30.8 C
Athens
Πέμπτη 7 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 50

Πέτρος Λαγούτης: «Όταν μου έγινε η πρόταση είπα εγώ στο Big Brother;»

0

Η μεγάλη επιστροφή του Big Brother είναι γεγονός, με την πρεμιέρα του να μεταδίδεται την Κυριακή 27 Απριλίου 2025 από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ. Ο ηθοποιός Πέτρος Λαγούτης θα αναλάβει την παρουσίαση του ριάλιτι.

Ο Πέτρος Λαγούτης μίλησε για την απόφασή του να αποδεχτεί την πρόταση για τη συγκεκριμένη παρουσίαση, εξηγώντας πως η αλλαγή στο concept του παιχνιδιού αποτέλεσε τον βασικό λόγο. «Όταν μου έγινε η πρόταση, στην αρχή… γούρλωσα.

Είπα «εγώ το Big Brother;». Αλλά όταν μου εξήγησαν ότι η γραμμή του παιχνιδιού σε παγκόσμιο επίπεδο αλλάζει και ότι οι παίκτες θα είναι άνθρωποι με ενδιαφέροντα και ξεχωριστά χαρακτηριστικά, αποφάσισα να το κάνω», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πέτρος Λαγούτης.

Αυτή η νέα κατεύθυνση φαίνεται να αντανακλά τη φιλοσοφία του παρουσιαστή, ο οποίος βλέπει την παρουσίαση του Big Brother ως μια προέκταση της υποκριτικής του τέχνης. «Η δουλειά του ηθοποιού έχει πολύ από αυτό το στοιχείο, να ψυχολογήσεις χαρακτήρες, να τους καταλάβεις και να τους αποκαλύψεις», δήλωσε.

Η φετινή σεζόν του Big Brother αναμένεται να εντυπωσιάσει, με 16 παίκτες που εισέρχονται στο σπίτι με σκοπό να κερδίσουν το μεγάλο χρηματικό έπαθλο του τελικού, ενώ παράλληλα, θα έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε τις προσωπικές τους ιστορίες και να ταυτιστούμε μαζί τους. Ο ΣΚΑΪ φιλοδοξεί να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο τηλεθέασης και να δικαιώσει την επιλογή του για την ένταξη του ριάλιτι στο πρόγραμμα του.

Φαίη Σκορδά: «Ο νικητής ή ο χαμένος δεν καθορίζεται από μια τηλεοπτική σεζόν»

0

Η Φαίη Σκορδά μίλησε για τα νούμερα τηλεθέασης του Buongiorno αλλά και το τηλεοπτικό της μέλλον σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι!» στο MEGA.

«Είμαι χαρούμενη, γιατί βλέπω ότι η εκπομπή έχει προοπτική, μπορούμε και ακόμη και καλύτερα. Για να είσαι νικητής ή χαμένος δεν καθορίζεται από μια τηλεοπτική σεζόν, αλλά από τον επαγγελματισμό και την πορεία σου. Δεν θα έλεγα την ίδια απάντηση στην αρχή της καριέρας μου, γιατί τότε δίνεις εξετάσεις» ανέφερε αρχικά η γνωστή παρουσιάστρια.

Το συμβόλαιο μου δεν είναι μονοετές. Είμαι στο Mega και θα συνεχίσω να είμαι για αρκετά χρόνια. Η ομάδα θα παραμείνει αυτή που είναι» συμπλήρωσε .

«Η προσωπική μου ζωή δεν βρίσκεται στο προσκήνιο, γιατί με σέβονται οι δημοσιογράφοι. Δεν είναι ότι δεν ζω, ή δεν βγαίνω, ή δεν έχω προσωπική ζωή. Μη μου το ματιάζετε» ανέφερε επίσης η Φαίη Σκορδά.

Χαμός στο TikTok: Κινέζοι πωλούν απομιμήσεις προϊόντων πολυτελείας μέσω της πλατφόρμας

Πολυτελείς τσάντες σε εξευτελιστικές τιμές; Τον τελευταίο καιρό, στο TikTok, βίντεο που γίνονται viral κατηγορούν διάσημες φίρμες ότι κατασκευάζουν κρυφά τα προϊόντα τους στην Κίνα.

Όμως, πίσω από αυτές τις ψευδοαποκαλύψεις κρύβεται μια καλοστημένη επιχείρηση πώλησης πλαστών εμπορευμάτων, που “ανθίζει” εκμεταλλευόμενη τη σύγχυση που επικρατεί γύρω από τους τελωνειακούς δασμούς.

Παρουσιαζόμενοι ως εργαζόμενοι ή υπεργολάβοι ειδών πολυτελείας, Κινέζοι δημιουργοί περιεχομένου ισχυρίζονται ότι οι κινεζικές αρχές έχουν άρει ρήτρες εμπιστευτικότητας που δεσμεύουν τοπικούς υπεργολάβους ως απάντηση στην απότομη αύξηση των δασμών που επέβαλε στην Κίνα ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ.

Αυτή η υποτιθέμενη κινεζική απόφαση, της οποίας το Γαλλικό Πρακτορείο δεν έχει βρει ίχνη, εξουσιοδοτεί υπεργολάβους, σύμφωνα με τον ισχυρισμό αυτό, να αποκαλύπτουν κρυφές παρασκηνιακές διαδικασίες κατασκευής ειδών πολυτελείας στην Κίνα. Και σε επόμενο βήμα, να ενθαρρύνουν δυτικούς καταναλωτές να αγοράζουν απευθείας από ιστότοπους που τα πωλούν, χωρίς λογότυπο αλλά με υποτιθέμενη ίδια ποιότητα και σχεδιασμό, σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές · π.χ. για μια επώνυμη τσάντα από 38.000 δολάρια, 1.400 δολάρια.

Μάρκες όπως οι γαλλικές Hermès, Chanel και Louis Vuitton, των οποίων η παραγωγή γίνεται στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ, όπως αναφέρουν οι εταιρείες στους ιστότοπούς τους, αρνήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις του Γαλλικού Πρακτορείο σχετικά με τους ισχυρισμούς σε αυτά τα viral βίντεο.

Αλλά για τον Ζακ Σαρλ, ιδρυτικό πρόεδρο του Κέντρου Πολυτελείας και δημιουργίας (Centre du luxe et de la création), η ιδέα ότι μεγάλοι οίκοι μόδας κατασκευάζουν τα προϊόντα τους στην Κίνα είναι «παράλογη». «Αυτό θα ήταν αυτοκτονία. Αν υπήρχαν αποδείξεις -και δεν υπάρχουν- αυτό θα ήταν το τέλος τους, οι μάρκες δεν είναι παλαβές», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο επικεφαλής αυτού του think tank.

 

Ο Κιάνου Ριβς θα εμφανιστεί σε ρόλο κακού σε ταινία των Weezer

0

Σε νέα ταινία θα παίξει ο Κιάνου Ριβς.

Κατά την εμφάνιση των Weezer στο Coachella το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο αρχηγός του γκρουπ, Ρίβερς Κουόμο άφησε να διαρρεύσει ότι το συγκρότημα ετοιμάζει μία ταινία για την επιστροφή του στο Λος Άντζελες.

Αποφεύγοντας να αποκαλύψει οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες, σύμφωνα με μια αναφορά από τον δημοσιογράφο Τζεφ Σνάιντερ το έργο είναι ντοκιμαντέρ – παρωδία. Στον ρόλο του κακού στο εγχείρημα του συγκροτήματος που δημιουργήθηκε το 1992 στο Λος Άντζελες, θα εμφανιστεί ο ηθοποιός Κιάνου Ριβς.

Η συνεργασία του Ριβς και των Weezer ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν. Η πρώτη δημόσια συναυλία του συγκροτήματος ήταν όταν εμφανίστηκαν πριν από το μουσικό γκρουπ του Κιάνου Ριβς Dogstar, το 1992. Το 2024, τα δύο συγκροτήματα επανενώθηκαν – αυτή τη φορά με τους Dogstar να ανοίγουν συναυλία των Weezer, όταν γιόρταζαν την 30η επέτειο του The Blue Album.

 

Ο Κάνιε Γουέστ υποστηρίζει ότι η Κιμ Καρντάσιαν ήθελε να συνεργαστεί με την Μπιάνκα Σενσόρι για καμπάνια της σειράς ρούχων της

0

Ο Κάνιε Γουέστ επιτέθηκε στην πρώην σύζυγό του, Κιμ Καρντάσιαν, με μια ακόμα ανάρτησή του, στην οποία ισχυρίστηκε ότι εκείνη και η μητέρα της, Κρις Τζένερ, ήθελαν να συμμετάσχει η γυναίκα του, Μπιάνκα Σενσόρι στην καμπάνια της εταιρείας ρούχων της τηλεπερσόνας.

«Ήθελαν να βάλουν τη γυναίκα μου στα SKIMS», έγραψε ο ράπερ σε μία από τις αναρτήσεις που διέγραψε στη συνέχεια. Στη συνέχεια, ο Γουέστ έβαλε στο στόχαστρο και την Κρις Τζένερ, που διαχειρίζεται τις καριέρες των παιδιών της. Σε αιχμηρό σχόλιό του έγραψε: «Κάθε καλό κομμάτι καλού μ…… δεν δουλεύει για σένα, Κρις».

Ο Κάνιε Γουέστ υποστηρίζει ότι η Κιμ Καρντάσιαν ήθελε να συνεργαστεί με την Μπιάνκα Σενσόρι για καμπάνια της σειράς ρούχων της

Όπως είχε αναφέρει το OK! σε προηγούμενο ρεπορτάζ, η ένταση ανάμεσα στον Γουέστ και την οικογένεια της Καρντάσσιαν έχει κλιμακωθεί τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα όσον αφορά τη συνεπιμέλεια των παιδιών που έχει αποκτήσει με την τηλεπερσόνα.

Σε παλαιότερη ανάρτηση, ο ράπερ είχε κατηγορήσει την Κιμ Καρντάσιαν και την ομάδα της ότι τον έχουν αποκλείσει από τη ζωή των παιδιών του. «Ναι, έχω πρόβλημα με ανθρώπους που πάγωσαν τον λογαριασμό μου, μου πήραν τα παιδιά και προσπάθησαν να με βάλουν φυλακή», είχε γράψει.

Ο Γουέστ είχε εκφράσει επίσης την αγανάκτησή του για το γεγονός ότι, όπως υποστήριξε, περιορίζεται στο να «βλέπει» απλώς τα παιδιά του, ενώ διεκδικεί πιο ουσιαστικό ρόλο στη ζωή τους. «Πρέπει να έχω λόγο για το που πηγαίνουν σχολείο, ποιοι είναι οι φίλοι τους και σε ποια σπίτια κοιμούνται, αν οι κόρες μου φοράνε κραγιόν και άρωμα».

Δημήτρης Σταρόβας: «Μέχρι στιγμής έχω χάσει 46 κιλά – Κοιμάμαι μετά από χρόνια καλύτερα»

0

Ο Δημήτρης Σταρόβας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Όλα για τη ζωή μας» για να μιλήσει για τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε πριν από έναν περίπου χρόνο.

Ο γνωστός ηθοποιός και μουσικός περιέγραψε τις θυσίες που έκανε για να χάσει το περιττό βάρος και να προχωρήσει στην αποκατάσταση από το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη.

«Η σχέση μου με το φαγητό παραμένει ερωτική. Με την ποσότητα και την ποιότητα, εκεί είναι η διαφορά. Αν δει κανείς τις τιμές μου πριν και μετά, σε διάστημα τεσσάρων μηνών, είναι από το ένα άκρο στο άλλο, με τη διατροφή και το σταμάτημα του καπνίσματος. Το βάρος ήταν αυτό που μου είπαν οι γιατροί ότι πρέπει να αλλάξω μετά το εγκεφαλικό», δηλώσε ο Δημήτρης Σταρόβας.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Μέχρι στιγμής έχω χάσει 46 κιλά. Ο στόχος είναι να χάσω άλλα 17. Μετά από δεκαετίες, κοιμάμαι χωρίς διακοπή. Πεταγόμουν στον ύπνο μου κάθε μισή ώρα. Αναπνέω καλύτερα. Δε με νοιάζει αν έχει πάρκινγκ. Έχω χάσει εξόδους, ραντεβού, γιατί δεν είχε σημείο να αφήσω το αυτοκίνητο».

Ελίνα Τζένγκο: Νικήτρια στο Diamond League, έπιασε το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα!

Σπουδαία επίδοση για την Ελίνα Τζένγκο, η οποία νίκησε στο Diamond League της Σιαμέν κι έπιασε το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Τόκιο.

Η Ελληνίδα ακοντίστρια πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση και πήρε την πρωτιά με ρίψη στα 64.75μ.

Η Τζένγκο σημείωσε νέο ρεκόρ αγώνων στη Σιαμέν, βελτίωσε το φετινό ρεκόρ της και κυρίως ξεπέρασε τα 64 μέτρα, που αποτελεί το όριο πρόκρισης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Τόκιο, το οποίο θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Η 23χρονη πρωταθλήτρια ξεκίνησε τον αγώνα της με μια αναγνωριστική βολή στα 53,56 μ. και στη συνέχεια ανέβαινε σε κάθε της βολή. Αναλυτικά οι βολές της Τζένγκο: 53,56 μ., 61,62 μ., 62,64 μ., 63,12 μ. 64,75 μ. και 60,76 μέτρα.

Η αθλήτρια που προπονείται με τον Γιώργο Μποτσκαριώβ έκανε τον τρίτο καλύτερο αγώνα της καριέρας της μετά τα 65,81 μ. που είχε σημειώσει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μονάχου το 2022 που της είχαν δώσει το χρυσό μετάλλιο και τα 65,40 μ. της ίδιας χρονιάς στο μίτινγκ της Οστράβα.

Η Τατιάνα Γκούσιν στην πρεμιέρα της στον ανοιχτό στίβο πήρε την όγδοη θέση. Η πρωταθλήτρια του ύψους ξεπέρασε το 1,79 μ. και το 1,84 μ. με την πρώτη προσπάθεια. Στη συνέχεια ολοκλήρωσε τον αγώνα της στο 1,88 μ. με τρία άκυρα άλματα.

 

Πέρασε στην αιωνιότητα ο πάπας Φραγκίσκος – Ετάφη στη Βασιλική της Σάντα Μαρία Ματζόρε (βίντεο)

Η τελετή ταφής του πάπα Φραγκίσκου ολοκληρώθηκε στη Βασιλική Σάντα Μαρία Ματζόρε, αφιερωμένη στην Παρθένο.

Μικρά παιδιά, πρόσφυγες, μετανάστες, άστεγοι και πολλοί άλλοι «φίλοι του Φραγκίσκου» άφησαν ένα άσπρο λουλουδι, μέσα στον ναό. Κοντά στον τάφο του «πάπα των φτωχών», βρίσκεται η βυζαντινή εικόνα της Παναγίας, μπροστά στην οποία συνήθιζε να προσεύχεται ο εκλιπών ποντίφικας.

Πλήθος κόσμου προσευχήθηκε στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης, κατά μήκος της διαδρομής εξι χιλιομέτρων που κάλυψε η νεκρική πομπή. Μεγάλη η συγκίνηση, με προσευχές και παρατεταμένα χειροκροτήματα.

Αύριο οι καρδινάλιοι θα μεταβούν στην Σάντα Μαρία Ματζόρε για να προσκυνήσουν και από την Δευτέρα ο ναός θα ανοίξει τις πύλες του στους πιστούς.

Πάπας Φραγκίσκος: Η κηδεία του ποντίφικα

Η νεκρώσιμη τελετή διήρκεσε δύο ώρες και ένα τέταρτο. Οι καμπάνες ηχούν πένθιμα στο Βατικανό και μόλις ξεκίνησε η πομπή, η οποία θα μεταφέρει το φέρετρο του εκλιπόντος Αργεντινού ποντίφικα στη Βασιλική της Σάντα Μαρία Ματζόρε. Κατά μήκος του δρόμου, βρίσκεται μεγάλος αριθμός πιστών, που θέλει να πει το δικό του, τελευταίο αντίο στον «πάπα των φτωχών».

Σύμφωνα με την αίθουσα Τύπου του Βατικανού, στην κηδεία του Φραγκίσκου συμμετείχαν, συνολικά, πάνω από 250.000 άνθρωποι.

Δεκάδες διεθνείς ηγέτες βρέθηκαν στην πλατεία του Αγίου Πέτρου. Στις 10:10 τοπική ώρα άρχισε η κηδεία του πάπα Φραγκίσκου, σε μια κατάμεστη πλατεία του Αγίου Πέτρου.

Στις θέσεις των επισήμων βρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, ο Γάλλος πρόεδρος Εμάνουελ Μακρόν, ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ο «Αδελφός εν Χριστώ» του εκλιπόντα ποντίφικα, κάθισε, βάσει του πρωτόκολλου του Βατικανού, πολύ κοντά στο φέρετρο.

Στην νεκρώσιμη ακολουθία χοροστάτησε ο Τζοβάνι Μπατίστα Ρε, ο μεγαλύτερος σε ηλικία από όλους τους καρδινάλιους, με απλούστερο και πιο σύντομο τελετουργικό σε σχέση με το παρελθόν, σύμφωνα με τις επιθυμίες του ποντίφικα.

Έλενα Χριστοπούλου: «Είμαι έτοιμη να δω τους πάντες» – Όσα είπε μετά τη συνάντηση με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου

0

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου και η Έλενα Χριστοπούλου συναντήθηκαν την Παρασκευή 26 Απριλίου, συνοδευόμενες από τους νομικούς τους εκπροσώπους, για να εξεταστούν αναλυτικά οι 67 συμβάσεις που είχαν υπογραφεί κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.

Η δικαστική διαμάχη ανάμεσά τους συνεχίζεται, με την Παπαγεωργίου να έχει καταθέσει επίσημο αίτημα για την παρουσίαση των συγκεκριμένων εγγράφων.

Η Έλενα Χριστοπούλου κατά την άφιξή της στον χώρο της συνάντησης, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Weekenders», δηλώνοντας πως είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση και προετοιμασμένη για ό,τι χρειαστεί. «Είναι μια υπέροχη μέρα, έχει ήλιο και νιώθω πολύ καλά. Δεν είναι η στιγμή να σχολιάσω αν η διαδικασία είναι ψυχοφθόρα. Είμαι έτοιμη να δω τους πάντες», είπε.

Αντίθετα, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου απέφυγε να σχολιάσει την κατάσταση και απλώς απηύθυνε ευγενικά λόγια στους δημοσιογράφους λέγοντας: «Σας ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά. Καλή συνέχεια. Μην με αναγκάζετε να στέκομαι με την πλάτη, είναι αγένεια. Ευχαριστώ πολύ».

Adolescence: Το σοκαριστικό «χαστούκι» της πραγματικότητας – Η συγγραφέας Μαρία Ματσούκα γράφει για τη σειρά του Netflix που έχει γίνει viral

Ένα 13χρονο αγόρι, σαν όλα τα υπόλοιπα. Σε μια αγαπημένη οικογένεια, σαν τις περισσότερες.

Αλήθεια, τι μπορεί να πάει τόσο στραβά;

Η απάντηση είναι πιο απλή απ’ ό,τι φαντάζεστε – και μας αφορά όλους!

Το Εφηβεία του  Netflix δεν απευθύνεται σε απαίδευτους θεατές, λάτρεις αποκλειστικά και μόνο του La Casa de Papel. Το Adolescence είναι μια άλλη ιστορία.

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με το πώς βίωσα εγώ την παρακολούθηση του συγκεκριμένου σίριαλ.

Χωρίς να έχω διαβάσει κριτικές για το Εφηβεία – συνειδητά, γιατί δεν θέλω να με προϊδεάζουν – το ξεκίνησα. Για να είμαι ειλικρινής, πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ τέτοιου είδους θέματα που αφορούν τους εφήβους. Έχω δει, νομίζω, σχεδόν τα πάντα από όλες τις χώρες.

Έχοντας σπουδάσει σκηνοθεσία κινηματογράφου, έχω εντρυφήσει στο θέμα του σινεμά και των σίριαλ. Το ταξίδι μου ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία με τα 400 Χτυπήματα του Τριφό, που με άφησαν συγκλονισμένη. Έπειτα, πήγα στο Μίσος του Κασοβίτς. Μετά προχώρησα στο Kids του Κλαρκ.

Με κομμένη την ανάσα είδα το Ρέκβιεμ για ένα όνειρο του Αρονόφσκι. Όπως επίσης και το Πρέπει να μιλήσουμε για τον Κέβιν της Ράμσεϊ, που είναι ίσως το μόνο που πράγματι πλησιάζει το Εφηβεία.

Γιατί, και πάλι, μιλάμε για μια οικογένεια που πραγματικά λατρεύει τα παιδιά της.

Βέβαια, στη συγκεκριμένη περίπτωση, η μητέρα είναι ψυχρή – αν και προσπαθεί συνεχώς να αλλάξει – και ο Κέβιν, από την αρχή της ζωής του, είναι «κακός».

Έτσι, εμείς οι θεατές βρίσκουμε και πάλι το πρόβλημα και ίσως την πηγή της οργής και της παράνοιας του έφηβου Κέβιν.

Παρακολούθησα και το Χαλιφάτο – το οποίο κατατάσσω στα πιο συγκλονιστικά σίριαλ του  Netflix – όπου, επίσης, εξαιρετικοί γονείς χάνουν τον έλεγχο των παιδιών τους.

Όμως, και εκεί, βρήκαμε το «αγκάθι» που προκάλεσε όλα τα δεινά: ήταν μετανάστες, περιθωριοποιημένοι στην ευρωπαϊκή πόλη όπου ζούσαν, μουσουλμάνοι.

ΟΚ, όλα καλά! σκέφτηκα. Ο γιος μου είναι ασφαλής!

Δεν έχω κάτι να φοβάμαι για το παιδί μου: ζούμε στη χώρα μας, είμαστε αγαπημένοι ως ζευγάρι με τον άντρα μου, είμαστε τρυφεροί μαζί του, δεν πίνουμε, δεν μαλώνουμε, δεν, δεν, δεν…

Και σε αυτό το σημείο έρχεται η εφηβεία να σου ρίξει μια δυνατή σφαλιάρα και να σε αφυπνίσει!

«Ξεκόλλα! Μην παραμυθιάζεσαι!» σου ουρλιάζει η συνείδησή σου.
«Το κακό είναι δίπλα σου. Το κρατάς στα χέρια σου.
Εσύ, ο άντρας σου, η γιαγιά, ο παππούς – όλοι.
Σε λίγα χρόνια, το παιδί σου θα κρατάει αυτή την “χειροβομβίδα”, έτοιμη να εκραγεί ανά πάσα στιγμή, χτίζοντας συνειδήσεις και μια ακυβέρνητη προσωπικότητα!»

Κι εσύ, αναρωτιέσαι πού έφταιξες, τι έκανες λάθος…

«Το παιδί μου ήταν πέντε βήματα μακριά μου.

Ήταν στο δωμάτιό του, ήσυχο.

Δεν αλήτευε, δεν έπαιζε ξύλο στους δρόμους, δεν έπαιρνε ναρκωτικά.

Μόνο χάζευε στο κινητό του για ώρες και έπαιζε παιχνίδια στο tablet, όπως κάνουν όλα τα παιδιά της ηλικίας του…»

Έκανα να κοιμηθώ δύο μέρες αφότου είδα το Εφηβεία…

Και μιλάμε για μένα, που δεν είχα την πιο εύκολη εφηβεία του κόσμου. Στην τρυφερή ηλικία των δώδεκα, οι γονείς μου χώρισαν, κι ήρθα αντιμέτωπη με τα δικά μου θέματα. Όμως, αυτό που είδα δεν συγκρίνεται με τα άγρια χρόνια της πλατείας που εγώ βίωσα, τότε που αράζαμε όλα τα παιδιά, κάνοντας ψευτομαγκιές έξω από τα McDonald’s.
Όχι.
Αυτό που παρακολούθησα είναι πιο βαθύ, είναι τόσο βαθύ και σκληρό που μοιάζει δαιμονικό. Ανίδεη για το τι θα αντιμετώπιζα, ξεκίνησα το Εφηβεία περιμένοντας ένα σίριαλ για γκέτο, ναρκωτικά, κακοποιητικούς κηδεμόνες.

Και τελικά, αυτό που είδα ήταν το θηρίο να μου χτυπάει την πόρτα.

Όπως τότε που, στα 13 μου, ο Φρέντι Κρούγκερ από τον Εφιάλτη στον δρόμο με τις λεύκες ερχόταν στα όνειρά μου, έχοντας δει κρυφά ταινίες τρόμου παρέα με τις φίλες μου.

Ήθελα να σταματήσω το Εφηβεία στο πρώτο επεισόδιο. Όμως ήταν αδύνατο. Συνέχισα μέχρι το τέλος. Άντεξα μέχρι το τέλος. Γιατί η συγκεκριμένη σειρά απαιτεί σκληρό στομάχι, αλλά και κάτι ακόμα: Απαιτεί ειλικρίνεια με τον εαυτό σου.

Κάθε στιγμή ταυτίζεσαι με τους ήρωες.

Κάθε στιγμή λες: «Θα μπορούσε να είναι το παιδί μου…»

Όσο έβλεπα τη σειρά – την παρακολούθησα μέσα σε ένα βράδυ – σηκωνόμουν κάθε τόσο, πήγαινα στο δωμάτιο του γιου μου και τον παρατηρούσα…

Αναρωτιόμουν: Τι όνειρα βλέπει αυτή τη στιγμή;
Τι σκέφτεται κατά τη διάρκεια της ημέρας;
Πώς νιώθει αληθινά;
Τι θέλει να εκφράσει και τι όχι;
Και τελικά, πώς μπορώ εγώ να γίνω καλύτερη μάνα για αυτό το πλάσμα που έφερα σε έναν κόσμο που ακόμα και για μένα, στην ώριμη ηλικία μου, παραμένει άγνωστος;

Ίσως ακούγομαι υπερβολική. Ο Ραφαέλλο είναι μόνο τεσσάρων. Αλλά ο χρόνος τρέχει σαν τον άνεμο. Και η αλήθεια είναι πως τα παιδιά μας μεγαλώνουν αφάνταστα γρήγορα…

Η επικοινωνία χτίζεται από νωρίς. Η ουσιαστική παρουσία πρέπει να είναι εκεί πάντα. Δεν γίνεται να τη «χτίσεις» ξαφνικά στα δώδεκα, όταν νιώσεις τον κίνδυνο να παραμονεύει.

Η σειρά δείχνει με σοκαριστικό ρεαλισμό πώς το Instagram – και γενικότερα τα social – διαλύουν την αυτοεκτίμηση των εφήβων, τους εθίζουν στην επιβεβαίωση των likes και τους σπρώχνουν σε επικίνδυνα μονοπάτια.

Και αυτό που με τρόμαξε περισσότερο δεν είναι μόνο το πόσο αθόρυβα γίνεται.

Είναι το γεγονός ότι μπορεί να συμβεί οπουδήποτε.

Ακόμα και στις πιο φυσιολογικές οικογένειες.

Σε σπίτια όπου δεν υπάρχει καμία παθογένεια.

Καμία κακοποίηση.

Καμία εγκατάλειψη.

Ούτε καν ένα διαζύγιο.

Τίποτα.

Η σκηνοθεσία του Φίλιπ Μπαραντίνι είναι εκπληκτική.

Η κάμερα – μονοπλάνο σε όλα τα επεισόδια – σου κόβει την ανάσα.

Ο Στίβεν Γκράχαμ, που υποδύεται τον πατέρα, συνυπογράφει το σενάριο με τον Τζακ Θορν και αποκάλυψε ότι η σειρά είναι, δυστυχώς, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.

Οι ερμηνείες τόσο του Γκράχαμ όσο και της Κριστίν Τρεμακό (που υποδύεται τη μητέρα) είναι ανατριχιαστικές.

Νιώθεις διαρκώς τον πόνο και την απόγνωσή τους.

Το τρίτο επεισόδιο είναι σοκαριστικό και πραγματικά σε στοιχειώνει.

Η ηθοποιός Έριν Ντόχερτι, στον ρόλο της ψυχολόγου που προσπαθεί να κατανοήσει τα γεγονότα που οδήγησαν στο τραγικό περιστατικό, είναι συγκλονιστική.

Και ο γιος – Αχ, αυτό το παιδί – τη μία στιγμή θέλεις να τον πάρεις στην πιο σφιχτή αγκαλιά του κόσμου για να τον προστατέψεις, και την ακριβώς επόμενη, θέλεις να τρέξεις μακριά του για να προστατευτείς.

Ο 15χρονος Όουεν Κούπερ παραδίδει μαθήματα ερμηνείας και είναι βέβαιο ότι θα έχει λαμπρό μέλλον μπροστά του. Ναι, ο Όουεν Κούπερ

Δεν παίζει απλώς έναν ρόλο. Ζωντανεύει την αλήθεια μιας γενιάς που παλεύει με likes, followers και έναν αδιάκοπο ανταγωνισμό για αποδοχή.

Και εδώ είναι η ουσία.

Πρέπει να ακούμε τα παιδιά μας.

Να μιλάμε μαζί τους.

Να είμαστε δίπλα τους, χωρίς επικριτική διάθεση.

Γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς…

Κάποιος άλλος – ή κάτι άλλο – θα πάρει τη θέση μας

Εν κατακλείδι, το Adolescence είναι ένα ανεκτίμητο δώρο προς  όλους τους γονείς!

Γράφει η Mαρία Ματσούκα

Πηγή: viewtag