32.2 C
Athens
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 80

Μαριάννα Τουμασάτου για Τέμπη: «Δεν είχαν υπολογίσει τη δύναμη της μάνας»

0

Η Μαριάννα Τουμασάτου, με αφορμή τη συμμετοχή της σε βίντεο που δημιούργησαν καλλιτέχνες για να τιμήσουν τις μανάδες των θυμάτων στα Τέμπη, μίλησε σήμερα (27/2) στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣου», χωρίς να κρύψει πως το συγκεκριμένο βίντεο ήταν από τα πιο δύσκολα της ζωής της.

«Τι κρίμα αυτή η χώρα να έχει τόσες τιμητικές θέσεις για πρόσωπα που έχουν πονέσει τόσο. Από τον πόνο περνάμε μόνο εμείς, δεν νομίζω ότι περνάει και κανένας άλλος», είπε αρχικά η γνωστή ηθοποιός.

«Ήταν πολύ δύσκολο αυτό το γύρισμα. Ίσως από τα πιο δύσκολα της ζωής μου γιατί, επί της ουσίας, δεν ήταν ένας ρόλος, ήταν μια συσσωρευμένη λύπη, θλίψη, οργή, πόνος, αγανάκτηση, τόσα πολλά συναισθήματα μέσα σε αυτή τη συνάντηση…

Ήταν πολύ δύσκολο γιατί ο στόχος όλων των τραγουδιών και των πραγμάτων που γίνονται αυτή τη περίοδο για τα Τέμπη είναι μόνο για να υπάρχουν παρακαταθήκες για να μην ξεχάσουμε, να μη σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε, να μη φοβηθούμε.

Στηρίζονται πάρα πολύ στον φόβο μας και δεν πρέπει να τους τον χαρίσουμε. Πιο πολύ πρέπει να φοβηθούμε να μην πάθουν κάτι τα παιδιά μας.

Και αυτό θα πρέπει να μας δώσει πάρα πολύ θάρρος και να είμαστε αύριο εκεί. Εμείς έναν στόχο έχουμε: να θυμηθούμε κάθε ένα από τα παιδιά, ένα ακόμα αγνοείται», ανέφερε στη συνέχεια η Μαριάννα Τουμασάτου.

«Αν μου δίνεις αυτό που οφείλεις να μου δώσεις, δεν έχω λόγο να το ζητήσω. Μάλλον υπάρχουν πολύ σοβαρά προβλήματα.

Το θέμα είναι πολιτικό, όχι κομματικό. Η κάθε κίνησή μας είναι πολιτική. Με τη θέση, τη στάση και την ανοχή μας ή όχι ορίζουμε τα πράγματα. Ας μην είμαστε οι πολίτες που μας αξίζει αυτό.

Δεν είχαν υπολογίσει τη δύναμη της μάνας, δεν ξέρω αν είναι μόνο της Ελληνίδας μάνας.

Δεν μειώνω τους πατεράδες σε καμία περίπτωση, τους θεωρώ σπουδαίους και υπέροχο, αλλά είναι πολύ δύσκολο να πεις στην Ελληνίδα μάνα να ξεχάσει το παιδί της», τόνισε στο τέλος η Μαριάννα Τουμασάτου.

Γιάννης Ζουγανέλης: «Ντράπηκα να γράψω τραγούδι για τα Τέμπη όταν μου ζητήθηκε τότε μετά το δυστύχημα» (βίντεο)

0

Ο Γιάννης Ζουγανέλης μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για το τραγούδι που ερμηνεύει και είναι αφιερωμένο στους νεκρούς από την τραγωδία στα Τέμπη με τίτλο «Στου Ουρανού τις Ράγες».

Όπως ανέφερε ο γνωστός καλλιτέχνης, του είχε ζητηθεί να γράψει ο ίδιος τραγούδι για τα Τέμπη πριν δύο χρόνια, λίγο μετά το ατύχημα, αλλά εξήγησε για ποιον λόγο δεν το έκανε τότε, αλλά ερμήνευσε τώρα αυτό το τραγούδι.

«Όταν διάβασα του στίχους με συγκλόνισε. Σε αυτό το τρένο ήταν όλη η Ελλάδα. Ντράπηκα να γράψω τραγούδι όταν μου ζητήθηκε τότε μετά το δυστύχημα, δεν βολευόμουν, δεν μου έβγαινε.

Όταν όμως άκουσα και τη μουσική μαζί με τους στίχους του Μιχάλη μου άρεσε πάρα πολύ. Έτσι μπήκα, με πολύ δύναμη και πολύ χαρά», είπε αρχικά ο Γιάννης Ζουγανέλης.

Όσον αφορά τη μεγάλη συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε στις 26 Ιανουαρίου, ο ίδιος σχολίασε:

«Είχε τρομερή απήχηση ο κόσμος. Φάνηκε η ευγένειά του, η ιδεολογία του, ο τρόπος της αλληλεγγύης του, η ενσυναίσθησή του στη συμπαράσταση στους γονείς των παιδιών που χάθηκαν με την τεράστια αυτή πορεία.

Ήταν και μια πολιτική απάντηση σε αυτό που συμβαίνει. Έχω μιλήσει με γονείς θυμάτων. Πονάει η ψυχή μου».

Τέλος, όσον αφορά την απόφαση των θεάτρων και των νυχτερινών κέντρων να μη λειτουργήσουν αύριο Παρασκευή (28/2) με αφορμή τις αυριανές συγκεντρώσεις για τα Τέμπη σε όλη τη χώρα, ο Γιάννης Ζουγανέλης δήλωσε:

«Πολύ καλά θα κάνουν και θα κλείσουν οι μουσικές σκηνές και τα θέατρα».

Eurovision: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ της «Αστερομάτας» που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα

0

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τη φετινή Eurovision, με το επίσημο βιντεοκλίπ που θα συνοδεύει τη φετινή ελληνική συμμετοχή να βρίσκεται «στα σκαριά».

Η Κλαυδία και η ομάδα της βρίσκονται αυτή την περίοδο στη διαδικασία των γυρισμάτων της «Αστερομάτας», με το τελικό αποτέλεσμα να αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου.

Η κάμερα της εκπομπής «Στούντιο 4» βρέθηκε στα γυρίσματα, τα οποία πραγματοποιούνται σε εμβληματικές τοποθεσίες, όπως ο Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Εκεί, η τραγουδίστρια και ο σκηνοθέτης κλιπ, Γιώργος Μπενιουδάκης έδωσαν μια πρώτη εικόνα για την αισθητική και το περιεχόμενο του βίντεο.

«Θα δούμε τοπία από την ορεινή Ελλάδα, αλλά και υπαίθριους χώρους. Ελπίζω το αποτέλεσμα να αρέσει σε όλους. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει φοβερή δουλειά και μακάρι να το νιώσουν και οι υπόλοιποι. Μέσα από το video clip θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε τη χώρα μας, θα υπάρχουν στιγμές που θα αποτυπώνουν στοιχεία της κουλτούρας μας»,ανέφερε χαρακτηριστικά η Κλαυδία

Ο σκηνοθέτης, Γιώργος Μπενιουδάκης, αποκάλυψε πως το μεγαλύτερο μέρος των γυρισμάτων πραγματοποιήθηκε στον Τετράλοφο Κοζάνης, έναν τόπο που συνδυάζει φυσική ομορφιά και ιδιαίτερη ατμόσφαιρα. Το βιντεοκλίπ της ελληνικής συμμετοχής αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία του τραγουδιού στη σκηνή της Eurovision, προβάλλοντας παράλληλα την ελληνική φύση και πολιτιστική κληρονομιά.

Ποια είναι η Κλαυδία που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision

Η Κλαυδία είναι η μεγάλη νικήτρια του ελληνικού τελικού, που καλείται πλέον να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision 2025 στη Βασιλεία της Ελβετίας, παρουσιάζοντας την «Αστερομάτα». Το τραγούδι σε σύνθεση της δημιουργικής ομάδας των Arcade, μιλάει για τον ξεριζωμό των Ποντίων και έχει έντονα ελληνικά στοιχεία.

Η νεαρή τραγουδίστρια έγινε γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στο «The Voice», όπου, υπό την καθοδήγηση της Έλενας Παπαρίζου, έφτασε μέχρι τον τελικό, εντυπωσιάζοντας με την ερμηνευτική της ικανότητα. Παρότι δεν κέρδισε τον διαγωνισμό, ξεχώρισε χάρη στη χαρακτηριστική φωνή της.

Από το 2022 συνεργάζεται με την ομάδα των Arcade, κυκλοφορώντας τραγούδια τους. Το πρώτο της single, «Lonely Heart», έφτασε στην κορυφή της λίστας Shazam Discovery, ενώ στη συνέχεια κυκλοφόρησε το διπλά πλατινένιο «Χαράματα».

Ένα χρόνο αργότερα, παρουσίασε το πρώτο της EP, που φέρει το όνομά της, «KLAVDIA». Παράλληλα, συνεργάζεται με γνωστούς DJs και παραγωγούς, όπως οι Playmen και ο Valeron, διασκευάζοντας δημοφιλή dance κομμάτια των ‘00s, όπως τα «Touch Me» και «Movin’ Too Fast».

Μετά τη συμμετοχή της στο The Voice, η Κλαυδία συνέχισε την πορεία της με σταθερά βήματα, πραγματοποιώντας ζωντανές εμφανίσεις που την έκαναν ευρέως γνωστή στο κοινό. Έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τον Διονύση Σαββόπουλο, ενώ συμμετείχε στα Mad Video Music Awards, όπου εμφανίστηκε μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και τον Ματθαίο Τσαχουρίδη. Επίσης, έχει βρεθεί στη σκηνή με τον Good Job Nicky, γιο του Γιάννη Πάριου.

Ιδιαίτερα δημοφιλής στα social media, και ειδικά στο TikTok, όπου αριθμεί 200.000 ακολούθους, η Κλαυδία έχει ξεχωρίσει με τα covers της, κερδίζοντας ακόμα και την προσοχή της διεθνούς pop star, Christina Aguilera. Το 2023 τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης πρωτοεμφανιζόμενης καλλιτέχνιδας στα Super Music Awards της Κύπρου.

Η ιστορία πίσω από την «Αστερομάτα»

Το τραγούδι «Αστερομάτα» συνδυάζει σύγχρονους και ethnic ήχους, ενώ οι στίχοι του, γραμμένοι στα ελληνικά, μεταφέρουν ένα ισχυρό μήνυμα.

Η Κλαυδία αντλεί έμπνευση από την ιστορία του ποντιακού ελληνισμού, αναδεικνύοντας τη γενοκτονία και τον ξεριζωμό των Ποντίων. Ως απόγονος αυτής της καταγωγής, τραγουδά για την προσφυγιά, την απώλεια της πατρίδας και την αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής, μέσα σε ένα κόσμο που δοκιμάζεται από συνεχείς συγκρούσεις.

Σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Πρωίαν σε είδον» το πρωί της Πέμπτης 16 Ιανουαρίου, η Κλαυδία είχε αποκαλύψει την ιστορία που κρύβεται πίσω από τους στίχους του τραγουδιού, η οποία αφορά στα βιώματα της οικογένειάς της με την προσφυγιά και τον ξεριζωμό.

Η ποντιακής καταγωγής τραγουδίστρια είχε διηγηθεί πως οι πρόγονοί της αναγκάστηκαν να εκπατριστούν και να εγκατασταθούν στη Σοβιετική Ένωση, όπου γεννήθηκαν οι γονείς της, αποφασίζοντας να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 1991.

Αναλυτικά, είχε διηγηθεί: «Γενικά είχαμε στο μυαλό μας ανέκαθεν να φτιάξουμε ένα κομμάτι, με το οποίο να μπορώ να ταυτιστώ εγώ, το οποίο θα με συνδέει και με κάποιον τρόπο και κάπως έτσι ήρθε η έμπνευση. Το τραγούδι μιλάει για ξεριζωμό και προσφυγιά. Η χώρα μας είναι μια χώρα που έχει βιώσει αυτά τα συναισθήματα.

Από την ιστορία των παππούδων μας και το βλέπουμε και σήμερα σε αυτούς που έρχονται στη χώρα μας για μια καλύτερη ζωή. Εμένα η οικογένειά μου είναι ποντιακής καταγωγής, είναι πρόσφυγες και έτσι συνδέομαι με το κομμάτι. Η γιαγιά μου, η γιαγιά Κλαυδία, μού έχει πει ιστορίες, μου έχει πει για την οικογένειά της, πώς έφυγαν τότε με τον ξεριζωμό και πήγαν στη Σοβιετική Ένωση, οι γονείς μου γεννήθηκαν εκεί, μεγάλωσαν εκεί μέχρι μια ηλικία και επέστρεψαν στην Ελλάδα το ’91 και ξεκίνησαν εδώ μια καινούργια ζωή».

Επιπλέον, είχε περιγράψει την αντίδραση τόσο της ίδιας, όσο και των γονιών της όταν έμαθαν ότι το τραγούδι της ήταν ανάμεσα στα 12 που θα διαγωνίζονταν στον ελληνικό τελικό της Eurovision. «Όταν έμαθα ότι είμαι ανάμεσα στα δώδεκα κομμάτια, ήμουν μαζί με την μαμά μου και τον μπαμπά μου. Περνούσε η ώρα, περνούσε η ώρα και τελικά το όνομά μου ανακοινώθηκε 11ο. Εγώ ένιωθα αυτοπεποίθηση ότι θα είμαστε στον εθνικό τελικό. Όταν είπαν το όνομά μου, σηκώθηκα από το χαλί που καθόμουν και ξεκίνησα να κάνω τρέλες, κάτι δικά μου. Οι γονείς μου χάρηκαν πάρα πολύ.

Γενικά είναι πολύ ήρεμοι άνθρωποι και δεν ενθουσιάζονται έτσι εύκολα, (μου είπαν) “μια χαρά, καλή επιτυχία, κράτα κάτω το κεφάλι και το έχεις”. Με χαροποιεί αυτό, γιατί νομίζω ότι θα ένιωθα άβολα αν η μαμά μου έβγαζε στη γειτονιά και το έκανε βούκινο. Όπως π.χ. η γιαγιά μου που πάει στην εκκλησία και βγάζει ανακοίνωση», είχε αναφέρει.

Τη μουσική και τους στίχους του τραγουδιού έγραψαν οι Arcade, η δημιουργική ομάδα που συνδημιούργησε τις ελληνικές συμμετοχές στη Eurovision το 2020 και το 2021, με την οποία η Κλαυδία συνεργάζεται σταθερά στα singles της, μεταξύ των οποίων τα «Χαράματα», «Βασανίζομαι», «Μαγεμένα» και «Lonely Heart».

H Ιωάννα Τούνη έκλεισε το κατάστημά της στην Αθήνα!

0

H Ιωάννα Τούνη και ο Δημήτρης Αλεξάνδρου αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους.

Μετά από περίοδο έντονης φημολογίας, η influencer το βράδυ της Τρίτης 25 Φεβρουαρίου επιβεβαίωσε τον χωρισμό της από τον Δημήτρη Αλεξάνδρου με τον οποίο έχουν αποκτήσει μαζί τον μικρό τους γιο, Πάρη.

«Η αλήθεια είναι ότι έχω χωρίσει με τον Δημήτρη εδώ και πάρα πολύ καιρό. Χθες ολοκληρώθηκε και τυπικά όλη η διαδικασία της λήξης συμφώνου συμβίωσης.

Δεν θέλω να μου στέλνεις μηνύματα «γιατί, αν το δουλέψατε». Ήμασταν τέσσερα χρόνια μαζί με τον Δημήτρη και χωρίς καμία υπερβολή τα τελευταία τρία το δουλεύαμε. Τον αγαπάω πάρα πολύ, με αγαπάει και αυτός πάρα πολύ», είχε αναφέρει η Ιωάννα Τούνη στο πρώτο βίντεο για τον χωρισμό της.

Σύμφωνα με το Star, η Ιωάννα Τούνη έκλεισε το κατάστημα της εταιρείας της, το οποίο διατηρούσε μαζί με την Στέλλα Πάσσαρη στο Περιστέρι.

Οι δύο στενές φίλες πριν από ένα χρόνο είχαν κάνει ένα λαμπερό opening partry για τα εγκαίνια του καταστήματος, με τους πρώτους επισκέπτες να κλείνουν τον δρόμο έξω από το μαγαζί, θέλοντας να διασκεδάσουν αλλά και να φωτογραφηθούν με την Ιωάννα Τούνη.

Πέθανε η ηθοποιός Μισέλ Τράχτενμπεργκ σε ηλικία 39 ετών – Ήταν η «Georgina Sparks» του Gossip Girl

Η ηθοποιός Μισέλ Τράχτενμπεργκ, γνωστή για τους ρόλους της στην ταινία «Buffy the Vampire Slayer» και την τηλεοπτική σειρά «Gossip Girl», πέθανε σε ηλικία 39 ετών.

Την γνωστή ηθοποιό εντόπισε νεκρή η μητέρα της γύρω στις 8 το πρωί της Τετάρτης (26/2) στο One Columbus Place, ένα συγκρότημα πολυτελών διαμερισμάτων 51 ορόφων στη συνοικία Central Park South του Μανχάταν, όπως ανέφεραν πηγές.

Η ηθοποιός πρόσφατα υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση ήπατος, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Η αστυνομία της Νέας Υόρκης επιβεβαίωσε ότι η Μισέλ Τράχτενμπεργκ βρέθηκε χωρίς της αισθήσεις της από την αστυνομία και διαπιστώθηκε ο θάνατος από διασώστες.

Ο θάνατός της δεν κρίνεται ύποπτος και ο ιατροδικαστής της πόλης θα καθορίσει την αιτία, ανέφεραν οι αστυνομικοί.

Η Τράχτενμπεργκ είχε δημοσιεύσει μια σειρά από ανησυχητικές φωτογραφίες τους τελευταίους μήνες στο Instagram, στις οποίες εμφανιζόταν αδύναμη και ταλαιπωρημένη, προτρέποντας ορισμένους θαυμαστές να σχολιάσουν για την ανησυχητική απώλεια βάρους της ή να ρωτήσουν αν έπαιρνε ναρκωτικά.

Τον περασμένο Ιανουάριο, η Trachtenberg απάντησε στις ανησυχίες των θαυμαστών της, λέγοντας ότι ήταν «ευτυχισμένη και υγιής» και δεν είχε κάνει ποτέ πλαστική επέμβαση. Μάλιστα, είχε ανεβάσει και φωτογραφία με τον «Ρος» από τα Φιλαράκια, Ντέιβιντ Σουίμερ.

Γεννημένη στη Νέα Υόρκη στις 11 Οκτωβρίου 1985, η Τράχτενμπεργκ απέκτησε τον πρώτο της ρόλο σε ηλικία εννέα ετών στην κλασική σειρά Nickelodeon της δεκαετίας του 1990 «Οι περιπέτειες του Πιτ και του Πιτ».

Συνέχισε να πρωταγωνιστεί σε μια ποικιλία ταινιών και παραστάσεων με προσανατολισμό τα παιδιά, κάνοντας το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο το 1996 «Harriet the Spy», όπου είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Ως ενήλικας, στράφηκε σε πιο «ώριμους» ρόλους, συμπεριλαμβανομένης μιας τριετούς θητείας υποδυόμενη την Dawn Summers, την αδερφή της πρωταγωνίστριας που σκοτώνει βρικόλακες «Buffy», καθώς και τη χειριστική Georgina Sparks στο «Gossip Girl», που προβλήθηκε για έξι σεζόν.

Το 2021, η Trachtenberg έκανε δηλώσεις «βόμβα» εναντίον του δημιουργού του «Buffy» και σκηνοθέτη των «Avengers», Joss Whedon, τότε 55 ετών, αναφέροντας ότι την κακοποιούσε σωματικά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων και ότι υπήρχε ένας «κανόνας» που του απαγόρευε να είναι μόνος σε ένα δωμάτιο μαζί της στο πλατό.

Ο Whedon αργότερα αρνήθηκε τους ισχυρισμούς σε συνέντευξή του στο New York Magazine.

Στα γενέθλιά της, στις 11 Οκτωβρίου, η Τράχτενμπεργκ δημοσίευσε μια φωτογραφία στο Instagram της με τη λεζάντα «39 και νιώθω καλά», η οποία συγκέντρωσε περισσότερα από 32.000 likes.

Σοκ στο Χόλιγουντ: Βρέθηκε νεκρός ο ηθοποιός Τζιν Χάκμαν μαζί με τη σύζυγό του και τον σκύλο τους

Πέθανε ο ηθοποιός Τζιν Χάκμαν σε ηλικία 95 ετών.

Ο σταρ του Χόλιγουντ βρέθηκε νεκρός μαζί με τη σύζυγό του, Μπέτσι Αρακάουα, στο σπίτι τους στη Σάντα Φε. Ο σκύλος του ζευγαριού βρέθηκε επίσης, νεκρός στο σπίτι.

Ο σερίφης της κομητείας Σάντα Φε, Άνταν Μεντόζα, δεν προχώρησε σε κάποια εκτίμηση για το τι συνέβη. Ο Μεντόζα είπε στο Santa Fe New Mexican ότι το ζευγάρι πέθανε γύρω στα μεσάνυχτα της 27ης Φεβρουαρίου. «Θέλω να διαβεβαιώσω την κοινότητα και τη γειτονιά ότι δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος για κανέναν», πρόσθεσε ο Μεντόζα.

 

Ποιος ήταν ο ηθοποιός Τζιν Χάκμαν

Ο Τζιν Χάκμαν βραβεύτηκε με Όσκαρ Α΄ Ανδρικού Ρόλου για την ταινία του 1971 «Ο άνθρωπος από τη Γαλλία», καθώς και με Όσκαρ Β΄ Ανδρικού Ρόλου για την ταινία του 1992 «Οι ασυγχώρητοι». Ο Χάκμαν είχε επίσης, βραβευτεί με τρεις Χρυσές Σφαίρες και με δυο Βραβεία BAFTA. Ο Χάκμαν που είχε αποσυρθεί από τα κινηματογραφικά δρώμενα από το 2004, ήταν επίσης, συγγραφέας ιστορικών μυθιστορημάτων.

Έγινε γνωστός το 1967 με την ερμηνεία του στην ταινία «Μπόνι και Κλάιντ». Άλλες του αξιόλογες ταινίες περιλαμβάνουν τις: Ποτέ δεν τραγούδησα για τον πατέρα μου (I Never Sang for My Father, 1970), Ο άνθρωπος από τη Γαλλία (The French Connection, 1971), Η συνομιλία (The Conversation, 1974), Σούπερμαν (Superman, 1978, Πάθος για το μπάσκετ (Hoosers, 1986), Ο Μισσισσιπής καίγεται (Mississippi Burning, 1989), Οι ασυγχώρητοι (Unforgiven, 1992), Η φίρμα (The Firm, 1993), Πιάστε τον κοντό (Get Shorty, 1995), Οικογένεια Τενενμπάουμ (The Royal Tenenbaums, 2001) και Καρδιοκατακτητές (Heartbreakers, 2001).

Ο Τζιν Χάκμαν, γεννήθηκε στο Σαν Μπερναρντίνο της Καλιφόρνιας το 1930. Οι γονείς του ήταν ο Γιουτζίν Έζρα Χάκμαν και η Λάιντα Γκρέι κι είχει έναν αδελφό, τον Ρίτσαρντ. Η οικογενειά του μεταφερόταν συνεχώς μέχρι που εγκαταστάθηκε στο Ντάνβιλ του Ιλινόι, στο σπίτι της γιαγιάς του. Ο πατέρας του εργαζόταν ως τυπογράφος στην εφημερίδα της περιοχής Commercial-News. Οι γονείς του πήραν διαζύγιο το 1943 κι ο πατέρας του εγκατέλειψε την οικογένεια του.

Ο Χάκμαν έζησε τα εφηβικά του χρόνια στο Στορμ Λέικ της Αϊόβα και σε ηλικία 16 χρονών, άφησε το σπίτι του για να καταταγεί στο Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ, όπου υπηρέτησε για 4 χρόνια. Μετά την απόλυσή του, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου εργαζόταν σε μικροδουλειές για να βγάλει τα προς το ζην. Η μητέρα του, που απεβίωσε το 1962, ήταν θύμα πυρκαγιάς την οποία προκάλεσε η ίδια κατά λάθος από καύτρα τσιγάρου.

Το 1956, ο Χάκμαν μετακόμισε στην Καλιφόρνια και προσπάθησε να γίνει ηθοποιός. Διδάχτηκε υποκριτική στη σχολή του θεάτρου της Πασαντίνα, όπου γνωρίστηκε και έγινε φίλος με τον ηθοποιό Ντάστιν Χόφμαν. Οι δυο τους αντιμετωπίζονταν ως αουτσάιντερ από τους συμφοιτητές τους.

Μάλιστα, σε μια ψηφοφορία που αφορούσε τα μέλη της θεατρικής ομάδας που είχαν λιγότερες ευκαιρίες να πετύχουν, ο Χάκμαν και ο Χόφμαν συγκέντρωσαν τις περισσότερες αρνητικές ψήφους. Αποφασισμένος να τους διαψεύσει ο Χόφμαν μπήκε σε ένα λεωφορείο με προορισμό τη Νέα Υόρκη. Ένα άρθρο του περιοδικού Vanity Fair του 2004 ανέφερε το γεγονός ότι ο Χάκμαν, ο Χόφμαν κι ο Ρόμπερτ Ντιβάλ, που ήταν φίλοι μεταξύ τους, αγωνίστηκαν για να βρουν δουλειά στη Νέα Υόρκη κατά τις αρχές της δεκαετίας του ’60.

Ο Χάκμαν δούλευε ως θυρωρός σε ξενοδοχείο στη Νέα Υόρκη όταν συνάντησε ξανά έναν από τους καθηγητές του στο θέατρο της Πασαντίνα. Ο καθηγητής θέλοντας να υπενθυμίσει στον ηθοποιό ότι δεν ήταν πλασμένος για δόξα του είπε: «Βλέπεις, Χάκμαν, σου το είπα ότι δεν επρόκειτο να καταφέρεις τίποτα».

Ο Χάκμαν άρχισε να εργάζεται σε διάφορες θεατρικές παραστάσεις εκτός του Μπρόντγουεϊ. Το 1964 ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο τη θεατρική παράσταση Any Tuesday πλάι στη Σάντι Ντένις. Η συμμετοχή του σε αυτή την παράσταση του άνοιξε τις πόρτες για κινηματογραφική καριέρα. Έκανε το ντεμπούτο του στην ταινία Λίλιθ (Lilith, 1964) πλάι στον Γουόρεν Μπίτι.

Εμφανίστηκε επίσης στην τηλεοπτική σειρά The Invaders. Ακολούθησε μια σειρά δευτερεύοντων ρόλων σε ταινίες, μέχρι το 1967 που ο ρόλος του Μπακ Μπάροου στην ταινία Μπόνι και Κλάιντ (Bonnie & Clyde) του χάρισε την πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου. Το 1969 εμφανίστηκε πλάι στους Μπαρτ Λάνκαστερ και Ντέμπορα Κερ στην ταινία Οι δαίμονες των ουρανών (A Gypsy Moths), καθώς και στο πλευρό του Ρόμπερτ Ρέντφορντ στην ταινία Ο πρωταθλητής του ιλίγγου (Downhill Racer).

Η αρχή της δεκαετίας του ’70 χάρισε ακόμη μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου για την ταινία «Ποτέ δεν τραγούδησα για τον πατέρα μου» (I Never Sang for My Father, 1970) κι η τελική καταξίωση ήρθε το 1971 όταν βραβεύτηκε με Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του ως αστυνομικός Τζίμι Ποπάι Ντόιλ στην ταινία του Γουίλιαμ Φρίντκιν «Ο άνθρωπος από τη Γαλλία» (The French Connection) η οποία βραβεύτηκε επίσης, με Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Έπειτα άρχισε να αναλαμβάνει πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Το 1972 πρωταγωνίστησε στην ταινία «Η περιπέτεια του Ποσειδώνα» (The Poseidon Adventure, 1972) και το 1974 ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του Φράνσις Φορντ Κόπολα «Η συνομιλία» (The Conversation). Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε σε έναν από τους διασημότερους κωμικούς του ρόλους, ως τυφλός ερημίτης, στην ταινία του Μελ Μπρουκς «Φρανκενστάιν Τζούνιορ» (Young Frankenstein, 1974).

To 1975 εμφανίστηκε στο σίκουελ της ταινίας «Ο άνθρωπος από τη Γαλλία» με τίτλο «Ο άνθρωπος απο τη Γαλλία Νο2» (The French Connection II, 1975), σε σκηνοθεσία Τζον Φράνκενχαϊμερ αυτή τη φορά.

Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε επίσης, στο γουέστερν «Οι αλύγιστοι» (Bite the Bullet, 1975) καθώς και στο θρίλερ «Επτά αινίγματα» για τον ντετέκτιβ Χάρι (Night Moves) ταινία η οποία παρά το γεγονός ότι έλαβε ευνοϊκές κριτικές, δεν είχε εμπορική απήχηση. Το 1977 πλαισίωσε τους ηθοποιούς Λόρενς Ολίβιε, Άντονι Χόπκινς, Μαξιμίλιαν Σελλ, Ντερκ Μπόγκαρντ, Τζέιμς Κάαν, Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Σον Κόνερι, Μάικλ Κέιν και Έλιοτ Γκουλντ στην ταινία του Ρίτσαρντ Ατένμπορο «Η γέφυρα του Άρνεμ» (A Bridge Too Far). Την επόμενη χρονιά ανέλαβε τον ρόλο του Λεξ Λούθορ στην κινηματογραφική εκδοχή του «Σούπερμαν» (Superman: The Movie). Επανέλαβε τον ρόλο στις συνέχειες του 1980 και 1987.

Κατά τα τέλη της δεκαετίας του ’80, ο Χάκμαν αμφιταλαντευόταν μεταξύ πρωταγωνιστικών και δευτεραγωνιστικών ρόλων. Το 1988 έλαβε τη δεύτερή του υποψηφιότητα για Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου (η τέταρτη συνολικά) για την ταινία του Άλαν Πάρκερ «Ο Μισσισσιπής καίγεται» (Mississipi Burning) κι είχε επίσης έναν αξιομνημόνευτο ρόλο στην ταινία «Αδιέξοδο» (No Way Out) όπου εμφανίστηκε στο πλευρό του Κέβιν Κόστνερ και της Σον Γιανγκ.

Άλλες του συμμετοχές περιλαμβάνουν τις ταινίες: Οι κόκκινοι (Reds, 1981), Αποστολή στη Νικαράγουα (Under Fire, 1983), Πάθος για το μπάσκετ (Hoosers, 1986), Η γοητεία της εξουσίας (Power) και BAT 21: Αποστολή χίλιων κινδύνων (Bat*21, 1988). Το 2008 το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου κατέταξε την ταινία «Πάθος για το μπάσκετ» (Hoosers, 1986) στην τέταρτη θέση στη λίστα με τις καλύτερες αθλητικές ταινίες όλων των εποχών.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’80, ο ηθοποιός υπέστη αγγειοπλαστική επέμβαση που τον κράτησε εκτός κινηματογραφικών δρωμένων για μικρό χρονικό διάστημα. Επέστρεψε το 1990 με την ταινία «Φρενήρης απόδραση» (Narrow Margin, 1990). Εμφανίστηκε επίσης στο πλευρό των Μέριλ Στριπ και Σίρλεϊ ΜακΛέιν στην ταινία «Φλερτάροντας τη ζωή» (Postcards from the Edge, 1990). Το 1992 υποδύθηκε τον ρόλο του σαδιστή σερίφη Λιτλ Μπιλ Ντάγκετ στο γουέστερν του Κλιντ Ίστγουντ «Οι ασυγχώρητοι» (Unforgiven) που του χάρισε το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου. Η ταινία βραβεύτηκε επίσης με Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

Το 1993 ο Χάκμαν ανέλαβε ενός διεφθαρμένου δικηγόρου στην ταινία «Η φίρμα» (The Firm) βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Τζον Γκρίσαμ. Το 1996 εμφανίστηκε στην ταινία «Ο θάλαμος» (The Chamber), επίσης βασισμένη σε μυθιστόρημα του Γκρίσαμ.

Το 1995 υποδύθηκε έναν παραγωγό του Χόλιγουντ στην ταινία «Πιάστε τον κοντό» (Get Shorty) πλάι στους Τζον Τραβόλτα και Ντάνι Ντε Βίτο, έναν μοχθηρό πιστολά στην ταινία του Τζον Χέρον «Γρήγορη και θανάσιμη» (The Quick and the Dead) πλάι στους Σάρον Στόουν, Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Ράσελ Κρόου, καθώς κι έναν καπετάνιο υποβρυχίου στην ταινία «Κράιμσον Τάιντ» (Crimson Tide) πλάι στον Ντένζελ Ουάσινγκτον.

Το 1996 εμφανίστηκε στον ρόλο ενός συντηρητικού γερουσιαστή στην επανεκτέλεση της ταινίας του 1978 «Το κλουβί με τις τρελές» (La Cage aux Folles), που προβλήθηκε με τίτλο «Φτερά και Πούπουλα» (The Birdcage). Συμπρωταγωνιστής του στην ταινία ήταν ο Ρόμπιν Γουίλιαμς.

Το 1997 ανέλαβε τον ρόλο ενός προέδρου των ΗΠΑ που διαπράττει έγκλημα στην ταινία του Κλιντ Ίστγουντ «Απόλυτη δύναμη» (Absolute Power, 1997).

Το 2001 εμφανίστηκε στην ταινία μυστηρίου του Ντέιβιντ Μάμετ «Το κόλπο» (The Heist), καθώς επίσης και στην κωμωδία «Καρδιοκατακτητές» (Heartbreakers) πλάι στις Σιγκούρνι Γουίβερ και Τζένιφερ Λαβ Χιούιτ και στην ταινία «Οικογένεια Τενενμπάουμ» (The Royal Tenenbaums, 2001), όπου υποδυόταν τον εκκεντρικό πατέρα μιας παράξενης οικογένειας. Ο ρόλος του στην ταινία του χάρισε Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας σε Δράμα ή Μιούζικαλ.

Το 2003 συμπρωταγωνίστησε μετά από πολλά χρόνια με τον φίλο του από τα παλιά, Ντάστιν Χόφμαν, στην ταινία «Οι ένορκοι» (Runaway Jury, 2003) και το 2004 έκανε την τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση στην ταινία «Όλοι οι άνθρωποι του δημάρχου» (Welcome to Mooseport, 2004).

Το 2003 βραβεύτηκε με βραβείο Σέσιλ Μπι ΝτεΜιλ για την προσφορά του στον χώρο της εβδομης τέχνης.

Ο Χάκμαν υπήρξε παντρεμένος από το 1956 με τη Φέι Μαλτέζε με την οποία απέκτησε τρία παιδιά. Το ζευγάρι χώρισε μετά από τριάντα χρόνια γάμου το 1986. Ο ηθοποιός ξαναπαντρεύτηκε το 1991 με την Μπέτσι Αρακάουα.

Εφορία: Τα SOS για δωρεές μεταξύ συγγενών – Τι ισχύει με τις μεταφορές χρημάτων

Αντιμέτωποι με υπέρογκα ποσά φόρων και προστίμων της εφορίας βρίσκονται όσοι φορολογούμενοι επιχειρούν να καταστρατηγήσουν τις διατάξεις του άρθρου 56 του ν. 4839/2021 που προβλέπουν αφορολόγητο όριο 800.000 ευρώ για τις γονικές παροχές χρηματικών ποσών, καθώς επίσης και για τις δωρεές χρημάτων από τους γονείς προς τα παιδιά ή μεταξύ συζύγων και μεταξύ παππούδων ή γιαγιάδων και εγγονιών.

Πρόκειται για περιπτώσεις «τριγωνικών» δωρεών μεγάλων χρηματικών ποσών που γίνονται μεταξύ μελών μιας οικογένειας, και ειδικότερα μεταξύ γονέων και τέκνων, με στόχο τη φοροαποφυγή.

Το κόλπο

Ειδικότερα, σε κάθε τέτοια περίπτωση, ο σκοπός είναι ένα μεγάλο χρηματικό ποσό το οποίο θέλει να δώσει το ένα τέκνο στο άλλο (ο αδελφός στον άλλον αδελφό, η αδελφή στην άλλη αδελφή, η αδελφή στον αδελφό ή το αντίστροφο) να μην περάσει απευθείας από τον τραπεζικό λογαριασμό του ενός τέκνου στον τραπεζικό λογαριασμό του άλλου και να μη φορολογηθεί με τον συντελεστή 20% από το πρώτο ευρώ που προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για κάθε δωρεά μεταξύ αδελφών (για τη Β’ κατηγορία συγγενών), αλλά η δωρεά να γίνει «τριγωνικά».

Δηλαδή το χρηματικό ποσό να περάσει από τον τραπεζικό λογαριασμό του ενός αδελφού πρώτα στον τραπεζικό λογαριασμό του πατέρα ή της μητέρας του, ώστε λόγω του υψηλού αφορολογήτου των 800.000 ευρώ της δωρεάς αυτής (από τέκνο προς γονέα) το ποσό αυτό να παραμείνει αφορολόγητο και εν συνεχεία το ίδιο ποσό να περάσει από τον τραπεζικό λογαριασμό του πατέρα ή της μητέρας στον τραπεζικό λογαριασμό του άλλου αδελφού (τελικού δωρεολήπτη) και να παραμείνει και πάλι αφορολόγητο (ως δωρεά από γονέα προς τέκνο).

Χωρίς φόρο

Με αυτή τη μεθόδευση, δηλαδή, παρακάμπτεται η διάταξη που προβλέπει φόρο δωρεάς 20% για μεταφορά μεγάλου χρηματικού ποσού από τον τραπεζικό λογαριασμό του ενός αδελφού στον τραπεζικό λογαριασμό του άλλου, καθώς η απλή αυτή συναλλαγή δωρεάς «σπάει» σε δύο επιμέρους αφορολόγητες δωρεές, στις οποίες παρεμβάλλεται ως ενδιάμεσος ο πατέρας ή η μητέρα των δύο παιδιών.

Τα χρήματα μεταφέρονται από τον τραπεζικό λογαριασμό του ενός αδελφού πρώτα στον τραπεζικό λογαριασμό του γονέα και εν συνεχεία από τον τραπεζικό λογαριασμό του γονέα στον τραπεζικό λογαριασμό του άλλου αδελφού.

Έτσι, οι δύο αυτές διαδοχικές δωρεές παραμένουν αφορολόγητες, διότι υπάγονται στη φορολογική κλίμακα της Α’ κατηγορίας συγγενών με το πολύ υψηλό αφορολόγητο των 800.000 ευρώ και τα χρήματα φθάνουν στον τελικό αποδέκτη, τον άλλο αδελφό, «ακούρευτα» από την εφορία!

Εντός 6 μηνών

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν Ε.2077/2022 εγκύκλιο οδηγιών προς τις αρμόδιες φορολογικές αρχές, την οποία είχε εκδώσει ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γ. Πιτσιλής, κρίσιμο στοιχείο για να χαρακτηριστούν ως «τριγωνικές» τέτοιου είδους δωρεές και ως αποσκοπούσες τη φοροαποφυγή, μέσω της καταστρατήγησης των διατάξεων για το υψηλό αφορολόγητο των 800.000 ευρώ που ισχύει για δωρεές μεταξύ στενών συγγενών, είναι μεταξύ των δύο διαδοχικών δωρεών να μην έχει περάσει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών.

Οι έλεγχοι που διενεργούνται από τις αρμόδιες φορολογικές υπηρεσίες σε τέτοιες περιπτώσεις «τριγωνικών» δωρεών αποδίδουν αποτελέσματα.

Οι παραβάτες που εντοπίζονται να έχουν πραγματοποιήσει τις διαδοχικές δωρεές σε διαστήματα μικρότερα των 6 μηνών καλούνται να πληρώσουν τον φόρο δωρεάς 20% επί του μεταβιβασθέντος ποσού προσαυξημένο κατά 50% λόγω επιβολής προστίμου για μη υποβολή της προβλεπόμενης δήλωσης δωρεάς.

Συνολικά, δηλαδή, οι καταστρατηγούντες την ισχύουσα νομοθεσία για το αφορολόγητο των δωρεών χρηματικών ποσών καλούνται να καταβάλουν ποσό φόρου και προστίμου ίσο με το 30% της χρηματικής δωρεάς.

Ο εντοπισμός των παραβατών γίνεται από τους έμπειρους ελεγκτές εφοριακούς με διασταύρωση των δεδομένων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος των εμπλεκόμενων γονέων με τις δηλώσεις φόρου δωρεάς των εμπλεκόμενων γονέων και τέκνων.

Πρόστιμο 180.000 ευρώ για δωρεά 600.000 ευρώ

Χαρακτηριστική είναι μία περίπτωση που αποκαλύφθηκε πρόσφατα: Φορολογούμενος ελέγχθηκε από την αρμόδια φορολογική αρχή για ποσό χρηματικής δωρεάς ύψους 600.000 ευρώ που δήλωσε ότι έλαβε από τη μητέρα του τρεις μόλις μήνες μετά τη χρονική στιγμή κατά την οποία η μητέρα του δήλωσε ότι έλαβε το ίδιο αυτό ποσό από τον άλλο γιο της και αδελφό του τελικού δωρεοδόχου.

Η αρμόδια φορολογική αρχή καταλόγισε, τελικά, στον τελικό αποδέκτη φόρο δωρεάς 20% επί του ποσού των 600.000 ευρώ, το οποίο αυτός έλαβε, ουσιαστικά, από τον αδελφό του μέσω της «τριγωνικής» συναλλαγής που περιγράψαμε παραπάνω. Δηλαδή ο φόρος δωρεάς που καταλογίστηκε στον αδελφό που έλαβε το ποσό ανήλθε σε 120.000 ευρώ.

Ο έλεγχος του καταλόγισε επίσης και πρόστιμο 50% επί του βεβαιωθέντος φόρου, δηλαδή άλλες 60.000 ευρώ, λόγω μη υποβολής της προβλεπόμενης δήλωσης δωρεάς, βάσει του άρθρου 58 του ν. 4987/2022 (Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας). Ετσι, το συνολικό ποσό που εκλήθη να πληρώσει ο εν λόγω φορολογούμενος ανήλθε σε 180.000 ευρώ, δηλαδή στο 30% του ποσού της δωρεάς!

Σε 3 μήνες

Το χαρακτηριστικό της υπόθεσης είναι ότι το χρηματικό ποσό των 600.000 ευρώ μεταφέρθηκε από τον τραπεζικό λογαριασμό του αδελφού του φορολογουμένου στον τραπεζικό λογαριασμό της μητέρας τους και μετά από τρεις μήνες το ίδιο ποσό μεταφέρθηκε από τον τραπεζικό λογαριασμό της μητέρας στον λογαριασμό του ελεγχθέντος φορολογουμένου, που ήταν ο τελικός αποδέκτης.

Δηλαδή, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξαν οι ελεγκτές της εφορίας, μία δωρεά 600.000 ευρώ ενός αδελφού στον άλλον αδελφό πέρασε πρώτα από τον τραπεζικό λογαριασμό της μητέρας τους, ώστε τελικά το ποσό να φθάσει αφορολόγητο στον λογαριασμό του τελικού αποδέκτη αδελφού.

Για τη δωρεά χρημάτων μεταξύ αδελφών

Ποιοι είναι οι νόμιμοι οδοί που πρέπει να ακολουθούμε

Οι δωρεές χρηματικών ποσών μεταξύ αδελφών φορολογούνται με 20% από το πρώτο ευρώ, καθώς εντάσσονται στην κλίμακα της Β’ κατηγορίας συγγενών και δεν είναι αφορολόγητες.

Οι «τριγωνικές» δωρεές με παρένθετους τους γονείς γίνονται με σκοπό να παρακαμφθεί αυτή η επαχθής φορολογία και εντέλει τα ποσά να περάσουν από τον έναν αδελφό στον άλλον αφορολόγητα, καθώς στις δωρεές χρημάτων μεταξύ γονέων και τέκνων ισχύει αφορολόγητο όριο 800.000 ευρώ.

Το… κλειδί

Η ΑΑΔΕ, με βάση την υπ’ αριθμό Ε.2077/2022 εγκύκλιο, θεωρεί ως μεθόδους καταστρατήγησης του νόμου για την αποφυγή του φόρου 20% επί των απευθείας δωρεών μεταξύ αδελφών τις δωρεές χρημάτων οι οποίες γίνονται μεταξύ των δύο αδελφών με παρένθετο πρόσωπο έναν από τους γονείς, μόνον εφόσον το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της πρώτης δωρεάς των χρημάτων, από το τέκνο στον γονέα, και της δεύτερης δωρεάς, από τον γονέα στο άλλο τέκνο, δεν υπερβαίνει τους έξι μήνες.

Τις περιπτώσεις αυτές η ΑΑΔΕ τις θεωρεί ουσιαστικά ως απευθείας δωρεές χρημάτων μεταξύ αδελφών και τις φορολογεί με 20% πλέον προστίμου ίσου με το 50% του φόρου, δηλαδή με επιπλέον 10%.

Εναλλακτικές

Συνεπώς, με βάση τα όσα προβλέπουν η ισχύουσα νομοθεσία και η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ, η επιβολή του συνολικού φορο-προστίμου του 30% επί του χρηματικού ποσού που δωρίζει ο ένας αδελφός στον άλλον αποφεύγεται εναλλακτικά:

  • είτε με την απευθείας μεταφορά του ποσού από τον τραπεζικό λογαριασμό του ενός αδελφού στον τραπεζικό λογαριασμό του άλλου, οπότε πρέπει να καταβληθεί φόρος δωρεάς 20% επί του ποσού από αυτόν που το λαμβάνει,
  • είτε με δύο αφορολόγητες δωρεές, μία από τον έναν αδελφό στον πατέρα ή στη μητέρα του και στη συνέχεια μία δεύτερη από τον πατέρα ή τη μητέρα στον άλλον αδελφό, υπό την προϋπόθεση όμως ότι το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης αφορολόγητης δωρεάς θα είναι μεγαλύτερο των 6 μηνών.

Πηγή: Εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»

 

Χριστίνα Χειλά Φαμελή: «Είμαστε τα τραύματά μας» – Τι είπε για τον θάνατο της μητέρας της (βίντεο)

0

Η Χριστίνα Χειλά Φαμελή μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Πάμε Δανάη» για τον θάνατο της μητέρας της όταν η ίδια ήταν 16,5 ετών, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να έρθει αντιμέτωπη με τις κρίσεις πανικού και την κατάθλιψη.

Συγκεκριμένα, η ίδια αρχικά είπε: «Οι άνθρωποι είμαστε τα τραύματά μας. Και ποιος δεν έχει; Εμένα μου συνέβη όντως σε πολύ τρυφερή ηλικία και κομβική. Μαθαίνεις να ζεις με αυτήν την καινούρια πραγματικότητα, όταν λείπει ένα κομμάτι σου.

Πόνεσα φρικτά, έκανα χρόνια ψυχανάλυση. Στην αρχή είχα φοβερή άρνηση κι έπαθα κατάθλιψη, αλλά το ξεπερνώ και θα το ξεπεράσω. Ζω με αυτό. Ήταν γρήγορο, δεν είχα χρόνο να προετοιμαστώ. Δεν ήταν ατύχημα, αλλά έγινε μέσα σε ένα μήνα».

Οι κρίσεις πανικού χτύπησαν στη συνέχεια την πόρτα της ηθοποιού: «Εγώ πάθαινα κρίσεις πανικού μετά τον χαμό της μητέρας μου. Δεν την είχα πενθήσει ακριβώς, είχα τρομερή άρνηση, δεν είχα κλάψει και δεν ήθελα να δείξω τίποτα από και καλά αξιοπρέπεια.

Έρχονταν άνθρωποι στο σχολείο να μου πουν συλλυπητήρια κι έλεγα ότι είμαστε μία χαρά. Δεν ήθελα να με λυπούνται. Κόμπλεξ του μυαλού. Επειδή δεν ήθελα να το δείξω και να το εξωτερικεύσω, το σύστημα έσκασε».

Στη συνέχεια, η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη μίλησε και για τη δυσλεξία: «Η δυσλεξία δεν ξεπερνιέται, την αντιμετωπίζω. Εμένα δεν με δυσκολεύει καθόλου αυτό, μπορώ να μάθω πολύ εύκολα κείμενα και να διαβάσω και πάντα μου άρεσε η ανάγνωση και το διάβασμα. Δυσκολεύομαι φοβερά στον γραπτό λόγο. Σαν να κολλάει ο εγκέφαλός μου. Πολλές φορές τα ηχογραφώ για να τα γράψω».

Χώρισε η Ιωάννα Τούνη με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου – Τι αποκάλυψε (βίντεο)

0

Έπειτα από μέρες φημών, η Ιωάννα Τούνη επιβεβαίωσε το βράδυ της Τρίτης (25/2) τον χωρισμό της από τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, γράφοντας σε story στο Instagram:  «Για να σταματήσει κάπου κι αυτό το κουσκουκάκι… ναι, χώρισα».

Χώρισε η Ιωάννα Τούνη με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου - Τι αποκάλυψε (βίντεο)

Στη συνέχεια, η διάσημη influencer δημοσίευσε βίντεο στα social media της αναφέροντας αναλυτικά ότι έχει χωρίσει εδώ και καιρό με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου και ζήτησε από όλους να σεβαστούν το παιδί που έχει αποκτήσει μαζί του.

Η Ιωάννα Τούνη μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον πρώην σύντροφό της, αναφέροντας ότι τον αγαπάει πάρα πολύ και ότι είναι πολύ έξυπνος, ενώ σημείωσε ότι θα μπορούσε κάποιος να αποδώσει τον χωρισμό τους σε «ασυμφωνία χαρακτήρων».

«Με τον Δημήτρη είμαστε μαζί τέσσερα χρόνια και τα τρία το δουλεύουμε» είπε η influencer.

«Τον αγαπώ πάρα πολύ, με αγαπάει κι αυτός πάρα πολύ, έχουμε καλή σχέση κι ελπίζω να παραμείνει έτσι και το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, θα προσπαθήσω πάρα πολύ κι αυτός πιστεύω το ίδιο.

Έχουμε ένα μωρό, το οποίο είναι υπέροχο, δεν μετανιώνω σε τίποτα με όλο αυτό που έζησα με τον Δημήτρη, ο Πάρης είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στον κόσμο. Θέλω να σεβαστείτε κι εγώ με τη σειρά μου ότι υπάρχει ένα παιδί στη μέση και να μη βγάζετε πράγματα από το κεφάλι και το μυαλό σας, σας παρακαλώ πάρα πολύ, ειδικά τους δημοσιογράφους.

Καταλαβαίνετε ότι ένας χωρισμός δεν είναι ευχάριστος, ούτε για εμένα ήταν κι ούτε επιλογή. Από μικρή αυτό που ήθελα ήταν να έχω μια όμορφη κι επιτυχημένη οικογένεια. Οι επιχειρήσεις και τα υπόλοιπα ήρθαν στην πορεία. Οπότε ναι, για εμένα υπάρχει μια πικρία που το παιδικό μου όνειρο δεν έχει εξελιχθεί όπως θα το ήθελα.

Σίγουρα το πάλεψα, μη μου στέλνετε μηνύματα με το πόσο ωραίο ζευγάρι ήμασταν, το ξέρω ο Δημήτρης είναι κούκλος, είναι πανέμορφος, του εύχομαι μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα.

Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το πω, το καταλαβαίνετε με όλα τα δημοσιεύματα που έχουν βγει αυτές τις εβδομάδες πως έπρεπε να πάρουμε μια θέση, αλλά ήθελα να πάρω κάποιες μέρες να έχω λίγο χρόνο, για να γίνει σωστά όλο αυτό, να μπουν κι οι υπογραφές, να λήξει επίσημα. Δεν έβγαινε δυστυχής η σχέση αυτή, θες να το πεις ασυμφωνία χαρακτήρων γενικά και αόριστα;  Δεν νιώθαμε χαρούμενοι μέσα σε αυτό που είχαμε, παρότι, τα είχαμε όλα και κάπως δεν είχαμε τίποτα…

Και ξαναλέω, τον λατρεύω τον Δημήτρη, είναι ένας άνθρωπος που έχω περάσει άπειρα πράγματα μαζί. Πάμε στο δια ταύτα. Δημοσιογράφοι, έχω ένα παιδάκι, μη γράφετε μπούρδες, μην ακούσω ότι “άκουσα κάποιος τρίτος φίλου, του ξαδέρφου της είπε” και πραγματικά δηλαδή, υπάρχουν τόσο σοβαρά πράγματα να ασχοληθείτε από το ότι η χώρισε η Τούνη και η όποια Τούνη» σημειώνει στο βίντεό της.

@j.touniΠαρακαλώ πολύ να σεβαστείτε ότι υπάρχει και ένα μωράκι στην μέση και να σταματήσετε να «τραβάτε το θέμα από τα μαλλιά». Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθείτε οι δημοσιογράφοι, όπως η κινητοποίηση του κόσμου για τις πορείες στις 28 του μήνα!!! Ευχαριστώ 🙏🏼❤️♬ original sound – Ioanna Touni

O Φίλιππος Μιχόπουλος έστειλε εξώδικο στην Αθηνά Οικονομάκου – Ο όρος του διαζυγίου που παραβίασε

0

Ο Φίλιππος Μιχόπουλος απέστειλε εξώδικο στην Αθηνά Οικονομάκου, καταγγέλλοντας την παραβίαση του όρου της συμφωνίας για τη λύση του γάμου τους.

Σύμφωνα με τη συμφωνία που επετεύχθη τον Απρίλιο του 2024, συμφώνησαν ότι κανείς από τους δύο δεν θα φέρει τα παιδιά σε επαφή με νέο σύντροφο για έναν χρόνο, προκειμένου να προστατευθεί η ψυχική υγεία των παιδιών και να αποφευχθεί η σύγχυση λόγω της νεαρής ηλικίας τους.

Ωστόσο, η πλευρά του κ. Μιχόπουλου υποστηρίζει ότι η Αθηνά Οικονομάκου παραβίασε αυτόν τον όρο σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις.

Η πρώτη παραβίαση σημειώθηκε μόλις 1,5 μήνα μετά τη λύση του γάμου, όταν, στις 9 Ιουνίου 2024, η ηθοποιός παρουσίασε στα παιδιά τον νέο της σύντροφο, Μπρούνο Τσερέλα, την ημέρα των γενεθλίων της κόρης τους. Αυτή η κίνηση οδήγησε στην αποστολή του εξωδίκου από τον Φίλιππο Μιχόπουλο στις 12 Ιουνίου, ζητώντας τη συμμόρφωση με τη συμφωνία.

Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, η Αθηνά Οικονομάκου παραβίασε εκ νέου τον όρο, παρουσιάζοντας τα παιδιά της στον Μπρούνο Τσερέλα δύο ακόμα φορές, στις 3 Φεβρουαρίου 2025 και στις 22 Φεβρουαρίου 2025, όταν τους είδε σε γνωστό εμπορικό κέντρο των βόρειων προαστίων.

Από την άλλη πλευρά, η πλευρά του Φίλιππου Μιχόπουλου σημειώνει ότι ο ίδιος έχει πλήρως τηρήσει τη συμφωνία και δεν έχει φέρει τα παιδιά σε επαφή με την τωρινή του σύντροφο, Κωνσταντίνα Ευρυπίδου.