14:28
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
14:28
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Καλαμάτα: Η σύζυγος και τα παιδιά του πιλότου παρακολουθούσαν τη μοιραία πτήση – Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της τραγωδίας

Ο πιλότος που σκοτώθηκε μετά τη συντριβή αεροσκάφους

Ο πιλότος που σκοτώθηκε μετά τη συντριβή αεροσκάφους

27.12.2023
14:19
Τελευταία ενημέρωση: 27/12/2023 • 19:02
Απίστευτη τραγωδία

Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες που έρχονται στο φως σχετικά με την πτώση του εκπαιδευτικού αεροσκάφος στην Καλαμάτα, όπου και έχασε τη ζωή του ο πιλότος, Επαμεινώνδας Κωστέας.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, αυτή ήταν η τελευταία πτήση του πιλότου με T-2, τα οποία θα αποσυρθούν σε λίγους μήνες, καθώς θα μετακινούνταν στη Μοίρα Ελικοφόρων Τ-6.

Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι την τελευταία πτήση παρακολουθούσαν η σύζυγος και τα δύο τους παιδιά, οι οποίοι είδαν την τραγωδία να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους.

Η επίσημη ανακοίνωση για τον θάνατο του 40χρονου πιλότου

«Την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 11:28, αεροσκάφος τύπου Τ-2E Buckeye της 363 Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος της 120 Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος, κατέπεσε, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης, μισό ναυτικό μίλι βορειοδυτικά του αεροδρομίου της Καλαμάτας, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτη του, Επισμηναγού (Ι) Επαμεινώνδα Κωστέα, 40 ετών».

Ποιο είναι το αεροσκάφος T-2

Το North American T-2 Buckeye είναι δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος αμερικανικής κατασκευής.

Αποτελούσε το αεροσκάφος «εισαγωγής» των πιλότων του Αμερικανικού Ναυτικού στα αεροσκάφη τζετ. Εισήλθε σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και αντικαταστάθηκε από το T-45 Goshawk. Το Τ-2 που έπεσε έξω από τα Τρίκαλα είναι στην υπηρεσία της ΠΑ από το 1976.

Το T-2 είναι ένα αεροσκάφος ίσιας πτέρυγας, με επιδόσεις ανώτερες αυτών του Cessna T-37 της Αεροπορίας και υποδεέστερες αυτών του TA-4 Skyhawk που χρησιμοποιούμταν ως προχωρημένο εκπαιδευτικό. Παρ’ όλα αυτά, το T-2 αντικαταστάθηκε από το T-45 Goshawk (έκδοση του Αμερικανικού Ναυτικού του BAe Hawk) και το T-38 Talon στην Αεροπορία. Το T-2 χρησιμοποιήθηκε επίσης για την καθοδήγηση μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

Η πρώτη έκδοση του αεροσκάφους εισήλθε σε υπηρεσία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 με τον κωδικό T2J-1 και επαναχαρακτηρίστηκε T-2A το 1962. Το διθέσιο εκπαιδευτικό χρησιμοποιούσε τότε ένα κινητήρα Westinghouse J34-WE-46/48. Όμως το αεροσκάφος επανασχεδιάστηκε, ο ένα κινητήρας αντικαταστάθηκε με δύο Pratt & Whitney J60-P-6 και πήρε την ονομασία T-2B. Το T-2C έφερε δύο κινητήρες General Electric J85-GE-4. Το T-2D αποτέλεσε εξαγωγική έκδοση για την πολεμική αεροπορία της Βενεζουέλας ενώ το T-2E εξαγωγική έκδοση για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία. Το T-2 Buckeye αντικατέστησε το T2V-1/T-1A Seastar, αν και το T-1 συνέχισε να χρησιμοποιείται σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι το 1970. Συνολικά κατασκευάστηκαν 273 αεροσκάφη, όλα από την North American Aviation.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση