Σε εθνική τραγωδία έχει εξελιχθεί η σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη καθώς υπάρχουν 36 νεκροί μέχρι τώρα ενώ έχει συλληφθεί ο 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας.
Το κατηγορητήριο σύμφωνα με πληροφορίες, αφορά σε διώξεις που αποδίδονται σε αμέλεια και συγκεκριμένα για Ανθρωποκτονίες κατά συρροή από αμέλεια, για πρόκληση βαρέων και επικίνδυνων σωματικών βλαβών από αμέλεια και για πλήθος άλλων πλημμεληματικού χαρακτήρα διώξεις που αφορούν στις συγκοινωνίες και στην καταστροφή του δικτύου.
Ο ίδιος, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, αρνήθηκε πως ευθύνεται για την τραγική αυτή έκβαση και απέδωσε το δυστύχημα σε πιθανή τεχνική βλάβη του συστήματος που κατά τους ισχυρισμούς του, δεν «υπάκουσε» στους χειρισμούς του.
Αυτός είναι ο σταθμάρχης που συνελήφθη για την τραγωδία στα Τέμπη
Δείτε τον 59χρονο σταθμάρχη:
Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής Tlive του Alpha, ο σταθμάρχης δούλευε ως αχθοφόρος του ΟΣΕ και πήρε την πιστοποίηση πριν από έναν μήνα.
Το μοιραίο λάθος του σταθμάρχη στα Τέμπη
Κατά τις τελευταίες πληροφορίες από την εν εξελίξει έρευνα, το δυστύχημα στα Τέμπη φαίνεται να οφείλεται σε λάθος χειρισμό του Σταθμάρχη Λάρισας ο οποίος στο τμήμα «Λάρισα – Ευαγγελισμός» κατεύθυνε το επιβατικό τρένο στη γραμμή καθόδου κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να βρεθεί στην ίδια γραμμή με το εμπορευματικό. Σημειώνεται ότι σε όλο το μήκος της η σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη είναι διπλή.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η μοιραία, όπως αποδείχθηκε, εντολή του Σταθμάρχη Λάρισας προς την επιβατική αμαξοστοιχία 62 ήταν «περνάς κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως και είσοδο Νέων Πόρων (σ.σ. ο επόμενος σταθμός μετά από αυτόν της Λάρισας)».
Όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές αν ο σταθμάρχης είχε αντιληφθεί ότι το επιβατικό τρένο κινείτο στην ίδια γραμμή με το εμπορευματικό θα είχε δώσει εντολή και στα δύο να ακινητοποιηθούν πριν να προσεγγίσουν το ένα το άλλο δεδομένου ότι η σύγκρουση έγινε περίπου 25 χλμ. από τον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας και το σημείο της αλλαγής τροχιάς.
Σε κάθε περίπτωση από τον ΟΣΕ έχει ζητηθεί και αναμένεται η απομαγνητοφώνηση πιθανής συνομιλίας μεταξύ σταθμάρχη και μηχανοδηγών στα Τέμπη.