00:56
28/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
00:56
28/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Σάλος στα social media για διαδικτυακή απάτη μέσω της πλατφόρμας Skroutz – Τι απάντησε η εταιρία (βίντεο)

Skroutz / Φωτογραφία: skroutz.gr

Skroutz / Φωτογραφία: skroutz.gr

14.04.2022
14:05
Τελευταία ενημέρωση: 14/04/2022 • 18:38
Η ανακοίνωση της πλατφόρμας Skroutz μετά τον χαμό που προκλήθηκε

Μεγάλος σάλος έχει προκληθεί με τις καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών που προχώρησαν σε παραγγελίες μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz, την εξόφλησαν αλλά το προϊόν δεν έφτασε ποτέ σε αυτούς.

Η πλατφόρμα Skroutz μάλιστα μετά τον χαμό που προκλήθηκε αναγκάστηκε και εξέδωσε ανακοίνωση για την υπόθεση.

Νεαρός περιγράφει πως έπεσε θύμα εξαπάτησης μέσω Skroutz

Πώς έπεσε θύμα εξαπάτησης περιέγραψε μέσω ενός βίντεο στο TikTok ένας νεαρός, ο οποίος ανέφερε: «Μπήκα στο skroutz, βρήκα μία τηλεόραση σε πολύ καλή τιμή. Μπήκα στο πρώτο κατάστημα που είχε το οποίο συνεργάζεται με το skroutz από το 2019 και είχε καλές κριτικές σχετικά» τόνισε εξηγώντας πως είχε μόνο μία αρνητική.

«Αφού λέω συνεργάζεται με το skroutz τόσα χρόνια είναι αξιόπιστό» σημείωσε προσθέτοντας πως έκανε παραγγελία και κατέθεσε τα χρήματα.

«Πριν βάλω τα χρήματα είχα μιλήσει στο τηλέφωνο με εκπρόσωπο του σάιτ» επεσήμανε ακόμη.

Skroutz
Skroutz / Φωτογραφία: skroutz.gr

Μετά από μερικές μέρες που ήθελε να μάθει για την εξέλιξη της παραγγελίας που έκανε ο νεαρός όπως εξηγεί ο ίδιος, έπαιρνε τηλέφωνο στο σάιτ, έστελνε μέιλ και δεν πήρε καμία απάντηση.

«Επικοινώνησα με το skroutz, έκανα μία αρνητική αξιολόγηση και έπειτα μου έστειλαν ένα μέιλ, μου απάντησαν ότι η παραγγελία έχει παραδοθεί στον κούριερ και θα με ενημερώσουν με αριθμό voucher», είπε.

Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, την επόμενη μέρα παρατήρησε ότι είχαν κλείσει το site και η σελίδα στο Facebook της εταιρείας 365shop.gr είχε κατέβει.

«Το ίδιο πρόβλημα το έχουν άλλα 40-45 άτομα» ανέφερε ο νεαρός.

Όλοι, όπως αναφέρει, επικοινώνησαν με το skroutz και έλαβαν «την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση» που ανέφερε: «Λυπούμαστε για αυτό που έγινε, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με λίγα λόγια» και τους παρότρυνε να προχωρήσουν σε μήνυση.

@slidismode Story time..να προσέχετε!#skroutz #scam #tiktokgreece #greektiktok #fypgreece #storytime ♬ original sound – Eugenios

Η ανακοίνωση της πλατφόρμας Skroutz

Η γνωστή πλατφόρμα Skroutz εξέδωσε ανακοίνωση μετά τις καταγγελίες στην οποία αναφέρει:

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

«Cancel_Skroutz» στο Twitter

Τις τελευταίες ημέρες, η φράση «Cancel_Skroutz» έχει γίνει trend στο Twitter, δίνοντας βήμα στους χρήστες του κοινωνικού μέσου να ανοίξουν «εστία» παραπόνων, παρουσιάζοντας τη δίκη τους ιστορία στην οποία έπεσαν θύματα εξαπάτησης.

https://twitter.com/kokkino_xioni/status/1512459420499947521?ref_src=twsrc%5Etfw



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση