28.7 C
Athens
Κυριακή 10 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 51

Πέρασε στην αιωνιότητα ο πάπας Φραγκίσκος – Ετάφη στη Βασιλική της Σάντα Μαρία Ματζόρε (βίντεο)

Η τελετή ταφής του πάπα Φραγκίσκου ολοκληρώθηκε στη Βασιλική Σάντα Μαρία Ματζόρε, αφιερωμένη στην Παρθένο.

Μικρά παιδιά, πρόσφυγες, μετανάστες, άστεγοι και πολλοί άλλοι «φίλοι του Φραγκίσκου» άφησαν ένα άσπρο λουλουδι, μέσα στον ναό. Κοντά στον τάφο του «πάπα των φτωχών», βρίσκεται η βυζαντινή εικόνα της Παναγίας, μπροστά στην οποία συνήθιζε να προσεύχεται ο εκλιπών ποντίφικας.

Πλήθος κόσμου προσευχήθηκε στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης, κατά μήκος της διαδρομής εξι χιλιομέτρων που κάλυψε η νεκρική πομπή. Μεγάλη η συγκίνηση, με προσευχές και παρατεταμένα χειροκροτήματα.

Αύριο οι καρδινάλιοι θα μεταβούν στην Σάντα Μαρία Ματζόρε για να προσκυνήσουν και από την Δευτέρα ο ναός θα ανοίξει τις πύλες του στους πιστούς.

Πάπας Φραγκίσκος: Η κηδεία του ποντίφικα

Η νεκρώσιμη τελετή διήρκεσε δύο ώρες και ένα τέταρτο. Οι καμπάνες ηχούν πένθιμα στο Βατικανό και μόλις ξεκίνησε η πομπή, η οποία θα μεταφέρει το φέρετρο του εκλιπόντος Αργεντινού ποντίφικα στη Βασιλική της Σάντα Μαρία Ματζόρε. Κατά μήκος του δρόμου, βρίσκεται μεγάλος αριθμός πιστών, που θέλει να πει το δικό του, τελευταίο αντίο στον «πάπα των φτωχών».

Σύμφωνα με την αίθουσα Τύπου του Βατικανού, στην κηδεία του Φραγκίσκου συμμετείχαν, συνολικά, πάνω από 250.000 άνθρωποι.

Δεκάδες διεθνείς ηγέτες βρέθηκαν στην πλατεία του Αγίου Πέτρου. Στις 10:10 τοπική ώρα άρχισε η κηδεία του πάπα Φραγκίσκου, σε μια κατάμεστη πλατεία του Αγίου Πέτρου.

Στις θέσεις των επισήμων βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, ο Γάλλος πρόεδρος Εμάνουελ Μακρόν, ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ο «Αδελφός εν Χριστώ» του εκλιπόντα ποντίφικα, κάθισε, βάσει του πρωτόκολλου του Βατικανού, πολύ κοντά στο φέρετρο.

Στην νεκρώσιμη ακολουθία χοροστάτησε ο Τζοβάνι Μπατίστα Ρε, ο μεγαλύτερος σε ηλικία από όλους τους καρδινάλιους, με απλούστερο και πιο σύντομο τελετουργικό σε σχέση με το παρελθόν, σύμφωνα με τις επιθυμίες του ποντίφικα.

Έλενα Χριστοπούλου: «Είμαι έτοιμη να δω τους πάντες» – Όσα είπε μετά τη συνάντηση με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου

0

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου και η Έλενα Χριστοπούλου συναντήθηκαν την Παρασκευή 26 Απριλίου, συνοδευόμενες από τους νομικούς τους εκπροσώπους, για να εξεταστούν αναλυτικά οι 67 συμβάσεις που είχαν υπογραφεί κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.

Η δικαστική διαμάχη ανάμεσά τους συνεχίζεται, με την Παπαγεωργίου να έχει καταθέσει επίσημο αίτημα για την παρουσίαση των συγκεκριμένων εγγράφων.

Η Έλενα Χριστοπούλου κατά την άφιξή της στον χώρο της συνάντησης, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Weekenders», δηλώνοντας πως είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση και προετοιμασμένη για ό,τι χρειαστεί. «Είναι μια υπέροχη μέρα, έχει ήλιο και νιώθω πολύ καλά. Δεν είναι η στιγμή να σχολιάσω αν η διαδικασία είναι ψυχοφθόρα. Είμαι έτοιμη να δω τους πάντες», είπε.

Αντίθετα, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου απέφυγε να σχολιάσει την κατάσταση και απλώς απηύθυνε ευγενικά λόγια στους δημοσιογράφους λέγοντας: «Σας ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά. Καλή συνέχεια. Μην με αναγκάζετε να στέκομαι με την πλάτη, είναι αγένεια. Ευχαριστώ πολύ».

Adolescence: Το σοκαριστικό «χαστούκι» της πραγματικότητας – Η συγγραφέας Μαρία Ματσούκα γράφει για τη σειρά του Netflix που έχει γίνει viral

Ένα 13χρονο αγόρι, σαν όλα τα υπόλοιπα. Σε μια αγαπημένη οικογένεια, σαν τις περισσότερες.

Αλήθεια, τι μπορεί να πάει τόσο στραβά;

Η απάντηση είναι πιο απλή απ’ ό,τι φαντάζεστε – και μας αφορά όλους!

Το Εφηβεία του  Netflix δεν απευθύνεται σε απαίδευτους θεατές, λάτρεις αποκλειστικά και μόνο του La Casa de Papel. Το Adolescence είναι μια άλλη ιστορία.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με το πώς βίωσα εγώ την παρακολούθηση του συγκεκριμένου σίριαλ.

Χωρίς να έχω διαβάσει κριτικές για το Εφηβεία – συνειδητά, γιατί δεν θέλω να με προϊδεάζουν – το ξεκίνησα. Για να είμαι ειλικρινής, πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ τέτοιου είδους θέματα που αφορούν τους εφήβους. Έχω δει, νομίζω, σχεδόν τα πάντα από όλες τις χώρες.

Έχοντας σπουδάσει σκηνοθεσία κινηματογράφου, έχω εντρυφήσει στο θέμα του σινεμά και των σίριαλ. Το ταξίδι μου ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία με τα 400 Χτυπήματα του Τριφό, που με άφησαν συγκλονισμένη. Έπειτα, πήγα στο Μίσος του Κασοβίτς. Μετά προχώρησα στο Kids του Κλαρκ.

Με κομμένη την ανάσα είδα το Ρέκβιεμ για ένα όνειρο του Αρονόφσκι. Όπως επίσης και το Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν της Ράμσεϊ, που είναι ίσως το μόνο που πράγματι πλησιάζει το Εφηβεία.

Γιατί, και πάλι, μιλάμε για μια οικογένεια που πραγματικά λατρεύει τα παιδιά της.

Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση, η μητέρα είναι ψυχρή – αν και προσπαθεί συνεχώς να αλλάξει – και ο Κέβιν, από την αρχή της ζωής του, είναι «κακός».

Έτσι, εμείς οι θεατές βρίσκουμε και πάλι το πρόβλημα και ίσως την πηγή της οργής και της παράνοιας του έφηβου Κέβιν.

Παρακολούθησα και το Χαλιφάτο – το οποίο κατατάσσω στα πιο συγκλονιστικά σίριαλ του  Netflix – όπου, επίσης, εξαιρετικοί γονείς χάνουν τον έλεγχο των παιδιών τους.

Όμως, και εκεί, βρήκαμε το «αγκάθι» που προκάλεσε όλα τα δεινά: ήταν μετανάστες, περιθωριοποιημένοι στην ευρωπαϊκή πόλη όπου ζούσαν, μουσουλμάνοι.

ΟΚ, όλα καλά! σκέφτηκα. Ο γιος μου είναι ασφαλής!

Δεν έχω κάτι να φοβάμαι για το παιδί μου: ζούμε στη χώρα μας, είμαστε αγαπημένοι ως ζευγάρι με τον άντρα μου, είμαστε τρυφεροί μαζί του, δεν πίνουμε, δεν μαλώνουμε, δεν, δεν, δεν…

Και σε αυτό το σημείο έρχεται η εφηβεία να σου ρίξει μια δυνατή σφαλιάρα και να σε αφυπνίσει!

«Ξεκόλλα! Μην παραμυθιάζεσαι!» σου ουρλιάζει η συνείδησή σου.
«Το κακό είναι δίπλα σου. Το κρατάς στα χέρια σου.
Εσύ, ο άντρας σου, η γιαγιά, ο παππούς – όλοι.
Σε λίγα χρόνια, το παιδί σου θα κρατάει αυτή την “χειροβομβίδα”, έτοιμη να εκραγεί ανά πάσα στιγμή, χτίζοντας συνειδήσεις και μια ακυβέρνητη προσωπικότητα!»

Κι εσύ, αναρωτιέσαι πού έφταιξες, τι έκανες λάθος…

«Το παιδί μου ήταν πέντε βήματα μακριά μου.

Ήταν στο δωμάτιό του, ήσυχο.

Δεν αλήτευε, δεν έπαιζε ξύλο στους δρόμους, δεν έπαιρνε ναρκωτικά.

Μόνο χάζευε στο κινητό του για ώρες και έπαιζε παιχνίδια στο tablet, όπως κάνουν όλα τα παιδιά της ηλικίας του…»

Έκανα να κοιμηθώ δύο μέρες αφότου είδα το Εφηβεία…

Και μιλάμε για μένα, που δεν είχα την πιο εύκολη εφηβεία του κόσμου. Στην τρυφερή ηλικία των δώδεκα, οι γονείς μου χώρισαν, κι ήρθα αντιμέτωπη με τα δικά μου θέματα. Όμως, αυτό που είδα δεν συγκρίνεται με τα άγρια χρόνια της πλατείας που εγώ βίωσα, τότε που αράζαμε όλα τα παιδιά, κάνοντας ψευτομαγκιές έξω από τα McDonald’s.
Όχι.
Αυτό που παρακολούθησα είναι πιο βαθύ, είναι τόσο βαθύ και σκληρό που μοιάζει δαιμονικό. Ανίδεη για το τι θα αντιμετώπιζα, ξεκίνησα το Εφηβεία περιμένοντας ένα σίριαλ για γκέτο, ναρκωτικά, κακοποιητικούς κηδεμόνες.

Και τελικά, αυτό που είδα ήταν το θηρίο να μου χτυπάει την πόρτα.

Όπως τότε που, στα 13 μου, ο Φρέντι Κρούγκερ από τον Εφιάλτη στον δρόμο με τις λεύκες ερχόταν στα όνειρά μου, έχοντας δει κρυφά ταινίες τρόμου παρέα με τις φίλες μου.

Ήθελα να σταματήσω το Εφηβεία στο πρώτο επεισόδιο. Όμως ήταν αδύνατο. Συνέχισα μέχρι το τέλος. Άντεξα μέχρι το τέλος. Γιατί η συγκεκριμένη σειρά απαιτεί σκληρό στομάχι, αλλά και κάτι ακόμα: Απαιτεί ειλικρίνεια με τον εαυτό σου.

Κάθε στιγμή ταυτίζεσαι με τους ήρωες.

Κάθε στιγμή λες: «Θα μπορούσε να είναι το παιδί μου…»

Όσο έβλεπα τη σειρά – την παρακολούθησα μέσα σε ένα βράδυ – σηκωνόμουν κάθε τόσο, πήγαινα στο δωμάτιο του γιου μου και τον παρατηρούσα…

Αναρωτιόμουν: Τι όνειρα βλέπει αυτή τη στιγμή;
Τι σκέφτεται κατά τη διάρκεια της ημέρας;
Πώς νιώθει αληθινά;
Τι θέλει να εκφράσει και τι όχι;
Και τελικά, πώς μπορώ εγώ να γίνω καλύτερη μάνα για αυτό το πλάσμα που έφερα σε έναν κόσμο που ακόμα και για μένα, στην ώριμη ηλικία μου, παραμένει άγνωστος;

Ίσως ακούγομαι υπερβολική. Ο Ραφαέλλο είναι μόνο τεσσάρων. Αλλά ο χρόνος τρέχει σαν τον άνεμο. Και η αλήθεια είναι πως τα παιδιά μας μεγαλώνουν αφάνταστα γρήγορα…

Η επικοινωνία χτίζεται από νωρίς. Η ουσιαστική παρουσία πρέπει να είναι εκεί πάντα. Δεν γίνεται να τη «χτίσεις» ξαφνικά στα δώδεκα, όταν νιώσεις τον κίνδυνο να παραμονεύει.

Η σειρά δείχνει με σοκαριστικό ρεαλισμό πώς το Instagram – και γενικότερα τα social – διαλύουν την αυτοεκτίμηση των εφήβων, τους εθίζουν στην επιβεβαίωση των likes και τους σπρώχνουν σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Και αυτό που με τρόμαξε περισσότερο δεν είναι μόνο το πόσο αθόρυβα γίνεται.

Είναι το γεγονός ότι μπορεί να συμβεί οπουδήποτε.

Ακόμα και στις πιο φυσιολογικές οικογένειες.

Σε σπίτια όπου δεν υπάρχει καμία παθογένεια.

Καμία κακοποίηση.

Καμία εγκατάλειψη.

Ούτε καν ένα διαζύγιο.

Τίποτα.

Η σκηνοθεσία του Φίλιπ Μπαραντίνι είναι εκπληκτική.

Η κάμερα – μονοπλάνο σε όλα τα επεισόδια – σου κόβει την ανάσα.

Ο Στίβεν Γκράχαμ, που υποδύεται τον πατέρα, συνυπογράφει το σενάριο με τον Τζακ Θορν και αποκάλυψε ότι η σειρά είναι, δυστυχώς, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.

Οι ερμηνείες τόσο του Γκράχαμ όσο και της Κριστίν Τρεμακό (που υποδύεται τη μητέρα) είναι ανατριχιαστικές.

Νιώθεις διαρκώς τον πόνο και την απόγνωσή τους.

Το τρίτο επεισόδιο είναι σοκαριστικό και πραγματικά σε στοιχειώνει.

Η ηθοποιός Έριν Ντόχερτι, στον ρόλο της ψυχολόγου που προσπαθεί να κατανοήσει τα γεγονότα που οδήγησαν στο τραγικό περιστατικό, είναι συγκλονιστική.

Και ο γιος – Αχ, αυτό το παιδί – τη μία στιγμή θέλεις να τον πάρεις στην πιο σφιχτή αγκαλιά του κόσμου για να τον προστατέψεις, και την ακριβώς επόμενη, θέλεις να τρέξεις μακριά του για να προστατευτείς.

Ο 15χρονος Όουεν Κούπερ παραδίδει μαθήματα ερμηνείας και είναι βέβαιο ότι θα έχει λαμπρό μέλλον μπροστά του. Ναι, ο Όουεν Κούπερ

Δεν παίζει απλώς έναν ρόλο. Ζωντανεύει την αλήθεια μιας γενιάς που παλεύει με likes, followers και έναν αδιάκοπο ανταγωνισμό για αποδοχή.

Και εδώ είναι η ουσία.

Πρέπει να ακούμε τα παιδιά μας.

Να μιλάμε μαζί τους.

Να είμαστε δίπλα τους, χωρίς επικριτική διάθεση.

Γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς…

Κάποιος άλλος – ή κάτι άλλο – θα πάρει τη θέση μας

Εν κατακλείδι, το Adolescence είναι ένα ανεκτίμητο δώρο προς  όλους τους γονείς!

Γράφει η Mαρία Ματσούκα

Πηγή: viewtag

Έλενα Χριστοπούλου: «Μετάνιωσα που δεν έκανα παιδιά – Δεν μου λείπει κανείς» (βίντεο)

0

Την Έλενα Χριστοπούλου φιλοξένησε η Ελίνα Παπίλα στη διαδικτυακή της εκπομπή στο Youtube, όπου μίλησε για την επαγγελματική της ζωή, τη μητρότητα που δεν κατάφερε να ζήσει και τα σχόλια που έχουν ακουστεί εις βάρος της.

«Είμαι φράου-λα! Κάνω μια δουλειά που πρέπει να είμαι αυστηρή και είναι μια δουλειά που την κάνω μόνη μου. Με ενοχλεί η προδοσία. Έχω βάλει τον εαυτό μου σ’ αυτή τη θέση στη ζωή μου, ότι πρέπει να είμαι δυνατή. Έχει περάσει ένα διάστημα της ζωής μου που πραγματικά δεν με αναγνώριζα ούτε για ένα δευτερόλεπτο, ήμουν σαν σκιά», ανέφερε η Έλενα Χριστοπούλου.

«Δεν μπορώ να μπω σε καλούπια, δεν θέλω να χάσω με τίποτα τον εαυτό μου. Γιατί πρέπει να τσακώνεται ο ένας με τον άλλον, για ποιο λόγο πρέπει να ξέρουμε πάρα πολλά πράγματα που δεν μας αφορούν;», συμπλήρωσε σε άλλο σημείο της συνέντευξης.

Μιλώντας για τη μητρότητα, η Έλενα Χριστοπούλου παραδέχτηκε: «Είμαι μετανιωμένη που δεν έγινα μαμά. Υπήρχαν πολλές στιγμές που θα μπορούσα να έχω γίνει μαμά και δεν έγινα. Για αρκετά χρόνια δεν ήταν ακριβώς επιλογή μου, ήταν γιατί υπήρχαν άλλα προβλήματα και θέματα και άφησα τον εαυτό μου πίσω. Μετά όταν μπορούσα και ήταν οι συνθήκες πιο ευνοϊκές για μένα, δε μπορούσα εγώ. Δεν πειράζει όμως, έτσι είναι η ζωή. Έχω σκεφτεί πολλές φορές την υιοθεσία».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Αν μπορούσα να σβήσω ένα σχόλιο που γράφτηκε για μένα, θα έσβηνα το ότι είμαι κακιά μάγισσα. Ό,τι κι αν συμβαίνει, αφού έχω την υγεία μου, με το που θα βγω και κλείνω την πόρτα μου λέω “τώρα, τέλος”».

«Δεν μου λείπει κανείς άνθρωπος από τη ζωή μου γιατί αυτούς που θέλω τους έχω όλους», τόνισε.

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Την έβλεπα σε μια αμυντική θέση, σαν να μην ήθελε να απαντήσει»

Τη συνέντευξη της Έλενας Χριστοπούλου στην Ελίνα Παπίλα σχολίασε η Σταματίνα Τσιμτσιλή μέσα από την εκπομπή «Happy Day». Πιο συγκεκριμένα σχολίασε: «Τηλεοπτικά, όσο την ξέρω, την έβλεπα σε μια αμυντική θέση. Είπε το ναι σε αυτή τη συνέντευξη, την ξέρει την Ελίνα Παπίλα, σαν να μην ήθελε να απαντήσει. Την έβλεπες ότι στην αρχή απαντούσε μονολεκτικά, ήταν σε μια αμυντική στάση».

H Τίνα Μεσσαροπούλου σχολίασε με τη σειρά της: «Θα σας πω κάτι από την δική μου εμπειρία έχοντας δίπλα την Έλενα Χριστοπούλου. Δεν είναι εύκολη ως συνεντευξιαζόμενη, πρέπει να την ξεκλειδώσεις. Θέλει τον χρόνο της για να ανοιχτεί. Μία συνέντευξη είναι μία μικρή ψυχανάλυση».

Τζεφ Μπέζος και Λόρεν Σάντσεζ ετοιμάζουν γάμο αξίας 600 εκατ. ευρώ στη Βενετία – Η μυστική ημερομηνία και οι λαμπεροί καλεσμένοι

0

Ο  Τζεφ Μπέζος, ιδρυτής της Amazon και ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους παγκοσμίως, με την αρραβωνιαστικιά του, Λόρεν Σάντσεζ, ετοιμάζονται να παντρευτούν στη Βενετία.

Οι πληροφορίες συγκλίνουν σε έναν υπερπολυτελή γάμο, το κόστος του οποίου φημολογείται ότι θα αγγίξει τα 600 εκατομμύρια δολάρια, με τη Βενετία της Ιταλίας να έχει επιλεγεί ως ο μαγευτικός τόπος διεξαγωγής.

Η λίστα των καλεσμένων αναμένεται να είναι εντυπωσιακή, γεμάτη από διάσημες προσωπικότητες. Ας εξετάσουμε αναλυτικότερα τις λεπτομέρειες που έχουν γίνει γνωστές μέχρι στιγμής σχετικά με αυτόν τον πολυαναμενόμενο γάμο, από την πιθανή ημερομηνία και τον χώρο, μέχρι τους εκλεκτούς καλεσμένους και το αστρονομικό κόστος.

Η μυστική ημερομηνία και ο χώρος που θα γίνει

Παρόλο που η ακριβής ημερομηνία της ένωσης του Τζεφ Μπέζος και της Λόρεν Σάντσεζ παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, πηγές κάνουν λόγο για πιθανή τέλεση του γάμου τον Ιούνιο του 2025.

Παρά τις έντονες φήμες που κυκλοφορούν εδώ και καιρό, δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση από το ζευγάρι. Σχετικά με το θέμα, ο αδελφός της Λόρεν Σάντσες, Πολ, σε πρόσφατες δηλώσεις του στο TMZ, ανέφερε την άγνοιά του για συγκεκριμένες λεπτομέρειες, εκφράζοντας παράλληλα τον ενθουσιασμό του για το γεγονός. «Δεν έχουμε ακόμη λεπτομέρειες, όπως ακριβώς πού θα γίνει ή κάτι τέτοιο. Είμαι ενθουσιασμένος πέρα από κάθε φαντασία.», είπε χαρακτηριστικά.

Έτσι, παρά την αβεβαιότητα για την ακριβή ημέρα, όλα συνηγορούν σε έναν καλοκαιρινό γάμο εντός του τρέχοντος έτους.

Όσον αφορά τον τόπο διεξαγωγής, αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για έναν μεγαλοπρεπή χειμερινό γάμο στο Άσπεν του Κολοράντο, τις οποίες όμως ο Τζεφ Μπέζος διέψευσε κατηγορηματικά.

Στο προσκήνιο έχει πλέον έρθει η Βενετία της Ιταλίας. Σύμφωνα με το People.com, ο δήμαρχος της πόλης, Λουίτζι Μπρουνιάρο, επιβεβαίωσε ότι η γαμήλια τελετή του ζευγαριού θα λάβει χώρα στην πόλη του.

Μάλιστα, δήλωσε ότι υπάρχει αμοιβαία συνεργασία και υποστήριξη προς τους διοργανωτές, προκειμένου να διασφαλιστεί ο απόλυτος σεβασμός στην ευθραυστότητα και τη μοναδικότητα της Βενετίας.

«Συνεργαζόμαστε αμοιβαία και υποστηρίζουμε τους διοργανωτές για να διασφαλίσουμε ότι η εκδήλωση θα είναι απολύτως σεβαστή στην ευθραυστότητα και τη μοναδικότητα της πόλης.», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αν και η ακριβής τοποθεσία παραμένει άγνωστη, εικάζεται ότι η τελετή ενδέχεται να πραγματοποιηθεί στο εντυπωσιακό υπερπολυτελές γιοτ του Μπέζος, το Koru, αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο πιθανόν θα ελλιμενιστεί στη Βενετία για την περίσταση.

Οι λαμπεροί καλεσμένοι

Αναφορικά με τη λίστα των καλεσμένων, οι προσδοκίες είναι ιδιαίτερα υψηλές. Πηγή που φέρεται να είναι κοντά στο ζευγάρι αποκάλυψε στο περιοδικό People ότι περίπου 200 άτομα θα λάβουν πρόσκληση για αυτό το γεγονός

Μεταξύ των ονομάτων που ακούγονται, περιλαμβάνονται αυτά της Ιβάνκα Τραμπ, του Τζάρεντ Κούσνερ, της Κάρλι Κλος και του Τζόσουα Κούσνερ. Λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή του Τζεφ Μπέζος στον επιχειρηματικό κόσμο και τις διασυνδέσεις της Λόρεν Σάντσεζ στα μέσα ενημέρωσης, η λίστα των καλεσμένων αναμένεται να είναι ένα μείγμα δισεκατομμυριούχων, διασημοτήτων και ηγετικών φυσιογνωμιών από διάφορους τομείς παγκοσμίως.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία που περιβάλλουν αυτόν τον γάμο είναι το εκτιμώμενο κόστος του. Σύμφωνα με φήμες, το ποσό που θα δαπανηθεί μπορεί να φτάσει έως και τα 600 εκατομμύρια δολάρια, γεγονός που θα τον καταστήσει έναν από τους πιο ακριβούς γάμους στην ιστορία, όπως αναφέρθηκε στο TOI.

Η Λόρεν Σάντσες δεν είναι απλά η σύντροφος του Τζεφ Μπέζος

Η Λόρεν Σάντσεζ δεν είναι μόνο γνωστή ως σύντροφος του Τζεφ Μπέζος, αλλά και ως πρώην παρουσιάστρια ειδήσεων με τη δική της ξεχωριστή πορεία.

Πρόσφατα, απασχόλησε τα πρωτοσέλιδα για το διαστημικό της ταξίδι με ένα αποκλειστικά γυναικείο πλήρωμα της Blue Origin, στο οποίο συμμετείχε και η Κέιτι Πέρι.

Η σχέση τους, που ξεκίνησε πριν από λίγα χρόνια, έχει βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των μέσων ενημέρωσης. Με τον γάμο τους πλέον προ των πυλών, το γεγονός έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο αναμενόμενα της χρονιάς

Η «Wednesday» επιστρέφει – Η 2η σεζόν της σειράς κάνει πρεμιέρα στο Netflix τον Αύγουστο

0

Η πιο ανατρεπτική έφηβη της μικρής οθόνης επιστρέφει -και αυτή τη φορά είναι έτοιμη να ταράξει ακόμα περισσότερο τα νερά. Το Netflix ανακοίνωσε την ημερομηνία πρεμιέρας για τη δεύτερη σεζόν της επιτυχημένης σειράς Wednesday, με ένα περίεργο teaser trailer και φωτογραφίες που υπόσχονται μυστήριο, σκοτεινό χιούμορ και απρόσμενες ανατροπές.

Η Τζένα Ορτέγκα επιστρέφει στον ρόλο της εμβληματικής Wednesday Addams, ενώ η σειρά ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη… τόσο σε τρόμο όσο και σε παράνοια.

Σύμφωνα με το Deadline, το πρώτο μέρος της επιτυχημένης σειράς με πρωταγωνίστρια την Jenna Ortega θα κυκλοφορήσει στις 6 Αυγούστου, ενώ το μέρος 2 θα ακολουθήσει στις 3 Σεπτεμβρίου.

Δημιούργημα των Alfred Gough και Miles Millar, το Wednesday ακολουθεί την εμβληματική Wednesday Addams καθώς φοιτά στην Ακαδημία Nevermore -ένα ιδιαίτερο σχολείο για εξίσου ιδιαίτερους μαθητές. Εκεί, προσπαθεί να τιθασεύσει τις αναδυόμενες ψυχικές της ικανότητες, ενώ παράλληλα μπλέκεται σε μια σκοτεινή υπόθεση μυστηριωδών δολοφονιών.

Στην πρώτη σεζόν, η έρευνά της αποκαλύπτει ένα δίκτυο εγκλημάτων που σχετίζεται άμεσα με το παρελθόν των γονιών της, Morticia (Κάθριν Ζέτα- Τζόουνς) και Gomez (Λούις Γκουζμάν), οι οποίοι είχαν φοιτήσει και οι ίδιοι στη Nevermore 15 χρόνια πριν.

Στο νέο teaser trailer της δεύτερης σεζόν, η Wednesday (Τζένα Ορτέγκα) εμφανίζεται σε ένα αεροδρόμιο, περνώντας από τον έλεγχο ασφαλείας -και, όπως ήταν αναμενόμενο, προκαλεί… αναστάτωση.

Ο συναγερμός χτυπά, αναγκάζοντας έναν πράκτορα της TSA να της ζητήσει να αδειάσει τις τσέπες της. Με απόλυτη ψυχραιμία, η Wednesday αρχίζει να τοποθετεί πάνω στον ιμάντα μια εντυπωσιακή συλλογή από αντικείμενα: σιδερογροθιές, σπρέι πιπεριού, μαχαίρια, ένα taser και μια μεταλλική μπάλα με καρφιά -μόνο μερικά από τα… καθημερινά της αξεσουάρ.

Στην τσάντα της, φυσικά, κρύβεται και ο γνωστός μας Thing, παρέα με ένα κίτρινο, μυστηριώδες δοχείο. Τελικά, το αντικείμενο που σήμανε τον συναγερμό ήταν το λιγότερο επικίνδυνο απ’ όλα: το αντηλιακό της.

Επιπλέον, αποκαλύπτεται ότι η Wednesday επιστρέφει στο σχολείο, όπου ξαναβρίσκεται με τη συγκάτοικό της Enid Sinclair (Emma Myers).

Η Κάθριν Ζέτα- Τζόουνς είχε αφήσει νωρίτερα να εννοηθεί πως η δεύτερη σεζόν θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία, περιγράφοντάς την ως «μεγαλύτερη και πιο διεστραμμένη απ’ ό,τι θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε». Από την πλευρά της, η Jenna Ortega αποκάλυψε πως τα νέα επεισόδια θα κινούνται σε πιο σκοτεινά και τρομακτικά μονοπάτια, εγκαταλείποντας σε μεγάλο βαθμό τον εφηβικό ρομαντισμό που χαρακτήριζε την πρώτη σεζόν.

Η Κέιτ Μίντλετον «σπάει» τους κανόνες: Η βασιλική παράδοση στην οποία αρνείται να αφήσει τα παιδιά της να συμμετάσχουν

0

Η Κέιτ Μίντλετον, η πριγκίπισσα της Ουαλίας, μπορεί κατά καιρούς να έχει τηρήσει ορισμένες από τις βασιλικές παραδόσεις -όπως για παράδειγμα να εμφανίζεται στα σκαλιά του νοσοκομείου μετά τη γέννηση και των τριών παιδιών της- αλλά υπάρχει μια παράδοση στην οποία αρνείται να αφήσει τα παιδιά της να συμμετάσχουν.

Πρόκειται για την τελετή της «αιμοδοσίας», μια από τις πιο μακροχρόνιες παραδόσεις, κατά την οποία τα νεαρά μέλη της βασιλικής οικογένειας συμμετέχουν για πρώτη φορά σε κυνήγι και αλείφουν το πρόσωπό τους με το αίμα του ζώου. Εκεί η Κέιτ Μίντλετον λέει ξεκάθαρα όχι. Σύμφωνα με το βιβλίο του Tom Quinn, «Yes Ma’am – The Secret Life of Royal Servants», η Αικατερίνη «πάτησε πόδι και επέμεινε ότι δεν θα υπάρξει αιματοχυσία για τα παιδιά της».

Η βασιλική σχολιάστρια Amanda Matta δήλωσε αποκλειστικά στο The List ότι δεν θα πρέπει να αποτελεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι η Κέιτ Μίντλετον δεν επιτρέπει στα παιδιά της να υποβληθούν στην αρχαία παράδοση.

«Αυτό δεν έχει να κάνει με μια μεγάλη δήλωση, καθώς η στιγμή δεν θα ήταν δημόσια. Αντίθετα, πρόκειται για το να θέσει όρια για την οικογένειά της που ευθυγραμμίζονται με τις δικές της αξίες, ακόμη και όταν η βασιλική παράδοση υποδηλώνει το αντίθετο» δήλωσε η Matta. Τόνισε, μάλιστα, ότι θα ήταν αφελές από πλευράς μοναρχίας να θεωρεί πως τα μέσα ενημέρωσης δεν θα κατάφερναν τελικά να αποκτήσουν πρόσβαση σε εικόνες από μια τέτοια τελετή. «Κινήσεις όπως αυτή δείχνουν ότι η Κέιτ δεν σκέφτεται μόνο τι είναι αναμενόμενο, αλλά τι είναι σωστό για τα παιδιά της» εξήγησε ακόμη η Matta.

Ο πρίγκιπας Χάρι αφηγήθηκε τη δική του εμπειρία με την παράδοση στα απομνημονεύματά του, «Spare», περιγράφοντάς την ως μια μάλλον τραυματική εμπειρία. «Εκείνος (ο οδηγός του που τον παρακολουθούσε) έβαλε απαλά ένα χέρι πίσω από τον λαιμό μου και έσπρωξε το κεφάλι μου μέσα στο σφάγιο» έγραψε ο πρίγκιπας στο βιβλίο του. «Η μύτη και το στόμα μου ήταν γεμάτα αίμα, έντερα και μια βαθιά, ενοχλητική ζεστασιά».

Δεδομένης της γραφικής περιγραφής του πρίγκιπα Χάρι για την παράδοση της αιμοδοσίας, δεν είναι περίεργο που η Κέιτ Μίντλετον δεν θέλει τα παιδιά της να συμμετάσχουν σε αυτήν.

Η Κέιτ Μίντλετον μπορεί να σπάσει άλλη μια βασιλική παράδοση

Η πριγκίπισσα της Ουαλίας έχει αψηφήσει τη βασιλική παράδοση σε περισσότερες από μία περιπτώσεις και οι φήμες λένε ότι μπορεί να το ξανακάνει σύντομα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η πριγκίπισσα δεν θέλει ο μεγαλύτερος γιος της, ο πρίγκιπας Τζορτζ, να ακολουθήσει τα βήματα των προηγούμενων γενεών όσον αφορά την εκπαίδευσή του.

Έχει γίνει δεδομένο ότι οι άνδρες της βασιλικής οικογένειας φοιτούν στο Ίτον, ένα ελίτ οικοτροφείο μόνο για αγόρια. Ενώ ο πρίγκιπας Γουίλιαμ είναι προφανώς αρκετά πρόθυμος να ακολουθήσει ο Τζορτζ τα βήματά του, η Αικατερίνη αποφασιστικά όχι.

«Η προτίμηση της Κέιτ είναι ο Τζορτζ να φοιτήσει σε ένα μικτό σχολείο, ώστε να μπορεί να είναι με τα αδέλφια του, κάτι που η Κέιτ βίωσε στο Marlborough με την αδελφή της, την Πίπα, και τον αδελφό της, τον Τζέιμς» δήλωσε η βασιλική ειδικός Katie Nicholl στη Mirror.

 

Γιάννης Τσορτέκης: «Είμαι αριστερός, αυτός ήταν ο δρόμος μου»

0

Καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» βρέθηκε ο Γιάννης Τσορτέκης, όπου μίλησε ανοιχτά για τις πολιτικές του πεποιθήσεις αλλά και τη συνεργασία του με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη στη σειρά Maestro.

Αναφερόμενος στη στάση ζωής του, ο ηθοποιός τόνισε: «Είμαι Αριστερός. Έρχομαι σε επαφή με μια διαφορετική ουσία. Αυτό ξεκινά από την παιδική μου ηλικία, τότε που υπήρχε ακόμα η Σοβιετική Ένωση. Ήταν ο δικός μου δρόμος, τον οποίο ακολούθησα ενστικτωδώς. Δεν αισθάνθηκα ποτέ ότι έκανα λάθος. Από τη στιγμή που με οδηγεί το ένστικτό μου, αυτό είναι και το σωστό. Η επανάσταση, για εμένα, ήταν ότι έκανα αυτό που ήθελα».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως, κατά την προσωπική του αντίληψη, «επανάσταση είναι ο επαναπροσδιορισμός της στάσης, της στασιμότητας στην οποία βρίσκονται τα πράγματα. Εκεί είναι που έχεις την ευθύνη να αντιδράσεις».

Ο Γιάννης Τσορτέκης αναφέρθηκε και στην ιστορική διάσταση της Ρωσίας: «Η Ρωσία πριν από την επανάσταση είναι ένα άλλο θέμα, ιστορικά μεγάλο. Εμένα, όμως, με αφορούσε και με αφορά και δεν ξέρω αν θα πάψει να με αφορά, η Σοβιετική Ένωση. Το σήμερα είναι μια Ρωσία που χρήζει διερεύνησης.

Όμως, το δικό μου σημείο αναφοράς είναι εκείνο το παρελθόν. Ως παιδί, με τον δικό μου τρόπο αντίληψης, υποδέχθηκα αυτή τη φιλοσοφία μέσα από την τέχνη και τη μουσική. Δεν μπορώ να απομακρυνθώ από αυτό».

Τσορτέκης για Maestro: «Αυτό που βλέπουμε είναι ο τρόπος που κινηματογραφήθηκε»

«Με πήρε τηλέφωνο ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και, αν δεν καταλάβαινα το ηχόχρωμα, θα νόμιζα ότι ήταν αστειάκι. Είναι μια περίπτωση από μόνος του» είπε ο ηθοποιός αναφερόμενος στη συνεργασία του με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη.

«Δεν είχα εμπλοκή με το θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο πέρα από κάποιες συμμετοχές. Δεν με διακρίνει κοινωνικότητα στο συνάφι. Δεν έπινα και δεν έβγαινα ποτέ σε μπαρ, δεν υπήρχε χρόνος. Δεν ήμουν άνθρωπος της εμπλοκής, ήμουν αυτόνομος και ανεξάρτητος, και αυτό το πληρώνω» τόνισε.

«Μου είπε να βρεθούμε και μετά μου έδωσε να διαβάσω τον ρόλο. Μου λέει “διάβασε πρώτα και τα λέμε μετά”. Το τρίτο και πιο σημαντικό ήταν γιατί είναι χαρισματικός ο Χριστόφορος; Αυτό που βλέπουμε στο Maestroείναι ο τρόπος που κινηματογραφήθηκε. Αν ήταν διαφορετικό, θα ήταν άλλο το Maestro. Όλες αυτές οι ποιότητες είναι γιατί αυτός είχε την ευφυία να “κλέψει” αυτές τις στιγμές. Αν δεν είχε αυτή τη ματιά, αυτό δεν θα ήταν αυτό», επισήμανε ο Γιάννης Τσορτέκης.

Σε διαμάχη Τζένιφερ Λόπεζ και Μπεν Άφλεκ για το σπίτι τους – Διαφωνούν με την τιμή πώλησης

0

Σε διαμάχη φαίνεται πως βρίσκεται η Τζένιφερ Λόπεζ με τον πρώην σύζυγό της, Μπεν Άφλεκ, σχετικά με το πώς θα χειριστούν την πώληση του συζυγικού τους σπιτιού αξίας 68 εκατομμυρίων δολαρίων στο Beverly Hills της Καλιφόρνια, το οποίο βρίσκεται στην αγορά εδώ και σχεδόν εννέα μήνες.

Ο ηθοποιός, σύμφωνα με όσα δήλωσαν πηγές στο TMZ την Τετάρτη (23/4), θέλει να ρίξει την τσουχτερή τιμή της έπαυλης για να προχωρήσει η πώληση του ακινήτου, ενώ η διάσημη τραγουδίστρια εξακολουθεί να περιμένει αγοραστή με την αρχική τιμή που έχει βγει για πώληση το ακίνητο.

Σύμφωνα με το πρακτορείο που επικαλείται το Page Six, δεν έχει υπάρξει σοβαρό ενδιαφέρον για το σπίτι από τις αρχές του έτους. Το ζευγάρι διευθέτησε το διαζύγιό του τον Ιανουάριο και οι δυο τους προσπάθησαν να πουλήσουν αθόρυβα το ακίνητο. Έλαβαν και αποδέχτηκαν μια προσφορά 64 εκατ. δολαρίων τον περασμένο Σεπτέμβριο, αλλά οι επίδοξοι αγοραστές έκαναν πίσω την τελευταία στιγμή.

Η 55χρονη Λόπεζ και ο 52χρονος Άφλεκ αγόρασαν αρχικά το σπίτι – το οποίο διαθέτει 12 υπνοδωμάτια και 24 μπάνια – έναντι 60,85 εκατ. δολαρίων τον Ιούνιο του 2023, σχεδόν ένα χρόνο μετά τον γάμο τους στο Λας Βέγκας.

«Στον Μπεν δεν άρεσε ποτέ το σπίτι» δήλωσε συνεργάτης του στο People τον Ιούνιο του 2024. «Είναι πολύ μακριά από τα παιδιά του». Η Λόπεζ φέρεται επίσης να πίστευε ότι το ακίνητο ήταν «πολύ μεγάλο για εκείνη».

Μετά το διαζύγιο, η Τζένιφερ Λόπεζ μετακόμισε σε ένα σπίτι 18 εκατ. δολαρίων κοντά στο Λος Άντζελες, σύμφωνα με το People. Ο Μπεν Άφλεκ αγόρασε ένα σπίτι 20 εκατ. δολαρίων στο Pacific Palisades τον Αύγουστο του 2024.

 

Πέτρος Λαγούτης: «Το Big Brother όλοι το κράζουμε αλλά το βλέπουμε»

0

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την πρεμιέρα του Big Brother στον ΣΚΑΪ και ο Πέτρος Λαγούτης που θα το παρουσιάσει, μίλησε στον Δημήτρη Σιδηρόπουλο από το Happy Day για τον νέο του ρόλο ως παρουσιαστής του ριάλιτι.

«Μου έγινε μία πολύ ωραία δομημένη πρόταση από το κανάλι. Με είχαν διαβεβαιώσει ότι ήθελαν να βάλουν στο παιχνίδι σιγά-σιγά ανθρώπους με πιο ολοκληρωμένη άποψη, χαρακτήρα και ενδιαφέρουσες ζωές πίσω τους. Και επειδή χρόνια τώρα ήθελα να κάνω κάτι στην παρουσίαση, το είδα σαν μια πολύ ωραία αρχή», είπε αρχικά ο Πέτρος Λαγούτης.

«Θα μου άρεσε να παρουσιάσω ένα τηλεπαιχνίδι, οπότε όταν ήρθε η πρόταση για το ριάλιτι, ξαφνιάστηκα. Τα έβαλα κάτω, το συζήτησα πολύ με δικούς μου ανθρώπους που εμπιστεύομαι τη γνώμη τους και από τη στιγμή που όλοι μου είπαν προχώρα, δεν είχα κάτι άλλο να σκεφτώ», πρόσθεσε ο ηθοποιός, με την υπόσχεση ότι θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό», ανέφερε ο Πέτρος Λαγούτης.

Τέλος, σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το εάν μελλοντικά τα παιδιά του δήλωναν συμμετοχή στο ριάλιτι ο ίδιος απάντησε: «Αν τα παιδιά μού λέγανε ότι θέλουν να μπουν στο σπίτι του Big Brother θα το συζητούσαμε. Δεν ξέρω τι θα τους έλεγα, δεν έχω έρθει μπροστά σε αυτό. Ίσως όταν τελειώσει το παιχνίδι θα σου απαντήσω με περισσότερη γνώση».