Η Ρόδος μετρά τις πληγές της μετά από τις πολυήμερες πυρκαγιές στο νησί και οι άνθρωποι των ξενοδοχείων προσπαθούν να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται τους τουρίστες που αναγκάστηκαν να φύγουν για να μην κινδυνεύσουν.
Κοντά στους πληγέντες επισκέπτες της Ρόδου είναι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, όπου μαζί με την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και σε συνεργασία με την Deliverback ανακοινώνει την έναρξη μιας σημαντικής συνεργασίας για να συνδράμει στην επιστροφή στην κανονικότητα των επισκεπτών που διέκοψαν απότομα τις διακοπές τους.
Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει τη δωρεάν αποστολή των αποσκευών των μεμονωμένων πελατών που διέμεναν στα ξενοδοχεία-μέλη της Ένωσης.