Στην εγκατάσταση και λειτουργία δύο καινοτόμων συστημάτων εξυπηρέτησης κωφαλάλων πολιτών, καθώς και πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ακοή τους, προχώρησε ο δήμος Χανίων.
Τα δύο συστήματα, που παρουσιάστηκαν σήμερα, τοποθετήθηκαν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών στο κέντρο της πόλης, στην Κοινωνική Υπηρεσία του δήμου καθώς και στο ΚΕΠ Σούδας.
Το πρώτο σύστημα δίνει στους πολίτες την δυνατότητα, μέσω ζωντανής διερμηνείας, να έρθουν σε επαφή και να συνομιλήσουν με προσωπικό που θα τους βοηθήσει να διεκπεραιώσουν συναλλαγές και υποθέσεις τους με το δημόσιο και δημοτικές υπηρεσίες, ενώ το δεύτερο σύστημα αφορά έναν ειδικό μηχανισμό που διευκολύνει πολίτες με προβλήματα ακοής, ώστε να επικοινωνούν καλύτερα κατά την διεκπεραίωση υποθέσεών τους.
Όπως δήλωσε κατά την παρουσίαση των δύο συστημάτων ο δήμαρχος Χανίων Παναγιώτης Σημανδηράκης, «αυτή η προσπάθεια γίνεται για να έχουν όλοι οι πολίτες την ίδια μεταχείριση στην προσπάθειά τους να εξυπηρετηθούν από κρατικές και δημοτικές υπηρεσίες».
Παράλληλα ανέφερε ότι σύντομα θα ανακοινωθούν νέες καινοτόμες εφαρμογές με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.
Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Ελένη Ζερβουδάκη, αφού περιέγραψε τον τρόπο λειτουργίας των δύο συστημάτων, επεσήμανε ότι στόχος και αυτής της δράσης είναι να δοθεί η ευκαιρία σε κωφάλαλους πολίτες και πολίτες με προβλήματα ακοής να εξυπηρετούνται ισότιμα απο τις υπηρεσίες του δήμου.