20.2 C
Athens
Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 95

Τζόνι Ντεπ: «Στα πρώτα μου βήματα η δημοσιότητα με τρόμαξε παρά πολύ»

0

Ο Τζόνι Ντεπ ανέτρεξε στα πρώτα χρόνια της καριέρας του και αναφέρθηκε στο το πώς βίωσε τη δημοσιότητα, ενώ  μοιράστηκε κάποιες πληροφορίες για τη συμμετοχή του στην ταινία του Τιμ Μπάρτον «Edward Scissorhands» το 1990.

Σε ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στον Μπάρτον, στο οποίο ο 61χρονος ηθοποιός κλήθηκε να μιλήσει για τον διάσημο σκηνοθέτη με τον οποίο έχει συνεργαστεί πολλές φορές, παραδέχτηκε ότι ένιωσε άβολα με τη δημοσιότητα που απέκτησε στην αρχή της καλλιτεχνικής του διαδρομής.

Σε αρχειακό υλικό, ο Μπάρτον περιγράφει τον Ντεπ ως «πολύ μακριά από το sex symbol που τον παρουσίαζαν τα μέσα», μια άποψη που ο ηθοποιός φαίνεται να συμμερίζεται. «Η φήμη με τρόμαξε», δήλωσε ο Ντεπ. «Οι παπαράτσι έβγαζαν φωτογραφίες μου, οι άνθρωποι ψιθύριζαν και με έδειχναν με το δάχτυλο. Ένιωθα σαν ένα εκτεθειμένο, ευαίσθητο νεύρο», πρόσθεσε.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, ο Ντεπ αποκάλυψε πως κέρδισε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Edward Scissorhands», ξεπερνώντας άλλους ηθοποιούς, μεταξύ των οποίων και τον Τομ Κρουζ. Η πρώτη του συνάντηση με τον Μπάρτον ήταν καθοριστική, καθώς διαπίστωσε αμέσως ότι υπήρχε μια ιδιαίτερη σύνδεση μεταξύ τους.

«Αυτό που παρατήρησα την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε ήταν πως δεν έλεγε πολλές λέξεις», ανέφερε ο ηθοποιός. «Ξεκινούσε μια πρόταση και εγώ έλεγα: “Ναι, ναι”, και μετά αρχίζαμε να μιλάμε για τον Μπόρις Κάρλοφ ή κάτι σχετικό. Είχαμε πολλά κοινά σημεία», εξήγησε. Παρόλο που η συνάντησή τους διήρκεσε πάνω από τρεισήμισι ώρες, ο Ντεπ δεν πίστευε ότι θα έπαιρνε τον ρόλο. «Σκεφτόμουν: ”Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα, φίλε. Καμία”», ανέφερε.

Σχολιάζοντας την ερμηνεία του στο φιλμ «Edward Scissorhands», ο Ντεπ εξομολογήθηκε ότι κάποια στιγμή συνειδητοποίησε πως ο χαρακτήρας του βασιζόταν στην προσωπικότητα του ίδιου του Μπάρτον. Αυτό, όμως, τον έκανε να αισθανθεί πως δεν απέδιδε σωστά τον ρόλο. «Μπορεί να είχα πάρει τον ρόλο, αλλά ένιωθα σαν να έμπαινα σε μια οικογένεια που δεν με είχε αποδεχθεί πλήρως», είπε.

«Ήμουν απόλυτα πεπεισμένος ότι καταστρέφω την ταινία. Ο Τιμ είχε κάνει πρόβες με όλους τους άλλους ηθοποιούς. Όλους. Εκτός από εμένα. Δεν με είχε βάλει στις πρόβες, με απομόνωνε από το υπόλοιπο καστ και το συνεργείο». Όπως αποδείχθηκε, αυτή η αποστασιοποίηση ήταν σκόπιμη, καθώς ο Μπάρτον ήθελε ο Ντεπ να νιώσει τη μοναξιά του χαρακτήρα του.

Παρόλα αυτά, ο ηθοποιός θυμάται πως στην αρχή τον κυρίευσε η ανασφάλεια. «Ήταν τρομακτικό. Ήμουν υπερβολικά παρανοϊκός», είπε. «Γιατί δεν κάνει πρόβες μαζί μου; Ίσως με εμπιστεύεται. Όχι, δεν με εμπιστεύεται. Είσαι τρελός; Θα πάρει κάποιον άλλον στη θέση σου», κατέληξε.

Άνοιξε η διαθήκη του Τζιν Χάκμαν – Ποιος κληρονομεί την περιουσία των 80 εκατ. δολαρίων

Η διαθήκη του θρυλικού ηθοποιού Τζιν Χάκμαν άνοιξε, αλλά παραμένει η αβεβαιότητα σχετικά με το ποιος θα λάβει την περιουσία του ύψους 80 εκατομμυρίων δολαρίων (73 εκατομμυρίων ευρώ).

Ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός άφησε ολόκληρη την περιουσία του στην επί 30 χρόνια σύζυγό του, Μπέτσι Αρακάουα.

Όμως η 65χρονη Αρακάουα βρέθηκε νεκρή μαζί με τον σύζυγό της στο σπίτι τους στο Νέο Μεξικό τον περασμένο μήνα.

Νομικοί εμπειρογνώμονες δήλωσαν τώρα ότι, επειδή οι αρχές λένε ότι η Αρακάουα πέθανε επτά ημέρες πριν από τον σύζυγό της, τα παιδιά του Χάκμαν θα μπορούσαν τώρα δυνητικά να κληρονομήσουν την περιουσία του, παρά το γεγονός ότι δεν κατονομάζονται στη διαθήκη.

Τα τρία παιδιά του με την εκλιπούσα πρώην σύζυγό του, Φέι Μαλτέζε – ο 65χρονος Κρίστοφερ, η 62χρονη Ελίζαμπεθ και η 58χρονη Λέσλι – δεν έχουν σχολιάσει δημόσια το θέμα.

Τα νομικά έγγραφα που περιήλθαν στην κατοχή του BBC δείχνουν ότι ο 95χρονος Χάκμαν όρισε την Αρακαουά ως μοναδική δικαιούχο το 1995, ενώ η τελευταία ενημέρωση της διαθήκης έγινε το 2005.

Ωστόσο, ο δικηγόρος Τρε Λόβελ δήλωσε στο BBC ότι η περιουσία θα μπορούσε να περιέλθει σε αυτούς σύμφωνα με τους νόμους περί κληρονομικής διαδοχής, εφόσον δεν είχε οριστεί άλλος δικαιούχος.

«Η περιουσία στην πραγματικότητα θα κληρονομηθεί σύμφωνα με τους νόμους περί εξ αδιαθέτου διαδοχής και τα παιδιά θα είναι νομίμως τα επόμενα στη σειρά για να την κληρονομήσουν», δήλωσε.

Θα πρέπει επίσης να αποδείξουν ότι η διαθήκη είναι άκυρη επειδή η Αρακάουα πέθανε πριν από τον Χάκμαν, πρόσθεσε.

Πέθαναν με επτά μέρες διαφορά

Οι αρχές λένε ότι η Αρακαουά απεβίωσε στις 11 Φεβρουαρίου αφού προσβλήθηκε από έναν σπάνιο ιό, λίγες ημέρες πριν ο Χάκμαν πεθάνει από φυσικά αίτια.

Το ζευγάρι βρέθηκε νεκρό σε ξεχωριστά δωμάτια του σπιτιού τους στη Σάντα Φε, στις 26 Φεβρουαρίου, αφού η ασφάλεια της γειτονιάς πραγματοποίησε έλεγχο και είδε τα πτώματά τους στο έδαφος από ένα παράθυρο.

Η Αρακάουα βρέθηκε στο μπάνιο με διάσπαρτα χάπια σε κοντινή απόσταση, ενώ ο Χάκμαν βρισκόταν στο πίσω μέρος του σπιτιού, φορώντας φόρμα και παντόφλες, με το μπαστούνι και τα γυαλιά ηλίου του δίπλα του.

Οι αξιωματούχοι διαπίστωσαν ότι πέθανε επτά ημέρες μετά τη σύζυγό του εξαιτίας σοβαρής καρδιακής νόσου, ενώ η προχωρημένη νόσος Αλτσχάιμερ αναφέρεται ως παράγοντας που συνέβαλε.

Οι αρχές έκριναν αρχικά τη σκηνή «ύποπτη», αλλά αργότερα απέκλεισαν το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

Η ίδια η διαθήκη της Αρακάουα κατένειμε την περιουσία της στον Χάκμαν, με την προϋπόθεση ότι αν πέθαιναν μέσα σε 90 ημέρες ο ένας από τον άλλον, η περιουσία της θα πήγαινε σε ένα λογαριασμό και αργότερα θα δωριζόταν σε φιλανθρωπικό ίδρυμα, αφού πρώτα κάλυπτε τα ιατρικά της έξοδα.

Η σχέση του Τζιν Χάκμαν με τα παιδιά του

Ο Χάκμαν έχει συζητήσει στο παρελθόν τη σχέση του με τα παιδιά του.

«Γίνεσαι πολύ εγωιστής ως ηθοποιός», δήλωσε στους New York Times το 1989.

«Παρόλο που είχα οικογένεια, έκανα δουλειές που μας χώριζαν για τρεις ή τέσσερις μήνες κάθε φορά. Οι πειρασμοί σε αυτό, τα χρήματα και η αναγνώριση, ήταν πάρα πολλοί για το φτωχό αγόρι μέσα μου».

Τα παιδιά του Χάκμαν, αν και σπάνια έβγαιναν στη δημοσιότητα, κατά καιρούς παρευρίσκονταν μαζί του σε εκδηλώσεις στο κόκκινο χαλί.

Σε μια άλλη συνέντευξη, ο Χάκμαν μίλησε για τη δυσκολία που είχαν τα παιδιά του να μεγαλώνουν με έναν γονέα που ήταν συνεχώς στο κέντρο της δημοσιότητας.

«Είναι δύσκολο να είσαι ο γιος ή η κόρη μιας διασημότητας», δήλωσε στην εφημερίδα Irish Independent το 2000. «Δεν μπορούσα να είμαι πάντα στο σπίτι μαζί τους όταν μεγάλωναν, και στη συνέχεια, ζώντας στην Καλιφόρνια, είχαν την επιτυχία μου πάντα πάνω από τα κεφάλια τους».

Οι κόρες και η εγγονή του εξέφρασαν βαθιά αγάπη για εκείνον μετά τον θάνατό του.

«Τον αγαπούσαν και τον θαύμαζαν εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο για τη λαμπρή καριέρα του ως ηθοποιός, αλλά για εμάς ήταν πάντα απλά ο μπαμπάς και ο παππούς», είπαν. «Θα μας λείψει πολύ και είμαστε συντετριμμένοι από την απώλειά του».

 

Η Σκάρλετ Γιόχανσον εξήγησε τον λόγο που δεν διατηρεί λογαριασμούς στα social media

0

Παρόλο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στη βιομηχανία του θεάματος, η Σκάρλετ Γιόχανσον παραμένει αμετακίνητη στην απόφασή της να μην είναι παρούσα στα social media.

Σε συνέντευξή της στο InStyle, η 40χρονη ηθοποιός αποκάλυψε ότι δέχεται συχνά πιέσεις από κινηματογραφικά στούντιο και την ομάδα της να δημιουργήσει προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των ταινιών, στις οποίες συμμετέχει.

«Ακόμα και σήμερα, έλαβα ένα email από την Universal (Pictures), όπου μου έλεγαν: ”Θα σκεφτόσουν να ανοίξεις λογαριασμό στο Instagram για την προώθηση του Jurassic World: Rebirth;” Δέχομαι μεγάλη πίεση να μπω στα social media», ανέφερε. Πρόσθεσε μάλιστα πως αναρωτήθηκε αν υπάρχει τρόπος να το κάνει, χωρίς να προδώσει τον εαυτό της, αλλά κατέληξε ότι «δεν ένιωθα πως μπορούσα».

Η ηθοποιός εξήγησε πως η δουλειά της βασίζεται πάντα στην αλήθεια και πως αν απολάμβανε πραγματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα συμμετείχε. «Αλλά δεν είμαι αυτός ο άνθρωπος. Και πιστεύω ότι η ταινία θα πάει μια χαρά», τόνισε.

Η Σκάρλετ Γιόχανσον αποκάλυψε επίσης ότι αποφεύγει να φωτογραφίζεται με θαυμαστές όταν βρίσκεται σε δημόσιους χώρους, καθώς επιδιώκει να διατηρεί ένα στοιχείο ιδιωτικότητας. «Αυτό ενοχλεί πολλούς ανθρώπους. Δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τους θαυμαστές μου ή ότι δεν χαίρομαι που με αναγνωρίζουν. Αλλά πάντα τους λέω: ”Δεν εργάζομαι τώρα”», δήλωσε.

Η Κιμ Καρντάσιαν σε διαμάχη με τον Κάνιε Γουέστ για τη συμμετοχή της κόρης τους σε τραγούδι με τον Diddy

0

Η Κιμ Καρντάσιαν βρίσκεται σε απόγνωση μετά την απόφαση του πρώην συζύγου της, Κάνιε Γουέστ, να συμμετάσχει η 11χρονη κόρη τους, Νορθ, σε νέο τραγούδι που σχετίζεται με το σκάνδαλο του Diddy.

Το Σάββατο 15 Μαρτίου, ο Γουέστ κυκλοφόρησε στο X (πρώην Twitter) ένα νέο κομμάτι με τίτλο «Lonely Roads Still Go to Sunshine», στο οποίο φέρεται να συμμετέχουν ο Diddy, ο γιος του, Κρίστιαν «Κινγκ» Κομπς, και η Νορθ.

Το τραγούδι ξεκινά με φωνή που μοιάζει να ανήκει στον Diddy, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του προς τον Κάνιε για τη στήριξή του, καθώς βρίσκεται στη φυλακή εν αναμονή της δίκης του για κατηγορίες που περιλαμβάνουν σεξουαλική επίθεση.

Ο Γουέστ απαντά αποκαλώντας τον Diddy «πατρική φιγούρα» και η Νορθ λέει με έναν σύντομο στίχο: «Όταν με βλέπεις να λάμπω, τότε βλέπεις το φως», πριν ο Κρίστιαν Κομπς ραπάρει το δικό του μέρος.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Daily Mail, η Καρντάσιαν έχει ήδη κινηθεί νομικά για να εμποδίσει την κυκλοφορία του τραγουδιού και προσπαθεί να το αφαιρέσει από την πλατφόρμα X.

Λίγο πριν την κυκλοφορία του κομματιού, ο Γουέστ ανάρτησε, και στη συνέχεια διέγραψε, στιγμιότυπα μιας συνομιλίας που φέρεται να είχε με την Καρντάσιαν, στην οποία φέρεται να την απειλεί πως θα προχωρήσει «σε πόλεμο» μαζί της.

Σύμφωνα με τα μηνύματα, η Καρντάσιαν υποστηρίζει ότι έχει τα δικαιώματα του ονόματος της Νορθ και χρησιμοποίησε αυτή την ιδιοκτησία για να εμποδίσει τη συμμετοχή της 11χρονης στο τραγούδι με τον Ντίντι, προκαλώντας την οργή του Γουέστ.

Σε ένα από τα μηνύματα, ο Γουέστ φέρεται να γράφει στην Καρντάσιαν: «Δεν θα σου ξαναμιλήσω ποτέ», ενώ επισυνάπτει απόσπασμα νομικού εγγράφου με τη φράση «συμμετοχή σε αυτό το πρότζεκτ», πιθανότατα αναφερόμενος στο τραγούδι.

Η Καρντάσιαν απαντά λέγοντας: «Σε ρώτησα τότε αν μπορούσα να κατοχυρώσω το όνομά της ως εμπορικό σήμα. Είπες ναι. Όταν γίνει 18, θα της ανήκει». Σε άλλο μήνυμα φέρεται να του ζητά να σταματήσει, υποστηρίζοντας ότι είχε στείλει νομικά έγγραφα για να αποτρέψει τη συμμετοχή της Νορθ στο τραγούδι, με σκοπό να την προστατεύσει.

Η Κιμ Καρντάσιαν σε διαμάχη με τον Κάνιε Γουέστ για τη συμμετοχή της κόρης τους σε τραγούδι με τον Diddy

Η Καρντάσιαν φέρεται να συνεχίζει λέγοντας: «Ένα άτομο πρέπει να έχει το εμπορικό σήμα. Συμφωνήσαμε όταν γεννήθηκαν τα παιδιά ότι θα έπαιρνα όλα τα ονόματά τους και τα εμπορικά σήματα, ώστε να μην τα εκμεταλλευτεί κανείς άλλος». Ο Γουέστ φέρεται να απαντά απειλητικά: «Τροποποίησέ το ή θα πάμε σε πόλεμο, και κανείς από τους δυο μας δεν θα επιβιώσει από τη δημόσια κατακραυγή», κλιμακώνοντας με τη φράση: «Θα πρέπει να με σκοτώσεις».

Μετά την κυκλοφορία του τραγουδιού, πηγή ανέφερε στην Daily Mail ότι η Καρντάσιαν «θα κάνει τα πάντα για να προστατεύσει τα παιδιά της από τη ρητορική μίσους που συνεχίζει να διαδίδει ο Κάνιε». Σύμφωνα με το ίδιο άτομο, η Καρντάσιαν έχει ζητήσει από δικαστή να μην επιτρέψει στα παιδιά της να εκτίθενται σε τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Μόλις έμαθε για το τραγούδι, η Καρντάσιαν φέρεται να έστειλε επιστολές απαιτώντας από τον Γουέστ να μην προχωρήσει στην κυκλοφορία του. Σύμφωνα με πληροφορίες, πραγματοποιήθηκε έκτακτη ακρόαση, στην οποία ο Γουέστ δεν παρέστη, αλλά φέρεται να συμφώνησε να αναβάλει την κυκλοφορία του τραγουδιού.

Η Σάλμα Χάγιεκ αποκάλυψε πως γυμνάζεται μόλις 4 φορές τον χρόνο – Ποια είναι τα μυστικά της ευεξίας

0

Η Σάλμα Χάγιεκ αποκάλυψε ότι γυμνάζεται μόλις τέσσερις φορές το χρόνο, ενώ παρουσίασε τη μεγάλη της ευελιξία σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Η 58χρονη ηθοποιός, που είναι γνωστή για τη εντυπωσιακή σιλουέτα της που αψηφά την ηλικία της, είτε στο Κόκκινο Χαλί είτε σε στιγμιότυπα με μπικίνι στο Instagram, εξήγησε ότι η σωματική της διάπλαση δεν απαιτεί σκληρές προπονήσεις στο γυμναστήριο. Αντίθετα, η Χάγιεκ δήλωσε ότι αποφεύγει ασκήσεις όπως το τρέξιμο.

Μιλώντας στο Marie Claire, για το οποίο φωτογραφήθηκε με ένα δαντελένιο κορμάκι σε μια καυτή φωτογράφιση, δήλωσε πως γυμνάζεται μονάχα 4 φορές τον χρόνο και πως διαθέτει «φυσική ευλυγισία». «Τέσσερις φορές το χρόνο, βάζω μουσική και περπατάω στο δικό μου διάδρομο. Μη μου ζητάτε να τρέξω-δεν είμαι φτιαγμένη για κάτι τέτοιο».

Πρόσθεσε ότι είναι ικανοποιημένη με τις καμπύλες της και δεν επιθυμεί το σώμα κανενός άλλου ή ακόμη και ένα νέο σώμα.

Παρά την εξαιρετική της εμφάνιση, η ηθοποιός παραδέχτηκε ότι νοσταλγεί το σώμα που είχε στα 25 της χρόνια: «Θέλω το παλιό σώμα μου, αυτό που είχα στα 25». Ωστόσο, η Σάλμα επισήμανε ότι πλέον δεν την ορίζει μόνο η εμφάνισή της καθώς όπως είπε, κατάφερε να διευρύνει τους επαγγελματικούς της ορίζοντες και να αναλάβει ρόλους που δεν εξαρτώνται από την εξωτερική της εμφάνιση.

Η ηθοποιός τόνισε ότι οι γυναίκες δεν είναι «αναλώσιμες» όσο μεγαλώνουν και ότι πρέπει να αγωνίζονται για να ξεπεράσουν τέτοιες αντιλήψεις. Η Χάγιεκ, που έγινε ευρέως γνωστή για το ρόλο της στην ταινία Frida το 2002, έχει εξελιχθεί σε παραγωγό και συνεχίζει να είναι ενεργή στον κινηματογράφο, με πιο πρόσφατη συμμετοχή της στην ταινία Magic Mike’s Last Dance το 2023.

Παράλληλα, μίλησε και για τη διαδικασία της ωριμότητας. Ανέφερε ότι δεν αισθάνεται πως έχει χάσει την ευλυγισία της ή την ενέργειά της, ενώ αποκάλυψε ότι η ηλικία της της έδωσε τη δυνατότητα να εξελιχθεί επαγγελματικά.

Επίσης, μοιράστηκε την προσωπική της εμπειρία, λέγοντας ότι όταν ήταν 30 ετών είχε μια υπαρξιακή κρίση, πιστεύοντας πως δεν θα πραγματοποιούσε τα όνειρά της. Σήμερα, είναι μητέρα μιας 17χρονης κόρης, της Valentina, που απέκτησε σε ηλικία 41 ετών.

 

 

Eurovision 2025: Τι σχόλια απέσπασε το βίντεο κλιπ «Αστερομάτα» – Τα φαβορί και οι εκπλήξεις

Το βίντεο κλιπ της Eurovision 2025, «Αστερομάτα», απέσπασε θετικές αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Κλαυδία που ερμηνεύει το τραγούδι, θα διαγωνιστεί στον Β’ Ημιτελικό στις 15 Μαΐου, διεκδικώντας την πρόκριση στον μεγάλο τελικό.

Το τραγούδι «Αστερομάτα», σε μουσική των Arcade και της Κλαυδίας και στίχους των Arcade, συνοδεύεται από ένα καλλιτεχνικά προσεγμένο βίντεο, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Μπενιουδάκη.

Το βίντεο κλιπ έχει γυριστεί σε τοποθεσίες με έντονο πολιτισμικό ενδιαφέρον, όπως η Κοζάνη και ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο, το βιντεοκλίπ αποτυπώνει με κινηματογραφική ματιά την ατμόσφαιρα του τραγουδιού.

Με κυρίαρχο στοιχείο τη φύση και τη θάλασσα, οι εικόνες αφηγούνται μια συγκινητική ιστορία αποχωρισμού και ελπίδας, μέσα από τη μορφή μιας μητέρας που περιμένει με δάκρυα στα μάτια και ενός μικρού κοριτσιού που ανακαλύπτει ένα φτερό – σύμβολο αναγέννησης.

Έχει συγκεντρώσει πλήθος θετικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι θεατές εντυπωσιάστηκαν από την ατμοσφαιρική αισθητική του και τη δυναμική του, με πολλούς να το χαρακτηρίζουν «ανατριχιαστικό» και «καλλιτεχνικά άρτιο».

Αρκετοί σχολίασαν πως «η Eurovision ίσως να μην είναι αρκετή για ένα τραγούδι τέτοιου επιπέδου».

Παράλληλα, οι στοιχηματικές αποδόσεις τραβούν το ενδιαφέρον. Η χώρα μας, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται στην 18 η θέση όμως ανεβαίνει συνεχώς και αναμένεται η Klavdia να κερδίζει ολοένα και περισσότερο τον κόσμο.

Η Σουηδία έχει κλειδώσει την πρώτη θέση με το συγκρότημα KAJ. Εκθρονίζοντας το φαβορί και παλιό γνώριμο της διοργάνωσης Måns Zelmerlöw, πήρε την πρωτιά στον εθνικό τελικό και θα τραγουδήσει στην Ελβετία το «Bara Bada Bastu», ένα… κωμικό τραγούδι αφιερωμένο στη σάουνα.

Αυστρία και Γαλλία συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, ενώ ακολουθούν Ισραήλ, Ολλανδία, Φινλανδία, Εσθονία, Βέλγιο, Ουκρανία και Μάλτα.

 

 

Ιωάννα Μαλέσκου: Η δυσκολία που αντιμετωπίζει με τη βάπτιση της κόρης της (βίντεο)

0

Η Ιωάννα Μαλέσκου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τηλεόραση του Alpha το μεσημέρι του Σαββάτου (15/3) αποκάλυψε τη δυσκολία που αντιμετωπίζει με τη βάπτιση της κόρης της ενώ ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να προχωρήσει σε θρησκευτικό γάμο.

«Το όνομα της κόρης μας το έχουμε βρει, αλλά δε το έχουμε επικοινωνήσει ακόμα. Δυσκολεύομαι λίγο γιατί ο καημός και η επιθυμία μου είναι να βαπτιστεί στη θάλασσα αλλά, συνειδητοποίησα ότι δεν είναι τόσο εύκολο από τη πλευρά της εκκλησίας. Ας μη το συζητήσουμε τώρα αυτό γιατί θα γίνω έξαλλη» αποκάλυψε η Ιωάννα Μαλέσκου και πρόσθεσε, «Ο γάμος έχει γίνει ο πολιτικός. Έχει κλείσει αυτό το κεφάλαιο».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής της η Ιωάννα Μαλέσκου αναφέρθηκε στα αρνητικά σχόλια που γράφονται κατά καιρούς για εκείνη αλλά και στη συνεργασία της με τον ΣΚΑΪ.

«Στη φάση αυτή έχω σταματήσει να επηρεάζομαι τόσο, γιατί μπορεί να μην το έδειχνα τόσο αλλά τώρα δε με αγγίζει. Ίσως έχει επηρεαστεί και ο βαθμός που εγώ έδινα τροφή…

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όταν έχεις καλές προθέσεις, αυτό εκλαμβάνεται ως αδυναμία. Ερχόμενη εγώ με τις καλές μου προθέσεις στην Αθήνα, ήρθα με το πως είχα στο μυαλό μου τα πράγματα ως μια εξέλιξη της δουλειάς μου. Ας μη γελιόμαστε, αυτός ήταν ο λόγος που ήρθα, μου έγινε μια μεγαλύτερη πρόταση και έτσι αποφάσισα να αλλάξω τη ζωή μου.

Ερχόμενη λοιπόν εδώ, δεν είχα ούτε παρέες, ούτε ανθρώπους να με συμβουλέψουν. Δεν είμαι αντικειμενική αλλά είμαι εξαιρετικά κλειστή…Τότε, κάθε μα κάθε μέρα, ήταν έξω από το στούντιο κάμερες…Αισθανόμουν ότι αν δε μιλούσα θα έλεγαν ότι την ψώνισα… Αν ανοίξω τη συζήτηση για την προστασία που θα έπρεπε να έχω από το κανάλι, θα είναι σαν να ανοίγω τον ασκό του Αιόλου… Δεν ένιωσα αυτό της “αγκαλιάς”… ένιωθα όμως ότι και στο μετά, όταν κάτι συνέβαινε, είχα και από εκεί κριτική…» είπε.

Τέλος, η Ιωάννα Μαλέσκου ανέφερε, «Δε ξέρω σαν ποιόν ή ποια ήθελαν να με φτιάξουν, ξέρω όμως ότι αυτό που με βραχυκύκλωσε ήταν η ανάγκη μου να είναι ικανοποιημένοι από εμένα… και ταυτόχρονα το ότι υφίσταμαι συνέχεια αλλαγές για το τι θα βάλω, πως θα έχω τα μαλλιά μου…

Κακώς τα συζητάω αλλά όλα αυτά με έκαναν να νιώθω ότι δεν τους αρέσω, και σε συνδυασμό με την κριτική από τις άλλες εκπομπές, στο τέλος της ημέρες αναρωτιόμουν ποια είμαι τελικά και γιατί με επέλεξαν… Αισθάνθηκα ότι κάπου με χάνω… Νόμιζα ότι κάθε μέρα έδινα εξετάσεις».

Ευτυχία Φαναριώτη: «Έφτασα 150 κιλά, μούδιαζαν τα πόδια μου» (βίντεο)

0

Η Ευτυχία Φαναριώτη αποκάλυψε τους λόγους που θέλησε να χάσει κιλά. Μιλώντας στην εκπομπή «Όλα για τη Ζωή μας», η Ευτυχία Φαναριώτη είπε πως έφτασε στο σημείο να χάσει 50 κιλά.

Στόχος της, μάλιστα, όπως σημείωσε είναι να μπορέσει να μειώσει και άλλο το βάρος της. Η ηθοποιός ακόμη εξήγησε ότι θέλησε να χάσει κιλά, γιατί είχε δυσκολίες στο περπάτημα και στη δουλειά της.

Η Ευτυχία Φαναριώτη αναφέρθηκε, επίσης, στα βουλιμικά επεισόδια που είχε από παιδί, εξηγώντας πως, αν και δεν τα έχει ξεπεράσει πλήρως, πλέον είναι σε θέση να τα ελέγχει.

Η Ευτυχία Φαναριώτη μέχρι τώρα έχει χάσει 50 κιλά και θέλει να χάσει ακόμη 20. «Έχασα αυτά τα 48-50 κιλά. Δεν αδυνατίζω, γιατί τρώω κανονικά, αλλά δεν παχαίνω. Θέλω να χάσω και άλλα 20 για αρχή. Είχα βουλιμικά επεισόδια από παιδί. Δεν την έχω καταπολεμήσει, αλλά την ελέγχω, όταν έρχεται ο κορεσμός. Όταν καταλαβαίνω ότι είναι γεμάτο το στομάχι μου, σταματώ, ενώ πριν έτρωγα ανεξέλεγκτα», αναφέρει χαρακτηριστικά η ηθοποιός.

Εξηγώντας γιατί αποφάσισε να χάσει κιλά η Ευτυχία Φαναριώτη σημείωσε: «Μέχρι τα 24 ήμουν 56 κιλά και μέσα σε έξι μήνες είχα πάρει 40 κιλά. Από τότε συνέχισα να παίρνω, όποτε προσπαθούσα να κάνω διατροφή ή δίαιτα αποτύχανε παταγωδώς.

Πριν από 2,5 χρόνια έφτασα σχεδόν 150 κιλά και δεν μπορούσα να περπατήσω ούτε ένα τέταρτο του τετραγώνου, μούδιαζαν τα πόδια μου. Σκέφτηκα ότι σε λίγο θα έπρεπε να κυκλοφορώ με καροτσάκι. Είχα πρόβλημα και στη σκηνή, δεν μπορούσα να καθίσω για ώρα όρθια. Έτσι, αποφάσισα ότι πρέπει να κάνω κάτι δραστικό για τον εαυτό μου».

Η Εύα Λονγκόρια έκλεισε τα 50 και το γιορτάζει – Οι σέξι φωτογραφίες γενεθλίων που δημοσίευσε στο Instagram

0

Η Εύα Λονγκόρια έκλεισε τα 50 και αποφάσισε να το γιορτάσει, κάνοντας μια σέξι φωτογράφιση.

Ανήμερα των γενεθλίων της, μάλιστα, στις 15 Μαρτίου, η διάσημη ηθοποιός μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μερικά στιγμιότυπα.

Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε η Λονγκόρια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ποζάρει, φορώντας μια λευκή τουνίκ και ένα πουκάμισο στο ίδιο χρώμα, που είναι ανοιχτά τόσο, ώστε να αναδεικνύουν το ντεκολτέ της. «Έτσι είναι τα 50!», έγραψε στη λεζάντα της δημοσίευσής της.

Ενοχλήθηκε η Ιωάννα Τούνη με δημοσιογράφους στο αεροδρόμιο: «Μπορώ να ζήσω τη ζωή μου;» (βίντεο)

0

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του χωρισμού της από τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, η Ιωάννα Τούνη δέχτηκε σχετική ερώτηση από τους δημοσιογράφους, ενώ βρισκόταν στο αεροδρόμιο προκειμένου να πάρει τον γιο της Πάρη και να επιστρέψουν στη Θεσσαλονίκη.

Η Instagrammer δεν έκρυψε την ενόχλησή της για το γεγονός ότι την περίμεναν εκεί, τονίζοντας πως θέλει να την αφήσουν να ζήσει τη ζωή της, ενώ αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για τον χωρισμό της. Όπως είπε, αν ήθελε να μιλήσει, θα πήγαινε στο πλατό κάποιας εκπομπής.

Όταν την προσέγγισαν οι δημοσιογράφοι για να τη ρωτήσουν σχετικά με τον χωρισμό της από τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, η Ιωάννα Τούνη αρνήθηκε φανερά ενοχλημένη να δώσει κάποια απάντηση,  επισημαίνοντας ότι θέλει να την αφήσουν ζήσει τη ζωή της. Πιο αναλυτικά, είπε:

«Παιδιά τι πέσιμο είναι αυτό; Να σοβαρευτούμε λίγο. Θα πέσετε πάνω μου. Παιδιά, σόρρυ, να είστε καλά. Παιδιά μπορώ να ζήσω τη ζωή μου; Να είστε καλά. Ευχαριστώ, δεν θα ήθελα, να είστε καλά. Είμαι πολύ καλά, δεν μου αρέσει αυτό το πέσιμο στο αεροδρόμιο. Δεν είναι ωραίο που διαρρέουν τα ονόματά μας στις πτήσεις, κάπου να σταματήσει αυτό. Καταλαβαίνω ότι κάνετε τη δουλειά σας, αλλά και εγώ θέλω να ζήσω τη ζωή μου. Δεν θέλω να δώσω συνέντευξη, αν ήθελα θα πήγαινα να κάτσω σε ένα πλατό».

Αμέσως μετά το συμβάν στο αεροδρόμιο, η Ιωάννα Τούνη ανέβασε ένα Instagram Story και εξέφρασε τον εκνευρισμό της με αυτό που γίνεται κάθε φορά όταν έρχεται στην Αθήνα.

Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε: «Να πω ότι αυτό το πέσιμο που γίνεται στα αεροδρόμια με τις κάμερες και μικρόφωνα μέσα στα μούτρα, να σου κλείνουν τον δρόμο, είναι το λιγότερο άκομψο.

Αν ήθελα να μιλήσω σε δημοσιογράφους θα πήγαινα σε κάποιο event, ή θα εμφανιζόμουν σε πλατό κάποιας εκπομπής. Προφανώς και δεν θέλω και αυτό είναι καταπάτηση της ελευθερίας μου. Όπως και η διαρροή ονομάτων που πετάνε στην τάδε πτήση ή την τάδε ώρα, και λαδώνετε άτομα από τις αεροπορικές για να σας τα λένε, είναι παράνομο. Αυτά».