Η εμφάνιση της σκηνοθέτη Εύης Καλογηροπούλου στο Προεδρικό Μέγαρο στη δεξίωση με αφορμή την 48η επέτειο από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας προκάλεσε πολλά σχόλια, κυρίως αρνητικά.
Μετά τον σάλο που προκάλεσε ο μουσικός που εμφανίστηκε με σαγιονάρες, τα μέσα ενημέρωσης ασχολήθηκαν με το ρούχο που επέλεξε να φορέσει η σκηνοθέτης.
Η Εύη Καλογηροπούλου, η οποία συνόδευσε τον Ορέστη Ανδρεαδάκη έδωσε τη δική της απάντηση μετά τις επιθέσεις που δέχτηκε για το σορτς που φορούσε.
Η σκηνοθέτης αναδημοσίευσε στο προφίλ της στο Instagram την ανάρτηση του Ορέστη Ανδρεαδάκης με την ίδια να απαντά σε όλους όσοι την στοχοποίησαν.
«Στην αρχή γέλαγα μου φαινόταν γελοίο και ματσίλα και φυσικά σεξιστικό, τώρα που συνεχίζεται όχι. Και για την ιστορία κανένα μέσο και κανέναν δημοσιογράφο δεν τον πείραξε που εκεί ήταν ο Πλεύρης στην γιορτή της Αποκατάστασης της Δημοκρατίας (με κουστούμι όμως όχι σορτσάκι η σορτς)», έγραψε χαρακτηριστικά η Εύη Καλογηροπούλου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το μήνυμα του Ορέστη Ανδρεαδάκη
Το μήνυμα του Ορέστη Ανδρεαδάκη για την Eύη Καλογηροπούλου ανέφερε: «Η Eύη Καλογηροπούλου είναι μια εξαιρετική σκηνοθέτις, η οποία συμμετείχε τρεις φορές στο Φεστιβάλ των Καννών: με τις μικρού μήκους ταινίες “Μotorway 65” (2020), και “Στον θρόνο του Ξέρξη” (2022) και το σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας “Cora” (2021).
Οι δύο τελευταίες δουλειές της βραβεύτηκαν στις Κάννες με τα βραβεία του Canal+ και του L’Atelier της Cinefondation αντίστοιχα. Eίναι ωστόσο και ταλαντούχα εικαστικός, απόφοιτη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και με αρκετές εκθέσεις στο ενεργητικό της. Είναι επίσης πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ και του Royal college of Art του Λονδίνου.
Για τους λόγους αυτούς εξάλλου ήταν καλεσμένη στη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας μαζί με άλλους καλλιτέχνες που τιμούν την Ελλάδα με το έργο τους. Καλεσμένος κι εγώ στη δεξίωση, κατέβηκα με την Εύη Καλογηροπούλου τα σκαλιά του Προεδρικού Μεγάρου ως καλός φίλος και συνεργάτης της. Εκτιμώ το ταλέντο και την προσωπικότητά της, τιμώ τη φιλία μας και θλίβομαι με τις σεξιστικές νύξεις που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο».