Στους 46 ανέρχονται πλέον οι νεκροί από το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο τις τελευταίες ώρες.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, από το πρωί έχουν ανασυρθεί ακόμη επτά σοροί.
Ανάμεσα σε καμένες λαμαρίνες και συντρίμμια, τα σωστικά συνεργεία ψάχνουν απεγνωσμένα για τον εντοπισμό αγνοουμένων του φονικου σιδηροδρομικου δυστυχήματος στα Τέμπτη.
Σήμερα η έρευνα συνεχίζεται από τα σωστικά συνεργεία και τα γερανοφόρα οχήματα, ώστε να μετακινηθούν τα βαγόνια της αμαξοστοιχίας για να μπορέσει η έρευνα να προχωρήσει. Κάτω από τα βαγόνια αυτά έχουν εντοπιστεί σοροί αλλά και ανθρώπινα μέλη.
Παράλληλα, για μια πολύ δύσκολη επιχείρηση στα Τέμπη, στο βαγόνι όπου βρισκόταν το εστιατόριο, έκανε λόγο νωρίτερα ο Εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής, Γιάννης Αρτοποιός.
«Βλέπουμε ότι εκεί υπάρχουν άτομα. Δυστυχώς είναι σε πολύ κακή κατάσταση λόγω της σύγκρουσης. Έχουμε τοποθετήσει δύο σορούς σε σάκους και γίνεται επιχείρηση ανάσυρσής τους. Εκεί βρίσκονται πολλοί άνθρωποι», τόνισε.
«Είναι μια δύσκολη επιχείρηση που θα έχει συνέχεια, γιατί θα πρέπει να παραδώσουμε όλους τους ανθρώπους στους συγγενείς τους» πρόσθεσε ο κ. Αρτοποιός αδυνατώντας, όπως είπε, να προσδιορίσει τον ακριβή αριθμό των ατόμων που βρίσκονται στο βαγόνι, στο οποίο αναπτύχθηκαν οι πιο υψηλές θερμοκρασίες.
«Για κάποιο λόγο, άγνωστο ακόμα, παρουσιάστηκε πολύ μεγάλο πυροθερμικό φορτίο και η πυρκαγιά εκδηλώθηκε εκεί. Θα έχουμε νέα δεδομένα», κατέληξε.
Λέκκας για Τέμπη: Δε θα μπορούσε να διαφύγει κάποιος από το ολοκαύτωμα που θα γινόταν μέσα στη σήραγγα
Την άποψη ότι αποφύγαμε μια ακόμη μεγαλύτερη τραγωδία στα Τέμπη εξέφρασε ο καθηγητής Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών Ευθύμιος Λέκκας, μιλώντας στις «Συνδέσεις» λέγοντας ότι το δυστύχημα έγινε λίγα μέτρα από τη σήραγγα.
«Το δυστύχημα έγινε λίγα μέτρα μόνο από την είσοδο της σήραγγας. Εκεί είναι αλλεπάλληλες σήραγγες. Εάν η σύγκρουση των τρένων γινόταν μέσα στη σήραγγα πολύ φοβάμαι ότι θα θρηνούσαμε πολύ περισσότερα θύματα» είπε στην ΕΡΤ ο κ. Λέκκας.
Σύμφωνα με την εκτίμησή του σε αυτό το ενδεχόμενο, «δε θα υπήρχε δυνατότητα διαφυγής των επιβατών προς τον ελεύθερο χώρο. Η κινητική ενέργεια που αναπτύσσεται από μια τεράστια αθροισμένη ταχύτητα, δηλαδή μία ταχύτητα των 160 χλμ. από τη μία πλευρά και 120 χλμ. από την άλλη μάς κάνει 280 χλμ. Φανταστείτε αυτά τα 280 χλμ. να αποσβενόταν μόνο σε παραμόρφωση των ζημιών, όχι σε εκτροχιασμό».