Νέες αποκαλύψεις για τα όσα ακολούθησαν την τραγωδία στα Τέμπη, καθώς σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR, η έρευνα του ΟΣΕ σταμάτησε για την διαρροή των ηχητικών!
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού, ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, διαβεβαίωνε τους εργαζόμενους σε συναντήσεις ότι σύντομα θα αποκαλυφθεί ποιος ήταν εκείνος που διέρρευσε τα ηχητικά που αποτελούσαν υλικό της δικογραφίας.
Σύμφωνα με πηγές του Οργανισμού, η έρευνα που έκαναν σταμάτησε επειδή ανέλαβε η… Δικαιοσύνη και το ερώτημα βεβαίως είναι γιατί οι ίδιοι δεν ήθελαν να κάνουν την εσωτερική τους έρευνα για να δουν από που γίνονται οι διαρροές.
Το Σωματείο Εργαζομένων τότε είχε ζητήσει την παρέμβαση του εισαγγελέα για να μάθουν ποιος διαρρέει τις συνομιλίες που από τότε διαμαρτύρονταν ότι είναι μονταρισμένες.
Αυτό είχε γίνει το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου. Από τότε δεν έχει δοθεί καμία απάντηση.
Προκύπτει όμως το πολύ εύλογο ερώτημα αν η παραποίηση και η διανομή των ηχογραφημένων συνομιλιών συνιστά παρανομία, ποιες κινήσεις έχουν γίνει από τις αρμόδιες αρχές ώστε να αποκαλυφθούν όσοι κρύβονται πίσω από όλα αυτά.
Τέμπη: Ελεύθερος με εγγύηση 700.000 ευρώ και τρίτος κατηγορούμενος για την σύμβαση 717
Ακόμη υψηλότερη εγγυοδοσία επιβλήθηκε στον τρίτο κατα σειρά κατηγορούμενο που πέρασε το κατώφλι της Ευρωπαίας ανακρίτριας Χριστίνας Σαλάππα σήμερα προκειμένου να απολογηθεί για την μη ολοκλήρωση της περίφημης σύμβασης 717 για την αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης -τηλεδιοίκησης στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ο κατηγορούμενος, ο οποίος υπήρξε στέλεχος του ΕΡΓΟΣΕ μετά το τέλος της απολογίας του αφέθηκε ελεύθερος με σύμφωνη γνώμη και της ευρωπαίας εισαγγελέως Πόπης Παπανδρέου αλλά με την επιβολή του περιοριστικού όρου της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και υποχρέωση καταβολής εγγυοδοσίας 700.000 ευρώ.
Υπενθυμίζεται, ότι την περασμένη εβδομάδα οι δυο πρώτοι κατηγορούμενοι που απολογήθηκαν για την αμαρτωλή σύμβαση 717, επίσης στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, αφέθηκαν ελεύθεροι με τον ίδιο όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και εγγυήσεις 500.000 και 600.000 ευρώ αντίστοιχα.
Η δικογραφία αφορά στην εκτέλεση της Σύμβασης για την αποκατάσταση του Συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού τμήματος Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, στην οποία χορηγήθηκαν συνολικά επτά παράνομες παρατάσεις με αποτέλεσμα έπειτα από 9 έτη το έργο να μην έχει ολοκληρωθεί.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο της ευρωπαϊκής εισαγγελίας, «οι κατηγορούμενοι υπάλληλοι της ΕΡΓΟΣΕ δεν είχαν ειλικρινή πρόθεση να εφαρμόσουν την Σύμβαση 717/2014 και να υλοποιήσουν το αντικείμενο αυτής —το οποίο μάλιστα συνδεόταν άρρηκτα με την ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων, όπως αποδείχθηκε με τον τραγικότερο τρόπο από το δυστύχημα στο Άδενδρο και το πρόσφατο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, τα οποία θα είχαν με βεβαιότητα αποφευχθεί εάν είχε ολοκληρωθεί το αντικείμενο της Σύμβασης 717 με το σύστημα ETCS σε λειτουργία».
Οι απολογίες των κατηγορουμένων συνεχίζονται τις επόμενες ημέρες και αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος Απριλίου.