Νέα δρομολόγια ανακοινώνονται επίσημα χωρίς τελικά να κινούνται τα τρένα στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, παρά την πολυδιαφημισμένη επανεκκίνηση, με τους αρμόδιους να ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον.
Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, στο συμφωνημένο από προχθές πλάνο δρομολογίων είχε συμπεριληφθεί η επανεκκίνηση του προαστιακού στο τμήμα Αθήνα – Μαγούλα για σήμερα κάτι που δεν έγινε. Κι αυτό παρά το γεγονός πως ο ίδιος ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης επιβιβάστηκε την περασμένη εβδομάδα στον Προαστιακό για Οινόη δηλώνοντας αποφασισμένος να θέση «σε λειτουργία εκ νέου τα τρένα της χώρας».
Σύμφωνα με πηγές της Hellenic Train, «το δρομολόγιο δεν έγινε καθώς ο ΟΣΕ δεν κατάφερε να δώσει τη σωστή χάραξη μετά τον θάνατο του Διευθυντή Κυκλοφορίας του Οργανισμού»
Διαφορετική όμως ήταν η απάντηση του ΟΣΕ. Στελέχη του έριξαν την ευθύνη στην Hellenic Train ισχυριζόμενοι ότι «αντιμετωπίζει προβλήματα στα τρένα, λόγω έλλειψης συντήρησης»
Μέχρι να συμφωνήσουν και οι δύο πλευρές τι φταίει και πως θα αποκατασταθεί το πρόβλημα, το τμήμα Αθήνα – Μαγούλα δεν θα λειτουργήσει.
Εκτός νέου απροόπτου, το Σάββατο αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια των επιβατικών αμαξοστοιχιών στο τμήμα “Αθήνα – Παλιοφάρσαλο-Καλαμπάκα” και τη Δευτέρα τα Ιντερσιτι στο τμήμα «Αθήνα -Θεσσαλονίκη».
Όπως δήλωνε άλλωστε ο ο εργαζόμενος της Hellenic Train και γγ της ΓΣΕΕ, Νίκος Κουτσιούκης στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN το Σαββατοκύριακο: «Εναπόκειται στην ταχύτητα που ο ΟΣΕ θα προχωρήσει αυτή τη διαδικασία με τους πομπούς ούτως ώστε να μην υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα και 1η Απριλίου να έχουμε ξανά τα τρένα στις ράγες».
Μετά την τραγωδία στα Τέμπη, ο ΟΣΕ ζήτησε να τεθούν σε λειτουργία πιστοποιημένες φορητές συσκευές GSMR από τον ΡΑΣ. Η απάντηση του φορέα ήταν πως είναι μια χρονοβόρα διαδικασία.