21:58
30/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
21:58
30/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Οικονόμου: «Λεωφορείο χωρίς κλιματισμό δεν θα κυκλοφορεί – Έρχονται τα νέα λεωφορεία»

Ηλεκτρικό λεωφορείο / Φωτογραφία: Eurokinissi

Ηλεκτρικό λεωφορείο / Φωτογραφία: Eurokinissi

29.06.2024
08:11
Τελευταία ενημέρωση: 30/06/2024 • 1:05
Τι είπε ο Υφυπουργός για κάθε λεωφορείο που κυκλοφορεί

Για την κατάσταση στον στόλο των αστικών συγκοινωνιών, τα νέα λεωφορεία που έρχονται, τον εκσυγχρονισμό των συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό αλλά και την επέκταση του προαστιακού προς Ελευσίνα και Μέγαρα, μιλά σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο υφυπουργός Υποδομών με αρμοδιότητα τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου.

«Αυτή τη στιγμή αποτελεί πραγματικότητα το γεγονός πως όλα τα οχήματα απαραιτήτως διαθέτουν, απολύτως λειτουργικά συστήματα κλιματισμού στις καμπίνες οδηγών και επιβατών. Όχημα το οποίο έχει βλάβη απαγορεύεται να κυκλοφορεί» τονίζει και προσθέτει:

«Τους επόμενους μήνες θα αντικαταστήσουμε 211 λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική, ενώ 300 καινούργια λεωφορεία φυσικού αερίου θα μπουν σε κυκλοφορία, με τα μισά σχεδόν από αυτά να βρίσκονται στους δρόμους μέχρι το τέλος του χρόνου. Τα υπόλοιπα θα κυκλοφορήσουν έως τον Ιούνιο του 2025. Επιπλέον, ακόμη 300 καινούργια οχήματα θα παραληφθούν με 10ετή μίσθωση. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένουμε τη σύμβαση έως τον Οκτώβριο του 2024 και την παράδοση Μάρτιο ή Απρίλιο του 2025. Με τα 750 νέα ηλεκτρικά και με υδρογόνου λεωφορεία που θα αγοράσουμε, θέλουμε μέχρι το 2027 να μην κυκλοφορεί ούτε ένα παλιό λεωφορείο στους δρόμους της Αττικής».

Για την επέκταση του προαστιακού πρισ Ελευσίνα και Μέγαρα αναφέρει ότι «ο ανάδοχος έχει εγκατασταθεί και έχει εκκινήσει τις εργασίες αποξήλωσης των παλαιότερων σιδηροδρομικών υλικών, ενώ συγχρόνως προχωρούν και οι παραγγελίες νέων υλικών. Το έργο είναι εντός χρονοδιαγράμματος με ορίζοντα ολοκλήρωσης 28μήνες, δηλαδή αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2026. Περιλαμβάνονται η ηλεκτροκίνηση, η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση με συνολικό κόστος 132 εκατ. ευρώ».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση