14.9 C
Athens
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 58

Εισαγωγικό σημείωμα…

Είμαι η Μαρία Ματσούκα. Μαμά, σύζυγος, συγγραφέας. Ζω, νιώθω, γράφω. Και δεν σιωπώ.

Έχουν κυκλοφορήσει τρία μυθιστορήματα μου– «Όλα όσα ψιθυρίσαμε», «Επικίνδυνη» από τις εκδόσεις Ψυχογιός, και «Αποπλάνηση» από τις εκδόσεις Κάκτος – αλλά η ανάγκη μου να μιλήσω δεν χωράει μόνο στις σελίδες ενός βιβλίου.

Αυτό εδώ το blog είναι ο δικός μου χώρος ελευθερίας. Θα γράφω για ό,τι με καίει, με συγκινεί, με θυμώνει ή με εμπνέει: την καθημερινότητα, τη μητρότητα, τις γυναίκες, τα κοινωνικά θέματα, τη ζωή όπως τη ζω.

Αν ψάχνεις κάτι αληθινό, τότε είσαι στο σωστό μέρος. Ελάτε μαζί μου, να εξερευνήσουμε έναν κόσμο δίχως φίλτρα.

Καλωσόρισες.


Εισαγωγικό σημείωμα... Η Μαρία Ματσούκα ζει στην Αθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου και εργάστηκε ως βοηθός παραγωγής και σκηνοθεσίας σε τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές.

Είναι παντρεμένη και έχει έναν γιο, τον Ραφαέλλο. Είναι μαμά πλήρους απασχόλησης, όπως λέει με περηφάνια. Λατρεύει την οικογένειά της, η οποία είναι πάντα η νούμερο ένα προτεραιότητά της. Οι ώρες που γράφει είναι το πρωί, όταν ο Ραφαέλλο είναι στο σχολείο, ή το βράδυ, όταν εκείνος κοιμάται.

Η Μαρία Ματσούκα στο αναγνωστικό κοινό εμφανίστηκε το 2021 με το λογοτεχνικό ψευδώνυμο Μαρία Μαρσέλου με την έκδοση δύο μυθιστορημάτων από τις Εκδόσεις ΨυχογιόςΌλα Όσα Ψιθυρίσαμε, 2021, Επικίνδυνη, 2022 και το μυθιστόρημα Αποπλάνηση, 2024 από τις εκδόσεις Κάκτος.

Ιωάννα Τούνη για τον γιο της: «Για έναν χρόνο θα μένει και στον μπαμπά του, μετά θα είναι μόνιμα Θεσσαλονίκη»

0

Στη Θεσσαλονίκη θα ζει μόνιμα ο γιος της Ιωάννας Τούνη, Πάρης, μόλις ξεκινήσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, όπως ανέφερε η ίδια σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διευκρινίζοντας ότι μέχρι τότε το παιδί θα μένει και με τον πατέρα του, Δημήτρη Αλεξάνδρου, και πιθανότατα θα τον βλέπει τα Σαββατοκύριακα.

Πιο αναλυτικά, η Instagrammer είπε στο βίντεο που ανέβασε στο Instagram: «Ήρθε αυτό το δεκαήμερο του μήνα που ο Πάρης θα είναι στον μπαμπά του. Με έχετε ρωτήσει πάρα πολύ γι’ αυτό. Αυτό θα συμβαίνει μέχρι να αρχίσει την υποχρεωτική εκπαίδευση.

Για περίπου έναν χρόνο ακόμη. Έπειτα ο Πάρης θα είναι αναγκαστικά εδώ με τη μαμά του, που είναι η βάση μας και ο μπαμπάς μας, θα μας βλέπει σαββατοκύριακα λογικά. Θα δούμε πώς θα το κάνουμε. Δεν ξέρω. Προσπαθώ να μην προβληματίζομαι για το μετά. Θα το κάνω στο μέλλον. Εντωμεταξύ σε μισή ώρα έχουμε συνέλευση γονέων και κηδεμόνων στο σχολείο του Παρούλη».

«Κατάρα» στο ανάκτορο της Αλίκης Βουγιουκλάκη – Ο θάνατος και το πωλητήριο με πάνω από 3 εκατ. ευρώ

0

Λες και μια κατάρα έχει στοιχειώσει το περίφημο σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη, στην οδό Στησιχόρου 3, μια και η δεύτερη ιδιοκτήτρια του ιστορικού ρετιρέ έφυγε από τη ζωή πριν από μερικούς μήνες!

Λες και η Αλίκη θέλει από εκεί που είναι να μη χαίρεται κανείς το «ανάκτορό» της, που συνδέθηκε μόνο με εκείνη και με τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής της!

Και τώρα, με τον θάνατο της Ελληνοαμερικανίδας που είχε στην κατοχή της το διαμέρισμα (η οποία δεν είχε πειράξει διόλου το μπουντουάρ της εθνικής σταρ, σαν να ήθελε το πνεύμα της να τριγυρνά εκεί), ανοίγει και πάλι ο χορός των εκατομμυρίων γύρω από τη πώλησή του.

«Χορό» που είχε ανοίξει ο γιος της Αλίκης, Γιάννης, κάνοντας το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του, όπως έχει πει, όταν του έβαλε πωλητήριο. Χρόνια αργότερα έρχεται -έπειτα πάλι από έναν θάνατο- ένα νέο πωλητήριο, από τους κληρονόμους της Ελληνοαμερικανίδας, το οποίο, σύμφωνα με τη συνάδελφο Νανά Παναγούλια, ίσως ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Το σπίτι αυτό η Αλίκη ευτύχησε να το αγοράσει το 1962, αντί 2.000.000 δραχμών, τρία χρόνια πριν από τον γάμο της με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Ενα ρετιρέ στον 4ο όροφο της Στησιχόρου, που ακόμα και τότε ήταν «κόσμημα» για την Αθήνα. Αποτελούνταν από επτά δωμάτια, καθώς και ένα βοηθητικό δωμάτιο, που η Αλίκη το αποκαλούσε «Το σαλόνι της κυρίας» και εκεί η πρωταγωνίστρια έβαζε όλα τα δώρα που της έστελναν οι θαυμαστές της.

Το σπίτι λοιπόν βρισκόταν στο κέντρο, δίπλα από τη Βουλή, δίπλα από τα παλιά ανάκτορα, δίπλα από το Σύνταγμα και όλα τα θέατρα των Αθηνών. Μάλιστα τότε οι φήμες οργίαζαν, καθώς πίστευαν όλοι ότι το σπίτι αυτό ήταν δώρο του βασιλιά Κωνσταντίνου, με τον οποίο φημολογείτο ότι ήταν ζευγάρι. Μάλιστα, οι φήμες της εποχής έλεγαν ότι η Αλίκη έβλεπε από τον τέταρτο όροφο κατευθείαν μέσα στην αυλή των ανακτόρων.

Τη μία και μοναδική φορά που είχε μιλήσει ο Κωνσταντίνος για την Αλίκη ήταν στην εκπομπή του Τάσσου Τρύφωνος, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Οι φήμες έλεγαν τότε ότι υπάρχει ένα τούνελ που έβγαινε από το σπίτι της Αλίκης στην αυλή των ανακτόρων. Αν η Αλίκη αποφάσιζε να αλλάξει σπίτι, θα έπρεπε να αλλάξουμε και το τούνελ;»

Ένα σπίτι-ορόσημο, καθώς με την αγορά του αυτή η Αλίκη έδωσε νέα ζωή σε όλη την περιοχή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι από την ημέρα που το σπίτι αγοράστηκε από την εθνική σταρ όλοι μιλούσαν για την περίφημη Στησιχόρου. Είναι η εποχή που η Αλίκη μεσουρανεί και τα ποσά που παίρνει από τον Φιλοποίμενα Φίνο «τρελαίνουν». Για κάθε ταινία ζητάει 1.000.000 δραχμές και 50% από τα εισιτήρια. Αυτό σημαίνει ότι η Αλίκη μπορεί να αγοράσει μέσα σε έναν χρόνο τρία σπίτια σαν της Στησιχόρου.

Στο ανάκτορο αυτό θα ζήσει και τον μεγάλο της έρωτα με τον σύζυγό της Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Εκεί θα μείνει έγκυος στον μονάκριβο Γιαννάκη της, εκεί θα μεγαλώσει το αγγελούδι της, εκεί όμως θα ζήσει και τους έντονους καβγάδες με τον Δημήτρη, ενώ όπως έλεγε ο ίδιος ο γιος τους στο αυτοβιογραφικό βιβλίο «Έχω ένα μυστικό», και τους ξυλοδαρμούς. Καταστάσεις βίαιες, δύσκολες, γεμάτες πόνο. Άλλωστε, έτσι ήταν η ζωή της Αλίκης: Μία μέλι, μία ξίδι!

Μετά τον χωρισμό της από τον Δημήτρη, στις αρχές της δεκαετίας του ’70, η Αλίκη στο κουδούνι θα αφήσει μόνο το όνομά της: Αλίκη. Αυτό θα κάνει πολλές φορές τον διαχειριστή της πολυκατοικίας, που καθόταν πάντα από τις 8 το πρωί στο πόστο του, να διώχνει κόσμο, τους θαυμαστές της Αλίκης, που κάνανε ουρά για να τη δουν από τότε που μαθεύτηκε η οδός στην οποία έμενε.

Στο σπίτι μέσα θα δεσπόζει καθαρά το γούστο της Αλίκης. Θα έχει πορτρέτα της και κυρίως παντού φωτογραφίες από τον μονάκριβο γιο της: Το παιδί που με τόσο κόπο έφερε στη ζωή.

Στο σπίτι της Αλίκης εκείνη την εποχή δεν έμπαινε όποιος κι όποιος. Μόνο στενοί και καλοί φίλοι: Η Νόρα Βαλσάμη με τον σύζυγό της Ερρίκο Ανδρέου, η Τζένη Καρέζη με τον Κώστα Καζάκο και τον γιο τους Κωνσταντίνο, ο Νίκος Γαλανός και πολύ αργότερα ο Σταμάτης Φασουλής, ο Λάκης Λαζόπουλος, ενώ πάντα εκεί θα βρίσκεται ο φύλακας άγγελός της Αλίκης, η Νότα. Εκείνη που εμπιστευόταν σε κάθε της βήμα.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70 στο σπίτι αυτό θα «εδραιωθεί» και ο έρωτας της Αλίκης με τον Κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη. Ο ίδιος μάλιστα αμέσως μετά τον θάνατο της Αλίκης είχε μιλήσει στο περιοδικό «Ταχυδρόμος» για το πώς εκείνη τον είχε φιλοξενήσει εκεί. «Ηταν καλή μαγείρισσα, ήταν και καλή σπιτονοικοκυρά η Αλίκη. Στη Στησιχόρου η Αλίκη, όσο ήμασταν μαζί, δεν καλούσε πολύ κόσμο. Ηθελε να έχει ηρεμία με τον Γιάννη και αυτό ήταν πολύ θετικό για μένα. Εκεί που έκανε τα μεγάλα πάρτι ήταν στον Θεολόγο. Εκεί ήθελε πάντα να έχει φίλους» θα πει σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του.

Στο σπίτι αυτό ο Γιάννης θα έχει το δικό του δωμάτιο και θα περνάει ώρες ατελείωτες σε όλα τα σύγχρονα μέσα που του είχε πάρει από την πρώτη στιγμή η Αλίκη, προκειμένου να μην του λείπει τίποτα.

Αργότερα, μετά το τέλος του γάμου της με τον Κύπριο επιχειρηματία, η Αλίκη θα γνωρίσει τον Βλάσση Μπονάτσο. Η τρέλα του Βλάσση για τη μουσική θα τη συναρπάσει. Πολλοί μάλιστα λένε πως ο Βλάσσης ήταν η αιτία και η αφορμή ο Γιάννης να ακολουθήσει τη μουσική.

Ο Γιάννης πάντα άκουγε τις συμβουλές του Βλάσση και το σπίτι σχεδόν είχε μετατραπεί σε στούντιο. Το τέλος της σχέσης της με τον Μπονάτσο και το ξεκίνημα του έρωτά της με τον Κώστα Σπυρόπουλο θα γίνει πάλι μέσα σε αυτό το σπίτι. Το ίδιο και οι συνεντεύξεις που είχε δώσει τα τελευταία χρόνια η Αλίκη, με στημένες τις κάμερες σε διάφορα σημεία του σαλονιού της.

Εκεί σχεδόν ήταν καθημερινή και η παρουσία της κυρίας Εμμυς. Της λατρεμένης μάνας της Αλίκης, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ ήταν και μάνατζέρ της. Εκείνη τη συμβούλευε πάντα και στον κινηματογράφο αλλά και στην προσωπική της ζωή. Και όταν η Αλίκη δεν ακολουθούσε τις συμβουλές της, τότε η ίδια μέσω δημοσιογράφων έδινε κάποιες ειδήσεις, προκειμένου να τη «φέρει» στον ίσιο δρόμο.

Το 1995, έναν χρόνο προτού φύγει από τη ζωή η Αλίκη, θα ξεσπάσει πυρκαγιά στο διαμέρισμα και έτσι, μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές, η εθνική σταρ θα μείνει σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Τότε είναι που θα της κλέψουν και ορισμένα από τα πανάκριβα κοσμήματα που είχε στο μικρό θησαυροφυλάκιο του δωματίου της.

Στο σπίτι αυτό, λοιπόν, η Αλίκη έμαθε και τα δυσάρεστα νέα, όταν οι θεράποντες ιατροί τής είπαν όλη την αλήθεια για την κατάσταση της υγείας της: Μη αναστρέψιμη, με συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Εκεί μέσα έχασε όλες τις ελπίδες της, άσχετα με το τι ήθελε να δείξει προς τα έξω λόγω της δημόσιας εικόνας της.

Στο δωμάτιό της η Αλίκη από την πρώτη στιγμή που θα αγοράσει το σπίτι θα τοποθετήσει και μια παλιά εικόνα, οικογενειακό κειμήλιο από τη Μάνη. Η εικόνα αυτή είναι της Παναγίας και σε κάθε δύσκολη στιγμή η Αλίκη έτρεχε να προσευχηθεί. Ναι, πίστευε πάρα πολύ και το έλεγε και η μητέρα της σε όλες τις δημόσιες εμφανίσεις που έκανε!

Τις ημέρες που η Αλίκη βρισκόταν στην Αμερική αλλά και στο νοσοκομείο στην Ελλάδα η κυρία Εμμυ δεν έφυγε ούτε στιγμή από το σπίτι αυτό. Αλλοτε απαντούσε στα τηλεφωνήματα, που ήταν πάρα πολλά, και άλλοτε κατέβαζε το ακουστικό, μη θέλοντας να μιλήσει σε κανέναν.

Μετά το φευγιό της Αλίκης το σπίτι στην οδό Στησιχόρου για τον Γιάννη θα είναι το μεγαλύτερο βάρος του. Γιατί εκεί μέσα έζησε μια ολόκληρη ζωή με την πολυαγαπημένη του μάνα. Εκεί έζησε όλους τους έρωτές της, τα μαθητικά του και εφηβικά του χρόνια. Τα πάντα είχαν το άρωμά της. Οι εικόνες που του είχαν σφηνωθεί στο μυαλό δεν του άφηναν πολλά περιθώρια για να κρατήσει το σπίτι αυτό.

Αρκετούς μήνες μετά η είδηση ότι πωλείται το θρυλικό σπίτι της Αλίκης από τον μονάκριβο γιο της θα σηκώσει θύελλα αντιδράσεων, κυρίως από το οικογενειακό περιβάλλον της μητέρας του. Οι δύο θείοι του, Αντώνης και Τάκης Βουγιουκλάκης, θα μιλήσουν για ένα «μεγάλο λάθος, που θα συνοδεύει για πάντα τον Γιάννη», ενώ εκείνη την εποχή όλα τα περιοδικά και οι εφημερίδες θα μιλούν για το θέμα αυτό.

Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ είναι ακόμα εν ζωή και η κίνηση του γιου του μοιάζει για εκείνον γολγοθας. Ομως, για τον Γιάννη θα είναι μεγαλύτερος γολγοθάς, καθώς όπως λέει στο βιβλίο του «Έχω ένα μυστικό»: «Το σπίτι αυτό έμοιαζε σαν να είχε στοιχειώσει. Ανοιγε μια πόρτα και νόμιζα πως θα βγει εκείνη. Άκουγα μουσική και πίστευα ότι θα τη δω να χορεύει».

Αρκετά χρόνια αργότερα ο ίδιος ο Γιάννης Θα παραδεχτεί ότι η πώληση της Στησιχόρου ήταν ένα μεγάλο λάθος. Ένα λάθος ωστόσο που ο ίδιος στο μυαλό του δεν θα μπορούσε να μην το έχει κάνει, καθώς το σπίτι αυτό για τον Γιάννη είχε τα πάντα από την Αλίκη, τη μάνα του!

Πηγή: Εφημερίδα «Espresso»

 

Καλλιρόη Μυριαγκού: «Το Κωνσταντίνου και Ελένης το πλήρωσα επαγγελματικά» (βίντεο)

0

Η Καλλιρρόη Μυριαγκού μίλησε στην εκπομπή «The 2Night Show» για την πολυετή τηλεοπτική της αποχής που έληξε με τον «Άγιο Έρωτα», τη σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης» αλλά και τον ρόλο που είχε η Μαρία Λεκάκη για τη συμμετοχή της.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Καλλιρόη Μυριαγκού στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, «παλιότερα φοβόμουν με την τηλεόραση. Ήθελα λίγο να κρύβομαι πίσω από τους ρόλους. Δεν ήθελα να εκτίθεμαι και για αυτό έκανα αυτή τη δουλειά. Μου αρέσει η μεταμόρφωση, να μην είμαι εγώ. Τώρα όσο μεγαλώνω, είμαι ok, αυτή είμαι» δήλωσε αρχικά η Καλλιρρόη Μυριαγκού στο «The 2night show».

Μιλώντας για την πορεία ζωής της, η Καλλιρρόη Μυριαγκού υπογράμμισε ότι «με την οικογένειά μου φύγαμε από τη Χίο όταν ήμουν 5 χρονών και πήγαμε στο Μόντρεαλ. Επιστρέψαμε όταν ήμουν 13 χρονών. Δυο – τρεις φορές είχα έρθει καλοκαίρι στην Ελλάδα, στους παππούδες μου ή στη θεία μου, είχαν αγωνία οι γονείς μου αν θα μάθω τα ελληνικά για όταν θα γυρίσουμε στην Ελλάδα.

Ήρθαμε στην Αθήνα, μείναμε ένα χρόνο στον Κορυδαλλό και μετά στο Χαλάνδρι. Στο σχολείο με φώναζαν “Καναδέζα” και όλο το Χαλάνδρι και οι παιδικοί μου φίλοι με ξέρουν ως Λόρι. Η μετάβαση ήταν δύσκολη, είχα πάθει σοκ. Τα σχολεία εδώ ήταν σαν κλουβιά ενώ εκεί είχαμε αίθουσες, εργαστήρια, γυμναστήρια και ήμουν σε ομάδα καλλιτεχνικού πατινάζ.

Ήθελα να γίνω ηθοποιός από 12 χρονών, το είχα πει στους γονείς μου αλλά δεν το ήθελαν. Έδωσα πανελλήνιες, ήμουν καλή μαθήτρια και μιλάω αρκετές γλώσσες, αγγλικά, ελληνικά, ρώσικα, ισπανικά και γαλλικά. Το όνειρο της μαμάς μου ήταν να γίνω μεταφράστρια, να σπουδάσω γλωσσολογία».

Η Καλλιρόη Μυριαγκού σημείωσε ότι «στα 18 μου πέρασα από το “Εργαστήρι Δημοσιογραφίας”. Θα γινόμουν δημοσιογράφος. Ήταν εκεί ο Γεωργουσόπουλος, ο οποίος με έβαζε μέσα στην τάξη και διάβαζα Αριστοφάνη και διάφορα κείμενα και μου είπε “Τι κάνεις εσύ εδώ; Πήγαινε να δώσεις σε δραματική σχολή”. Δεν ξέρω αν με θυμόταν, αλλά μου είχε γράψει την πρώτη κριτική για το θέατρο, το 1995. Ήταν η δεύτερη φορά που είχα μεγάλο ρόλο. Δεν πήγα να του μιλήσω, τότε δεν το έκαναν οι ηθοποιοί, ήταν άλλες εποχές. Μετά από το Εργαστήρι πήγα στη δραματική σχολή».

Τι αποκάλυψε η Καλλιρόη Μυριαγκού για το «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Επιπλέον, η Καλλιρόη Μυριαγκού, αναφερόμενη στη συμμετοχή της στο «Κωνσταντίνου και Ελένης», αποκάλυψε πως «Ήμουν σε μια σχολή που είχε βγάλει πολλούς ηθοποιούς. Η Μαρία Λεκάκη είχε πάει στην οντισιόν για το “Κωνσταντίνου και Ελένης” και μου είπε ότι είχε δώσει το όνομά μου αλλά δεν ήθελα.

Επέμεινε και πήγα ντυμένη χάλια, δεν ήθελα καθόλου να το κάνω αλλά με ήθελαν πάρα πολύ. Με πίεσαν και ήρθε μετά η Άννα Χατζησοφιά στο θέατρο και με είδε. Με έπαιρνε τηλέφωνο η παραγωγός και προσπαθούσαν να με πείσουν να το κάνω.

Τότε, θα ήμουν σε μια δουλειά πολύ καλή, θα έκανα Τσέχοφ στο θέατρο. Τότε είχα κάνει μια πολύ μεγάλη επιτυχία στο θέατρο και είχα πολλές προτάσεις για εκεί. Άφησα μια πρόταση για να κάνω κάτι άλλο, που δεν έγινε, και έμεινα χωρίς δουλειά εκείνο τον χειμώνα. Αν γινόταν εκείνη η δουλειά, δεν θα πήγαινα στο “Κωνσταντίνου και Ελένης”. Όλα είναι τυχαία. Ένας πολύ γνωστός σκηνοθέτης -που δε θα πω το όνομά του- και ήθελα να δουλέψω μαζί του, με είδε στο θέατρο και μου είπε ότι ήθελε να δουλέψω μαζί του. Πήγα και τελικά η δουλειά δεν έγινε και έτσι βρέθηκα στο σίριαλ».

«Εγώ ήμουν παιδί που θύμωνα. Δεν ήμουν παιδί χαμηλών τόνων. Αν δεν μου αρέσει κάτι στη ζωή μου, θα φύγω, είτε από σχέση είτε από το σπίτι. Δεν συμβιβάζομαι και για αυτό είμαι εδώ που είμαι. Τα έχω καταφέρει, όπως τα έχω καταφέρει στην ηλικία που είμαι. Δεν μπορώ να συμβιβάζομαι, θα τα φέρω έτσι ή αλλιώς και θα φύγω. Στους μικρούς συμβιβασμούς της ζωής είμαι ok. Εγώ μιλάω για βασικά, δομικά πράγματα. Έχω φύγει από δουλειά, τέσσερις μέρες πριν την πρεμιέρα», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Στη συνέχεια, η Καλλιρρόη Μυριαγκού δήλωσε πως «όταν έκανα το “Κωνσταντίνου και Ελένης” είχα πολλές προτάσεις γάμου, γιατί πίστευαν ότι είμαι το καλό κορίτσι, το ήσυχο. Κι όμως το πίστευαν. Το “Κωνσταντίνου και Ελένης” το πλήρωσα επαγγελματικά, για αυτό δεν έκανα τηλεόραση ξανά. Αγαπώ την καλή τηλεόραση και το σίριαλ αυτό είναι ιστορία».

Το GNTM επιστρέφει – Ο ρόλος «κλειδί» της Ηλιάνας Παπαγεωργίου

0

Είναι πλέον επίσημο ότι το GNTM επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση, για τον 6ο πολυαναμενόμενο κύκλο του.

Μετά από σχεδόν τρία χρόνια από το τέλος του 5ου κύκλου, το GNTM επιστρέφει μαζί με κάποια από τα «βασικά» του πρόσωπα, που αγαπήθηκαν και συνδέθηκαν με το ριάλιτι στο μυαλό του τηλεοπτικού κοινού, αλλά και με νέες αναπάντεχες προσθήκες.

Εκτός από τις ριζικές αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν -μεταξύ άλλων στις δοκιμασίες-, στον νέο κύκλο θα υπάρχει μία ανατρεπτική τριμελής επιτροπή, η οποία εκπροσωπεί διαφορετικές γενιές, οπτικές και εμπειρία στον χώρο της μόδας.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τα «παλιά» πρόσωπα του GNTM επιστρέφει ο Άγγελος Μπράτης, τον οποίο θα δούμε στην κριτική επιτροπή, η Ζενεβιέβ Μαζαρί, η οποία αναλαμβάνει ξανά τον ρόλο της Creative Director αλλά και η Ηλιάνα Παπαγεωργίου σε «ρόλο-κλειδί».

Συγκεκριμένα το γνωστό μοντέλο επιστρέφει με έναν πολυδιάστατο-πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς θα είναι το άτομο που στηρίζει, καθοδηγεί και συμβουλεύει τα μοντέλα, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει ρόλο-κλειδί και στη λήψη των τελικών αποφάσεων, που θα είναι κομβικής σημασίας για την εξέλιξη του διαγωνισμού.

Από τις νέες προσθήκες στο ριάλιτι είναι ο θρύλος της ελληνικής μόδας, Λάκης Γαβαλάς, ο οποίος πλαισιώνει την κριτική επιτροπή, αλλά και ο σχεδιαστής Έντι Γαβριηλίδης, ο οποίος ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, όπου έχει ιδρύσει δική του εταιρεία και συνεργάζεται με διεθνείς οίκους και designers στον σχεδιασμό και την παραγωγή ενδυμάτων.

 

Ελένη Τσολάκη: Το τρυφερό στιγμιότυπο με την κόρη της – «Άγγελέ μου» (εικόνα)

0

Σε πελάγη ευτυχίας πλέει η Ελένη Τσολάκη, η οποία πριν λίγους μήνες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί.

Στα τέλη του περασμένου Μαρτίου, η παρουσιάστρια του Open έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον Παύλο Πετρουλάκη.

Από τη μέρα που η Ελένη Τσολάκη έγινε μαμά, η κόρη της έγινε η απόλυτη προτεραιότητά της και γι’ αυτό φροντίζει να της αφιερώνει όσο περισσότερο χρόνο μπορεί.

Πολλές φορές μάλιστα μέσα από το Instagram της μοιράζεται τρυφερά στιγμιότυπα της μικρής με τους διαδικτυακούς της φίλους.

Σήμερα 3 Ιουνίου, η γνωστή παρουσιάστρια δημοσίευσε ένα story με το ποδαράκι της μπέμπας της γράφοντας πάνω στη φωτογραφία, «Άγγελέ μου».

Ελένη Τσολάκη: Το τρυφερό στιγμιότυπο με την κόρη της - «Άγγελέ μου» (εικόνα)

Ανδρέας Μικρούτσικος για Light: «Δεν γίνεται ο θύτης να είναι θύμα»

0

Ο Ανδρέας Μικρούτσικος κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Buongiorno» σχολίασε τις δηλώσεις του Light για τον σάλο που είχε προκαλέσει το νέο του τραγούδι μέσα από το οποίο προσέβαλε τους ανθρώπους με αναπηρία.

«Αφού βυσσοδόμησε πάνω στην ευαισθησία του κόσμου, τώρα βγαίνει και θύμα, τώρα θυματοποιείται. Το εξηγεί και λέει ότι ζήτησε συγγνώμη και από τον τρόπο που επιτίθεται για τους ειδικούς, για τους κονδυλοφόρους του καναπέ, μόνο συγγνώμη δεν έχει ζητήσει. Δεν γίνεται ο θύτης να είναι θύμα, ο φονιάς να φωνάζει “με σκοτώνουν”, ο κλέφτης να φωνάζει “με κλέβουν”. Τέρμα αυτό το πράγμα, δεν θα το φάμε! Ευχαριστούμε, έχουμε πάρει, δεν θέλουμε», ξέσπασε ο γνωστός παρουσιαστής κατά του τράπερ.

O Light, που περιμένει το πρώτο του παιδί, είχε αναφέρει: «Χρησιμοποίησα μια λέξη στο τραγούδι μου που δεν συνειδητοποιούμε πόσο άσχημη είναι για κάποιους ανθρώπους και πόσο πληγώνει μια ομάδα συνανθρώπων μας. Ζήτησα συγγνώμη και άλλαξα τον στίχο. Όλοι κάνουμε λάθη».

«Υπάρχει μια τάση κανιβαλισμού σε αυτή τη χώρα και όλοι από τον καναπέ μας είμαι άριστοι… Για τον στίχο με άγγιξαν κάποια σχόλια από μαμάδες που έχουν παιδιά ΑμεΑ. Τώρα ο κάθε πικραμένος που εύχεται καρκίνο είναι αυτοί στα social που έχουν οργή», πρόσθεσε.

Τζόυς Ευείδη: «Υπάρχει ηλικιακός ρατσισμός, ρωτήστε τα κανάλια γιατί δε με θέλουν» (βίντεο)

0

Για τον ηλικιακό ρατσισμό που υφίσταται στη δουλειά της, καθώς και για την εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης μίλησε σε δηλώσεις της στον Alpha η Τζόυς Ευείδη.

«Ξέρεις κάποιον που να μην τον θέλουν και να είναι χαρούμενος; Φυσικά και υπάρχει ηλικιακός ρατσισμός στον χώρο μας, ιδού το περίτρανο παράδειγμα. Βλέπω τα πάντα στην τηλεόραση. Απ’ ό,τι φαίνεται οι ηθοποιοί δεν βλέπουν τηλεόραση. Βλέπω εκπομπές απ’ όλες τις ζώνες, είμαι “ζαπάκιας”, δεν υπάρχει κανάλι που δεν θα περάσω», είπε αρχικά η Τζόυς Ευείδη.

«Το Big Brother το είδα, δεν αντέχεται, η αλήθεια είναι. Ο Πέτρος (Λαγούτης) όμως μου αρέσει ό,τι και να κάνει. Τον ξέρω χρόνια και τον βρίσκω πάντα χαριτωμένο κι αστραφτερό», απάντησε για το ριάλιτι εγκλεισμού η ηθοποιός.

«Είμαι υπέρ του να έχω προτάσεις και να δουλεύω. Είτε remake είτε καινούργιο να είναι καλώς να έρθει, αρκεί να είναι κάτι που με ενδιαφέρει και που να μπορώ να το υπερασπιστώ», σημείωσε η Τζόυς Ευείδη.

«Γι’ αυτό θα πεθάνω στην ψάθα επειδή βοηθάω τα ζώα. Γενικώς έχω βοηθήσει πολύ στη ζωή μου και ανθρώπους και ζώα, αυτό με “έφαγε”. Έχω βοηθήσει κόσμο που δεν μου το έχει ανταποδώσει, έχει συμβεί σε όλο τον κόσμο νομίζω», καταλήγει μεταξύ σοβαρού και αστείου η Τζόυς Ευείδη.

Κατερίνα Καραβάτου: «Το ραδιόφωνο έχει πρωτεύουσα θέση»

0

Η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε στην κάμερα και ανέφερε πως προτεραιότητά της είναι το να έχει δουλειά ενώ τόνισε πως «το ραδιόφωνο έχει πρωτεύουσα θέση».

«Δεν μιλάω για συζητήσεις που κάνω. Την ίδια στάση θα τηρήσω. Εγώ είμαι επαγγελματίας και με ενδιαφέρει να έχω δουλειά. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να γίνουν και να μη γίνουν και δεν θέλω να εκτίθεται κανένας», είπε αρχικά η Κατερίνα Καραβάτου.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Με ρωτάτε για κάτι συγκεκριμένο και δεν θέλω να μπω σε αυτό τον σχολιασμό. Κάνω κάτι που μπορώ να στηρίξω. Ήταν μια καλή τηλεοπτική χρονιά για εμένα. Έκανα το Power of love, το My style rocks, που μου άρεσαν πολύ και έμαθα πολλά».

Μουρατίδης για Γλυκερία: «Έγινε φίρμα πατώντας πάνω στην Αλεξίου, δούλευε για να ξεχρεώνει ο άντρας της»

0

Ο Νίκος Μουρατίδης, με αφορμή τη συναυλία της Γλυκερίας στο Ισραήλ και τις αντιδράσεις που έχει ξεσηκώσει η κίνησή της λόγω της γενοκτονίας που συντελείται στη Γάζα, άσκησε δριμεία κριτική στην τραγουδίστρια σε ανάρτηση που έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, όπου -μεταξύ άλλων- αναφέρει ότι η Γλυκερία έγινε γνωστή «πατώντας» στα βήματα της Χαρούλας Αλεξίου, ενώ σχολίασε και την οικονομική διαχείριση του συζύγου της, Στέλιου Φωτιάδη.

Ο γνωστός μάνατζερ αναφέρθηκε στην αρχή της καριέρας της, αλλά και στην εικόνα της σήμερα, σημειώνοντας ότι η φωνή της έχει γίνει «θαμπή» εξαιτίας του καπνίσματος.

«Ποια είναι η Γλυκερία- με ρωτάνε κάποιοι φίλοι. Η Γλυκερία λοιπόν, ετών 72, έγινε φίρμα “πατώντας” πάνω στην Αλεξίου. Δηλαδή, Σμυρναίικα, ντέφι, ίδιο χτένισμα, σχεδόν ίδια τσαλίμια στην φωνή κτλ. κτλ. Η Γλυκερία που είχε ξεκινήσει να κάνει φωνητικά στον Κώστα Καρουσάκη. Καρουσάκης μεγάλη φίρμα και για φωνητικά, πάνω στην πίστα – το έχω δει με τα μάτια μου – είχε τους: Άντζελα Δημητρίου, Αντύπα, Πίτσα Παπαδοπούλου και Γλυκερία.

Μετά η Γλυκερία πήγε σε talent show – στο “Να η ευκαιρία”. Μετά παντρεύτηκε τον Στέλιο Φωτιάδη (των Νοστράδαμος), ο οποίος έγινε παραγωγός και μάνατζερ της. Και την κατεύθυνε σωστά με την σκέψη να την κάνει την νέα Αλεξίου. Μόνο που υπήρχε ένα πρόβλημα. Ο Τζόγος.

Έπαιζε και έχανε και χρωστούσε… οπότε η Γλυκερία δούλευε συνέχεια και παντού. Χωρίς διακρίσεις. Έπρεπε να βγάζει λεφτά να ξεχρεώνει ο Στέλιος. Το φόρτε της έγιναν οι χοροί. Έγινε η Νο1 τραγουδίστρια σε χορούς που διοργανώνουν τα χιλιάδες σωματεία. Οι υπόλοιπες έκαναν καριέρα, δίσκους, συνεργασίες, έφτιαχναν καινούργιους χώρους κτλ. και η Γλυκερία κολλημένοι στους χορούς.

Γρήγορα λοιπόν “ξέφτησε” και από κει που πήγαινε για πρώτο όνομα έγινε- σαν να λέμε –  “συμπλήρωμα”. Τα χρόνια πέρασαν, η Γλυκερία εξακολουθεί να δουλεύει πολύ, χειμώνα- καλοκαίρι, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, επαρχία και αρπαχτές στο εξωτερικό… Συνέχεια  non stop. Και επειδή καπνίζει 4 με 5 πακέτα της ημέρα (δεν ξέρω αν τα τελευταία χρόνια το έχει κόψει ή το έχει ελαττώσει), η φωνή της έχει χάσει- και κυρίως έχει γίνει θαμπή. Αυτά εν ολίγοις».