Το βράδυ της Κυριακής, 27 Απριλίου, η Χριστίνα Παπαδέλλη, η πρώην σύντροφος του Χρήστου Μάστορα, έκανε την εντυπωσιακή της είσοδο στο σπίτι του «Big Brother».
Η 33χρονη, η οποία είναι πρώην παίκτρια του «My style rocks», έχει καταγωγή από την Αίγυπτο και το Σουδάν. Από μικρή λάτρευε τον χορό, ο οποίος εξελίχθηκε σε επαγγελματική της ενασχόληση για περισσότερα από 10 χρόνια όμως ένας τραυματισμός την απομάκρυνε από τη σκηνή. Η Χριστίνα Παπαδέλλη εργάζεται ως υποδοχή σε bar restaurant στον Πειραιά.
Η πρώην σύντροφος του Χρήστου Μάστορα μιλώντας με τον Πέτρο Λαγούτη αποκάλυψε ότι είχε ανοίξει ένα μαγαζί με vintage ρούχα, αλλά το εγχείρημα δεν πέτυχε αν και η μόδα παραμένει η μεγάλη της αγάπη. «Σε αυτό το παιχνίδι δεν μπορείς να κρύψεις το ποιος είσαι και τι έχεις μέσα σου» απάντησε όταν ρωτήθηκε τον λόγο που δήλωσε συμμετοχή στο «Big Brother». «Ήρθα για να δείξω τι ακριβώς είμαι», απάντησε.
Η Χριστίνα Παπαδέλλη και ο Χρήστος Μάστορας ήταν μαζί για πολλά χρόνια.Μια από τις λίγες φορές που τους είχαμε δει μαζί ήταν στη βάπτιση της κόρης της Βασιλικής Μιλλούση και του Λευτέρη Πετρούνια, όπου ο Χρήστος Μάστορας ήταν νονός.
Το 2021 το ζευγάρι αποφάσισε να τραβήξει χωριστούς δρόμους.
«Με τον Χρήστο Μάστορα οι σχέσεις μας είναι υπέροχες. Να είναι καλά, να είναι γερός. Δε με ενοχλεί όταν βλέπω δημοσιεύματα που λένε ότι έχει προχωρήσει στην προσωπική του ζωή. Γιατί να με ενοχλεί; Με τον άνθρωπο ζήσαμε τόσα χρόνια μαζί. Καλά να είναι κι αυτός και η κοπέλα. Ήμασταν πολλά χρόνια μαζί. Πολλά. Κάποια στιγμή μπορεί και να ξαναπάω σε συναυλία του. Επικοινωνία δεν έχουμε, αλλά μπορεί να πάω να τον ακούσω κάποια στιγμή», είπε η Χριστίνα Παπαδέλλη το 2022 στους δημοσιογράφους.
Η Κιμ Καρντάσιαν πρόκειται να καταθέσει στη δίκη για τη ληστεία των 10 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία διαπράχθηκε πριν από περίπου δέκα χρόνια, όταν πέντε ένοπλοι εισέβαλαν στο ξενοδοχείο όπου διέμενε στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας.
Ο διαρρήκτης Γιουνίς Αμπάς πήγε σπίτι για να κοιμηθεί λίγο το επόμενο πρωί της ληστείας. Όταν ξύπνησε, η σύζυγός του ήταν κολλημένη στην τηλεόραση. Η κύρια είδηση της ημέρας ήταν ότι η 35χρονη σταρ των ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν είχε πέσει θύμα ληστείας υπό την απειλή όπλου σε ένα πολυτελές διαμέρισμα στο Παρίσι.
Όλα τα κοσμήματά της αξίας περίπου 10 εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένου του δαχτυλιδιού αρραβώνων που της είχε χαρίσει ο τότε σύζυγός της και ράπερ Κάνιε Γουέστ, το οποίο από μόνο του άξιζε 4 εκατομμύρια δολάρια. Η σύζυγος του Γιουνίς Αμπάς τον κοίταξε άγρια. «Υπάρχεις παντού», γκρίνιαξε. Είχε δίκιο. Ο 62χρονος ασχολούνταν με το έγκλημα σε όλη του τη ζωή, από μικροαδικήματα μέχρι ληστείες τραπεζών.
Η ληστεία της Καρντάσιαν, έγραψε αργότερα σε ένα απόμνημα, επρόκειτο να είναι η τελευταία του δουλειά πριν από τη συνταξιοδότησή του. Αλλά μια σειρά από λάθη σήμαινε ότι η ληστεία ήταν καταδικασμένη από την αρχή και στις αρχές του 2017 – τρεις μήνες μετά τη ληστεία – ο Αμπάς και αρκετοί από τους φερόμενους συνεργούς του συνελήφθησαν.
Δέκα από αυτούς θα εμφανιστούν τώρα στο δικαστήριο στο Παρίσι σε μια δίκη που αναμένεται να διαρκέσει λίγο λιγότερο από τρεις εβδομάδες. Από αυτούς, πέντε κατηγορούνται για συμμετοχή στη ληστεία και έξι κατηγορούνται ως συνεργοί στο έγκλημα. Οι περισσότεροι από αυτούς γεννήθηκαν τη δεκαετία του 1950, γεγονός που οδήγησε τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης να τους χαρακτηρίσουν «παππούδες ληστές».
Ο Aμπάς και ένας 68χρονος άνδρας, ο Aομάρ Αίτ Χεντάτσι, έχουν ομολογήσει. Οι άλλοι όχι. Ένας έχει έκτοτε πεθάνει και ένας άλλος, ηλικίας 81 ετών, θα δικαιωθεί καθώς πάσχει από προχωρημένη άνοια. Μέχρι να ξεκινήσει η δίκη, θα έχουν περάσει σχεδόν εννέα χρόνια από τη ληστεία.
Τη νύχτα μεταξύ 2ας και 3ης Οκτωβρίου 2016, ο Aμπάς και τέσσερις συνεργοί του φέρονται να παρακολουθούσαν τη σουίτα της Kαρντάσιαν στο Hotel de Pourtalès, στην λαμπερή γειτονιά Madeleine στο Παρίσι, όχι μακριά από την Όπερα και την Place Vendome. Γύρω στις 03:00 τοπική ώρα, εισέβαλαν στην είσοδο του ξενοδοχείου, ντυμένοι αστυνομικοί και κρατώντας όπλο. Απείλησαν και έβαλαν χειροπέδες στον Αλγερινό φοιτητή που αναλάμβανε τακτικά βάρδιες ως νυχτερινός ρεσεψιονίστ, και τον οδήγησαν στο δωμάτιο της Kαρντάσιαν.
Η σταρ ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι της, κουρασμένη από τις μέρες που παρακολουθούσε την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, όταν άκουσε να ανεβαίνουν τις σκάλες με τα πόδια. Φώναξε την αδερφή της Kόρτνεϊ και τη στυλίστριά της Στεφανί, αλλά όταν δεν απάντησαν πανικοβλήθηκε. «Ήξερα ότι κάποιος ήταν εκεί για μένα, θυμήθηκε σε μια συνέντευξη με τον Αμερικανό δημοσιογράφο David Letterman χρόνια αργότερα. «Απλά το ένιωθα».
Η Kιμ κάλεσε την άμεση δράση, αλλά ο αριθμός, φυσικά, δεν λειτουργούσε εκτός ΗΠΑ. Καθώς καλούσε τον τότε φύλακα ασφαλείας της Πασκάλ Ντιβιέ – ο οποίος είχε συνοδεύσει την αδερφή της σε ένα κλαμπ – οι άνδρες εισέβαλαν, την έσπρωξαν στο κρεβάτι και άρχισαν να φωνάζουν.
«Συνέχισαν να λένε: το δαχτυλίδι, το δαχτυλίδι! Και τρόμαξα τόσο πολύ που δεν υπολόγισα ούτε για ένα λεπτό», είπε στον Λέτερμαν. Άρπαξαν το δαχτυλίδι και πολλά άλλα κοσμήματα, καθώς και 1000 ευρώ σε μετρητά. Ένας από τους άντρες την άρπαξε και την τράβηξε προς το μέρος του. Επειδή φορούσε μια ρόμπα χωρίς τίποτα από κάτω, νόμιζε ότι θα της επιτίθετο, είπε αργότερα η Κιμ στον Λέτερμαν, σκουπίζοντας τα δάκρυά της. Αλλά αντ’ αυτού ο άντρας την έδεσε με φερμουάρ και ταινία σαν «σαλάμι» και την άφησε στο μπάνιο.
Στη συνέχεια, εκείνος και οι υπόλοιποι διαρρήκτες τράπηκαν σε φυγή με ποδήλατα και με τα πόδια. Η Κιμ απελευθερώθηκε από τα δεσμά της και λίγο αργότερα εμφανίστηκε ο φρουρός ασφαλείας της. Τραυματισμένη, η Κιμ έδωσε κατάθεση στη γαλλική αστυνομία τις πρώτες πρωινές ώρες και επέστρεψε στις ΗΠΑ
Μόνο το επόμενο πρωί, όταν ο Aμπάς είδε την οθόνη της τηλεόρασης που παρακολουθούσε η σύζυγός του, κατάλαβε ποιο ήταν το θύμα τους. «Υπήρχαν έκτακτες ειδήσεις που έλεγαν ότι η Kιμ Καρντάσιαν είχε πέσει θύμα ληστείας με την απειλή όπλου – τόσο σημαντικό ήταν», λέει ο δημοσιογράφος με έδρα το Λος Άντζελες Kέι Τζέι Μάθιους.
Τα λάθη σήμαιναν ότι η ληστεία ήταν καταδικασμένη από την αρχή. «Ήμασταν τόσο γοητευμένοι με αυτήν και την οικογένειά της και την άνοδό τους στη φήμη… Όταν συνέβη η ληστεία, ήμασταν τοσο έκπληκτοι. Πώς μπόρεσαν οι διαρρήκτες να την πλησιάσουν τόσο πολύ;» λέει.
Αλλά ενώ έγιναν λάθη όσον αφορά την ασφάλεια της Kαρντάσιαν, έγιναν και σοβαρά λάθη από την πλευρά των διαρρηκτών. Αλλά το 2016 το Παρίσι εξακολουθούσε να ταλανίζεται από τις τρομοκρατικές επιθέσεις του προηγούμενου έτους και υπήρχε ένας τεράστιος αριθμός καμερών CCTV σε όλη την πόλη, πράγμα που σημαίνει ότι η αστυνομία μπόρεσε να εντοπίσει τους κλέφτες να το σκάνε με τα κοσμήματα.
Άλλες λεπτομέρειες αυτής της ιστορίας υποδηλώνουν ότι ο σχεδιασμός των κλεφτών ήταν μάλλον τυχαίος. Καθώς έφευγε από το σημείο με ποδήλατο, ο Aμπάς έπεσε, με αποτέλεσμα να του πέσει μία τσάντα με κοσμήματα. Την επόμενη μέρα, ένας περαστικός βρήκε ένα κολιέ στολισμένο με διαμάντια και το φορούσε όλη μέρα στο γραφείο πριν παρακολουθήσει τις ειδήσεις και συνειδητοποιήσει από πού είχε προέλθει.
Η αστυνομία συνέλαβε τον Aμπάς και αρκετά άλλα άτομα τον Ιανουάριο του 2017 και αργότερα επιβεβαίωσε ότι βρίσκονταν υπό παρακολούθηση για αρκετές εβδομάδες, αφού ίχνη DNA που αφέθηκαν στο σημείο έδειξαν ότι ταίριαζαν με τον Αομάρ Χιντάτσι , γνωστός και ως «Ομάρ ο Γηραιός»
Τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης δημοσίευσαν μια φωτογραφία από την αστυνομική παρακολούθηση, η οποία δείχνει αρκετούς από τους άνδρες να πίνουν καφέ και να συνομιλούν σε ένα παριζιάνικο καφέ εκείνο τον χειμώνα, λίγο πριν από τη σύλληψή τους. Το ερώτημα που παραμένει – και το οποίο αναμφίβολα θα διερευνηθεί στη δίκη – είναι πώς η συμμορία έμαθε για το πρόγραμμα της Καρντάσιαν.
Τόσο ο Χεντάτσι όσο και ο Αμπάς δήλωσαν ότι όλες οι πληροφορίες που χρειάζονταν δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο από την ίδια την Καρντάσιαν, της οποίας η καριέρα χτίστηκε στην κοινοποίηση λεπτομερειών για τη ζωή και τις κινήσεις της. Αλλά πώς γνώριζε η συμμορία ότι τη νύχτα της 2ας Οκτωβρίου η Καρντάσιαν θα ήταν μόνηστο δωμάτιό της, χωρίς τον φρουρό ασφαλείας της;
Τα δικαστικά έγγραφα δείχνουν ότι η αστυνομία πιστεύει ότι ο Γκάρι Μαντάρ, που η εταιρεία του αδελφού Μάικλ παρείχε μεταφορά και ταξί στις Καρντάσιαν για χρόνια, ήταν συνεργός στη ληστεία και ότι είχε δώσει πληροφορίες στη συμμορία για το πού βρισκόταν η Κιμ.
Η δίκη θα προσπαθήσει επίσης να προσδιορίσει πού κατέληξαν τα κοσμήματα. Η παρακολούθηση των τηλεφώνων της συμμορίας από την αστυνομία έδειξε ότι λίγο μετά τη ληστεία, ο «Ομάρ» ταξίδεψε από το Παρίσι στην Αμβέρσα του Βελγίου, όπου πωλείται το 50% των επεξεργασμένων διαμαντιών παγκοσμίως και το 80% των ακατέργαστων διαμαντιών.
Πολλά κοσμήματα φέρονται να έλιωσαν ή να έσπασαν και να πουλήθηκαν. Ο Αμπάς πήρε 75.000 ευρώ, άλλοι πολύ λιγότερα. Όσο για το δαχτυλίδι αρραβώνων της Κιμ Καρντάσιαν, ο «Ομάρ ο Γηραιός» είπε ότι η συμμορία φοβόταν πολύ να το πουλήσει, καθώς ήταν πολύ εύκολο να εντοπιστεί. Δεν βρέθηκε ποτέ.
Η Κιμ Καρντάσιαν αναμφίβολα τρομοκρατήθηκε από το γεγονός, το οποίο σηματοδότησε την έναρξη του διαλείμματος της από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε ένα επεισόδιο του Keeping Up With The Kardashians, θυμήθηκε με δάκρυα στα μάτια τη νύχτα της ληστείας και είπε ότι φοβόταν για τη ζωή της. Αργότερα είπε επίσης ότι η ληστεία την είχε κάνει ένα «λιγότερο υλιστικό άτομο».
Λίγο μετά το περιστατικό, η αδερφή της, Κλόι δήλωσε στην Έλεν ντε Τζενέρις ότι, για λόγους ασφαλείας, η οικογένεια Καρντάσιαν έκανε κάποιες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ανέβαζε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν η ομάδα ασφαλείας της. «Έχουν να αντιμετωπίσουν μια τεράστια διασημότητα και δεν ξέρουν καν ποια είναι».
Η Patricia Tourancheau, συγγραφέας του βιβλίου για τη ληστεία, είπε ότι «γοητεύτηκε» από τη «σύγκρουση μεταξύ αυτών των παλαιών διαρρηκτών από τα παριζιάνικα προάστια και αυτής της παγκόσμιας σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης». «Έφυγαν με ποδήλατα και αυτή πετάει με ιδιωτικά τζετ», γέλασε.
«Αυτή είναι μια ομάδα ηλικιωμένων κλεφτών, είναι πάντα άφραγκοι, είναι πάντα μπλεγμένοι σε περίπλοκα σχέδια… και αντιμετωπίζουν μια τεράστια διασημότητα και δεν ξέρουν καν ποια είναι». Η συμμορία δεν ήταν «ελίτ» όπως είχε υποστηριχθεί στις πρώτες μέρες, πρόσθεσε.
«Δεν πρόκειται για την αφρόκρεμα των ληστών της Γαλλίας. Είναι λίγο χαμένοι, στην πραγματικότητα. Είναι το ίδιο είδος ανθρώπων που στις δεκαετίες του ’60 και του ’70 έκαναν διαρρήξεις σε τράπεζες ή ταχυδρομεία και στη συνέχεια μεταπήδησαν στην εμπορία ναρκωτικών και στη συνέχεια προχώρησαν σε κοσμήματα επειδή ήταν πιο εύκολο», είπε.
Γύρω στα μέσα Μαΐου, η Κιμ θα αντιμετωπίσει τους υπόπτους για πρώτη φορά μετά από χρόνια, όταν θα καταθέσει ως μάρτυρας. Οι κάμερες δεν επιτρέπονται στα γαλλικά δικαστήρια, αλλά η άφιξή της στο δικαστήριο στο Ile de la Cité θα πυροδοτήσει αναπόφευκτα την ίδια φρενίτιδα στα μέσα ενημέρωσης που την συνοδεύει για πάνω από μια δεκαετία.
Στα απομνημονεύματά του, ο Αμπάς εξέφρασε την ελπίδα ότι η κατάσταση του θύματος και η παγκόσμια απήχηση της υπόθεσης δεν θα επηρέαζαν υπερβολικά τους δικαστές. Ωστόσο, είπε επίσης ότι την τελευταία ημέρα της δίκης θα έφερνε μια τσάντα με τα πράγματά του, έτοιμη να σταλεί στη φυλακή. «Το πρόβλημα με το παρελθόν», έγραψε, «είναι ότι σε συντροφεύει για όσο ζεις».
Η Μαίρη Χατζηπαύλου μπήκε στο σπίτι του Big Brother το βράδυ της Κυριακής 27 Απριλίου.
Η παίκτρια συστήθηκε ως μοντέλο που εμφανίζεται στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα. Απόσπασμα από τη συμμετοχή της στο ριάλιτι του ΣΚΑΪ προβλήθηκε τη Δευτέρα 28 Απριλίου, στο «Πρωινό», με τον παρουσιαστή να διευκρινίζει πως δεν τη γνωρίζει.
Όπως ξεκαθάρισε ο Γιώργος Λιάγκας, δεν έχει καμία επαφή με τα μοντέλα που εργάζονται στην εκπομπή του στην κατηγορία της μόδας. Επομένως, θα ήταν περίεργο να είχε γνωρίσει τη Μαίρη Χατζηπαύλου, από τη στιγμή που όπως είπε ο παρουσιαστής, η ενότητα της μόδας γυρίζεται όταν εκείνος δεν είναι στο πλατό.
Για τις δηλώσεις της παίκτριας του Big Brother, ο Γιώργος Λιάγκας ανέφερε: «Έπρεπε η παραγωγή να βάλει κάτι για να μπει ένας Λιάγκας ακόμα και στο Big Brother. Να πω στον κόσμο κάτι το οποίο δεν γνωρίζει. Παλιά οι μόδες ήταν ένα ζωντανό κομμάτι των εκπομπών.
Τώρα, η μόδα στον ΑΝΤ1 γράφεται άλλη ώρα από αυτήν που είμαστε εμείς εδώ. Τα κορίτσια δεν τα έχω δει ούτε μία φορά στη ζωή μου. Τώρα, γιατί αυτό το κορίτσι αισθάνθηκε την ανάγκη να πει ότι “είμαι μοντέλο του Πρωινού μαζί με τον Γιώργο Λιάγκα”; Το είπε εκείνη; Το είπε η παραγωγή;». Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής πρόσθεσε χαμογελώντας: «Δεν την έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Ποτέ!».
Από τη μεριά της Μαίρη Χατζηπαύλου όταν συστήθηκε στο τηλεοπτικό κοινό, στην πρεμιέρα του ριάλιτι, δήλωσε για τη συνεργασία της με τον Γιώργο Λιάγκα στο «Πρωινό»:
«Έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στην Ελευσίνα. Έχω σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας, αλλά δεν ασχολήθηκα με αυτό ποτέ. Στην ουσία με κέρδισε ο χώρος του modeling. Τους τελευταίους τέσσερις μήνες είμαι μοντέλο στο “Πρωινό” του ANT1 μαζί με τον Γιώργο Λιάγκα, διαφημίζουμε διάφορα brands. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η δουλειά, μου αρέσει αυτός ο χώρος, η τηλεόραση. Θέλω να κάνω τηλεόραση. Ο σκοπός είναι να βγω από την αφάνεια και να με μάθει ο κόσμος».
Σε μία εξομολόγηση προχώρησε ο Χρήστος Μάστορας με αφορμή την κυκλοφορία του live album από τη sold out συναυλία που έκανε με τις ΜΕΛISSES στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού – ένα αφιέρωμα στα ελληνικά συγκροτήματα που έχουν αφήσει εποχή.
Ο τραγουδιστής εξήγησε σε δήλωσή του, πως ήταν ένα ντροπαλό παιδί, που αν και κυριαρχούσε στις παρέες, είχε αρκετές συστολές όταν κινούνταν μόνος του.
Για τα παιδικά – εφηβικά του χρόνια και το πώς συμπεριφερόταν στο κοινωνικό του περιβάλλον προτού γίνει διάσημος, ο Χρήστος Μάστορας είπε: «Όταν ήμουν πιτσιρικάς, ντρεπόμουν να πάω μέχρι το περίπτερο να πάρω τσιγάρα στον πατέρα μου. Έστελνα τον κολλητό μου να μου πάρει κάτι να φάω από το κυλικείο.
Στην παρέα πρώτος όμως. Γελωτοποιός και διασκεδαστής. Ατρόμητος και μάγκας. Ψεύτικες ραδιοφωνικές εκπομπές, θρίλερ με τη βιντεοκάμερα και φάρσες στα τηλέφωνα – χωρίς αναγνώριση κλήσεων τότε – με τους μαντράχαλους δίπλα να γελάνε. Με την παρέα αρχηγός, αλλά μοναχός μου ένα στρείδι ερμητικά κλειστό».
Στη συνέχεια, πρόσθεσε πως η κυκλοφορία του νέου του άλμπουμ είναι αφιερωμένη στις παρέες που έγραψαν ιστορία, οι οποίες θεωρεί ότι αποτελούνταν από ντροπαλά παιδιά – όπως ήταν και εκείνος. «Αυτή η βραδιά είναι αφιερωμένη στις παρέες που έγραψαν ιστορία και που είμαι σίγουρος ότι αποτελούνταν από ντροπαλά ευαίσθητα τυπάκια σαν εμένα, που έψαχναν την αγέλη τους.
Αυτές οι παρέες μού έμαθαν τη μουσική μέσα από κασέτες και cd δανεικά και με βοήθησαν να βγω με την κιθάρα μου απ’ το κλειδωμένο μου δωμάτιο, να αναζητήσω κι άλλες σαν την αντικοινωνικά εύθραυστη ψυχή μου. Τις βρήκα στα δεύτερα διασημότερα μουσικά έντομα, τις ΜΕΛΙSSES», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η Ζωζώ Σαπουντζάκη πραγματοποίησε μια ακόμη κοινή έξοδο με τον σύντροφό της, Πύρρο Αναγνωστόπουλο σε γνωστό στέκι της Αθήνας και η ηθοποιός μίλησε στην κάμερα του «Πρωινού» σχολιάζοντας τα πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με τα κληρονομικά της.
Η Ζωζώ Σαπουντζάκη τόνισε πως έχει τακτοποιήσει τα περιουσιακά της στοιχεία, ενώ επισήμανε πως αντιμετωπίζει τη ζωή με χαμόγελο.
«Είμαι μια χαρά, πρώτα ο Θεός. Δεν καταλαβαίνω γιατί γράφονται όλα αυτά. Γιατί ανησυχούν για μένα και τα περιουσιακά μου; Τα έχω τακτοποιήσει όλα. Τελείωσε το πάρτι μας, πάμε παρακάτω. Αντιμετωπίζω τη ζωή με αισιοδοξία, τραγουδώ και σηκώνομαι κάθε πρωί από το κρεβάτι», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όπως αποκάλυψε στη συνέχεια, πρόσφατα διασκέδασε στα μπουζούκια, με αφορμή την ονομαστική της εορτή: «Πήγαμε και γλεντήσαμε. Το σπίτι γέμισε λουλούδια και το τηλέφωνο δεν σταμάτησε να χτυπά. Το πιο όμορφο δώρο ήταν από τον Πύρρο, το πιο γλυκό φιλί. Με αγαπάει πολύ».
Τίτλους τέλους μετά από 34 ολόκληρα χρόνια στον «αγώνα» της ενημέρωσης, έριξε ο Γιώργος Παπαδάκης το πρωί της Δευτέρας 28 Απριλίου για την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» σε κλίμα συγκίνησης.
Ο Γιώργος Παπαδάκης ανήμερα της 34ης επετείου της πρωινής ενημερωτικής εκπομπής, κάλεσε πολλά από τα σημαντικότερα πρόσωπα που στάθηκαν στο πλευρό του και συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να καθιερωθεί ως καθημερινή συνήθεια η συγκεκριμένη εκπομπή.
Μεταξύ των καλεσμένων ήταν η Τατιάνα Στεφανίδου, η Βίκυ Χατζηβασιλείου, η Ράνια Θρασκιά και η Μαρία Αναστασοπούλου, ενώ επίσης καλεσμένοι ήταν ο Γιώργος Αυτιάς, ο Τάσος Αρνιακός και ο Στρατής Λιαρέλλης.
Στο τέλος της εκπομπής ο Γιώργος Παπαδάκης, έριξε την «βόμβα» και αποκάλυψε πως το «Καλημέρα Ελλάδα» δεν θα συνεχιστεί για την επόμενη σεζόν. «Αισθάνομαι σαν να έχω πεθάνει» ανέφερε προσπαθώντας να συγκρατήσει την συγκίνησή του ο παρουσιαστής.
«Δεν έχω τη δύναμη πια. Θέλω να δώσω ευκαιρία σε νέους ανθρώπους», τόνισε, ενώ πρόσθεσε πως είναι μια απόφαση την οποία την έχει συζητήσει για καιρό με την οικογένειά του.
Ο Στράτος Λιαρέλλης αποκάλυψε πως η απόφαση του καναλιού είναι πως ο Γιώργος Παπαδάκης συνεχίζει την κοινή του πορεία με τον ΑΝΤ1, ωστόσο αυτό δεν θα γίνει από τον αέρα του «Καλημέρα Ελλάδα». «Ο ΑΝΤ1 είναι εδώ για τον Παπαδάκη και ο Παπαδάκης εδώ για τον ΑΝΤ1», είπε χαρακτηριστικά.
«Καλημέρα Ελλάδα τέλος. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιά μου που με ανεχτήκατε», είπε ο Γιώργος Παπαδάκης ρίχνοντας οριστικά την αυλαία.
O βραβευμένος με Όσκαρ Μάικλ Κίτον (Michael Keaton) πρόκειται να ενταχθεί στο εντυπωσιακό καστ της επερχόμενης μεταφοράς του μυθιστορήματος «The Whisper Man» του Άλεξ Νορθ (Alex North) στο Netflix.
Πρωταγωνιστεί ο θρυλικός Ρόμπερτ Ντε Νίρο (Robert De Niro) και μαζί του οι Άνταμ Σκοτ (Adam Scott), Μισέλ Μόναγκαν (Michelle Monaghan), Τζον Κάρολ Λιντς (John Carroll Lynch), Χάμις Λίνκλεϊτερ (Hamish Linklater) και Όουεν Τιγκ (Owen Teague), μεταξύ άλλων.
Αν και πηγές στο Deadline αναφέρουν ότι ο ρόλος του Κίτον θα είναι μικρός, η σύμπραξη και μόνο των δύο πρωταγωνιστών στην ίδια ταινία για πρώτη φορά μετά το «Jackie Brown» του 1997 αναμένεται να ενθουσιάσει τους κοινό τους.
Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Τζέιμς ‘Ασκροφτ (James Ashcroft) ενώ τη διασκευή του σεναρίου οι Μπεν Τζέικομπι (Ben Jacoby) και Τσέις Πάλμερ (Chase Palmer).
Το πρότζεκτ ακολουθεί «έναν συγγραφέα αστυνομικών ιστοριών, ο οποίος μετά την απαγωγή του 8χρονου γιου του, αναζητά βοήθεια από τον απόμακρο πατέρα του, έναν συνταξιούχο πρώην αστυνομικό, για να ανακαλύψει μια σύνδεση με την εδώ και δεκαετίες υπόθεση ενός καταδικασμένου κατά συρροή δολοφόνου, γνωστού ως ‘The Whisper Man’».
Τα αδέλφια Ρούσο και ο Μάκλ Ντίσκο (Michael Disco) θα αναλάβουν μέρος της παραγωγής για την AGBO, σηματοδοτώντας την έκτη συνεργασία με το Netflix. Τα γυρίσματα αναμένεται να ξεκινήσουν το επόμενο μήνα στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Ο Κίτον αναλαμβάνει τον νέο ρόλο μετά την ξεχωριστή του ερμηνεία στο σίκουελ του «Σκαθαροζούμη» το οποίο έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, αποσπώντας θετικές κριτικές και φέρνοντας στα ταμεία πάνω από 452 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office.
Μπορεί ο Μπεν Άφλεκ να είναι ένας επιτυχημένος και βραβευμένος ηθοποιός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος, ωστόσο ο πιο απαιτητικός ρόλος είναι αυτός του πατέρα.
Σε πρόσφατη εμφάνισή του στο Jimmy Kimmel Live!, ο 52χρονος σταρ αποκάλυψε πως τα τρία παιδιά του -Violet, Seraphina και Samuel, που απέκτησε με την πρώην σύζυγό τουΤζένιφερ Γκάρνερ- δεν διστάζουν να εκφράσουν την ειλικρινή, συχνά καυστική τους γνώμη για τις κινηματογραφικές του επιλογές. Και παρότι ενθουσιάστηκαν με τη νέα του ταινία «Ο Λογιστής 2», δεν ένιωσαν το ίδιο για μια παλιότερη, πιο… εκρηκτική παραγωγή.
Ο 52χρονος ηθοποιός βρέθηκε πρόσφατα καλεσμένος στην εκπομπή Jimmy Kimmel Live! και μίλησε για τη νέα του ταινία, Ο Λογιστής 2. Όταν ρωτήθηκε αν τα παιδιά του την απόλαυσαν, ο Άφλεκ αποκάλυψε -με ειλικρινή έκπληξη- ότι, πράγματι, τους άρεσε. «Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει συχνά στο σπίτι μας», σχολίασε χαρακτηριστικά.
«Τα παιδιά μου είναι πολύ αυστηροί κριτές και δεν κρατούν κανένα φίλτρο», εξήγησε ο Άφλεκ στον Jimmy Kimmel. «Θα καθίσουν δίπλα μου και, εν μέσω της ταινίας, θα πουν απλά: “Αυτό είναι απαίσιο! Τι κάνατε τώρα”; Ειλικρινά, σκέφτομαι: “Μπορείτε τουλάχιστον να περιμένετε να τελειώσει η ταινία πριν το πείτε αυτό”»;
Όσο για τη νέα του ταινία, ο Άφλεκ παραδέχεται ότι αιφνιδιάστηκε όταν τα παιδιά του του είπαν ότι τους άρεσε. «Τους άρεσε! Στην αρχή, με κοιτούσαν με εκείνο το βλέμμα, σαν να έλεγαν “Ποια είναι η παγίδα”», θυμάται με χιούμορ.
«Έλεγα: “Τι, πραγματικά σας άρεσε;” και μου απάντησαν, “Ναι, ήταν καλό”. Σοκαρίστηκα. Ήταν σαν να ήμουν τυχερός. Σαν να συνέβη ένα μαγικό ατύχημα και κάτι που έκανα τελικά να ήταν εντάξει».
Ωστόσο, όπως αναφέρει το People, υπήρχε μία ταινία που τα παιδιά του Άφλεκ δεν μπορούσαν να υποφέρουν -και αυτή ήταν το Αρμαγεδδών, την οποία ο πατέρας τους τους ανάγκασε να παρακολουθήσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Κατά τη διάρκεια του COVID, ήμασταν όλοι σπίτι και είπα: “Ελάτε, ας δούμε μια ταινία.” Και σκέφτηκα, “Ίσως να αρέσει στα παιδιά το Αρμαγεδδών”», θυμάται ο Άφλεκ. «Αλλά, σχεδόν αμέσως, άρχισαν να λένε: “Τι είναι αυτό; Αυτό είναι τόσο κακό! Πλάκα μου κάνεις”»!
«Ο γιος μου έλεγε, “Αυτό δεν βγάζει νόημα.” Και του είπα, “Αυτή δεν είναι μια ταινία που βασίζεται στη λογική. Δεν χρησιμοποιήσαμε τη λογική ως κριτήριο για να τη φτιάξουμε”», αστειεύεται ο ηθοποιός, αναφερόμενος στην ταινία που εκείνος φαίνεται να απολαμβάνει περισσότερο από τα παιδιά του.
H Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ζουν τον απόλυτο έρωτα και δεν διστάζουν να μοιράζονται στιγμιότυπα από την καθημερινότητά τους και τη σχέση τους στα social media.
Η γνωστή ηθοποιός σε νέα φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram η Αθηνά Οικονομάκου το βράδυ του Σαββάτου (26/4), βλέπουμε την ίδια να ποζάρει αγκαλιά με τον αγαπημένο της μπροστά στον καθρέφτη, γράφοντας ένα μακροσκελές κείμενο στα ιταλικά.
«Χαίρομαι που σε αγαπώ. Απολαμβάνω να σε παρακολουθώ κάθε κίνηση. Θέλω να σου δώσω ένα φιλί, να χάσω το χρόνο μου μαζί σου, να κρατήσω τα μυστικά σου, να φροντίσω τις στιγμές σου. Να σε αγκαλιάσω, να σε λατρεύω. Δεν θα σε απογοητεύσω, θέλω να γεράσω μαζί σου» γράφει μεταξύ άλλων στην ανάρτησή της.
Οριακά φαίνεται να περνάει στον τελικό της Eurovision 2025 η Klavdia με την «Αστερομάτα» της, σύμφωνα με τα στοιχεία του The Model, ενός υπολογιστικού μοντέλου πρόβλεψης που δρα βάσει των σύγχρονων δεδομένων, τα οποία και αλλάζουν δυναμικά στο διάστημα από την κυκλοφορία όλων των τραγουδιών μέχρι και τον διαγωνισμό.
Συνδυάζοντας, λοιπόν, μια σειρά παραγόντων, όπως οι προβολές των βιντεοκλίπ, οι ακροάσεις των τραγουδιών σε streaming υπηρεσίες και η προώθηση της κάθε αποστολής, το The Model κατατάσσει στοιχηματικά το τραγούδι «Αστερομάτα» που εκπροσωπεί τη χώρα μας στην τελευταία θέση του β’ ημιτελικού.
«Η Ελλάδα έχει χάσει έδαφος και βρίσκεται στην τελευταία θέση, τη 10η από τις 10 αποστολές του ημιτελικού που θα περάσουν στον τελικό, με την πρόκρισή της να κρίνεται στο όριο» αναφέρεται σχετικά στο eurovisionfun.gr.
Φυσικά, αυτό μπορεί να αλλάξει μετά τις πρόβες της Ελληνίδας τραγουδίστριας, αφού η σκηνική παρουσίαση ενός τραγουδιού πάντα ανατρέπει τα δεδομένα στη Eurovision. Και στην περίπτωση της «Αστερομάτας» αναμένεται το αποτέλεσμα να συγκινήσει.
Ο Φωκάς Ευαγγελινός, ο οποίος επιμελείται τη σκηνική παρουσία της Klavdia, έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην απώλεια και στον αποχωρισμό, στα οποία επικεντρώνεται το τραγούδι. «Θα υπάρχει μια πλατφόρμα, ένα μακρύ σκηνικό που ταξιδεύει ήδη για Βασιλεία, όπου θα προβάλλονται εικόνες που σε όλους θα θυμίζουν κάτι. Οχι μόνο στους Ελληνες. Η απώλεια και ο πόνος είναι κάτι που σίγουρα μπορούν να το καταλάβουν όλοι, ακόμη και όσοι δεν καταλαβαίνουν τα ελληνικά.
Ειδικά στο φινάλε της εμφάνισής της πιστεύεται πως τα πλήθη των eurofans θα δακρύσουν, καθώς υπάρχει μια σκηνή όπου μια μητέρα και μια κόρη δυσκολεύονται να πλησιάσουν η μία την άλλη» αποκάλυψε ο ειδικός επί eurovision-ικών θεμάτων, δημοσιογράφος Γιάννης Πουλόπουλος.
Η Klavdia θα ταξιδέψει σε λίγες ημέρες στην Ελβετία για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα, διαγωνιζόμενη στον β’ ημιτελικό, στις 15 Μαΐου, όπου διαγωνίζονται και τρία από τα μεγάλα φαβορί της φετινής διοργάνωσης. Δέκα από τις αποστολές θα προκριθούν στον τελικό, όπου θα συναντήσουν τις Big 5 και την περσινή νικήτρια, Ελβετία. Ο μεγάλος τελικός θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Μαΐου.
Eurovision 2025: Φαβορί το «τραγούδι της σάουνας»
Η Σουηδία με το «τραγούδι της σάουνας» εμφανίζεται στο The Model και στις στοιχηματικές εταιρίες ως αδιαφιλονίκητο φαβορί για την πρωτιά στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2025. Τη χώρα που (μαζί με την Ιρλανδία) μετράει πλέον τις περισσότερες νίκες στην ιστορία του θεσμού, δηλαδή 7, εκπροσωπούν τούτη τη φορά οι KAJ, ένα φινλανδο-σουηδικό μουσικό συγκρότημα, το οποίο κατάφερε να επικρατήσει στον εθνικό τελικό του μεγάλου φαβορί και πρώην νικητή του διαγωνισμού, Måns Zelmerlöw.
Το κομμάτι τους, που είναι πολύ πιθανό να φέρει τη Σουηδία πρώτη στη λίστα των χωρών με τις περισσότερες νίκες στον διαγωνισμό, λέγεται «Bara bada bastu» και ενέχει έντονο το κωμικό στοιχείο, ενώ εξυμνεί την παράδοση της φινλανδικής σάουνας.
Ο τίτλος του μεταφράζεται ως «Απλώς να κάνουμε σάουνα» και οι στίχοι, που είναι γραμμένοι στη διάλεκτο Vörå, περιγράφουν την εμπειρία της σάουνας ως τον καλύτερο τρόπο για χαλάρωση και ευεξία, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
«Ολοι οι προβληματισμοί εξαφανίζονται αμέσως» και «Η καλύτερη θεραπεία για το σώμα και την ψυχή». Στην πεντάδα οι στοιχηματικές εταιρίες κατατάσσουν φέτος και την Αυστρία με το «Wasted Love» από τον καλλιτέχνη JJ, καθώς και τη Γαλλία, που εκπροσωπείται από τη δημοφιλή στη χώρα της Louane.
Ψηλά στα στοιχήματα βρίσκεται και η Ισραηλινή αοιδός Yuval Rapahel, η οποία είναι επιζήσασα της επίθεσης της Χαμάς στη συναυλία Nova στις 7 Οκτωβρίου 2024 και αναμένεται να τραγουδήσει σε αγγλικά, εβραϊκά και γαλλικά το κομμάτι «New day will rise».