Ο οδηγός του λεωφορείου που είχε το τροχαίο στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, από το οποίο έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος, έριξε τις ευθύνες στις ρουμανικές αρχές.
Ο Α. Ματέσκου, μιλώντας στον Alpha, τόνισε πως ο πελάτης του είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, καθώς φοβάται πως μετά από αυτό το δυστύχημα, θα μείνει χωρίς δουλειά.
«Ο οδηγός φοβάται ότι θα μείνει χωρίς δουλειά. Δεν είναι ψυχολογικά καλά. Την ευθύνη για το δυστύχημα την έχουν οι Αρχές. Περιμένουμε να δούμε τις άδειες» είπε ο Ματέσκου, ο οποίος έδωσε άλλο ένα στοιχείο που αποδείχθηκε μοιραίο για το δυστύχημα.
Οπως είπε, ο οδηγός είχε να επιλέξει ποια λωρίδα θα ακολουθούσε για να φτάσει στον προορισμό του κι επέλεξε αυτή που τον οδήγησε στη μοιραία μπάρα.
«Είχε ένα δευτερόλεπτο να διαλέξει σε ποια λωρίδα θα πάει. Αριστερά ή δεξιά. Πήγε αριστερά» είπε.
Να τονιστεί πως σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Ματέσκου, το λεωφορείο παραμένει σε πάρκινγκ της αστυνομίας στο Βουκουρέστι και μένει να αποφασιστεί αν θα μεταφερθεί στην Ελλάδα, αν θα μπει σε αποθήκη ή αν θα πουληθεί στη Ρουμανία.
Η υπερασπιστική γραμμή του οδηγού
Όπως έχει επισημάνει ο επίσης συνήγορος του οδηγού του πούλμαν, Αλ. Ματθαίου, ήδη ετοιμάζει την υπερασπιστική του γραμμή, στην οποία θα θίξει τα εξής ζητήματα:
- Υπήρχε λανθασμένος τρόπος τοποθέτησης της γέφυρας
- Ήταν υπερβολικά βαρύ το υλικό κατασκευής
- Τουλάχιστον έξι ατυχήματα έγιναν από τον Σεπτέμβριο όταν και ανακατασκευάστηκε η γέφυρα
- Ήταν παλαιού τύπου κατασκευή
Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμη και τα ρουμανικά μέσα ενημέρωσης έχουν εμφανιστεί ιδιαίτερα επικριτικά σχετικά με την ανακατασκευή της αερογέφυρας από τον Σεπτέμβριο, επισημαίνοντας τα ατυχήματα που έχουν σημειωθεί.
Τροχαίο στο Βουκουρέστι: Τι δείχνει βίντεο λίγο πριν την πρόσκρουση
Τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος στη Ρουμανία επιχειρούν ακόμη να ξεδιαλύνουν οι Έλληνες επιβάτες, αλλά και οι Αρχές στη Ρουμανία.
Οι ρουμανικές αρχές επικαλούνται τη σήμανση στο δρόμο και υποστηρίζουν πως ήταν η προβλεπόμενη. Τα βίντεο που έχουν έρθει στη δημοσιότητα, δείχνουν ότι το λεωφορείο που άλλαξε κατεύθυνση νόμιμα πιθανότατα να μην είχε περιθώρια να σταματήσει έγκαιρα. Στο βίντεο φαίνεται το λεωφορείο να πλησιάζει την αψίδα χωρίς ο οδηγός να μειώνει την ταχύτητά του και χωρίς να φαίνεται ότι εκτιμά πως το μεγάλο όχημά του δεν χωράει κάτω από αυτή.
Το μοιραίο λεωφορείο έχει βγάλει φλας και σε αυτό το σημείο αλλάζει νόμιμα λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς το GPS που βλέπει ο οδηγός τον στέλνει κάτω από τη γέφυρα. Μπροστά του όμως υπάρχει αυτή η πινακίδα σήμανσης που έμελλε να μετατραπεί σε παγίδα θανάτου για έναν από τους επιβάτες.
Σε αυτό το βίντεο από άλλη γωνία βλέπουμε τα όσα ακολουθούν. Το λεωφορείο βρίσκει στην πινακίδα που πέφτει αστραπιαία και κόβει το λεωφορείο σαν μαχαίρι στη μέση του. Οι σκηνές που ακολουθούν είναι δραματικές.
Άλλωστε, σύμφωνα με την ρουμάνικη Republica, και στις επτά περιπτώσεις, οχήματα με ύψος άνω των 3,5 μέτρων χτύπησαν ή «κόλλησαν» στην υπερυψωμένη μπάρα στη «Union Passage».
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα οχήματα οδηγούσαν επαγγελματίες οδηγοί, οι οποίοι περνούν από όλους τους απαραίτητους ελέγχους και τεστ και τηρούν τα ωράρια ξεκούρασης που προβλέπουν οι εταιρίες τους.