μειωθούν σημαντικά με την επέκταση της Γραμμής 3 του μετρό «Αγία Μαρίνα-Πειραιάς», που στο σύνολό της περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 νέους σύγχρονους σταθμούς.

Ικανοποιητικά μάλιστα είναι τα πρώτα αποτελέσματα στο κυκλοφοριακό, από τις 6 Ιουλίου 2020, οπότε και παραδόθηκαν προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι 3 πρώτοι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.

Ο σταθμός Μετρό «Πειραιάς»
Ο σταθμός Μετρό «Πειραιάς» / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ως προς τους τρεις σταθμούς, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», αυτοί αναμένεται να δώσουν μια νέα πνοή στην πόλη του Πειραιά. Μόλις δοθούν προς χρήση, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, αναμένεται να κοπούν αρκετές λεωφορειακές γραμμές σύνδεσης με τους Δήμους Νίκαιας και Κορυδαλλού, οι οποίες όπως έγινε και σε άλλες επεκτάσεις, θα μετατραπούν σε διαδημοτικές και τροφοδοτικές προς τους σταθμούς μετρό.

 



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση