24.7 C
Athens
Τρίτη 26 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 8

Θύμα απάτης έπεσε ο Κωνσταντίνος Αργυρός – «Μην εμπιστεύεστε μηνύματα από άλλους λογαριασμούς»

0

Θύμα διαδικτυακής απάτης έπεσε ο Κωνσταντίνος Αργυρός.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής θέλησε να προειδοποιήσει τους θαυμαστές του μέσα από τα Instagram Stories του ότι κυκλοφορούν πολλά ψεύτικα προφίλ στα social media που παριστάνουν ότι είναι εκείνος.

«Προσοχή!!! Κυκλοφορούν πολλά ψεύτικα προφίλ που προσποιούνται ότι είμαι εγώ. Μην εμπιστεύεστε άλλα προφίλ!!! Αυτός είναι ο μοναδικός λογαριασμός μου στο Instagram και αυτός είναι ο μοναδικός επίσημος λογαριασμός μου στο Tik Tok. Μην εμπιστεύεστε μηνύματα και αιτήματα από άλλους λογαριασμούς. Σας ευχαριστώ για την στήριξη» γράφει ο τραγουδιστής.

Θύμα απάτης έπεσε ο Κωνσταντίνος Αργυρός - «Μην εμπιστεύεστε μηνύματα από άλλους λογαριασμούς» Θύμα απάτης έπεσε ο Κωνσταντίνος Αργυρός - «Μην εμπιστεύεστε μηνύματα από άλλους λογαριασμούς»

Φρίντα φον Ρίχτχοφεν: Η γυναίκα που εγκατέλειψε τα τρία της παιδιά και που ενέπνευσε τη Λαίδη Τσάτερλι

Έχετε σκεφτεί ποτέ πώς θα ήταν αν εμείς, οι σύγχρονες γυναίκες, ζούσαμε όχι στο τώρα αλλά, ας πούμε, μέχρι τα μέσα του 20ού αιώνα;

Τότε που τα δικαιώματά μας ήταν ελάχιστα· δεν είχαμε δικαίωμα ψήφου, δεν μπορούσαμε να εργαστούμε, και αν δεν θέλαμε να παντρευτούμε ή να κάνουμε παιδιά, θα ήμασταν δακτυλοδεικτούμενες και θα μας χλεύαζαν… Και αν ακόμη ήμασταν παντρεμένες, στην ακραία περίπτωση του διαζυγίου από δική μας επιλογή ή ευθύνη, θα ήμασταν για πάντα στιγματισμένες και δεν θα είχαμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε τίποτα…

Όλα αυτά υπήρξαν κάποτε πραγματικότητα. Είμαστε πολύ τυχερές που σήμερα, σε μεγάλο μέρος του κόσμου, οι γυναίκες απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα με τους άντρες.

Αν δεν υπήρχε η Φρίντα φον Ρίχτχοφεν, δεν θα είχε γραφτεί ποτέ Ο Εραστής της Λαίδης Τσάτερλι. Ο Λόρενς βάσισε όλο το έργο του στην προσωπικότητά της, μα και στον έρωτά τους, για να γράψει αυτό το – κατά τη γνώμη μου – συγκλονιστικό βιβλίο, το οποίο θεωρώ έτη φωτός μπροστά από την εποχή του, όχι μόνο ως προς τη θεματολογία, αλλά και ως προς τη φόρμα γραφής.

Και τώρα, ας πάμε στη Φρίντα φον Ρίχτχοφεν

Η Φρίντα γεννήθηκε το 1879 στη Γερμανία, μέλος της γνωστής και ευγενούς οικογένειας φον Ρίχτχοφεν. Μεγάλωσε σε αυστηρό, πειθαρχικό περιβάλλον· ωστόσο, ανέπτυξε από νωρίς μια αίσθηση εσωτερικής ελευθερίας και φιλοσοφικής αναζήτησης.

Παντρεύτηκε σε νεαρή ηλικία τον Έρνεστ Γουίκλεϊ, καθηγητή γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ, και απέκτησαν τρία παιδιά. Όμως η ζωή της ως συζύγου πανεπιστημιακού δεν της αρκούσε. Ένιωθε να ασφυκτιά – πνευματικά και ερωτικά. Η ανάγκη της για βαθύτερη επικοινωνία και πνευματική περιπέτεια την οδήγησε σ’ έναν νεαρό φοιτητή του συζύγου της — τον Ντ. Χ. Λόρενς.

Αυτό που χαρακτήρισε τη Φρίντα ήταν πως υπήρξε μια γυναίκα με αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, που διεκδίκησε τον εαυτό της με τρόπο ριζοσπαστικό για την εποχή της – κάτι για το οποίο, ακόμη και σήμερα, κατηγορείται και προκαλεί θυελλώδεις συζητήσεις.

Η γνωριμία με τον Λόρενς

Η Φρίντα, μέχρι και τη γνωριμία της με τον Λόρενς το 1912, ήταν υποδειγματική μητέρα. Αγαπούσε, στήριζε, έπαιζε ασταμάτητα και φρόντιζε τα παιδιά της με όλο της το είναι. Ήταν η ιδανική μαμά – το όνειρο κάθε παιδιού. Αν και είχε εξωσυζυγικές σχέσεις (ακόμα και με τον νονό της κόρης της), δεν της αρκούσε· ήθελε να ζήσει τη σεξουαλική και πνευματική απελευθέρωση στο απόλυτο.

Επηρεάστηκε από τη ζωή των αδελφών της στο Μόναχο, οι οποίες ήδη βίωναν μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα· είχαν ανοιχτούς γάμους, εραστές και παράλληλα ήταν αφιερωμένες στην κοινωνική απελευθέρωση των γυναικών, στα γράμματα και τις τέχνες. Η Φρίντα άρχισε να συγκρίνεται μαζί τους· ήθελε κι εκείνη μια αντίστοιχη ζωή και ένιωθε αδικημένη που έπρεπε να υποταχθεί.

Η σχέση με τον σύζυγό της ήταν απόμακρη. Εκείνος είχε γαλουχηθεί να είναι ψυχρός, δυσκολευόταν ακόμη και να την πάρει αγκαλιά ή να κάνουν σεξ χωρίς τις πιτζάμες τους. Δεν άκουγε τις βαθυστόχαστες σκέψεις της, δεν συζητούσαν. Όμως την αγαπούσε βαθιά και το έδειχνε με τον δικό του τρόπο – δούλευε συνεχώς για να μπορεί να προσφέρει σε εκείνη και τα παιδιά τους μια καλή ζωή. Όμως δεν κατανοούσε τις ανάγκες της· δεν μπορούσε να την καταλάβει.

Όταν η Φρίντα γνώρισε τον Λόρενς, η έλξη μεταξύ τους ήταν ακαριαία. Γοητευμένος, την πλησίασε όχι μόνο ως γυναίκα, αλλά και ως πνευματική συνοδοιπόρο. Για τη Φρίντα, ο Λόρενς δεν ήταν μόνο μια διέξοδος από τον γάμο της· μαζί του μπόρεσε να εκφράσει την αλήθεια της και να απελευθερώσει τον εαυτό της. Όταν αποφάσισε να τον ακολουθήσει, εγκατέλειψε τον άντρα της και τα τρία της παιδιά — μια πράξη αδιανόητη για τα ήθη της εποχής, αλλά ακόμα και για τη σημερινή κοινωνία, θα τονίσω.

Όμως δεν γράφω για να κρίνω τη Φρίντα – αν και διαβάζοντας τη βιογραφία της, η καρδιά μου κυριολεκτικά μάτωσε για τα τρία αυτά παιδιά. Συνεχώς παρακαλούσα να εγκαταλείψει τον Λόρενς και να επιστρέψει στα παιδιά της και στον γάμο της. Γιατί θεωρώ πως όταν μια γυναίκα παίρνει την απόφαση να γίνει μαμά, έχει χρέος να είναι πάντα δίπλα στα παιδιά της, με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος…

Το σκάνδαλο, λοιπόν, ήταν τεράστιο, και η ίδια στιγματίστηκε κοινωνικά — όχι μόνο στη Βρετανία, αλλά και στη γενέτειρά της, τη Γερμανία.

Ο δεσμός της με τον Λόρενς χαρακτηρίστηκε από έντονο πάθος αλλά και συγκρούσεις. Οι δυο τους ταξίδεψαν σε όλο τον κόσμο, ζώντας μια νομαδική και μποέμικη ζωή σε αναζήτηση του «αληθινού πολιτισμού», μακριά από την αποξένωση της βιομηχανικής κοινωνίας. Το 1914 παντρεύτηκαν και η σχέση τους απέκτησε θεσμική μορφή – αλλά ποτέ δεν συμβιβάστηκε με την κανονικότητα.

Παρότι εγκατέλειψε συνειδητά τα παιδιά της για να είναι με τον Λόρενς, προσπάθησε να διεκδικήσει το δικαίωμα να τα βλέπει. Ο πρώτος σύζυγός της το απαγόρευσε και κινήθηκε νομικά. Φυσικά, το να κερδίσει αυτό το προνόμιο η Φρίντα ήταν σενάριο επιστημονικής φαντασίας· άλλωστε είχε κατηγορηθεί για μοιχεία, και κανένα δικαστήριο – ούτε της Αγγλίας, ούτε του κόσμου – δεν θα της έδινε αυτό το δικαίωμα εκείνα τα χρόνια.

Η απόφαση ήταν ξεκάθαρη: μετά τα 21 τους έτη, θα μπορούσαν, εάν το επιθυμούσαν, να έχουν σχέση με τη μητέρα τους.

Όμως οι σχέσεις τους δεν αποκαταστάθηκαν ποτέ – με εξαίρεση τη μικρότερη κόρη της, την Μπάρμπαρα, η οποία ήρθε αρκετά κοντά με τη μητέρα της.

Η Έλσα παρέμεινε πιστή στον πατέρα της μέχρι τον θάνατό του, έκανε οικογένεια και δεν μιλούσε ποτέ για τη μητέρα της. Την επισκέφτηκε μόνο μία φορά στην Ιταλία και της έγραφε σπάνια.

Ο γιος της, ο Μόντι – που κυριολεκτικά τη λάτρευε και τον λάτρευε, ήταν αυτοκόλλητοι μέχρι τα 12 του, όταν εκείνη εγκατέλειψε την οικογένεια – δεν ξεπέρασε ποτέ την εγκατάλειψη. Όμως μετά την ενηλικίωσή του αντάλλασσαν αλληλογραφία.

Ήταν αποκαρδιωτικό, όταν διάβαζα τη βιβλιογραφία, να σκέφτομαι τον αβάσταχτο πόνο του γιου της και την ελπίδα του να περιμένει κάθε μέρα να επιστρέψει η μητέρα του στο σπίτι τους — κάτι το οποίο δεν συνέβη ποτέ.

Εκείνη επέλεξε τον Λόρενς αντί των παιδιών της, γιατί, όπως έλεγε, εκείνος την είχε ανάγκη για να μπορέσει να υπάρξει – για να μπορέσει να γράψει. Δίχως τη Φρίντα, δεν θα μπορούσε να ζήσει· δεν θα μπορούσε να μεγαλουργήσει λογοτεχνικά και να αφήσει το στίγμα του. Κάτι το οποίο θεωρώ αληθές. Ναι, ο Λόρενς χρειαζόταν τη Φρίντα και δίχως εκείνη αμφιβάλλω αν θα κατάφερνε να μείνει στην ιστορία. Ήταν η πηγή έμπνευσής του και ο σημαντικότερος βοηθός του.

Όμως — γνώμη μου πάντα — είναι πολύ πιο σπουδαίο να μεγαλώνεις, να αγαπάς και να φροντίζεις τα παιδιά σου από οποιονδήποτε άλλο σκοπό. Τίποτα δεν συγκρίνεται με τη μητρότητα.

Η γυναίκα που ενέπνευσε τη Λαίδη Τσάτερλι

Ο Εραστής της Λαίδης Τσάτερλι (1928) απαγορεύτηκε για δεκαετίες λόγω της τολμηρής σεξουαλικής του γραφής. Η ηρωίδα του βιβλίου, Κονστάνς Τσάτερλι, είναι μια γυναίκα παγιδευμένη σ’ έναν άγονο γάμο με έναν αριστοκράτη παραπληγικό, μέχρι που ανακαλύπτει τον έρωτα και τη σεξουαλική της απελευθέρωση στην αγκαλιά ενός κατώτερου κοινωνικά άνδρα, του θηροφύλακα Όλιβερ Μέλορς.

Όπως η ηρωίδα του Λόρενς, έτσι και η Φρίντα αναζήτησε την ερωτική αλήθεια που δεν περιορίζεται σε συμβάσεις ή κοινωνικές υποκρισίες.

Η Φρίντα ως ανεξάρτητη προσωπικότητα

Παρόλο που πολλές αναφορές στην ιστορία της περιορίζονται στον ρόλο της ως «μούσας» του Λόρενς, η Φρίντα υπήρξε και η ίδια μια βαθιά πνευματική προσωπικότητα. Είχε επηρεαστεί από τις ιδέες του Καρλ Γιούνγκ και από τον φιλοσοφικό αναρχισμό του Νίτσε, και συμμετείχε ενεργά στους στοχασμούς και τις συζητήσεις που διαμόρφωναν τα έργα του Λόρενς.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στη βιβλιογραφία, η Φρίντα έπαιξε σημαντικό ρόλο στη γραφή, στη διόρθωση, στην επιμέλεια και στους τίτλους των βιβλίων του.

Μετά τον θάνατο του Λόρενς το 1930, εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη και παντρεύτηκε τον Ιταλό καλλιτέχνη Άντζελο Ραβάλι, διατηρώντας ωστόσο ζωντανή την κληρονομιά του Λόρενς και προωθώντας τη δημοσίευση των έργων του.

Υπήρξε ισχυρή παρουσία σε λογοτεχνικούς και καλλιτεχνικούς κύκλους της εποχής, και πολλοί που τη γνώρισαν τη χαρακτήρισαν «μαγνητική» και «ελεύθερη από κάθε υποκρισία».

Η Φρίντα πέθανε το 1956 στο Νέο Μεξικό, στο ράντσο που είχε φτιάξει με τον Λόρενς· ένα μέρος που αντανακλούσε την αγάπη τους για τη φύση και την απομάκρυνση από το αστικό τοπίο.

Αν και για χρόνια θεωρήθηκε απλώς ως η «γυναίκα πίσω από τον Λόρενς», η σύγχρονη κριτική την χαρακτηρίζει ως μια ανεξάρτητη γυναικεία φωνή που τόλμησε να ζήσει όπως ένιωθε, χωρίς να λογοδοτεί στα «πρέπει» της κοινωνίας.

Ως επίλογο, οι δικές της λέξεις…

Όπως καταθέτει η ίδια χρόνια αργότερα, ένιωθε εσωτερικά διχασμένη. Το να φύγει από τα παιδιά της δεν ήταν μια επιπόλαιη πράξη. Η μητρότητα δεν της ήταν αδιάφορη — όμως δεν μπορούσε πια να ανταποκριθεί σ’ αυτήν «νεκρωμένη» όπως ήταν μέσα στον γάμο της.

«Ήθελα να είμαι εκεί γι’ αυτά. Αλλά δεν υπήρχε πια “εγώ” να δώσω.»
«Το να χάσω αυτά τα παιδιά, αυτά τα παιδιά που είχα δώσει τη ζωή μου, ήταν ένα σκίσιμο που με διέλυσε.»

Όμως διερωτώμαι καθώς τελειώνω αυτό το κείμενο αφιερωμένο στη Φρίντα φον Ρίχτχοφεν…

Αν δεν υπήρχε η Φρίντα και τόσες ακόμα γυναίκες που διεκδίκησαν την ελευθερία τους και το δικαίωμα της επιλογής — με όποιο κόστος — και έμεναν υποταγμένες και με σκυμμένο το κεφάλι στην πατριαρχική κοινωνία που μας επέβαλαν, θα είχαμε φτάσει εμείς, οι σημερινές γυναίκες, να απολαμβάνουμε την ισότητα και να μπορούμε να επιλέγουμε και να διεκδικούμε τη ζωή που επιθυμούμε;

Οι σκέψεις, δικές σας…

Παναγιώτης Ραφαηλίδης: «Λέω στον εαυτό μου ότι είμαι άχρηστος, ότι δεν προσφέρω τίποτα στην κοινωνία»

0

Μερικές σκέψεις που τον προβληματίζουν τον τελευταίο καιρό με αφορμή τη διαδικτυακή του απουσία από το YouTube εξέφρασε ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης.

Ο γνωστός τραγουδιστής, μέσα από ένα βίντεο στο κανάλι του, παραδέχθηκε πως περνά μία περίεργη φάση που αναρωτιέται αν είναι πράγματι παραγωγικός ή αν απλώς χρειάζεται ξεκούραση.

«Δεν ξέρω τι είναι αυτό το πράγμα που τραβάω. Συσσωρευμένη κούραση; Ψυχολογικό breakdown; Burnout; Δεν ξέρω τι είναι αλλά έχω αυτή την αναβλητικότητα που υπόσχομαι να τη βάλω τώρα και νομίζω ότι είναι λογικό να μπω πάλι σε τροχιά, για να αυξήσουμε τον ρυθμό και τη συχνότητα των βίντεό μας, καθώς ξεκουράστηκα λίγο. Έκατσες, έκατσες, έκατσες, ξεκουράστηκες κάποια στιγμή», είπε αρχικά ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης.

«Τα έβαλα κάτω, γιατί εγώ νιώθω και πολλές ενοχές με αυτό που σας λέω. Δεν είναι μόνο το πώς θα λειτουργούσε στο κεφάλι ενός κανονικού ανθρώπου και να πω “Πω πω! Δεν έχω κάνει βίντεο τόσο καιρό, βλακεία. Να κάνω κανένα βίντεο”. Σε εμένα έχει προεκτάσεις άλλες.

Αυτό το κεφάλι είναι να το στείλουμε πίσω κανονικά, φεύγει σε πράγματα τύπου να νιώθω ενοχές, να λέω στον εαυτό μου ότι είμαι άχρηστος, ότι δεν παράγω τίποτα, ότι δεν προσφέρω σε αυτή την κοινωνία. Και μου παίρνει χρόνο να πω στον εαυτό μου: Τελικά, φίλε, είσαι σε άδεια.

Δεν είσαι άχρηστος. Δουλεύεις, παράγεις, κάνεις πράγματα αλλά τώρα είσαι σε άδεια, οπότε είναι εντάξει να μην κάνεις τα πάντα συνέχεια. Να πάρεις μια ανάπαυλα σε ένα-δύο πράγματα από αυτά που ασχολείσαι», εξομολογείται ο τραγουδιστής.

«Αυτό θα είναι το μήνυμα αυτού του βίντεο. Αν νιώθεις για κάποιον λόγο άχρηστος ή άχρηστη, μη νιώθεις, γιατί προφανώς και δεν είσαι αλλά από κεκτημένη ταχύτητα έχεις συνηθίσει κάποιους ρυθμούς που όταν αυτοί επιβραδύνουν ή ανακόπτονται ή πατάς ένα pause, γιατί είναι διακοπές σου ή ένα διάλειμμα, νιώθεις έξω από τα νερά σου.

Νιώθεις ότι δεν είναι κανονικό αυτό που συμβαίνει. Να σας πω κάτι; Είναι κανονικό και να μην κάνουμε τίποτα και το να ξεκουραζόμαστε και το να παίρνουμε τον χρόνο μας», τόνισε ο Παναγιώτης Ραφαηλίδης.

Συγκινεί η Μαρία Αντωνά: «Ήταν ένα πολύ μεγάλο μάθημα για μένα όλο αυτό»

0

Μία χειμαρρώδη συνέντευξη έδωσε η Μαρία Αντωνά και αναφέρθηκε στο μάθημα ζωής που πήρε τελευταία λόγω του θανάτου της μητέρας της, η οποία «έφυγε» από τη ζωή σε μικρή ηλικία.

Η γνωστή δημοσιογράφος και σύντροφος του Γιώργου Λιάγκα, μιλώντας στο περιοδικό Τύπος TV και την Κατερίνα Θεοδωροπούλου, συγκίνησε με τα όσα είπε.

Επίσης η Μαρία Αντωνά σχολίασε το γεγονός ότι τα πρόσωπα της τηλεόρασης χρειάζεται κάποιες φορές να αναφερθούν στους εαυτούς τους – όπως κάνει και ο αγαπημένος της – προκειμένου να μοιραστούν τη δική τους αλήθεια.

Κάνοντας τον απολογισμό για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν και τις έντονες στιγμές της, η Μαρία Αντωνά αναφέρθηκε στην απώλεια της μητέρας της, «ένα πολύ μεγάλο μάθημα», όπως λέει η ίδια για τον θάνατο που ανέτρεψε τα πάντα στη ζωή της.

«Θέλω να έχω την υγεία μου για να μπορώ να είμαι καλά, να δουλεύω, να μπορώ να προσφέρω στον εαυτό μου όλα αυτά που θέλω και στους ανθρώπους που αγαπώ. Με έχει θορυβήσει πάρα πολύ και ο θάνατος της μητέρας μου, που ήταν αρκετά πρόσφατος και ήταν σε νεαρή ηλικία, θεωρώ ότι ήταν ένα πολύ μεγάλο μάθημα για μένα όλο αυτό.

Ήρθε να μου υπενθυμίσει ότι σε αυτή τη ζωή έρχεσαι με άδεια χέρια και φεύγεις με άδεια χέρια. Σημασία έχει να είσαι γεμάτος στην ψυχή σου και εγώ αυτό πραγματικά το έχω κάνει πράξη στην καθημερινότητά μου.

Δε με νοιάζει τίποτα άλλο. Μπορεί μία χρονιά να βγάλω περισσότερα χρήματα, μπορεί να υπάρξει μία χρονιά που να βγάλω λιγότερα χρήματα. Δε με απασχολεί καθόλου. Θέλω απλά να μπορώ να είμαι δυνατή και στα πόδια μου», αναφέρει στη συνέντευξή της η Μαρία Αντωνά.

«Bλέπουμε πολλές φορές ότι και στα sites και σε τηλεοπτικές εκπομπές πρωταγωνιστούν συγκεκριμένοι άνθρωποι. Όταν, λοιπόν, μπορεί να είσαι πρωταγωνιστής μίας γενικότερης κατάστασης και εικόνας, κάποια στιγμή, θα πρέπει να μιλήσεις και εσύ γι’ αυτό. Δηλαδή, δεν μπορεί να βάλλονται συνέχεια η εικόνα σου ή η δουλειά σου και να μην απαντάς. Κάποια στιγμή θα μιλήσεις.

Οπότε, η αυτοαναφορικότητα, καμιά φορά, γίνεται και χωρίς να το θέλεις εσύ. Μπαίνεις στη διαδικασία να απαντήσεις και να πεις τη δική σου αλήθεια», τόνισε στη συνέχεια όταν ρωτήθηκε για την αυτοαναφορικότητα των παρουσιαστών.

Στη Μύκονο ο Νόβακ Τζόκοβιτς – Χαμός για μία φωτογραφία στα Ματογιάννια (βίντεο)

0

Ο Νόβακ Τζόκοβιτς απολαμβάνει τις καλοκαιρινές του διακοπές στο νησί των ανέμων, αφήνοντας για λίγο πίσω του τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις.

Τον εντόπισε η κάμερα του Mykonos Live TV σε βραδινή έξοδό του στα Ματογιάννια όπου φωτογραφήθηκε με πολλούς θαυμαστές του.

Πέτρος Λαγούτης: «Κατάφερα αντί να μου κάνει κακό το Big Brother να του κάνω εγώ καλό»

0

Τις πρώτες του δηλώσεις μετά το τέλος του «Big Brother» παραχώρησε ο Πέτρος Λαγούτης και αναφέρθηκε στο τηλεοπτικό αυτό εγχείρημα.

Ο γνωστός ηθοποιός που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση, μίλησε στην εκπομπή «Καλοκαιρινό ραντεβού» του OPEN και στον Κωνσταντίνο Αρτσίτα το πρωί της Δευτέρας (28.07.2025). Μάλιστα, ο Πέτρος Λαγούτης τόνισε ότι θεωρεί ότι έκανε ο ίδιος καλό στο «Big Brother» αντί να του κάνει κακό το ριάλιτι.

«Το πιο απίστευτο είναι που συγκινήθηκα (σ.σ. που τέλειωσε). Μακάρι να σου έδινα αποκλειστικό αν θα ξαναγίνει “Big Brother”, αλλά δεν έχω να σου πω τίποτα. Υπάρχει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα να συνεχίσει, ακόμα δεν ξέρουμε κάτι οριστικά. Το σκέφτομαι θετικά, αν κολλάει και με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που μπορεί να έχω, είμαι πάρα πολύ θετικός», δήλωσε στην αρχή Πέτρος Λαγούτης.

«Κατάφερα αντί να μου κάνει κακό το “Big Brother” να του κάνω εγώ καλό. Το πιστεύω ότι το κατάφερα αυτό», πρόσθεσε με νόημα.

Τέλος, ο Πέτρος Λαγούτης ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια αυτού του project είναι – σχεδόν – πάντα στο πλευρό του τη σύντροφό του, Μάρθα Λαμπίρη Φεντόρουφ.

«Η σύντροφός μου ήταν εδώ, σε όλα τα live. Μόνο σε δυο live έλειψε επειδή ήταν στην Κέρκυρα για κάποια γυρίσματα. Στο τέλος από κάθε live τα συζητούσαμε», είπε χαρακτηριστικά.

Η Μπέττυ Μαγγίρα στο GNTM: «Θα είμαι guest σε μια δοκιμασία και μετά θα με δείτε και στην επιτροπή»

0

Στον νέο κύκλο του GNTM πρόκειται να συμμετάσχει η Μπέττυ Μαγγίρα, όπως αποκάλυψε μέσα από νέα της συνέντευξη.

Η γνωστή παρουσιάστρια και show woman, που θα ένα guest ρόλο στο GNTM, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Καλοκαίρι παρέα» του ΑΝΤ1 και τη δημοσιογράφος Άννα Πανταζή, σημειώνοντας ότι αγαπάει πολύ την τηλεόραση και οι δηλώσεις της Μπέττυς Μαγγίρα προβλήθηκαν το πρωί της Δευτέρας (28/7).

«Πολλά πράγματα δεν μπορώ να πω… Θα είμαι guest σε μια δοκιμασία στο GNTM και μετά θα με δείτε και στην επιτροπή. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα μελλοντικά να έχω μόνιμο ρόλο στον διαγωνισμό. Ήταν πολύ ωραίο πήρα μια…. γεύση, θυμήθηκα τα νιάτα μου, ήταν ωραίο το concept και πέρασα πολύ ωραία», αποκάλυψε αρχικά.

«Συμβαίνουν αυτά στον χώρο μας. Άμα δεν μπει η υπογραφή, τίποτα δεν είναι δεδομένο και σίγουρο. Μπορεί να είναι για καλό και να έρθει κάτι άλλο. Θα δούμε Ήταν ένα ιδανικό project αυτό για μένα. Στην τηλεόραση δεν τολμάνε να κάνουν καινοτομίες και να προτείνουν νέα πράγματα.

Πάνε όλοι με τα γνωστά και τα έτοιμα, δεν ρισκάρουν. Την αγαπώ την τηλεόραση, γιατί έχει κάτι μαγικό. Μπαίνεις στο σπίτι του άλλου και του δείχνεις πράγματα», είπε στη συνέχεια η Μπέττυ Μαγγίρα για τη συνεργασία της με την ΕΡΤ, η οποία… ναυάγησε στο πάρα πέντε.

«Εύχομαι το infotainment να κουράσει τον κόσμο και να γυρίσει πάλι στην ψυχαγωγία. Σημασία έχει να αυξήσουμε την ψυχαγωγία, καταλαβαίνω γιατί “πουλάει” κάτι δραματικό, αλλά οφείλουμε να δώσουμε στον κόσμο και κάτι θετικό, να γελάσει, γιατί το έχει ανάγκη», σχολίασε στη συνέχεια η Μπέττυ Μαγγίρα.

«Big Brother»: Ο viral αγρότης του TikTok, Χρήστος Ντεντόπουλος, αναδείχτηκε ο μεγάλος νικητής του ριάλιτι

0

Το βράδυ της Κυριακής (27/7) έλαβε χώρα ο μεγάλος τελικός του «Big Brother» που επέστρεψε φέτος στον ΣΚΑΪ, με οικοδεσπότη τον Πέτρο Λαγούτη και νικητής αναδείχτηκε ο Χρήστος Ντεντόπουλος.

Φιναλίστ του ριάλιτι εγκλεισμού ήταν ο Γιώργος Αντωνιάδης, η Ζωή Ασουμανάκη, ο Νίκος Ζαφειράκης, η Θεοφανία Νικολαΐδη και ο Χρήστος Ντεντόπουλος, οι οποίοι έδωσαν μεγάλη μάχη μεταξύ τους μέσα στο σπίτι του «Big Brother» για να κερδίσουν το μεγάλο έπαθλο.

Έπειτα από 80 μέρες παραμονής στο ριάλιτι, δεκάδες εντάσεις και τσακωμούς το κοινό αποφάσισε ποιος είναι ο αγαπημένος του συγκάτοικός, δίνοντας του την ευκαιρία να κερδίσει 100.000 ευρώ.

Η βραδιά είχε μεγάλη αγωνία, ενώ οι παίκτες που διεκδικούσαν τη νίκη έκαναν και πολλές εξομολογήσεις κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Κάποια στιγμή ο Πέτρος Λαγούτης άρχισε να ανακοινώνει τα πρόσωπα που δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους του κοινού και αποχωρούσαν διαδοχικά από το σπίτι.

Πρώτη έφυγε η Ζωή Ασουμανάκη, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση του τελικού.

Έπειτα αποχώρησε ο Γιώργος Αντωνιάδης, ο οποίος βρέθηκε αμέσως μετά στο πλατό του παιχνιδιού. Έπειτα αποχώρησε ο Γιώργος Αντωνιάδης, ο οποίος βρέθηκε αμέσως μετά στο πλατό του παιχνιδιού.

Αμέσως μετά η αγωνία κορυφώθηκε καθώς ο Νίκος και ο Χρήστος διεκδικούσαν τον τίτλο του μεγάλου νικητή και υπήρχε μεγάλη συγκίνηση στο πλατό.

Λίγο αργότερα, ο Πέτρος Λαγούτης ανακοίνωσε στους δύο φιναλίστ ότι αυτός που κατάφερε τελικά να κερδίσει είναι ο Χρήστος Ντενόπουλος.

«Ο νικητής απόψε θα είναι ένας. Ο συγκάτοικος με τις περισσότερες θετικές ψήφους, ο συγκάτοικος που θα κερδίσει το μεγάλο έπαθλο αξίας 100.000 ευρώ, ο συγκάτοικος που όλο αυτό το διάστημα κέρδισε την αγάπη του κόσμου. Ο συγκάτοικος με τις περισσότερες θετικές ψήφους, ο μεγάλος νικητής που θα πάρει το έπαθλο αξίας 100.000 ευρώ, ο μεγάλος νικητής του Big Brother είναι ο Χρήστος Ντεντόπουλος», είπε ο οικοδεσπότης του ριάλιτι.

Ο παίκτης αφού πανηγύρισε τη νίκη του, αγκάλιασε τον συμπαίκτη του, ο οποίος έφυγε από το σπίτι και αμέσως μετά ο Χρήστος υποδέχτηκε εκεί βαθιά συγκινημένος τα μέλη της οικογένειάς του, τη σύζυγο και τα παιδιά του.

Εν τω μεταξύ, στο πλατό βρισκόταν και η γιαγιά του Νίκου, η οποία λύγισε όταν ο εγγονός της βρέθηκε κοντά της.

Στη συνέχεια, ο Χρήστος Ντεντόπουλος κατέφθασε στο πλατό του ριάλιτι και παρέλαβε το έπαθλο, ενώ ζήτησε και από τους συμπαίκτες του να πάνε κοντά του για μερικές αποχαιρετιστήριες στιγμές.

«Ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο, ξέρω εγώ με ποιον τρόπο… Ευχαριστώ την παραγωγή, το “Big Brother” ήταν μια εμπειρία που δεν την περίμενα ποτέ. Γνώρισαν έναν “καινούργιο” Χρήστο. Τώρα που βγήκα έξω, είδα τα παιδάκια μου, τη γυναίκα μου, τους συγγενείς και τους φίλους τρελάθηκα», είπε ο νικητής του «Big Brother».

Έπειτα, ο Πέτρος Λαγούτης αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές, ανοίγοντας την καρδιά του και υπογραμμίζοντας ότι δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση.

«Και κάπως έτσι ο μεγάλος τελικός του “Big Brother” μόλις έγραψε την… τελευταία του σελίδα. Ένας κύκλος κλείνει και ένας νικητής γράφει το όνομά του στην ιστορία. Αυτό το ταξίδι δεν είναι εύκολο για κανέναν, ούτε για τους συγκατοίκους αλλά ούτε και για μας εδώ. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, την αγάπη και τη στήριξη», είπε μεταξύ άλλων ο Πέτρος Λαγούτης στο φινάλε της βραδιάς.

Κώστας Τσουρός: «Το ‘χουμε» είναι το όνομα της νέας του εκπομπής στον ΣΚΑΪ (βίντεο)

0

Ο Κώστας Τσουρός είναι έτοιμος για το νέο του επαγγελματικό βήμα και ο ΣΚΑΪ ανακοίνωσε τον τίτλο της νέας εκπομπής που αναλαμβάνει.

«Το ‘χουμε!» θα ονομάζεται η νέα infotainment εκπομπή που αναλαμβάνει ο γνωστός δημοσιογράφος και τη Δευτέρα (28.07.2025) το κανάλι του Φαλήρου μοιράστηκε το πρώτο τρέιλερ αυτής.

Παράλληλα, δημοσιεύθηκαν και κάποιες backstage φωτογραφίες στις οποίες ο Κώστας Τσουρός ποζάρει με λαδί κοστούμι για λογαριασμό του ΣΚΑΪ.

«”Το ‘χουμε!”: η ολοκαίνουργια infotainment πρόταση του ΣΚΑΪ έρχεται στο νέο πρόγραμμα του σταθμού με παρουσιαστή τον Κώστα Τσουρό.

Με αμεσότητα, σοβαρότητα, καθαρό λόγο, φρέσκιες ιδέες και καινούργια προσέγγιση, ο Κώστας Τσουρός παρουσιάζει την καθημερινή, απογευματινή εκπομπή “Το ‘χουμε!”, που συνδυάζει την αξιόπιστη ενημέρωση με την ποιοτική ψυχαγωγία.

Με πλούσια θεματολογία, ρεπορτάζ, ενδιαφέροντες καλεσμένους, αλλά και μια ομάδα δημοσιογράφων που μιλάει την ίδια γλώσσα, η εκπομπή φιλοδοξεί να γίνει η αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών», αναφέρει η ανακοίνωση του σταθμού για τη νέα εκπομπή του Κώστα Τσουρού.

Minimal στυλ το καλοκαίρι: Πώς να φτιάξεις capsule γκαρνταρόμπα για τις διακοπές

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για απλότητα – όχι μόνο στο μυαλό, αλλά και στην ντουλάπα μας.

Αν ετοιμάζεσαι για διακοπές και θέλεις να αποφύγεις τον πανικό του «τι να πάρω μαζί μου», ήρθε η ώρα να γνωρίσεις τη φιλοσοφία της capsule γκαρνταρόμπας. Minimal style, χωρίς να σου λείψει τίποτα.

Τι είναι η capsule γκαρνταρόμπα;

Η capsule wardrobe είναι μια επιλεγμένη συλλογή βασικών και διαχρονικών κομματιών που συνδυάζονται μεταξύ τους εύκολα, δημιουργώντας πολλαπλά outfit.

Ο στόχος είναι να έχεις λιγότερα ρούχα, αλλά περισσότερες επιλογές. Ιδανική για ταξίδια, και απόλυτα συμβατή με το καλοκαιρινό slow living mood.

Πώς να τη φτιάξεις – Τα βασικά βήματα:

Διάλεξε ουδέτερη χρωματική παλέτα

Επένδυσε σε αποχρώσεις όπως το λευκό, μπεζ, γκρι, χακί ή navy blue. Αυτά τα χρώματα συνδυάζονται εύκολα και δίνουν πάντα κομψό αποτέλεσμα χωρίς προσπάθεια.

Βάλε ποιοτικά basics

  • Λευκό t-shirt & tank top
  • Λινό πουκάμισο (ιδανικά oversized)
  • Αέρινο σορτς ή φούστα σε neutral απόχρωση
  • Ψηλόμεσο denim σορτς ή παντελόνα
  • Φόρεμα σε ίσια γραμμή (day to night)
  • Ελαφρύ σακάκι ή καφτάνι

Διάλεξε 2–3 ζευγάρια παπούτσια

  • Flat δερμάτινα σανδάλια (για όλες τις ώρες)
  • Εσπαντρίγιες ή minimal πλατφόρμες για βραδινές εξόδους
  • Άνετα slides ή sneakers για περιηγήσεις

Αξεσουάρ που δίνουν χαρακτήρα

  • Ψάθινη τσάντα ή tote
  • Καπέλο (τύπου bucket ή fedora)
  • Γυαλιά ηλίου με κλασική γραμμή
  • Λεπτά χρυσά κοσμήματα για layering

Mini styling tips:

  • Το layering σώζει: Φόρεσε το πουκάμισο ανοιχτό πάνω από φόρεμα ή μαγιό.
  • 1 κομμάτι – 3 εμφανίσεις: Μια μακριά φούστα μπορεί να φορεθεί και ως strapless φόρεμα.
  • Ρούχα & μαγιό: Επίλεξε μαγιό που φοριούνται και σαν τοπ με σορτς ή παντελόνα.

Capsule list για 7 μέρες διακοπών το καλοκαίρι

Κατηγορία Ποσότητα
Tops (t-shirt, tank, πουκάμισο) 4
Bottoms (σορτς, παντελόνα, φούστα) 3
Φορέματα 2
Μαγιό 2
Παπούτσια 2
Ζακέτα/Καφτάνι 1
Αξεσουάρ (τσάντα, καπέλο, κοσμήματα) επιλογή

Το πλεονέκτημα του minimal summer style

Με λιγότερα ρούχα, έχεις περισσότερο χρόνο και χώρο να απολαύσεις αυτό που μετράει: τη στιγμή, τον ήλιο, τη θάλασσα, και την αίσθηση ελευθερίας.

Δεν είναι τυχαίο που το minimal στιλ είναι διαχρονικά chic.