Το πρώτο δρομολόγιο με επιβάτες πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη (18/5) στο μετρό Θεσσαλονίκης. Δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη είχαν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε τρένο του μετρό Θεσσαλονίκης από τον σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και να καταλήξουν στον τερματικό σταθμό, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.
Σήμερα το πρωί, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα επισκεφθεί επίσης το αμαξοστάσιο του Μετρό στην Πυλαία, πριν την αποψινή του ομιλία στο Παλέ ντε Σπορ.
Η κάμερα της ΕΡΤ κατέγραψε εικόνες από τη διαδρομή, με τους σταθμούς – εκτός αυτού της Βενιζέλου- να έχουν διαμορφωθεί πλήρως και διαθέτουν ειδικές πόρτες ασφαλείας τύπου PSD.
Η διαδρομή στο κομμάτι νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Συντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος.
Το κομμάτι της διαδρομής από το Συντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 km, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού.
Η διαδρομή από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το αμαξοστάσιο της Πυλαίας θα διαρκεί συνολικά 17 λεπτά και θα έχει 13 στάσεις.
Κάθε στάση έχει απόσταση η μία από την άλλη 500 με 700 μέτρα.
Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί έως τώρα μέχρι το τέλος του 2023 το μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο και τα εμπόδια με τον ανάδοχο λειτουργίας θα έχουν ξεπεραστεί.