08:24
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
08:24
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Χειρόφρενο τραβούν την Τετάρτη λεωφορεία και τρόλεϊ – 24ωρη απεργία των εργαζομένων του ΟΑΣΑ

Λεωφορεία και τρόλεϊ στην Αθήνα / Φωτογραφία: Eurokinissi

Λεωφορεία και τρόλεϊ στην Αθήνα / Φωτογραφία: Eurokinissi

28.06.2022
21:04
Τελευταία ενημέρωση: 29/06/2022 • 9:06
Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ η Αττική αύριο

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν την Τετάρτη (29/06) λεωφορεία και τρόλεϊ, λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ.

Οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ αντιδρούν έτσι στην παράταση της σύμβασης του Οργανισμού με τα ΚΤΕΛ για ακόμη ένα έτος.

«Είναι αδιανόητο, χωρίς καμία ενημέρωση των εργαζομένων, να γίνεται ‘σχεδιασμός’ του συγκοινωνιακού έργου με συνέχιση εκχώρησης των ΚΤΕΛ, γεγονός που κάθε άλλο παρά τον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών προάγει», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το σωματείο.

Το συνδικάτο των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ, οργανώνει για αύριο συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του οργανισμού στις 11:00 το πρωί, ζητώντας να μην παραταθεί η σύμβασή του με τα ΚΤΕΛ για ένα ακόμα έτος.

Παράταση στη σύμβαση εκμίσθωσης λεωφορείων ΚΤΕΛ

Νωρίτερα, τη δυνατότητα παράτασης για ένα χρόνο των συμβάσεων υπεκμίσθωσης μεταξύ ΟΑΣΑ/ ΟΣΕΘ και των ΚΤΕΛ, προβλέπει σε τροπολογία τoυ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση της σχετικής τροπολογίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία και συμπεριλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών, «η προτεινόμενη ρύθμιση αποτελεί ένα αναγκαίο μέτρο για αντιμετώπιση διάδοσης και διασποράς νόσου του COVID-19 από τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, μέσω της παράτασης της δυνατότητας ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Ειδικότερα, καθώς δεν εξαλείφθηκε η πανδημία και εκτιμάται από τους ειδικούς επιστήμονες ότι θα συνεχίσει να υφίσταται, υπάρχει ανάγκη καλύτερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και αποφυγής του συνωστισμού».

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι «με την ισχύουσα ρύθμιση περί ανάθεσης του συγκοινωνιακού έργου, δεν προβλέπεται δυνατότητα παράτασης των συμβάσεων ανάθεσης, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να διακοπεί το έργο.

Τούτο, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι δημόσιοι συγκοινωνιακοί φορείς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη χρειάζονται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να αποκτήσουν τον αναγκαίο αριθμό σύγχρονων λεωφορείων και το απαραίτητο προσωπικό για την εκτέλεση του συνόλου του έργου που τους έχει ανατεθεί στην περιοχή ευθύνης τους».

Αναλυτικότερα, το άρθρο 1 αναφέρει τα εξής:

«Συμβάσεις ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου, καθώς και συμβάσεις υπεκμίσθωσης, που έχουν υπογραφεί έως έναρξη ισχύος του παρόντος μεταξύ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Α.Ε. (Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε.) του Οργανισμού Συγκοινωνιακού ‘Εργου Θεσσαλονίκης Α.Ε. (Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε.) και των οικείων Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., κατ’ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 54 του ν. 4568/2018 (Α’ 178), δύνανται να παραταθούν έως και ένα (1) από λήξη τους.

Η παράταση των συμβάσεων ανάθεσης και των συμβάσεων υπεκμίσθωσης, κατ’ εφαρμογή του παρόντος, συνιστά τροποποίηση των υφισταμένων συμβάσεων ως προς αυτούς τους όρους και υπόκειται έγκριση του αρμοδίου οργάνου».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση