Ο Γιώργος Μαζωνάκης αναμένεται να εξεταστεί εκ νέου από ομάδα ψυχιάτρων στο Δρομοκαΐτειο, ώστε να αποφασιστεί εάν θα λάβει εξιτήριο και θα κλείσει εδώ η περιπέτειά του, ή αν θα δοθεί παράταση στην θεραπευτική άδεια την οποία έχει λάβει.
Ο δημοφιλής καλλιτέχνης παραμένει σε συνεχή επικοινωνία με τον δικηγόρο του και μαζί ετοιμάζουν τις επόμενες κινήσεις τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο τραγουδιστής αιτήθηκε αρχικά μέσω του δικηγόρου του άδεια 48 ωρών, την οποία και ανανέωσε την Τετάρτη (20-08-2025) για 24 ώρες, λίγο πριν τη λήξη της. Εντός της ημέρας (Πέμπτη 21 Αυγούστου) ο Γιώργος Μαζωνάκης αναμένεται να μεταβεί εκ νέου στο Δρομοκαΐτειο όπου θα εξεταστεί από αρμόδιους γιατρούς.
Σημειώνεται πως ο γνωστός τραγουδιστής είχε εισαχθεί μετά από εισαγγελική εντολή για ψυχιατρική εκτίμηση ακούσια στο Δρομοκαϊτειο, ανήμερα της παραμονής του Δεκαπενταύγουστου ύστερα από αίτημα της οικογένειάς του. Εκεί παρέμεινε για τρία 24ωρα σε θάλαμο μόνος του, παρακολουθούμενος από τους γιατρούς, οι οποίοι αποφάσισαν τελικά να του χορηγήσουν θεραπευτική άδεια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γιώργος Μαζωνάκης επέστρεψε στο σπίτι του μετά το εξιτήριο και λίγο αργότερα δείπνησε με τον δικηγόρο του στην Αθήνα. Η κατάσταση της υγείας του περιγράφεται ως σταθερή και διαχειρίσιμη, ενώ προσπαθεί να παραμείνει ψύχραιμος και συγκροτημένος.
Σύμφωνα με δηλώσεις του συνηγόρου του, ο οποίος τον επισκέφθηκε στην κλινική, οι συνθήκες νοσηλείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές και δύσκολες, ακόμη και για κάποιον που δεν πάσχει από ψυχικό νόσημα.
Η ιατρική ομάδα εξετάζει εάν συντρέχει λόγος συνέχισης της νοσηλείας ή όχι. Η τελική κρίση των γιατρών θα κρίνει αν ο τραγουδιστής αντιμετωπίζει ζήτημα ψυχικής υγείας που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τον ίδιο ή τρίτους.
Η οικογένειά του τραγουδιστή είχε εκδώσει ανακοίνωση με την οποία τόνιζε: «Για εμάς, αξία έχει η υγεία, η ασφάλεια και η ζωή του Γιώργου. Οτιδήποτε άλλο δεν μας αφορά, δεν μας αγγίζει. Σίγουρα δεν μπορεί να αποτελεί πεδίο αντιδικίας. Όταν εκλείψει ο κίνδυνος για τη ζωή του, τότε ο καθένας μπορεί να εκφράσει ελεύθερα τη θέση του».
Ο Γιώργος Μαζωνάκης τονίζει από την πρώτη στιγμή ότι δεν πάσχει από κανένα ψυχιατρικό νόσημα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση για ενδεχόμενη δημόσια συνέντευξη του τραγουδιστή, ενώ σε ισχύ παραμένει η επαγγελματική συμφωνία του με γνωστό νυχτερινό κέντρο για την ερχόμενη φθινοπωρινή σεζόν.
Εκθαμβωτική είναι η Τζένιφερ Λόπεζ στο πρώτο επίσημο τρέιλερ της ταινίας Kiss Of The Spider Woman, που κυκλοφόρησε την Τετάρτη, ανήμερα της πρώτης «επετείου» του διαζυγίου της με τον Μπεν Άφλεκ, ο οποίος είναι παραγωγός της ταινίας.
Αυτό που προκάλεσε τα περισσότερα σχόλια ήταν το look της 56χρονης τραγουδίστριας καθώς η Τζένιφερ Λόπεζ εμφανίζεται ως ξανθιά σεξοβόμβα.
«Ουάου, η ξανθιά Τζένι μου αρέσει», «είναι σαν την Τζιν Χάρλοου αναμεμειγμένη με την Γκουέν Στεφάνι» ήταν ορισμένα από τα σχόλια με κάποιους να εκτιμούν ότι η JLo μοιάζει πολύ με τη Μαντόνα της δεκαετίας του 1990: «Ποτέ δεν πίστευα ότι η Τζένιφερ Λόπεζ θα μπορούσε να μοιάζει με τη Μαντόνα, αλλά μοιάζει».
Η ταινία Kiss of the Spider Woman θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 10 Οκτωβρίου. Η Τζένιφερ Λόπεζ υποδύεται την φανταστική περσόνα Ingrid Luna, που επινόησε ο φυλακισμένος ομοφυλόφιλος διακοσμητής βιτρινών Luis Molina, τον οποίο υποδύεται ο Tonatiuh.
Το 2026 η Eurovision γιορτάζει τα 70 της χρόνια και η EBU παρουσίασε το ανανεωμένο λογότυπο το οποίο θα χρησιμοποιείται από εδώ και στο εξής.
Με μια ματιά μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι η καρδιά που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Eurovision διατηρήθηκε, αφού όπως αναφέρει και η επίσημη ιστοσελίδα του μουσικού διαγωνισμού «τώρα χτυπάει πιο δυνατά από ποτέ».
Το λογότυπο συνοδεύει τη Eurovision από το 2004, ενώ η τελευταία φορά που είχε ανανεωθεί ήταν το 2014.
Ακόμα παρουσιάστηκε και ένα νέο ανεξάρτητο σύμβολο, η «Καρδιά Χαμαιλέων» (Chameleon Heart) που είναι η «συναισθηματική πυξίδα» της Eurovision, η οποία έχει τη δυνατότητα να απορροφά πολιτισμικές και μουσικές επιρροές.
Ταυτόχρονα θα προσαρμόζεται για να αντανακλά την ταυτότητα της διοργανώτριας χώρας ή τον χαρακτήρα του εκάστοτε καλλιτέχνη ή κάποιο θέμα, παραμένοντας ωστόσο πάντα πιστή στον πυρήνα της.
Ο Martin Green CBE, Διευθυντής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, δήλωσε:
«Ο Διαγωνισμός της Eurovision πάντα αφορούσε την εξέλιξη, μουσικά, πολιτισμικά και δημιουργικά.
Αυτή η ανανέωση τιμά 70 υπέροχα χρόνια και ταυτόχρονα οδηγεί το brand σε ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρό, παιχνιδιάρικο και γεμάτο καρδιά, ακριβώς όπως ο διαγωνισμός.
Είμαστε περήφανοι που το παρουσιάζουμε στον κόσμο».
«Το νέο μας λογότυπο και η εμφάνιση σχεδιάστηκαν για να κάνουν το brand της Eurovision πιο καθαρό στις ψηφιακές πλατφόρμες, να ενώσουν τα projects μας κάτω από την ίδια στέγη και να προστατεύσουν την ταυτότητα του θεσμού παγκοσμίως για τα μέλη της EBU, καθώς ο διαγωνισμός προσελκύει συνεχώς νέο κοινό από κάθε γωνιά της γης.
Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερα στοιχεία από αυτή τη νέα ταυτότητα καθώς προχωράμε προς τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2026 – και θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις και δραστηριότητες που θα γιορτάζουν τα 70 χρόνια “Ενότητας μέσω της Μουσικής”, τους επόμενους μήνες», πρόσθεσε ο ίδιος.
Σαν σήμερα, 19 Αυγούστου γεννήθηκε η σπουδαιότερη σχεδιάστρια μόδας του κόσμου. Η Κοκό Σανέλ δεν είναι μόνο οι τσάντες ή τα ταγιέρ που πολλές γυναίκες νομίζουν, η Κοκό Σανέλ ήταν πολλά περισσότερα.
Ήταν μια σπουδαία σχεδιάστρια, καλλιτέχνιδα και κορυφαία επιχειρηματίας η οποία υπήρξε πολύ μπροστά από την εποχή της.
Η Κοκό Σανέλ ήταν ένα αληθινό φαινόμενο.
Αυτή είναι η ζωή της
Η Γκαμπριέλ Μπονέρ Σανέλ ήταν ένα κορίτσι που έζησε για χρόνια σε μοναστήρι ως ορφανή και εγκαταλελειμμένη, τραγούδησε σε καμπαρέ, έζησε θυελλώδεις έρωτες και στο τέλος έγραψε ιστορία.
Σήμερα, το όνομα Chanel σημαίνει πολυτέλεια και κομψότητα. Όμως, πίσω από την αυτοκρατορία, κρύβεται μια ζωή γεμάτη από φτώχεια, πάθος και έμπνευση.
Φωτογραφία: Wikipedia
Τα δύσκολα παιδικά χρόνια
Η Γκαμπριέλ Μπονέρ Σανέλ γεννήθηκε 19 Αυγούστου το 1883 στο Σωμέρ της Γαλλίας. Ο πατέρας της ήταν πλανόδιος μικροπωλητής ρούχων και εσωρούχων και η μητέρα της ήταν πλύστρα σε πτωχοκομείο.
Η μητέρα της πέθανε όταν εκείνη ήταν μόλις 12 ετών. Ο πατέρας δεν άντεξε το βάρος της ευθύνης της ανατροφής των παιδιών του και τα εγκατέλειψε σε ένα μοναστήρι στο Ομπαζίν.
Εκεί, η μικρή Γκαμπριέλ μεγάλωσε μέσα στην αυστηρότητα και την πειθαρχία των καλογριών. Η ζωή στο μοναστήρι ήταν απίστευτα δύσκολη· προσευχή, δουλειά και κανόνες. Ωστόσο, εκεί έμαθε να ράβει και έτσι έβαλε τα θεμέλια για την αυτοκρατορία που θα ακολουθούσε.
«Η παιδική μου ηλικία ήταν τόσο δυστυχισμένη, που με ανάγκασε να βρω δύναμη μέσα μου. Δεν ήθελα ποτέ ξανά να εξαρτώμαι από κανέναν.»
Το πρωί μοδίστρα το βράδυ στο καμπαρέ
Στα είκοσί της, άφησε το μοναστήρι και βρήκε δουλειά σε μικρά καταστήματα ως μοδίστρα. Τα βράδια, όμως, δούλευε σε καμπαρέ τραγουδώντας. Η φωνή της δεν ήταν σπουδαία, αλλά η συνολική της παρουσία ήταν ξεχωριστή.
Συχνά τραγουδούσε το “Qui qu’a vu Coco dans le Trocadéro?” και από εκεί κόλλησε το παρατσούκλι Coco. Κάποιοι λένε ότι το όνομα “Coco” βγήκε από αυτό το τραγούδι, άλλοι ότι ήταν εμπνευσμένο από την έκφραση, «cocotte» δηλαδή, κοκότα. Όπως και να έχει, το όνομα της έμεινε…
Ήταν η «Κοκό» των κακόφημων καμπαρέ, και η μυστική ερωμένη πλουσίων.
Στο καμπαρέ γνώριζε εύπορους άνδρες, ανθρώπους που μπορούσαν να της ανοίξουν πόρτες. Ήταν όμορφη, μυστήρια, διαφορετική από τις άλλες και ήταν αποφασισμένη. Είχε όραμα. Ήθελε να φτιάξει τη δική της ζωή και ήξερε να χρησιμοποιεί τη γοητεία της για να φτάσει πιο κοντά στο όνειρο της.
Ήταν λοιπόν ένα κορίτσι που τραγουδούσε άσματα με σεξουαλικό περιεχόμενο στο καμπαρέ της Μουλέν –πόλη γνωστή για τη στρατιωτική της βάση. Τη μέρα έραβε και διόρθωνε τα παντελόνια των αξιωματικών και τη νύχτα τους διασκέδαζε.
Ήταν χαρούμενη, όμορφη, με παρουσιαστικό αγοροκόριτσου, γλυκιά, τρυφερή και παράλληλα γενναία και γεμάτη ενέργεια.
Καμία σχέση με τις κοπέλες εκείνης της εποχής που επιδίωκαν όλες να έχουν έναν μοιραίο και απρόσιτο τύπο.
«Η ζωή μου δεν με ευχαριστούσε, οπότε δημιούργησα μια νέα ζωή».
Το 1906 σ’ ένα καμπαρέ, που τραγουδούσε, γνώρισε τον Ετιέν Μπαλσάν, γόνο οικογένειας υφαντουργών, με τον οποίο πέρασε στο πλάι του αρκετά χρόνια πλούσιας ζωής. Μάλιστα φήμες λένε ότι είχε βολευτεί τόσο πολύ που του είχε γίνει κυριολεκτικά τσιμπούρι. Μετακόμισε στο κάστρο του και ζούσε τη ζωή που πάντα επιθυμούσε.
Κοιμόταν σε αφράτα στρώματα και ζεστά παπλώματα μέχρι το μεσημέρι, έπινε μοσχομυριστό καφέ καθημερινά και διάβαζε μυθιστορήματα ασταμάτητα. Καμία σχέση με την ζωή της μέχρι πρότινος, στο ορφανοτροφείο με τις καλόγριες, και ύστερα στα φθηνά δωμάτια στα οποία φυτοζωούσε. Επιτέλους, για πρώτη φορά στη στερημένη της ζωή, ένιωθε άνεση και ασφάλεια.
Ο Ετιέν πέρναγε καλά με την Κοκό, τον διασκέδαζε, όμως δεν άλλαξε για εκείνη. Επίσης δεν την ήθελε συνεχώς μαζί του, και της το έδειχνε. Όμως εκείνη δεν την ένοιαζε, ήταν αποφασισμένη να μείνει δίπλα του. Ο Ετιέν έμεινε για τρία χρόνια με την Κοκό χωρίς όμως να την πάρει σοβαρά και χωρίς να γίνει ποτέ επίσημα η σύντροφος του.
Ο Έρωτας
Όμως το 1909 η μεγάλη τύχη της χτύπησε την πόρτα και γοήτευσε τον Άρθουρ “Μπόι” Καπέλ έναν πλούσιο Άγγλο επιχειρηματία και έκαναν σχέση, ο Καπέλ μάλιστα ήταν στενός φίλος του Μπαλσάν.
Ο Άρθουρ Μπόι Καπέλ την ερωτεύτηκε απόλυτα, πίστεψε στο ταλέντο της και θέλησε να επενδύσει στο όνειρο της. Μέσα από τον έρωτα του Καπέλ για την Κοκό, ο Ετιέν κατάλαβε την μοναδικότητα της Σανέλ κάτι που δεν είχε εκτιμήσει ποτέ πριν.
Με τα χρήματα του Καπέλ, η Σανέλ άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Ντοβίλ το 1913., ενώ το 1914 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Παρίσι και το 1918 ίδρυσε τον οίκο υψηλής ραπτικής «Chanel». Είχε στόχο, όραμα και λάτρευε την δουλειά ! Η μοναδική μέρα που απουσίασε η Σανέλ από την εργασία της ήταν η ημέρα που έφυγε από την ζωή.
Στην αρχή ξεκίνησε πουλώντας καπέλα, αλλά σύντομα δημιούργησε ρούχα που ήταν επαναστατικά για την εποχή. Χωρίς κορσέδες, δίχως βαριά υφάσματα και φρου-φρου . Άνετα, απλά, κομψά. Οι γυναίκες της αριστοκρατίας πραγματικά εντυπωσιάστηκαν και την τίμησαν με την συνεχή παρουσία τους στα καταστήματα και στο ατελιέ της.
Η σχέση της ωστόσο με τον Καπέλ ήταν θυελλώδης. Εκείνος την αγάπησε, αλλά παντρεύτηκε μια άλλη γυναίκα πιο «ταιριαστή» για εκείνον και την οικογένεια του. Παρ’ όλα αυτά, συνέχισαν να συναντιούνται. Όταν ο Καπέλ σκοτώθηκε σε τροχαίο το 1919, η Κοκό κατέρρευσε. Δεν μιλούσε για μέρες.
Είχε πει η Κοκό Σανέλ όταν έφυγε από την ζωή ο Καπέλ «θα πεθάνω και εγώ ή θα τελειώσω αυτό που μαζί αρχίσαμε».
Η καινοτομία
Η Σανέλ είχε καταλάβει ότι οι γυναίκες είχαν κουραστεί από τα στενά κορσέ και τα υπερβολικά στολίδια. Έφερε έναν νέο αέρα στη μόδα, κοστούμια με ανδρικό στυλ, απλά υφάσματα, ίσιες γραμμές και πολλά ακόμα…
Η Κοκό καθιέρωσε το ύφασμα ζέρσεϊ, τα αδιάβροχα,, το απλό μαύρο φόρεμα. το ταγιέρ, την απαλή μαρινιέρας, τα πλεκτά πουλόβερ, το παντελόνι, τα κοντά σε γραμμή καρέ μαλλιά, τις δίχρωμες γόβες, τα εντυπωσιακά ψεύτικα κοσμήματα. το κόκκινο κραγιόν, το πρώτο στενό μαγιό.
«Ό,τι έκανα μετά τον θάνατο του Μπόι, το έκανα για να του αποδείξω ότι είχα δίκιο να πιστεύει σε μένα».
Το τέλος εποχής και η αρχή μια νέας εποχής για τα αρώματα
Τη δεκαετία του ’20 γνώρισε τον Ρώσο Δούκας, Dimitri Pavlovich. Το πάθος τους ήταν αμοιβαίο μα και δημιουργικό γιατί την έφερε σε επαφή στην Κυανή ακτή όπου παραθέριζαν, με τον αρωματοποιό Ernest Beaux.
Μετά από έναν χρόνο ασταμάτητης δουλειάς και πειραμάτων, ο Ernest Beaux της παρουσίασε δέκα δείγματα αρωμάτων. Η Κοκό όπως ήταν αναμενόμενο επέλεξε εκείνο με τον αριθμό νούμερο πέντε.
Το 1921, παρουσίασε το Chanel No.5, το άρωμα που άλλαξε την ιστορία. Ήταν το πρώτο άρωμα που δημιούργησε γυναίκα σχεδιάστρια και το πρώτο που έφερε μόνο έναν αριθμό στο όνομα του. Το διάλεξε γιατί, όπως έλεγε…
«Πάντα κυκλοφορώ την κολεξιόν μου την πέμπτη μέρα του πέμπτου μήνα, οπότε ο αριθμός πέντε μου φέρνει, μάλλον, τύχη – έτσι, θα το ονομάσω Νο. 5»
Χρόνια αργότερα, η Μέριλιν Μονρόε όταν ρωτήθηκε τι φοράει στο κρεβάτι. Απάντησε..
«Μόνο μερικές σταγόνες Chanel No.5.»
Και κάπως έτσι το άρωμα πέρασε στην αιωνιότητα.
Το Chanel No. 5 ήταν πρωτοπόρο στον τρόπο της δημιουργίας του. Συνδύασε για πρώτη φορά φυσικά και ταυτόχρονα συνθετικά συστατικά. Οι νότες του, είναι ένα μείγμα από ylang-ylang, γιασεμί, και μυρωδιές λουλουδιών, συνδυαστικά με την σύνθεση αλδεϋδών, κάτι που ως τότε οι αρωματοποιοί φοβόντουσαν να δοκιμάσουν. Ήταν και είναι ένα άρωμα με αίσθηση φρεσκάδας μα και πολυτέλειας.
Στις 5 Μαΐου του 1921, το ατελιέ της οδού Καμπόν, είχε πλημμυρίσει από το σαγηνευτικό άρωμα του Chanel no 5.
Όλοι προσκεκλημένοι φεύγοντας πήραν δώρο ένα μπουκάλι. Το άρωμα λατρεύτηκε και αμέσως ξεκίνησε η μαζική παραγωγή του.
Φωτογραφία: Unsplash
Το διαφορετικό μπουκάλι
Αλλά δεν ήταν μόνο η σύνθεση και η μυρωδιά που έκανε το Chanel No. 5 να διαφέρει.
Το μπουκάλι του ήταν επίσης διαφορετικό απ´ οτιδήποτε είχε προηγηθεί, η Chanel επέλεξε ένα minimal μπουκάλι σε τεράστια αντίθεση με όσα υπήρχαν ως τότε, τα οποία όλα ήταν εντυπωσιακά και άκρως θηλυκά. Με αυτό τον πρωτοποριακό τρόπο η Κοκό για μια ακόμα φορά έγινε σύμβολο κομψότητας και πολυτέλειας.
Η καπιτονέ τσάντα που έμεινε στην ιστορία
Μια από τις πιο συγκλονιστικές τσάντες όλων των εποχών ήταν και φυσικά είναι η Chanel 2.55
η οποία έφερε την επανάσταση στις πολυτελείς τσάντες όταν κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 1955 (και πάλι το νούμερο 5 πρωταγωνιστεί). Η καινοτομία της συγκεκριμένης τσάντας – για την οποία πήρε μάλιστα το Neiman Marcus award – ήταν λόγω της επεξεργασίας του δέρματος και επιπλέον για την πρωτοπόρα ιδέα της αλυσίδας στη γυναικεία ένδυση και αξεσουάρ. Ήταν η πρώτη πολυτελής τσάντα με λουράκι ωμού!
Πόλεμος
Η Κοκό πλέον είναι αναγνωρισμένη, όλες οι γυναίκες θέλουν να ντυθούν με τα δικά της ρούχα, το Χόλυγουντ την διεκδικεί, όμως η ίδια παραμένει ατάραχη και επιστρέφει στο αγαπημένο της Παρίσι όπου μένει ως μόνιμη κατοικία στο ξενοδοχείο “Ρίτζ”.
Στα 55 της απολαμβάνει την απόλυτη επιτυχία, επαγγελματικά έχει κατακτήσει την κορυφή, όλα όσα ονειρευόταν και ακόμα περισσότερα είναι για εκείνη πραγματικότητα και ενώ πλέει σε πελάγη ευτυχίας, ξεσπά ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος…
Η ζωή της Σανέλ ήταν πάντα ιδιαίτερη και μυστηριώδης. Κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, είχε σχέση με έναν Γερμανό αξιωματικό, κάτι που της κόστισε. Μετά τον πόλεμο, έφυγε στην Ελβετία για να αποφύγει το σκάνδαλο.
Αυτή η σχέση παραμένει ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα κεφάλαια της ζωής της. Κάποιοι την κατηγόρησαν ότι ήταν μυστική πράκτορας και κατάσκοπος και ότι συνεργάστηκε με τους Ναζί. Άλλοι λένε ότι όλα αυτά ήταν φήμες και ότι απλώς προστάτευε τον εαυτό της. Η ίδια δεν μίλησε ποτέ ανοιχτά για το θέμα.
Η επιστροφή
Όμως το 1954 επέστρεψε σε ηλικία 71 ετών για να κάνει και πάλι την διαφορά στον κόσμο της μόδας.
Η Σανέλ έκανε κάτι που ελάχιστοι θα τολμούσαν στην ηλικία της – ιδίως εκείνα τα χρόνια – επανήλθε λοιπόν με μια νέα συλλογή. Στη Γαλλία την υποδέχτηκαν με ψυχρότητα, αλλά στην Αμερική τη λάτρεψαν. Το χαρακτηριστικό της tweed σακάκι έγινε το απόλυτο σύμβολο κομψότητας.
«Οι Γάλλοι με έθαψαν. Οι Αμερικανοί με ανέστησαν.»
Ο κόσμος την έχει αναγνωρίσει ως την επιτομή της κομψότητας. Το στιλ της έδωσε νέα πνοή στη βιομηχανία της μόδας, έδωσε ταυτόχρονα θηλυκότητα, άνεση και λειτουργικότητα στις γυναίκες.
Η Κοκό δεν παντρεύτηκε και δεν έκανε παιδιά. Είχε πολλές ερωτικές σχέσεις και εραστές, υπήρχαν άνθρωποι που την αγαπούσαν και άνθρωποι που την μισούσαν. Ήταν έντονη, απόλυτη, και σαγηνευτική.
Μερικές από τις πιο διάσημες φράσεις της είναι…
«Για να είσαι αναντικατάστατη, πρέπει να είσαι διαφορετική.»
«Μια γυναίκα που κόβει τα μαλλιά της, ετοιμάζεται να αλλάξει τη ζωή της.»
«Μια γυναίκα που δεν φοράει άρωμα δεν έχει μέλλον.»
«Η μόδα περνάει, μόνο το στυλ μένει πάντα το ίδιο.»
«Οι γυναίκες σκέφτονται όλα τα χρώματα εκτός από την απουσία χρώματος. Έχω πει ότι το μαύρο τα έχει όλα. Το λευκό επίσης. Η ομορφιά τους είναι απόλυτη. Αποτελούν την τέλεια αρμονία.»
«Δεν καταλαβαίνω πώς μια γυναίκα βγαίνει από το σπίτι της απεριποίητη. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα συναντήσεις το πεπρωμένο σου, και όταν αυτό συμβεί, θα πρέπει να είσαι όσο το δυνατόν πιο ωραία.»
«Αν ντυθείτε άκομψα, θα θυμούνται το ρούχο. Αν ντυθείτε άψογα θα θυμούνται εσάς.»
Το τέλος
Η Σανέλ ήταν ενεργή και δημιουργική μέχρι τα γεράματα της, της ερχόντουσαν ιδέες ακόμα και στον ύπνο της. Πέθανε το 1971, στο Παρίσι, στο ξενοδοχείο Ritz, όπου ζούσε τα τελευταία χρόνια της. Μέχρι την τελευταία μέρα, δούλευε στο ατελιέ της.
Η ιστορία της μοιάζει με μυθιστόρημα, από το ορφανοτροφείο, στο καμπαρέ, στους μεγάλους έρωτες στην καινοτομία στη μόδα μα και στα αρώματα.
Ήταν μια δυναμική, ευφυής, ταλαντούχα γυναίκα που πήρε τη ζωή στα χέρια της και την έραψε ακριβώς όπως η ίδια ήθελε, με απίστευτο θράσος, μα και θάρρος.
Άλλωστε ποιος μπορεί να αμφισβητήσει το εξαιρετικό ταλέντο της; και την επανάσταση που έφερε; Η Κοκό Σανέλ υπήρξε μια από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του 20ού αιώνα.
Άλλαξε για πάντα τη μόδα και απελευθέρωσε εμάς τις γυναίκες από τους κορσέδες και τα βαριά ρούχα, χαρίζοντας μας άνεση, κομψότητα και μες στην απλότητα των δημιουργιών της, μας δίδαξε στυλ και πολυτέλεια.
«Η πολυτέλεια πρέπει να είναι άνετη, αλλιώς δεν είναι πολυτέλεια.»
«Είμαστε όλοι οι συντελεστές σε αναμονή. Υπάρχουν μερικά ζητήματα να λύσουμε», λέει ο Μελέτης Ηλίας.
Συνέντευξη στη Μαρία Ανδρέου και το ένθετο Enjoy, που κυκλοφορεί με την Κυριακάτικη Δημοκρατία, παραχώρησε ο Μελέτης Ηλίας, όπου μίλησε, μεταξύ άλλων, και για το «Σόι σου».
Ισχύει ότι από τη νέα τηλεοπτική σεζόν θα σας δούμε στο «Σόι σου», στον Alpha; Η επιστροφή της αγαπημένης οικογενειακής κομεντί έχει ενθουσιάσει το τηλεοπτικό κοινό.
Είμαστε όλοι οι συντελεστές σε αναμονή. Υπάρχουν μερικά ζητήματα να λύσουμε. Τα έχουμε βρει όλοι οι ηθοποιοί με το κανάλι και με την παραγωγό εταιρία. Δεν θα είχε νόημα να επιστρέψουν οι Χαμπέοι και οι Τριαντάφυλλοι αποδεκατισμένοι. Το «Σόι σου» μας θέλει όλους μαζί.
Η σειρά αυτή αγαπήθηκε πολύ από το κοινό. Ήταν μια συνάντηση όλης της οικογένειας μπροστά στην τηλεόραση. Ήταν μια ωραία συγκυρία αυτή η σειρά, μια ευλογημένη τηλεοπτική στιγμή, σε μια όμορφη εποχή.
Είμαστε όλοι οι ηθοποιοί έτοιμοι να επιστρέψουμε, να μπούμε σε γυρίσματα, δεν υπάρχει πλέον χώρος για πισωγυρίσματα, η ευχαρίστηση του κοινού είναι το μόνο μας καθήκον. Ξέρετε, είναι πολύ δύσκολο είδος η οικογενειακή κομεντί και σπάνια πετυχαίνει.
Είναι πολύ δύσκολο να αρέσει ένα σίριαλ σε όλες τις ηλικίες, από 5 ετών μέχρι 100 ετών. Λίγες σειρές το έχουν καταφέρει αυτό.
Το «Σόι σου» ήταν μια οικεία σειρά, με χιούμορ, με ωραίους, καλούς ήρωες, με πηγαίο χιούμορ, που γι’ αυτό άρεσε και στα πιτσιρίκια και στις μεγαλύτερες ηλικίες. Εδώ πρέπει να πούμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» οι νεότεροι ηθοποιοί στη Μίρκα, στον Παύλο, στον Γιώργο, στη Ρένια, που ήταν τόσο ανοιχτόκαρδοι μαζί μας, που μας βοήθησαν, που μας στήριξαν με μπόλικη αγάπη σε όλο αυτό το τηλεοπτικό εγχείρημα.
Ναι, ο μοναδικός όρος για να επιστρέψει η σειρά ήταν να βρεθούμε ξανά για γυρίσματα όλοι μαζί, έξι χρόνια έπειτα από το τελευταίο επεισόδιο, το 2019. Θυμάμαι στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς κλαίγαμε όλοι μας, είχαμε δεθεί πολύ.
Πάντως, η οικογένεια του ήρωά μου επιστρέφει από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, αλλά πλέον τα παιδιά του έχουν μεγαλώσει, είναι στην εφηβεία και θα γίνουν μεγάλος μπελάς για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
Ο Γιώργος Σουξές παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλοκαίρι παρέα» και τον Αντώνη Λαγουδάκη.
Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, για τις Άγριες Μέλισσες, αλλά και για την Επίδαυρο.
«Οι Άγριες Μέλισσες μου έδωσαν πάρα πολλά. Προσέθετα πολλές δικές μου ατάκες. Στην αρχή το έκανα αυθαίρετα, αλλά στη συνέχεια συνεννοήθηκα με τους σεναριογράφους. Τους ρώτησα αν τους ενοχλεί και μου είπαν όχι, γιατί “αυτό που κάνεις, το κάνεις με πολύ σωστό τρόπο και δεν φεύγεις από το σενάριο” και αυτό εμένα μου έδωσε μεγάλη χαρά», είπε αρχικά ο Γιώργος Σουξές.
Ο Γιώργος Σουξές είπε στη συνέχεια για την Επίδαυρο: «Δεν έχω πάει ποτέ στην Επίδαυρο, ως ηθοποιός. Άλλο μαράζι αυτό! Σιγά το μαράζι, βέβαια! Δεν είναι μαράζι που δεν έχω παίξει στην Επίδαυρο, γιατί δυστυχώς με τόσα που πάνε πια, λες δεν πειράζει».
Ο Νίκος Ευαγγελάτος και το «Live News» επιστρέφουν στη συχνότητα του MEGA, από τη Δευτέρα 25 Αυγούστου και καθημερινά, στις 15:40, με τη γνωστή ταυτότητά του και τα πρωτοποριακά AR γραφικά.
Το MEGA ανακοίνωσε ότι η αυλαία της νέας σεζόν για το «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο θα ανοίξει την ερχόμενη Δευτέρα στις 15:40, αναφέροντας τα εξής:
“Η επιτυχία του «Live News» δεν ήταν ποτέ δεδομένη. Κατακτήθηκε με συνέπεια, αξιοπιστία και διαρκή επαγρύπνηση.
Ο Νίκος Ευαγγελάτος κατέστησε την ενημέρωση καθημερινή συνήθεια για εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες και η διαχρονική εμπιστοσύνη του κοινού έγινε δύναμη που του εξασφάλισε την απόλυτη κυριαρχία στην τηλεθέαση, με ρεκόρ επιδόσεων.
Το «Live News», πάντα ισχυρό και ανανεωμένο, επιστρέφει από τη Δευτέρα 25 Αυγούστου -και καθημερινά- στις 15:40, στο MEGA. Ο Νίκος Ευαγγελάτος ανοίγει ξανά παράθυρο στον κόσμο, φιλτράροντας τις εξελίξεις με τη ματιά της εμπειρίας και της ευθύνης. Διατηρώντας τη γνώριμη πλέον ταυτότητά του και παραμένοντας συντονισμένο με τις απαιτήσεις της εποχής, το «Live News» συνεχίζει να καινοτομεί.
Με τα πρωτοποριακά AR γραφικά -σήμα κατατεθέν της- η εκπομπή ενισχύει την παρουσίαση της είδησης, καθιστώντας την πιο κατανοητή, άμεση και οπτικά καθηλωτική για τον τηλεθεατή. Το «Live News» δεν ακολουθεί την επικαιρότητα, δίνει τον ρυθμό στις εξελίξεις”.
Το πρωί της Δευτέρας (18/8), οι διαγωνιζόμενοι του Exathlon, συνοδευόμενοι από τον παρουσιαστή Γιώργο Καράβα, πήραν τον δρόμο για τον Άγιο Δομίνικο.
Το νέο ριάλιτι του ΣΚΑΪ θα δώσει έμφαση στο αγωνιστικό κομμάτι, με τον παρουσιαστή Γιώργο Καράβα να σημειώνει στην εκπομπή «Καλοκαίρι Παρέα»: «Είμαι πανέτοιμος, το περίμενα πώς και πώς.
Υπάρχει δημιουργικό άγχος. Υπάρχει ενθουσιασμός και χαρά γι’ αυτό το ταξίδι που έρχεται. Έχω θετικά συναισθήματα, ο ρόλος του κεντρικού παρουσιαστή είναι κάτι που ήθελα και τελικά έγινε».
«Το Exathlon είναι ξεκάθαρα ένα αθλητικό τηλεοπτικό πρόγραμμα. Δεν υπάρχει πείνα στο Exathlon, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Οι πίστες είναι πολύ διαφορετικές από το Survivor. Αυτό που έρχεται είναι πολύ συναρπαστικό. Το αγωνιστικό κομμάτι είναι το κύριο event του παιχνιδιού», πρόσθεσε.
Ο Γιώργος Μαζωνάκης πήρε το πολυπόθητο εξιτήριο από το Δρομοκαΐτειο και επέστρεψε σπίτι του.
Ο δημοφιλής τραγουδιστής εμφανίστηκε μπροστά στις κάμερες χαμογελαστός με γυαλιά ηλίου. Μπήκε στο αυτοκίνητο που τον περίμενε και έφυγε από την ψυχιατρική κλινική που νοσηλεύτηκε από την Πέμπτη (14/8).
Ο Γιώργος Μαζωνάκης / Φωτογραφία: Eurokinissi
Πλέον ετοιμάζει τις επόμενες κινήσεις του, με τον δικηγόρο που τον εκπροσωπεί, να έχει ξεκαθαρίσει πως θα κινηθεί νομικά για τα όσα έγιναν.
Ο Γιώργος Μαζωνάκης / Φωτογραφία: Eurokinissi
«Ο Γιώργος Μαζωνάκης εξετάστηκε νωρίτερα το πρωί από δύο ψυχιάτρους, οι οποίοι και άναψαν το πράσινο φως για το εξιτήριο του καλλιτέχνη. Ο ίδιος όλες αυτές τις μέρες ήταν διακριτικότατος», όπως ανέφερε ο Μιχάλης Γιαννάκος σε δηλώσεις του.
Μαζωνάκης: «Όλα είναι μια χαρά»
Κατά την έξοδό του ο δημοφιλής τραγουδιστής μίλησε στις κάμερες, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Σας ευχαριστώ πολύ όλους, να είστε καλά, όλα είναι μια χαρά, δεν έχω να πω τίποτα άλλο».
Όταν δε ρωτήθηκε εάν νιώθει καλά, ο ίδιος αστειεύτηκε ρωτώντας τη δημοσιογράφο. «Εσείς;».
Όσα δήλωσε ο δικηγόρος του τραγουδιστή
Νωρίτερα ο δικηγόρος του Γιώργου Μαζωνάκη. Γιώργος Μερκουλίδης, είχε εκφράσει στο «Καλοκαίρι Παρέα» την πεποίθησή του ότι ο δημοφιλής τραγουδιστής θα πάρει εξιτήριο σήμερα Δευτέρα (18/8) από το Δρομοκαϊτειο και μέχρι το μεσημέρι θα έχει γυρίσει στο σπίτι του.
«Οι συγγενείς που υπέβαλαν το αίτημα, τα τελευταία δυόμιση χρόνια δεν έχουν καμία φυσική επαφή, καμία συναναστροφή και καμία σχέση.
Το ότι τον τύλιξαν σε μια κόλλα χαρτί αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπέβαλαν ένα αίτημα με όλα τα στοιχεία που προβλέπει ο νόμος και από εκεί και πέρα ο κάθε γιατρός που έχει μια εισαγγελική διάταξη είναι πολύ προσεκτικός.
Αν διαπιστώσει μια συναισθηματική φόρτιση ή συναισθηματική διαταραχή είναι υποχρεωμένος να το διερευνήσει περαιτέρω.
Και δεν μπορεί εύκολα, όταν υπάρχει μια τέτοια σοβαρή καταγγελία, σε σαράντα λεπτά να την πετάξει στο καλάθι των αχρήστων και να τον αφήσει ελεύθερο», είπε αρχικά ο δικηγόρος του Γιώργου Μαζωνάκη.
«Σήμερα πιστεύω ακράδαντα ότι ο Γιώργος Μαζωνάκης ότι θα βγει. Δεν υπάρχει καμία ψυχιατρική διαταραχή που να δικαιολογεί τη νοσηλεία του σε δημόσια ψυχιατρική δομή και κανένα απολύτως πρόβλημα ψυχιατρικό ή ψυχολογικό.
Κατά συνέπεια είμαι πεπεισμένος και σίγουρος ότι σήμερα θα βγει υγιής και δυνατός», πρόσθεσε ο κ. Μερκουλίδης.
«Σήμερα αναμένουμε ότι ο Γιώργος θα πάρει εξιτήριο και θα πάει σπίτι του. Οι γιατροί θα ακολουθήσουν το πρωτόκολλο και τον νόμο και θα αποφανθούν. Είμαστε πεπεισμένοι και σίγουροι ότι θα πάει σπίτι του».
Ο Γιώργος είναι αισιόδοξος, συζητά με τους γιατρούς του, είναι σε ήρεμη κατάσταση, παρ’ όλο που έχει μια συναισθηματική φόρτιση λόγω της συμπεριφοράς αυτής και της κατάστασης στην οποία βρέθηκε.
Το να είσαι σε μια δημόσια ψυχιατρική δομή, με ανθρώπους που έχουν σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας, και να είσαι υγιής εσύ, δεν είναι ό,τι καλύτερο. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Αναμένει την άφιξή μου στο Δρομοκαΐτειο, για να δρομολογήσω τις διαδικασίες, και το αργότερο το μεσημέρι θα βρίσκεται στο σπίτι του», κατέληξε ο δικηγόρος του Γιώργου Μαζωνάκη.
Για τέταρτο εικοσιτετράωρο εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Δρομοκαΐτειο ο Γιώργος Μαζωνάκης με εισαγγελική εντολή, ωστόσο ο τραγουδιστής αναμένεται στο έγγυς μέλλον να φύγει από την ψυχιατρική κλινική, με την πλευρά του να κάνει λόγο για «μεθόδευση» και για συκοφαντικά και άθλια ψεύδη.
Με νέες τους δηλώσεις, ο δικηγόρος του, Γιώργος Μερκουλίδης τόνισε πως η κατάσταση του Γιώργου Μαζωνάκη είναι «εξαιρετική», ενώ ανυπομονεί να βγει από αυτό το «κολαστήριο», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στο Star.
«Ουδέποτε ζήτησε να νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική. Είμαστε πεπεισμένοι και σίγουροι ότι την πρώτη εργάσιμη μέρα, τη Δευτέρα θα βγει από αυτό το κολαστήριο. Είναι σε εξαιρετική κατάσταση, είναι υγιής, απλά είναι πικραμένος και αγανακτισμένος.
Όλα αυτά είναι ψευδή, συκοφαντικά και άθλια. Δεν είχαν καθημερινή επαφή και συναναστροφή».
Μαζωνάκης: H τελευταία συνάντηση με την οικογένειά του
Για την τελευταία συνάντηση με την αδελφή του, ο δικηγόρος του τραγουδιστή ανέφερε την επίσκεψη που είχε ο Γιώργος Μαζωνάκης ένα μήνα πριν τη μεταφορά του στο Δρομοκαΐτειο.
«Η μοναδική επαφή ήταν πριν από ένα μήνα περίπου που πήγαν στο σπίτι του και τους είπε ότι δεν θέλει καμία επικοινωνία μαζί τους και ότι θα τα πουν στις αίθουσες των δικαστηρίων. Τους έβγαλε έξω από το σπίτι του.
Η αδελφή του ζήτησε να μεταφερθεί σε ιδιωτική μονάδα που είχε κανονίσει με αίτημα στην εισαγγελία», πρόσθεσε ο Γιώργος Μερκουλίδης στο Star.