10.6 C
Athens
Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 45

Τριαντάφυλλος: «Αν γίνει Survivor θα πάω, την έχω δει αλλιώς»

0

«Τα ίδια και τα ίδια! Εντάξει, να δούμε και κάτι άλλο ρε παιδιά», είπε ο Τριαντάφυλλος για το Exathlon.

Στην κάμερα της εκπομπής «Καλοκαιρινό ραντεβού» και την Κωνσταντίνα Μαύρου μίλησε ο Τριαντάφυλλος, ο οποίος απάντησε για το Exathlon και το Survivor.

«Τα ίδια και τα ίδια! Εντάξει, να δούμε και κάτι άλλο ρε παιδιά… Γι’ αυτό ο Ντάνος είναι μεγάλος! Λένε “βλέπαμε τον Ντάνο”, “βλέπαμε τον Ντάφυ το 2021”, ε ναι ρε μάγκες!

Συνέχεια το ίδιο και το ίδιο, αλλάξτε και λίγο. Θα δούμε πάλι τη Δαλάκα; Όχι ρε φίλε! Εντάξει, να πάνε τα παιδιά, λεφτά παίρνουν, αλλά να δούμε κάτι άλλο. Πάντως, αν γίνει Survivor, θα πάω, την έχω δει αλλιώς» ανέφερε.

«Ο Βασάλος το ‘χει για την παρουσίαση, είναι καλός. Αλλά αν ήμασταν μαζί, θα ήταν καλύτερος. Ο Σάκης Κατσούλης είναι καλός σαν παίκτης, αλλά όχι για παρουσιαστής», είπε ο Τριαντάφυλλος.

Η Κατερίνα Καινούργιου συνεχίζει στον Alpha για 5η σεζόν

0

Στο δυναμικό του ALPHA παραμένει η Κατερίνα Καινούργιου για ακόμα μία χρονιά και ο σταθμός ανακοίνωσε επισήμως τη συνέχιση της συνεργασίας του.

Η γνωστή παρουσιάστρια όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στο κανάλι της Κάντζας, είναι η οικοδέσποινα της εκπομπής «Super Κατερίνα» και μπορεί η συνεργασία και η φιλία της με τον Νίκο Κοκλώνη να ολοκληρώθηκε, ωστόσο η Κατερίνα Καινούργιου συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα βασικά πρόσωπα του δυναμικού του ALPHA.

«Η Κατερίνα Καινούργιου και ο Alpha συνεχίζουν τη super συνεργασία τους, μια σχέση που έχει χτιστεί με εμπιστοσύνη και συνέπεια και ωριμάζει στον χρόνο. Πέμπτος χρόνος – αριθμός καθόλου τυχαίος καθώς συμβολίζει την εξέλιξη, την ισορροπία, την αλλαγή και το “μαζί”.

Η Κατερίνα Καινούργιου ήρθε στον Alpha δυναμικά και συνεχίζει για 5η χρονιά την επιτυχημένη της πορεία ακόμα πιο ώριμη, πιο φωτεινή και πάνω από όλα αληθινή. Με το συναίσθημά της δυνατό και σύμμαχο την ειλικρίνεια και τη φρεσκάδα της, η Κατερίνα αφουγκράζεται καθημερινά τη διάθεση του κοινού και του την επιστρέφει με χιούμορ, τρυφερότητα και οξυδέρκεια.

Αυθεντική, δοτική και με έμφυτη ευγένεια η προσέγγισή της έχει πάντοτε μια αφοπλιστική ειλικρίνεια. Καθημερινά με το χαμόγελο, το πάθος και την άμεση επαφή της με τους τηλεθεατές δημιουργεί ένα ζεστό χώρο επικοινωνίας και συντροφιάς.

Δίνει βήμα στη θετική πλευρά της ζωής, αλλά δεν διστάζει να αγγίξει και τα δύσκολα με σεβασμό. Ο Alpha και η Κατερίνα Καινούργιου συνεχίζουν την κοινή τους διαδρομή και είναι σίγουρο πως θα είναι… super! Η επόμενη σεζόν στον Alpha δεν υπόσχεται — συνεχίζει με σιγουριά», αναφέρει η ανακοίνωση του ALPHA.

Grand Hotel: Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης «εισβάλλει» στη δραματική σειρά του ΑΝΤ1

0

Ακόμα ένας αγαπημένος καλλιτέχνης έρχεται στη β’ σεζόν της δραματικής σειράς εποχής του ΑΝΤ1, «Grand Hotel» για να ανατρέψει τα πάντα στις ζωές των ηρώων και ο ηθοποιός αυτός είναι ο Παναγιώτης Μπουγιούρης.

Πριν από μερικές ημέρες είχε γίνει γνωστό ότι στα νέα επεισόδια του επιτυχημένου σίριαλ πρόκειται να δούμε τον Γιάννη Στάνκογλου, σε έναν «σκοτεινό ρόλο». Το πρωί της Δευτέρας (21/7) ο δημοσιογράφος Αλέξης Μίχας ανακοίνωσε μέσω της εκπομπής «Καλοκαίρι παρέα» ότι και ο Παναγιώτης Μπουγιούρης «εισβάλλει» στο ξενοδοχείο του «Grand Hotel».

Μάλιστα, για αρκετά χρόνια ο γνωστός ηθοποιός απείχε από τα δρώμενα της «μικρής οθόνης» και έτσι αυτός ο ρόλος θα σημάνει την τηλεοπτική του επιστροφή.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο Παναγιώτης Μπουγιούρης πρόκειται να ενσαρκώσει τον νέο μετρ του ξενοδοχείου, που θα ονομάζεται Διονύσης Παναγόπουλος.Πρόκειται για έναν έξυπνο, δραστήριο και ευγενικό άντρα, αλλά – όπως οι περισσότεροι χαρακτήρες της εν λόγω σειράς – και αυτός θα κρύβει πολλά σκοτεινά μυστικά, τα οποία θα ξεδιπλώνονται σιγά – σιγά.

Εβελίνα Νικόλιζα για Γιώργο Λιάγκα: «Δεν στενοχωρήθηκα με το σχόλιο του, αλλά σοκαρίστηκα»

0

Για τα σχόλια που είχε κάνει για την Ναταλία Γερμανού καθώς και την on air αντίδραση του Γιώργου Λιάγκα σε αυτά μίλησε η Εβελίνα Νικόλιζα στις νέες δηλώσεις που παραχώρησε το πρωινό της Δευτέρας (21/7) στην κάμερα της εκπομπής «Καλοκαιρινό ραντεβού» με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και την Ιωάννα Μαλέσκου στο OPEN.

«Ένιωσα την ανάγκη και την ασφάλεια να τοποθετηθώ τώρα, μέσα από το κανάλι μου στο Youtube. Αλήθεια, ό,τι είχα να πω το είπα εκεί. Δηλαδή δεν μπορώ να σχολιάσω κάπως τον εαυτό μου πάνω σε αυτά που είπα», δήλωσε αρχική η Εβελίνα Νικόλιζα και αμέσως μετά αναφέρθηκε στον Γιώργο Λιάγκα.

«Με τον Δημήτρη Πανόπουλο δεν κάναμε μια τοποθέτηση για τη Ναταλία Γερμανού, σχολιάσαμε ένα βίντεο που είχε κάνει κάποιες δηλώσεις. Οπότε, επειδή αυτή ουσιαστικά ήταν η δουλειά μας, να σχολιάζουμε δηλαδή αυτά που βλέπουμε, δεν νομίζω ότι κάναμε κάτι που δεν έπρεπε.

Δεν ειπώθηκε μόνο κάτι αρνητικό, απλώς συζητήθηκε μόνο το αρνητικό όπως γίνεται τις περισσότερες φορές. Οπότε, τι να σχολιάσω πάνω σ’ αυτό; Γιατί σχολιάζεται αυτό; Ξέρω ότι αντίστοιχα και εγώ, σε μια θέση αντίστοιχη, πάλι να είχα πει και το και το καλό και θα είχα σχολιάσει και το κακό. Συνήθως, όμως, το κακό είναι που τραβάει περισσότερο τη συζήτηση. Οπότε δεν μπορώ να πω ότι πέφτω από τα σύννεφα ή ότι μου φαίνεται περίεργο», δήλωσε ακόμα.

«Δεν μπορώ να πω ότι στενοχωρήθηκα με το σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα. Μπορώ να πω ότι ψιλοσοκαρίστηκα και κατάλαβα ότι δεν μπορώ να είμαι εκεί. Δεν θέλω να είμαι εκεί γιατί χρειάζεται ένα γερό στομάχι, το οποίο δεν έχω και δεν θέλω να αποκτήσω για να είμαι ειλικρινής.

Οπότε, σε αυτή τη φάση της ζωής μου, τουλάχιστον, είμαι καλά με όλα τα υπόλοιπα που κάνω και δεν θέλω να έχω να διαχειριστώ αυτό. Γενικά δεν είμαι από τους ανθρώπους που περιμένω να με στηρίξει κάποιος, απλώς θα εκτιμούσα να μη μου επιτίθεται κάποιος. Το να με στηρίξει, είναι ok. Δεν έγινε, προχωράμε κανονικά, απλώς παίρνω τις αποστάσεις μου», συμπλήρωσε, εν συνεχεία, η Εβελίνα Νικόλιζα.

Τι είχε πει ο Γιώργος Λιάγκας

Στις 9 Ιουλίου είχε δει τα φώτα της δημοσιότητας έχει βίντεο της Εβελίνας Νικόλιζα, μέσω του οποίου η ίδια κατήγγειλε ότι ο Γιώργος Λιάγκας είχε αναφερθεί στο πρόσωπό της, κάνοντας ένα έντονο σχόλιο.

«Κάθε χρονιά, μέχρι και τη φετινή, είχα συζητηθεί μόνο για κάτι καλό. Φέτος, ήταν η πρώτη φορά που άκουσα να αμφισβητείται το αν είμαι καλό παιδί και να λένε ότι η συμπεριφορά μου έχει αλλάξει και έχω ύφος επειδή κάποιες φορές δε μίλησα στις κάμερες, αλλά δεν ήταν στο χέρι μου, δεν είχα άλλη επιλογή. Ξέρω ότι οι άνθρωποι που το σχολίασαν αρνητικά, το γνωρίζουν ότι τα κανάλια μπορούν κάποια περίοδο να σου πουν ότι δε θέλουν να μιλήσεις σε κάμερες.

Ο Γιώργος Λιάγκας είπε δημοσίως στην τηλεόραση, και δεν άνοιξε ρουθούνι σε καμία εκπομπή, ότι θα έπρεπε να κάνω μόκο και ότι δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοια και άλλα τέτοια ωραία.

Οπότε αντιλαμβάνομαι ότι με τους κεντρικούς παρουσιαστές υπάρχει μια ομερτά και ο καθένας μπορεί να πει ό,τι θέλει για κάποιον καινούργιο γιατί όλοι θα υποστηρίξουν τον παλιό. Γι’ αυτό και θεωρώ ότι δε σχολιάστηκε πουθενά αυτό που είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

Κανονικά, το να το πει αυτό κάποιος σε μια κοπέλα ή και έναν άντρα θα έπρεπε να εγείρει κάποια ερωτήματα, πράγμα που δεν έγινε. Είχα χιλιάδες απαντήσεις να δώσω στον συγκεκριμένο άνθρωπο αλλά δε το έκανα, και δε θα το κάνω. Απλώς θα πω ότι φέτος με τρόμαξε πάρα πολύ η υποκρισία», είχε αναφέρει.

Η Ζέτα Μακρυπούλια παραμένει στον ΑΝΤ1

0

Η Ζέτα Μακρυπούλια παραμένει και επίσημα στον ANT1, όπως αναφέρει και σχετική ανακοίνωση του σταθμού.

Εκτός από το «Ρουκ Ζουκ», όμως, η αγαπημένη παρουσιάστρια θα μετακομίσει την επόμενη σεζόν και στην prime time.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Ζέτα Μακρυπούλια θα παρουσιάζει ένα «πρωτότυπο, ιδιαίτερο και ανατρεπτικό project». Πρόκειται για το σόου με τον προσωρινό τίτλο «Moments of your life». Σε κάθε επεισόδιο ο καλεσμένος θα ξετυλίγει άγνωστες πτυχές της ζωής του, με τις εκπλήξεις να διαδέχονται η μία την άλλη.

Η ανακοίνωση του ANT1:

«Ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει, με ιδιαίτερη χαρά, την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Ζέτα Μακρυπούλια.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης και θα συνεχίσει τη μοναδική της πορεία στον ΑΝΤ1 με το ‘Rouk Zouk’, κάνοντας το παιχνίδι απόλαυση και καθημερινή υπόθεση.

Η Ζέτα, όμως, πλέον είναι και βραδινός τύπος, αφού το ταλέντο και η δημιουργική της διάθεση μετακομίζουν και στην prime time σε ένα πρωτότυπο, ιδιαίτερο και ανατρεπτικό project.

Η ανανέωση της συνεργασίας της με τον ΑΝΤ1 αποτελεί την επισφράγιση μίας επιτυχημένης πορείας με σταθερό προορισμό την υψηλών προδιαγραφών ψυχαγωγία».

Ωδείο Ηρώδου Αττικού: Κλείνει για τρία χρόνια για εργασίες αποκατάστασης και αναστήλωσης

«Το Ωδείο Ηρώδου Αττικού μπορεί να θεωρηθεί το μεγαλύτερο θέατρο του αρχαίου κόσμου με 6.000 θέσεις», τονίζει ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή» με αφορμή το κλείσιμό του για τουλάχιστον τρία χρόνια στα τέλη του Οκτωβρίου για να πραγματοποιηθούν εργασίες αποκατάστασης και αναστήλωσης.

Ο ομότιμος καθηγητής του Μετσόβιου Πολυτεχνείου σημειώνει ότι «από μακριά έβλεπε κανείς έναν όγκο ύψους 45 μέτρων, όσο μια οικοδομή της εποχής μας με 15 πατώματα. Υπήρξε το υψηλότερο κτίριο στη χώρα, μέχρι που στην Αθήνα χτίστηκε το Χίλτον».

Στο δημοσίευμα σημειώνεται ότι το κτίριο οικοδομήθηκε με χρήματα που προσέφερε ο Τιβέριος Κλαύδιος Αττικός Ηρώδης (περ. 101-178 μ.Χ.) στη μνήμη της συζύγου του, Ρήγιλλας.

Στο κτίριο υπήρχαν εδώλια μέχρι και στον ημικυκλικό περιμετρικό τοίχο του, ενώ είχε συνολικό πλάτος άνω των 90 μέτρων, εξωτερική διάμετρο του ημικυκλικού μέρους 82 μέτρα (η εσωτερική είναι σχεδόν 77 μέτρα), εσωτερικό ύψος περίπου 30 μέτρα, ύψος στέγης 15 μέτρα και διαστάσεις σκηνής 35 επί 8 μέτρα.

Ένα διώροφο κόκκινο λεωφορείο

Η στέγη είχε 20.000 κεραμίδια, παράθυρα ύψους 5 μέτρων και πλάτους 2,8 μέτρων και «από μέσα τους θα χωρούσε να περάσει ένα κόκκινο διώροφο λεωφορείο», λέει ο κ. Κορρές. Επιπλέον, η βαρύτατη, πολυτελής ξυλεία της στέγης ήταν διαταγμένη σε τοξωτά δικτυώματα για να στηρίζουν τη στέγη χωρίς να τη βοήθεια κάθετων στύλων που θα εμπόδιζαν την ορατότητα.

«Εμοιαζαν με τις μεταλλικές τοξωτές γέφυρες του 20ου αιώνα. Οι Ρωμαίοι είχαν την τεχνογνωσία της γεφυροποιίας με ξύλινα τόξα και μόνο χάρη σε αυτήν μπορούσαν να οργανώνουν μεγάλα οικοδομικά έργα και να κατασκευάσουν ένα στεγασμένο κτίριο σαν το Ηρώδειο μέσα σε μια εννεαετία, το οποίο ήταν χρόνος ρεκόρ», λέει ο Μανώλης Κορρές.

Το κοινό περνούσε στο εσωτερικό του Ωδείου από τέσσερις εισόδους και αφού καθόταν στα εδώλια, αντίκριζε στο προσκήνιο μια αυλαία ύψους 4 μέτρων, η οποία καταβιβαζόταν μηχανικά στο υπόγειο για να ξεκινήσει η παράσταση.

Τελευταία αναστήλωση πριν από 60 χρόνια

Το Ωδείο κάηκε το 267 μ.Χ. από επιδρομή της φυλής των Ερούλων. Μετατράπηκε σε οχύρωμα και έμεινε έτσι για πολλούς αιώνες. Τον 19ο αιώνα όταν ξεκίνησαν οι ανασκαφές της Αρχαιολογικής Εταιρίας, η επίχωση στο εσωτερικό του Ωδείου έφτανε τα 12 μέτρα πάνω από την ορχήστρα. «Όχι μόνο δεν φαίνονταν τα μαρμάρινα καθίσματα, αλλά υπήρχε και ένα μικρό λιβάδι μαζί με ένα πηγάδι όπου πότιζαν τα άλογα», λέει ο κ. Κορρές.

Ο καθηγητής προσθέτει ότι «έχουν περάσει 60 χρόνια από την τελευταία σπουδαία αναστηλωτική επέμβαση και στο μεταξύ το κτίριο χρησιμοποιείται εντατικά. Τα καθίσματά του είναι μαρμάρινα, αλλά όχι αιώνια».

Οι εργασίες που θα γίνουν αφορούν επίσης στην αναστήλωση και η στερέωση τοίχων, οι οροφές των διαδρόμων, η τακτοποίηση ηχητικών και φωτιστικών συστημάτων. «Είναι ένα κεφάλαιο που όχι μόνο πρέπει να μείνει ακέραιο αλλά και να αναβαθμιστεί. Το Ηρώδειο είναι ένα μνημείο που μας φιλοξενεί. Αυτό πρέπει να θέτει όρους σε εμάς, όχι εμείς σε εκείνο», καταλήγει ο κ. Κορρές.

 

Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου κλείνει την καλοκαιρινή του περιοδεία στο Θέατρο Βράχων

Λίγο πριν την εκπνοή του καλοκαιριού και μετά από μια χορταστική περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο ακέραιος και ακούραστος «αιώνιος έφηβος», θα δονήσει και φέτος τις καρδιές μας με μια μεγάλη συναυλία τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη».

Με πάνω από πενήντα χρόνια στην ελληνική δισκογραφία, καλλιτεχνικές συνεργασίες που άλλαξαν τον ρου της ιστορίας του ελληνικού τραγουδιού και εμβληματικά τραγούδια μεγάλων ποιητών, στιχουργών και συνθετών, που διαπέρασαν τα βιώματα και τις αναμνήσεις τουλάχιστον τριών γενεών, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, με την αισθαντικά τρυφερή φωνή, ξέρει πολύ καλά πώς να μετατρέπει κάθε συναυλία του σε μια μεγάλη ορμητική γιορτή.

Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου μάς προσκαλεί σε μια ζωντανή αναδρομή στη δισκογραφία του — μια πορεία γεμάτη τραγούδια που παραμένουν επίκαιρα και αγαπημένα από γενιά σε γενιά. Κανείς δεν μένει απ’ έξω: μικροί και μεγάλοι βρίσκουν τον εαυτό τους μέσα σε αυτά.

Με την ξεχωριστή του παρουσία και τη χαρακτηριστική αισθαντική φωνή του μοιράζεται μαζί μας τραγούδια που μας έχουν σημαδέψει, μας έχουν ενώσει, μας έχουν ξεσηκώσει.Τα ερωτικά του, τα πιο ροκ κομμάτια του, τις μπαλάντες, τα κοινωνικά του τραγούδια.

Για μια τελευταία βραδιά ο κουρσάρος της καρδιάς μας, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, θα μας ταξιδέψει σε όλες τις μεγάλες και μικρές μας στιγμές.

Μαζί του οι μουσικοί:

Πιάνο – keyboards: Ανδρέας Αποστόλου

Βιολί – τραγούδι: Μαίρη Μπρόζη

Κιθάρες: Γιάννης Αυγέρης

Κιθάρες – τραγούδι: Απόστολος Μόσιος

Τύμπανα: Γιώργος Κατσίκας

Ηλεκτρικό Μπάσο: Πέτρος Βαρθακούρης

Επιμέλεια ήχου: Γιώργος Καραγιαννίδης, Λυσιέν Κλήμης

Επιμέλεια φώτων: Γιάννης Δίπλας

Ενορχηστρώσεις: Ανδρέας Αποστόλου

Πληροφορίες

Ώρα έναρξης: 21:00

Ώρα προσέλευσης: 19:30

Link προπώλησης:

https://www.more.com/gr-el/tickets/music/festival/summer/basilis-papakonstantinou-kalokairi-2025/

Σημεία Προπώλησης:

Σε όλα τα καταστήματα Public, Media Markt και σε όλα τα φυσικά σημεία προπώλησης more.com

Ηλεκτρονικά στο www.more.com

Τηλεφωνικά στο 11876

 

Θέατρο Σημείο: Ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί τον «Αμερικάνικο βούβαλο» με τον Γιώργο Νινιό

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί το εμβληματικό έργο του David Mamet, Αμερικάνικος Βούβαλος, στη σκηνή του Θεάτρου Σημείο.

Ένα έργο-ορόσημο της σύγχρονης αμερικανικής δραματουργίας, που φέρνει στο φως τη γυμνή αλήθεια ενός κόσμου σε ηθική κατάρρευση· την αποδόμηση του αμερικανικού ονείρου, τη μοναξιά, την ανάγκη για αγάπη και τη σκληρότητα μιας κοινωνίας που τα μετρά όλα με όρους κέρδους.

Πρωταγωνιστεί ο Γιώργος Νινιός που μετά την πολυσυζητημένη του ερμηνεία στο “Τσιτάχ. Η ερημιά του τερματοφύλακα” επιστρέφει για να ενσαρκώσει έναν ρόλο κυνικό και τρυφερό ταυτόχρονα, έναν ήρωα χαμένο στον λαβύρινθο των αντιφάσεών του. Δίπλα του, οι Αντώνης Κρόμπας και Σταύρος Τσουμάνηςσυγκροτούν ένα εκρηκτικό τρίγωνο σχέσεων, φόβου, ματαίωσης και “υπόγειας“ αγάπης.

Σημείωμα του Γιάννη Μπέζου για το έργο:

Η σκηνή του θεάτρου Σημείο μετατρέπεται σε ασφυκτικό πεδίο σύγκρουσης, όπου η φιλία, η επιθυμία και η προδοσία συνυπάρχουν στην πιο ωμή, αλλά και ευάλωτη εκδοχή τους.

Ένα εμβληματικό έργο που επανέρχεται για να μας υπενθυμίσει την θολότητα του αμερικανικού ονείρου. Τρεις άνθρωποι παγιδευμένοι σε ψευδαισθήσεις επιτυχίας.

Η ακατάσχετη φλυαρία τους και η θορυβώδης συμπεριφορά τους, πολύ απλά, υπογραμμίζουν την ακινησία τους. Και για άλλη μια φορά υπάρχει «μία σπίθα τρεμόσβηστη» – όπως λέει και ο Μανώλης Αναγνωστάκης- να μας παρηγορήσει. Η ευαισθησία, πάντα καλά κρυμμένη, αποκαλύπτεται έστω και καθυστερημένα.

Πενήντα χρόνια μετά την παρθενική του παρουσίαση, ο Αμερικάνικος Βούβαλος, είναι πεισματικά παρών.

Η υπόθεση του έργου

Το έργο διαδραματίζεται σε ένα παλιατζίδικο μιας αμερικανικής μεγαλούπολης τη δεκαετία του ’70.

Ο ιδιοκτήτης, ο Ντον, ένας μικροέμπορος παλιατζήδων, νιώθει ότι εξαπατήθηκε όταν πούλησε κατά λάθος ένα σπάνιο και πολύτιμο συλλεκτικό νόμισμα — τον «Αμερικάνικο Βούβαλο» — σε εξευτελιστική τιμή. Μαζί με τον νεαρό, σχεδόν αφελή προστατευόμενό του Μπομπ και τον οξύθυμο φίλο του Τιτς, καταστρώνει ένα σχέδιο για να διαρρήξουν το σπίτι του συλλέκτη και να πάρουν πίσω το νόμισμα.

Όμως το σχέδιο δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ. Στην πορεία προς την υλοποίησή του, αποκαλύπτεται η διαβρωτική δυναμική μεταξύ των τριών ανδρών. Οι σχέσεις αλληλοϋποστήριξης μετατρέπονται σε σχέσεις καχυποψίας, χειραγώγησης και βίας. Η επιθυμία για γρήγορο κέρδος, η απουσία εμπιστοσύνης, η αδυναμία επικοινωνίας, διαλύουν κάθε δεσμό.

Ένα έργο σπαρακτικά σύγχρονο

Ο Αμερικάνικος Βούβαλος που θα σκηνοθετήσει ο Γιάννης Μπέζος τη νέα σεζόν είναι πολλά περισσότερα από μια πικρή κωμωδία. Είναι μια τομή στην καρδιά του αμερικανικού ονείρου.

Ο Mamet, με φόντο την παρακμιακή Αμερική της δεκαετίας του ’70, μιλά για την καταρρέουσα εμπιστοσύνη, την ψευδαίσθηση του πλουτισμού, τη ματαίωση της ανδρικής ταυτότητας και την απουσία προτύπων.

Έργο σπαρακτικά σύγχρονο, όσο κι αν θέλουμε να το διαψεύσουμε, ένας καθρέφτης ενός κόσμου που καταρρέει εσωτερικά, όπου οι άνθρωποι αντικαθίστανται από την επιθυμία για επιτυχία, και τα συναισθήματα από την ανάγκη για επιβεβαίωση.

Όπως αναφέρει στο σημείωμά του ο Γιάννης Μπέζος, «υπάρχει πάντα μια σπίθα τρεμόσβηστη», που επιμένει. Είναι η τελευταία ρωγμή της ευαισθησίας – μια κρυφή ελπίδα ότι ο άνθρωπος μπορεί να καταλάβει, έστω και καθυστερημένα, πού έκανε το λάθος.

Info

Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπέζος

Ερμηνεύουν: Αντώνης Κρόμπας, Γιώργος Νινιός, Σταύρος Τσουμάνης

Παραστάσεις από Οκτώβριο – κάθε Δευτέρα και Τρίτη
Θέατρο Σημείο (Χαριλάου Τρικούπη 4, Αθήνα)

 

Βάλια Χατζηθεοδώρου: «Κρατούσα τις σχέσεις μου από συναισθηματική ανασφάλεια»

0

Η Βάλια Χατζηθεοδώρου παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή της Νάνσυς Παρασειδανού στο YouTube και μεταξύ άλλων ανέφερε πως έχει μείνει σε σχέσεις που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους.

«Μου ρίχνω ευθύνη για κάποιες από τις σχέσεις μου, που θα έπρεπε να είχαν τελειώσει νωρίτερα. Τις κρατούσα από τη συναισθηματική μου ανασφάλεια. Μπορεί να μην έδινα αυτό που θα δικαιούταν ο συγκεκριμένος άνθρωπος, απλώς έμενα χωρίς να φεύγω κιόλας, επειδή έτσι είχα μάθει», είπε αρχικά.

Και πρόσθεσε: «Περίμενα να με χωρίσει ο άλλος. Το έχω κάνει σε πολλές σχέσεις μου αυτό. Εντάξει, δεν είχα και πολλές σχέσεις, αλλά θέλω να πω ότι το έχω κάνει. Ειδικά σε μακροχρόνιες σχέσεις. Ένιωθα πώς θα το πω ότι δε θέλω να πληγώσω τον άλλον και να μη νιώσει περίεργα, με αποτέλεσμα και καταπιέζομαι και εγώ και η άλλη πλευρά.

Γιατί στην ουσία, όταν δεν είναι και οι δύο με σε αυτό, ζημιωμένοι βγαίνουν. Οι σχέσεις είναι επιλογές μας, αλλά ήμουν και τυχερή στο κομμάτι της σχέσης, γιατί είχα και καλούς ανθρώπους στη ζωή μου, όχι όλους, αλλά είχα και καλούς ανθρώπους».

Ο Αποστόλης Τότσικας και η Ρούλα Ρέβη υιοθέτησαν αδέσποτο

0

Μία γλυκιά ανάρτηση έκανε η Ρούλα Ρέβη στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, προς τιμήν του σκύλου που εκείνη και ο Αποστόλης Τότσικας υιοθέτησαν από το καταφύγιο που ίδρυσε η Κατρίνα Τσάνταλη και πλέον ανήκει και σε εκείνη και στην Τόνια Σωτηροπούλου.

Η γνωστή φωτογράφος που είναι πολύ ευαισθητοποιημένο άτομο, αποφάσισε αντί να αγοράκι ένα ζώο να εντάξει στην οικογένεια που έχει δημιουργήσει με τον ηθοποιό σύζυγό της ένα αδέσποτο. Μάλιστα, η Ρούλα Ρέβη δημοσίευσε μία φωτογραφία της σκυλίτσας που πήραν με τον Αποστόλη Τότσικα, ευχαριστώντας την Τόνια Σωτηροπούλου και την Κατρίνα Τσάνταλη.

«Το σκυλάκι μας, η Billia μας αξίζει αυτό το post! Είναι ό,τι πιο σωστό κάναμε με την υιοθεσία της και ευχαριστώ την Τόνια Σωτηροπούλου και την Κατρίνα Τσάνταλη, γιατί έχουν μια πραγματική ενασχόληση και αγάπη για τα ζώα χωρίς να το παίζουν φιλόζωες αλλά με ουσία να βοηθάνε τα ζώα με όλες τις δυνάμεις που μπορούν να διαθέσουν και με μεγάλες προσπάθειες», έγραψε η Ρούλα Ρέβη στην ανάρτησή της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Roula Revi (@roula.revi)

Ο Αποστόλης Τότσικας και η Ρούλα Ρέβη τους παντρεύτηκαν στις 26 Ιουνίου 2014 ενώ έναν χρόνο αργότερα, το 2015, γεννήθηκαν οι καρποί του έρωτά τους, τα δίδυμα παιδιά τους, ο Άγγελος και η Ειρήνη που είναι πλέον 10 ετών.