Έξω φρενών είναι στη Μάλτα για την καταγγελία του BBC που υποχρεώνει σε αλλαγή των στίχων του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει τη χώρα στη Eurovision.
Η επίμαχη λέξη είναι «Kant», η οποία στα μαλτέζικα σημαίνει τραγούδι, αλλά στη Βρετανία σημαίνει κάτι άλλο…
Πηγές προσκείμενες στη μαλτέζικη αντιπροσωπεία δήλωσαν στην εφημερίδα Times of Malta ότι δήλωσε ότι ο τίτλος του τραγουδιού θα αλλάξει προσωρινά από Kant στο επώνυμο του τραγουδιστή του τραγουδιού «Conte».
Το τραγούδι, το οποίο είναι κυρίως στα αγγλικά, έχει προκαλέσει αντιδράσεις επειδή η μαλτέζικη λέξη kant, που χρησιμοποιείται ως τίτλος και στους στίχους, ακούγεται σαν μια χυδαία αγγλική λέξη που στην αργκό αναφέρεται στη γυναικεία ανατομία…
Το τραγούδι εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση, αλλά το BBC διαμαρτυρήθηκε, επειδή βάσει των κανονισμών η λέξη «c**t» δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη βρετανική τηλεόραση πριν από τις 9 το βράδυ.
Μιλώντας μέσω βιντεοσύνδεσης, η εκπρόσωπος της Μάλτας δήλωσε ότι ήταν «απογοητευμένη» που ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί με «επιρροή όπως το BBC» έθεταν τέτοιες ανησυχίες, ενώ πρόκειται απλώς για μια περίπτωση που χάθηκε στη μετάφραση και δεν είχε ποτέ την πρόθεση να προσβάλει.
Την αγαπημένη του φίλη και συνάδελφο, Καίτη Κωνσταντίνου, αποχαιρέτησε μέσα από τα social media το μεσημέρι της Τρίτης (11/3) ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης.
Οι δύο ηθοποιοί είχαν συνεργαστεί στην τηλεοπτική επιτυχία «Εγκλήματα» και συνδέονταν με μακροχρόνια φιλία.
Η ανάρτηση του Χρήστου Χατζηπαναγιώτη για την Καίτη Κωνσταντίνου
Ο ηθοποιός δημοσίευσε μία φωτογραφία της ηθοποιού, ενώ έγραψε στην λεζάντα: «Αντίο Καίτη….! Ήταν τόσο ωραία που βρεθήκαμε !!».
Η κηδεία της θα πραγματοποιηθεί αυριο (Τετάρτη 12/3) στην πατρίδα της στο Αίγιο.
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί στις 12:00 μ.μ. στον Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνα, παρουσία φίλων και συγγενών που θα παρευρεθούν για να πουν το τελευταίο «αντίο» στην αγαπημένη «Σωσώ».
Θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο έχει προκαλέσει η τραγική είδηση της απώλειας της Καίτης Κωνσταντίνου, η οποία έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Δευτέρας (10/3) σε ηλικία 61 ετών, μετά από μάχη με τον καρκίνο.
Η Καίτη Κωνσταντίνου χάρισε άφθονο γέλιο και αγαπήθηκε από τον κόσμο όσο λίγοι ηθοποιοί. Η πορεία της ξεκίνησε από τη Φιλοσοφική, ωστόσο στη συνέχεια αποφοίτησε από τη δραματική σχολή του θεάτρου Τέχνης το 1986.
Μετά την αποφοίτηση από την δραματική σχολή, η καριέρα της ξεκίνησε από τη μεγάλη της αγάπη, το θέατρο. Ο πρώτος της ρόλος ήταν στη θεατρική παράσταση «Εσωτερικές Φωνές» στο Θέατρο Τέχνης. Στην τηλεόραση, η πρώτη της δουλειά ήταν η σειρά «Οι φρουροί της Αχαΐας».
Η ίδια έγινε ευρέως γνωστή από την ερμηνεία της στον ρόλο της Σωσώς Παπαδήμα στη σειρά «Εγκλήματα» αλλά διαχρονικά, έχει συμμετάσχει σε πολλές θεατρικές παραστάσεις.
«Δεν με ενοχλεί να μου μιλήσουν στο δρόμο, να μου πουν “τι κάνεις Σωσώ;”. Δεν μπορείς να τσαντίζεσαι με την αναγνωρισιμότητα. Μια κυρία στο δρόμο, την εποχή των Εγκλημάτων, μου είπε “μπορείτε να σκοτώσετε τον άντρα σας, γιατί δεν μπορώ να κάνω εγώ το ίδιο στον δικό μου;”, αυτό ήταν λίγο σοκαριστικό», είχε παραδεχτεί στο παρελθόν.
Η Καίτη Κωνσταντίνου άφησε το αποτύπωμα της και στον κινηματογράφο συμμετέχοντας στις ταινίες: «Ο Καλύτερός μου Φίλος», «Το Κλάμα Βγήκε από τον Παράδεισο» και «Οξυγόνο».
Η τελευταία τηλεοπτική εμφάνιση της Καίτης Κωνσταντίνου ήταν στη σειρά του ALPHA, «Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα», όπου υποδύθηκε την Αλέξις Βροντάκη.
Όταν ενσάρκωσε τον ρόλο του Ριχάρδου Γ’ του Σαίξπηρ
Κατά την διάρκεια της καριέρας της, η Καίτη Κωνσταντίνου ερμήνευσε στο θέατρο ένα ρόλο που παραδοσιακά αποδίδεται σε άνδρες τον Ριχάρδο Γ΄ του Σαίξπηρ.
Μάλιστα, σε συνέντευξή της στην Lifo αναφορικά με την ενσάρκωση του σαιξπηρικού ήρωα ανέφερε: «Βασικός σκοπός του σκηνοθέτη, δεν ήταν να σταθεί μόνο στο ότι μια γυναίκα ηθοποιός κάνει έναν ανδρικό ρόλο, αλλά να τονίσει – και εκεί βασίστηκε όλη του η ιδέα να το παίξει με γυναίκα- ότι ο Ριχάρδος στην ουσία είναι ένα άφυλο πλάσμα.
Ένα πλάσμα που στήνει όλο το παιχνίδι της εξουσίας, οπότε θα ήταν ενδιαφέρον κατά την άποψη του, να μην έχει φύλο.
Επίσης, ότι ο Ριχάρδος είναι ένας μεγάλος θεατρίνος, ένας ηθοποιός που στήνει όλη αυτό. Είναι σαν να σκηνοθετεί ο ίδιος τα πάντα. Στηριζόμενος λοιπόν σε αυτά, κόλλαγε πάρα πολύ να χρησιμοποιήσει μια γυναίκα σ’ έναν ανδρικό ρόλο. Σκοπός όλων μας πάντως είναι να μη μείνουμε σ’ αυτό. Θέλουμε δηλαδή οι θεατές να ξεχάσουν ότι μια γυναίκα παίζει τον ρόλο. Νομίζω ότι μέχρι τώρα καλά πάνε τα πράγματα».
Ο θάνατος που στιγμάτισε την Καίτη Κωνσταντίνου
Η Καίτη Κωνσταντίνου δεν έδινε συχνά συνεντεύξεις. Σε μία από τις σπάνιες εξομολογήσεις της, ανέφερε πως έχασε τον πατέρα της σε πολύ μικρή ηλικίας, μόλις 8 ετών.
Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Η μητέρα μου ήταν πολύ προστατευτική, ήταν αφιερωμένη στον ρόλο της μητέρας, έσπειρε φοβερή αγάπη σε εμένα και την αδερφή μου και ήταν αρκετά δυναμική, ώστε να μπορέσει να τα βγάλει πέρα. Δεν αισθάνθηκα άτυχη και αδικημένη, αισθάνθηκα ότι μου έλειπε ο πατέρας μου».
Η Μαρία Ιωαννίδου ενημερώθηκε on camer για το χειρουργείο που έκανε η Ναταλία Γερμανού προχθές Σάββατο (8/3) με την ίδια να εξηγεί ότι δεν γνώριζε τίποτα για το θέμα επειδή η γνωστή παρουσιάστρια δεν θέλει να την ανησυχεί.
Μάλιστα, στη συνέχεια η Μαρία Ιωαννίδου αναφέρθηκε και στις πρόσφατες δηλώσεις του Δημήτρη Πανόπουλου για τη Ναταλία Γερμανού, χαρακτηρίζοντάς τα «αγενή».
«Δεν το πήρα χαμπάρι. Γι’ αυτό την πήρα χθες τηλέφωνο και δεν τη βρήκα; Η Ναταλία δεν θέλει να με ταράζει. Ξέρει ότι είμαι από τους υπερευαίσθητους ανθρώπους που πανικοβάλλομαι.
Καλά που μου το είπατε, σας ευχαριστώ. Θα πάρω τηλέφωνο το βράδυ να δω τι γίνεται», είπε αρχικά η Μαρία Ιωαννίδου για το χειρουργείο της παρουσιάστριας του «Καλύτερα Δε Γίνεται».
Όσον αφορά δε όσα είπε ο Δημήτρης Πανόπουλος για τη συνεργασία του με τη Ναταλία Γερμανού, η ίδια σχολίασε σε αυστηρό τόνο:
«Αγενή σχόλια. Αυτά είναι προσωπικά, πρέπει να λέγονται εκτός κάμερας και εκτός χώρου».
Τα βλέμματα είναι στραμμένα στην 69η διοργάνωση της Eurovision και οι προετοιμασίες της κάθε χώρας προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς.
Έτσι, το πρωί της Δευτέρας, η ΕΡΤ εξέδωσε ανακοίνωση γνωστοποιώντας ότι ο Φωκάς Ευαγγελινός αναλαμβάνει τον ρόλο του creative director της ελληνικής συμμετοχής.
«Με την υπογραφή του καταξιωμένου Φωκά Ευαγγελινού θα παρουσιαστεί η Αστερομάτα στη σκηνή της Eurovision 2025, που θα διεξαχθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας, από 13 έως 17 Μαΐου 2025.
Με τον ρόλο του creative director της ελληνικής συμμετοχής στον 69ο Διαγωνισμό της Eurovision, ο σπουδαίος σκηνοθέτης και χορογράφος συνεργάζεται με την Klavdia για την οπτικοποίηση του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα.
Με πολυετή εμπειρία στη σκηνοθεσία σπουδαίων παραστάσεων και διοργανώσεων, ο Φωκάς Ευαγγελινός έχει αναλάβει τη σκηνική παρουσία συμμετοχών από διάφορες χώρες στον Διαγωνισμό της Eurovision και έχει κατακτήσει δύο φορές την πρώτη θέση, με τη μία εξ αυτών να είναι το αγαπημένο «My Number One» της Έλενας Παπαρίζου που χάρισε τη νίκη στην Ελλάδα, το 2005», αναφέρεται μεταξύ άλλων.
Οι προετοιμασίες της ελληνικής αποστολής στη Eurovision 2025 προχωρούν, λοιπόν, και ο Φωκάς Ευαγγελινός, με την ξεχωριστή του οπτική, θα βάλει τη δημιουργική του σφραγίδα στην παρουσίαση του τραγουδιού «Αστερομάτα» και στην ελληνική συμμετοχή στη Βασιλεία.
Το τραγούδι «Αστερομάτα» συνέθεσαν οι Arcade και η Klavdia, ενώ τους στίχους υπογράφουν οι Arcade. Η Ελλάδα διαγωνίζεται στον Β’ Ημιτελικό της Eurovision, στις 15 Μαΐου 2025.
Ένα υπέροχο βίντεο με την 7 ετών κορούλα της, Ανατολή, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο TikTok η Ήβη Αδάμου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.
Η ταλαντούχα τραγουδίστρια ανέβασε στο Tik Tok ένα αξιολάτρευτο στιγμιότυπο. Σε αυτό, η Ήβη Αδάμου μαζί με τη μικρή Ανατολή της να ραπάρουν και χορεύουν μαζί, υπό τους ήχους ενός τραγουδιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η Ήβη Αδάμου όσο και ο σύζυγός της, Μιχάλης Κουινέλης, έχουν μεγάλη αδυναμία στη μονάκριβη κόρη τους, η οποία φαίνεται να έχει ταλέντο στο τραγούδι και τη μουσική, καθώς την έχουμε δει σε παλαιότερη ανάρτηση του πατέρα της, να τραγουδάει μαζί του με ενθουσιασμό το νέο του κομμάτι με τίτλο «Χειροβομβίδα».
Μαζί με το βίντεο που ανέβασε η Ήβη Αδάμου στο TikTok, το οποίο αγαπήθηκε πολύ από τους θαυμαστές της, συγκεντρώνοντας like και θετικά σχόλια, έκανε ταυτόχρονα και μία τρυφερή εξομολόγηση.
«Με την γυναίκα της ζωής μου… την κόρη μου… Ανατολή
Να ζήσουν όλες οι γυναίκες του κόσμου… μικρές-μεγάλες
Να αγαπιόμαστε, να σεβόμαστε και να αλληλοστηριζόμαστε…», έγραψε χαρακτηριστικά η Ήβη Αδάμου ως σχόλιο στην ανάρτησή της.
Μητέρα για πρώτη φορά πρόκειται να γίνει σε λίγους μήνες η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και μίλησε το πρωί της Δευτέρας (10/3) στην εκπομπή «Breakfast@Star» για την όμορφη περίοδο της ζωής του και το πώς ανακοίνωσε στον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν την εγκυμοσύνη της.
Αρχικά η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αναφέρθηκε στο γεγονός ότι ήθελε να μοιραστεί δημοσίως τα νέα της αλλά και το πώς νιώθει αυτό το διάστημα.
«Είναι πολύ ωραία νέα. Ανυπομονούσα να το μοιραστώ, πραγματικά. Ήταν στα γενέθλια του συζύγου μου, ήταν όλα μαζί… Ήταν το πιο ωραίο δώρο, γενικότερα. Ήταν κάτι το οποίο το θέλαμε.
Τώρα που ήρθε, νιώθω πολύ χαρούμενη, δεν μπορώ να το κρύψω πλέον. Τα πρώτα συναισθήματα ήταν χαρά και δάκρυα χαράς», δήλωσε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, προσθέτοντας: «Ήθελα να είμαι 100% σίγουρη με τις εξετάσεις μου και το αποκαλύψαμε στους γονείς μας την Πρωτοχρονιά. Τους κάναμε έκπληξη. Ήταν δώρο πρωτοχρονιάτικο, για την αλλαγή του χρόνου».
Η παρουσιάστρια εξομολογήθηκε και το πώς ανακοίνωσε στον σύζυγό της, Γρηγόρη Μόργκαν, ότι περιμένει το πρώτο τους παιδί. «Στον Γρηγόρη έκανα έκπληξη. Ήρθε σπίτι και είδε το θετικό αποτέλεσμα (σ.σ. του τεστ εγκυμοσύνης). Ήταν πολύ χαρούμενος, συγκινήθηκε πολύ», δήλωσε χαρακτηριστικά η ίδια για την αποκάλυψη της εγκυμοσύνης της.
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο πώς διαχειρίστηκαν οι άνθρωποι των media την εγκυμοσύνη της, αναφέροντας: «Μου ήταν πολύ δύσκολο στην αρχή να το κρύψω. Κάποιοι που με ξέρουν το κατάλαβαν, αλλά το σεβάστηκαν. Έχω μιλήσει εδώ και τόσα χρόνια και λέω ότι δεν πρέπει να ρωτάμε μια γυναίκα πότε και αν είναι έγκυος».
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη στη συνέχεια της συνέντευξής της δήλωσε ότι δεν έχει σκεφτεί προς το παρόν τίποτα σχετικά με το μέλλον της στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» του MEGA, στην οποία συμμετέχει, ενώ αποκάλυψε ότι έχει βρει νονούς για το παιδί της, οι οποίοι δεν ανήκουν στον καλλιτεχνικό χώρο αλλά είναι φίλοι του ζευγαριού.
«Δεν έχω σκεφτεί τίποτα για την εκπομπή… Το μόνο που θέλω είναι να χαρώ αυτή τη στιγμή που ζούμε τώρα. Έχω σκεφτεί νονούς, είναι φίλοι εκτός χώρου», είπε χαρακτηριστικά.
Ακόμα, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αναφέρθηκε στο φύλο του μωρού που περιμένει, αποκαλύπτοντας ότι δεν γνωρίζει ποιο είναι.
«Δεν θέλω να αποκαλύψω το φύλο. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρουμε, γιατί θέλουμε να το κρατήσουμε για το gender reveal, αλλά και να ξέραμε δεν θα το αποκαλύπταμε», τόνισε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, συμπληρώνοντας ότι εκείνη και ο Γρηγόρης Μόργκαν έχουν σκεφτεί κάποια ονόματα για το μωρό τους.
«Νιώθω σαν να απελευθερώθηκα και από τώρα θεωρώ ότι αρχίζω να νιώθω και να χαίρομαι και να καταλαβαίνω ότι είμαι έγκυος, γιατί τόσον καιρό κρυβόμουνα», εξομολογήθηκε στη συνέχεια η δημοσιογράφος, σημειώνοντας ότι δεν έχει λιγούρες και πώς η μοναδική τροφή που δεν έτρωγε παλαιότερα και επιθυμεί στη διάρκεια της εγκυμοσύνης της είναι το τουρσί.
Η Κατερίνα Παπουτσάκη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Καλύτερα Δε Γίνεται» και μίλησε μεταξύ άλλων για την έντονη κριτική που είχε δεχτεί από τα media στην αρχή της καριέρας της και ειδικότερα όταν υποδύθηκε την Αλίκη Βουγιουκλάκη.
«Ποτέ δεν τολμούσα να κάνω το βήμα μπροστά με το τραγούδι, γιατί όταν είσαι ηθοποιός, και μάλιστα γνωστός, αν πας να μεταπηδήσεις σε κάτι άλλο, αρχίζουν να λένε διάφορα. Όταν ήμουν πιο μικρή, λογάριαζα πάρα πολύ τι λένε οι άλλοι, τώρα λιγότερο. Κάπως με τρόμαζε τι θα ακούσω. Δεν είχα ακούσει και λίγα τότε με την Αλίκη», ανέφερε αρχικά η ηθοποιός.
«Σήμερα τα media τα βλέπω με μεγαλύτερη ψυχραιμία, κοιτάζω πίσω και λέω ότι δεν αναλογούσε τόση στεναχώρια. Απλώς, όταν δεν έχεις καταλάβει πώς λειτουργεί ακόμα αυτό το πράγμα, αυτό το σύστημα και δεν ανήκεις στ’ αλήθεια μέσα σ’ αυτό, γιατί εγώ τη δουλειά μου ήθελα να κάνω πάντα», συμπλήρωσε.
«Αγαπώ πάρα πολύ να είμαι ηθοποιός, να παίζω, να τραγουδάω, να εκφράζομαι μέσα από την τέχνη. Δεν ήταν ποτέ στόχος μου και αυτοσκοπός να γίνω γνωστή. Μου έλεγαν τότε: “Αφού λέγεται το όνομά σου, να λέγεται σωστά” και εγώ τους έλεγα ότι δεν με ενδιαφέρει αυτό, με ενδιαφέρει να κάνω τη δουλειά μου. Αυτό είναι ένα αποτέλεσμα.
Το ότι θα πάω σε μια εκπομπή ή θα κάνω μια φωτογράφιση δεν έχει να κάνει με προσωπικό απωθημένο. Παντελώς αδιάφορη με αφήνει, το κάνεις απλά για να προωθήσεις τη δουλειά σου», πρόσθεσε η Κατερίνα Παπουτσάκη.
«Βάσει ιδιοσυγκρασίας θα ήταν δύσκολο να το δω διαφορετικά. Επειδή έχω το σύνδρομο του καλού παιδιού, όταν ξαφνικά παίρνουν όλοι μια πέτρα και αρχίζουν και σου ρίχνουν, δεν είναι πολύ εύκολο να το διαχειριστεί η ιδιοσυγκρασία μου.
Έχει σκληρύνει με τον καιρό αλλά και πάλι, η ποιότητα δεν μπορεί να αλλάξει πολύ. Θα στεναχωριόμουν πάρα πολύ και πάλι, επαναλαμβάνω, χωρίς να αναλογεί… Τώρα τα πράγματα έχουν μαλακώσει, γενικώς τα media δεν είναι τόσο σκληρά. Τότε υπήρχε και εκείνες οι περιβόητες ειδήσεις και εκεί γινόταν ένας χαμός. Δεν γλίτωνε άνθρωπος», εξομολογήθηκε η Κατερίνα Παπουτσάκη.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Εμμανουήλ Καραλής στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού στίβου στο Άπελντοορν.
Γεμάτος συγκινήσεις, ανατροπές κι ένα ασυνήθιστο φινάλε ήταν ο τελικός του άλματος επί κοντώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου.
Εκεί όπου ο Εμμανουήλ Καραλής, παρά τις δυσκολίες που είχε και κάποιες ατυχίες που τον ταλαιπώρησαν, κατάφερε να στεφθεί νέος Πρωταθλητής Ευρώπης, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο με άλμα στα 5,90μ.
Βέβαια, δεν θα είναι μόνος του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, καθώς ισοβάθμησε στην πρώτη θέση με τον εκπληκτικό Ολλανδό, Μένο Φλον, ο οποίος μέσα στην πατρίδα του έκανε το ματς της ζωής του και με 5,90μ. επίσης, μοιράστηκε το χρυσό με τον Έλληνα χάλκινο Ολυμπιονίκη του Παρισιού, μετά από κοινή τους απόφαση (είχαν τη δυνατότητα να πάνε σε αγώνα μπαράζ).
Ο «Μανόλο» απέδειξε σε ακόμη έναν μεγάλο αγώνα ότι το 2025 είναι η χρονιά του, καθώς μετά τα έξι σερί πανελλήνια ρεκόρ, ανέβηκε και στην κορυφή της Ευρώπης.
Έτσι, ο Καραλής έγινε ο πρώτος Έλληνας στην ιστορία του κλειστού στίβου που παίρνει χρυσό στο άλμα επί κοντώ.
Η εξέλιξη του αγώνα
Ο κορυφαίος Έλληνας άλτης στην ιστορία του επί κοντώ, άφησε τα 5,45μ. και άρχισε τις προσπάθειές του τοποθετώντας τον πήχη στα 5,60μ., περνώντας με την πρώτη. Το ίδιο συνέβη και στα 5,80μ. αφού προηγουμένως είχε αφήσει τα 5.70μ.
Ωστόσο, στα 5,85μ., βρέθηκε αντιμέτωπος με τον πρόωρο αποκλεισμό, καθώς απέτυχε να περάσει τον πήχη στις δύο πρώτες του προσπάθειες.
Με πολύ άγχος, ο 26χρονος Καραλής πήρε φόρα και με επιτυχημένο άλμα στα 5,85μ. παρέμεινε στη διεκδίκηση του πρώτου σκαλιού του βάθρου.
Στα 5,90μ., πέρασε με το πρώτο του άλμα, αλλά στα 5,95μ. αντιμετώπισε δυσκολίες καθώς και στις 3 προσπάθειες του γλίστρησε το κοντάρι από το χέρι.
Ωστόσο, από τη στιγμή που ούτε ο Φλον πέρασε τα 5,90μ., ούτε ο Γκούτομορσεν τα 6 μέτρα, ο Καραλής ισοβάθμισε στην πρώτη θέση με τον Ολλανδό και μετά από μεταξύ τους συζήτηση αποφάσισαν να μην πάνε σε αγώνα μπαράζ, αλλά να πάρουν και οι δύο από ένα χρυσό μετάλλιο.
Η Δέσποινα Βανδή συνεχίζει την ξεχωριστή και πολυεπιτυχημένη μουσική πορεία της με το «Έχω Εμένα», ένα τραγούδι – σταθμό και κατάθεση ψυχής που προκάλεσε ενθουσιασμό πριν ακόμα κυκλοφορήσει.
Το «Έχω Εμένα», που κυκλοφορεί από την Panik Records, είναι ένα σύγχρονο λαϊκό τραγούδι, με έντονο «άρωμα» από διαχρονικό ζεϊμπέκικο και τη δυναμική ερμηνεία της super star Δέσποινας Βανδή.
Τη μουσική έγραψε ο Γιώργος Σαμπάνης με τον οποίο η Δέσποινα Βανδή συνεργάζεται ξανά δισκογραφικά, ενώ τους στίχους υπογράφει ο Γιάννης Δόξας και την παραγωγή ο Soumka.
Μιλώντας για το δυνατό μήνυμα του τραγουδιού, η Δέσποινα Βανδή έγραψε στα social media πως αποτελεί «μια υπενθύμιση πως ό,τι κι αν μας έχει συμβεί να μην ξεχνάμε πως έχουμε τη δύναμη να το αλλάξουμε, να προχωρήσουμε και -πάνω από όλα- έναν εαυτό να αγαπήσουμε…».
Το «Έχω Εμένα» συνοδεύεται από ένα ατμοσφαιρικό και ιδιαίτερης αισθητικής music video, σε σκηνοθεσία του Νίκου Σούλη.
Παράλληλα με την κυκλοφορία του «Έχω Εμένα», η Δέσποινα Βανδή συνεχίζει τις επιτυχημένες εμφανίσεις της με τον Αντώνη Ρέμο στο «Nox».