Μετά την ολοκλήρωση του Α’ ημιτελικού της Eurovision 2025, το βράδυ της Τρίτης 13 Μαΐου, που πραγματοποιήθηκε στη Βασιλεία της Ελβετίας, την Πέμπτη (15/05) αναμένεται η δεύτερη φάση, πριν από τον μεγάλο τελικό του Σαββάτου.
Η ελληνική συμμετοχή με την Κλαυδία και την «Αστερομάτα» θα διαγωνιστεί με τα προγνωστικά να δείχνουν πως η τραγουδίστρια θα βρεθεί στο τελικό στάδιο του μουσικού διαγωνισμού.
Μετά τη δημοσίευση του βίντεο από τη δεύτερη πρόβα της Κλαυδίας στα επίσημα social media της Eurovision, το κοινό έχει μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για την ελληνική συμμετοχή και έτσι στον πίνακα με τα προγνωστικά η «Αστερομάτα» βρίσκεται στην 8η θέση.
Στον δεύτερο ημιτελικό θα συμμετάσχουν 16 χώρες. Από αυτές, οι 10 με την υψηλότερη βαθμολογία θα προκριθούν στον μεγάλο τελικό στις 17 Μαΐου.
Οι χώρες που θα διαγωνιστούν στον Β’ ημιτελικό της Eurovision 2025
Με τον πρώτο της ημιτελικό ήρθε η Eurovision 2025 στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και η τηλεθέαση ήρθε, λίγες ώρες μετά το πέρας της μετάδοσης, να δείξει το ενδιαφέρον του κοινού σ’ αυτήν.
Όπως είδαμε, δε, από τη βραδιά δεν κατόρθωσε να πάρει το εισιτήριο της πρόκρισης για τον μεγάλο τελικό η κυπριακή αποστολή.
O Theo Evan μπορεί να πραγματοποίησε μια καθ’ όλα άρτια σκηνική εμφάνιση, όμως, το τηλεοπτικό κοινό του μουσικού ευρωπαϊκού διαγωνισμού δεν του έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης ώστε να εμφανιστεί για μια ακόμα φορά στη σκηνή το προσεχές Σάββατο.
Τι τηλεθέαση σημείωσε, ωστόσο, ο πρώτος ημιτελικός της Eurovision 2025 που προβλήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο πρόγραμμα της ΕΡΤ;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η προσπάθεια της Κύπρου καθώς και η επιστροφή της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision 2025 για το μικρό αφιέρωμα στη Σελίν Ντιόν δημιούργησαν εντυπωσιακό ενδιαφέρον στο τηλεοπτικό κοινό μιας και για πολλά χρόνια είχαμε να δούμε τόσο υψηλά ποσοστά σε ημιτελικό και δη στον οποίο δεν συμμετείχε η Ελλάδα.
Ειδικότερα, ο πρώτος ημιτελικός της Eurovision 2025 σημείωσε ποσοστό 25,1% στο δυναμικό κοινό και 19,6% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί πως τα υψηλότερα τέταρτα ήταν, εύλογα, τα δυο τελευταία όπου και το τηλεοπτικό κοινό περίμενε να μάθει τα αποτελέσματα. Εκεί η τηλεθέαση έφτασε 32,6% στο δυναμικό κοινό και στο 27,7% στο γενικό σύνολο.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Eurovision Α’ ημιτελικός – 25.1%
Άγιος Έρωτας – 15.1%
Έχω Παιδιά – 12.2%
Τιμωρός – 12.1%
Grand Hotel – 12.1%
MasterChef – 9.9%
Γη της Ελιάς – 10.2%
Eurovision Night – 8.6%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 7.1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 19.9%
Eurovision Α’ ημιτελικός – 19.6%
Grand Hotel – 18.5%
Γη της Ελιάς – 15.9%
Τιμωρός – 14%
Έχω Παιδιά – 9,1%
MasterChef – 9%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 8.9%
Eurovision Night – 6.8%
Στον α’ ημιτελικό της Eurovision εμφανίστηκε το βράδυ της Τρίτης (13/5) η Μαρίνα Σάττι και χάρισε στο τηλεοπτικό κοινό ένα μοναδικό υπερθέαμα.
Η γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια, που εκπροσώπησε πέρυσι την Ελλάδα στον μεγάλο τελικό της Eurovision με το κομμάτι «Zari» κερδίζοντας την 11η θέση, πήρε μέρος σε ένα ξεχωριστό performance. Η Μαρίνα Σάττι μαζί με άλλους τρεις καλλιτέχνες ανέβηκαν στη σκηνή και ερμήνευσαν ένα μοναδικό τραγούδι.
Συγκεκριμένα, η Μαρίνα Σάττι μαζί με τους Τζέρι Χάιλ, από την Ουκρανία, Ιολάντα, από την Πορτογαλία, και Σίλβεστερ Μπελτ από τη Λιθουανία ερμήνευσαν το κομμάτι «Ne Partez Pas Sans Moi», με το οποίο η Σελίν Ντιόν είχε κερδίσει την πρώτη θέση στον διαγωνισμό το 1988, εκπροσωπώντας την Ελβετία.
Μάλιστα, λίγο πριν από την εμφάνιση αυτή στη σκηνή του α’ ημιτελικού, προβλήθηκε ένα μαγνητοσκοπημένο μήνυμα της Καναδής τραγουδίστριας, μέσω του οποίου εξομολογήθηκε το πόσο θα ήθελε να βρίσκεται ζωντανά στη Βασιλεία, αναφέροντας ότι η Eurovision της άλλαξε τη ζωή.
Στο τέλος της βραδιάς του α’ ημιτελικού, μετά τις εμφανίσεις της κάθε χώρας, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα και αυτές που πήραν το «εισιτήριο» για τον μεγάλο τελικό της Eurovision ήταν η Νορβηγία, η Αλβανία, η Σουηδία, η Ισλανδία, η Ολλανδία, η Πολωνία, το San Marino, η Εσθονία, η Πορτογαλία και η Ουκρανία, ενώ εκτός τελικού έμεινε η Κύπρος.
Η Σελίν Ντιόν αποκάλυψε ότι «δεν θέλει τίποτα περισσότερο» από το να τραγουδήσει στον φετινό τελικό της Eurovision.
Η 57χρονη καλλιτέχνιδα αιφνιδίασε το κοινό στον πρώτο ημιτελικό της Eurovision την Τρίτη 13 Μαΐου, εμφανιζόμενη μέσω προηχογραφημένου βίντεο, στο οποίο εξομολογήθηκε ότι η Ελβετία «θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου».
«Είναι μια χώρα που πίστεψε σε μένα και μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω μέρος ενός τόσο σπουδαίου θεσμού, κερδίζοντας τη Eurovision για την Ελβετία το 1988», ανέφερε μιλώντας στα γαλλικά και τα αγγλικά.
Η Γαλλοκαναδή τραγουδίστρια κέρδισε τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision το 1988 με το κομμάτι «Ne Partez Pas Sans Moi». «Ήταν μια στιγμή που μου άλλαξε τη ζωή και νιώθω ευγνώμων σε όλους όσοι με στήριξαν», είπε κλείνοντας το μήνυμά της, προσθέτοντας «θα ήθελα πολύ να είμαι μαζί σας».
Η ελβετική κρατική ραδιοτηλεόραση SRG SSR επιβεβαίωσε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται «σε στενή επαφή» με την ίδια και την ομάδα της, ελπίζοντας ακόμη σε μια πιθανή live εμφάνιση.
«Όλα τα στοιχεία του πρώτου ημιτελικού προβάρονται και ετοιμάζονται με μεγάλη προσοχή», τόνισαν. «Δεν υπάρχουν προς το παρόν αλλαγές σχετικά με τη Σελίν Ντιόν -παραμένουμε σε επικοινωνία».
Η τελευταία επίσημη συναυλία της Σελίν Ντιόν ήταν στις 8 Ιουνίου 2019, με το φινάλε της residency της στο The Colosseum του Caesars Palace στο Λας Βέγκας.
Συγκίνησε τους θαυμαστές της με την απρόσμενη εμφάνισή της στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, όπου ερμήνευσε συγκλονιστικά το «Hymne A L’Amour» της Εντίθ Πιάφ πάνω στον Πύργο του Άιφελ.
Έχει δηλώσει επίσης στον καναδικό σταθμό CBC News πως θα τραγουδήσει ξανά «χωρίς αμφιβολία», προτρέποντας το κοινό να περιμένει την επιστροφή της.
«Έχουμε ζήσει τόση χαρά χάρη στους θαυμαστές, που έρχονταν στις συναυλίες, που αγόραζαν τους δίσκους -και έχουν κάθε δικαίωμα να περιμένουν πράγματα από μένα. Αλλά, αν μπορώ να το πω, οι δικές μου προσδοκίες είναι ακόμη μεγαλύτερες», ανέφερε. Ομολόγησε πως της λείπει περισσότερο η επαφή με τον κόσμο παρά το ίδιο το τραγούδι.
Η Σελίν Ντιόν αποκάλυψε το 2022 πως πάσχει από το σύνδρομο του δύσκαμπτου ανθρώπου (stiff-person syndrome-SPS), μια εξαιρετικά σπάνια νευρολογική ασθένεια. Η τραγουδίστρια είπε πως είχε υποψίες ήδη από το 2008 ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, όταν άρχισε να χάνει τον έλεγχο της φωνής της.
Η Super Κατερίνα αποκάλυψε το παρασκήνιο που ακολούθησε μετά το τέλος της εμφάνισης της Κύπρου και του Theo Evan στον Α’ Ημιτελικό της Eurovision 2025.
Όπως ειπώθηκε: «Αμέσως μετά το act του, αναγκάστηκαν να καλέσουν από την EBU, όχι ασθενοφόρο, αλλά τις πρώτες βοήθειες, γιατί ένας από τους χορευτές του έπαθε κρίση άσθματος με το που κατέβηκε από τη σκηνή.».
Και προστέθηκε:
«Γιατί όλο αυτό το act που εμείς το βλέπουμε σαν video clip έχει πραγματικά πολύ μεγάλο κίνδυνο, όχι μόνο από τον Theo που τραγουδάει αλλά και από τους χορευτές, οι οποίοι – θα σας αποκαλύψω για πρώτη φορά – ότι το standing rehearsal, που είναι η πρόβα για να ξέρουν πώς έχει στηθεί το τραγούδι, δεν έγινε ποτέ στην περίπτωση της Κύπρου» και η εν λόγω αποκάλυψη άφησε άφωνη την Κατερίνα Καινούργιου στον αέρα της εκπομπής του Alpha.
Με εντυπωσιακές σκηνικές παρουσίες, συγκινητικές στιγμές και μια νέα διαδικασία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ολοκληρώθηκε ο πρώτος ημιτελικός του 69ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, στη Βασιλεία της Ελβετίας.
Με μια σκηνικά τολμηρή και καλλιτεχνικά επιμελημένη εμφάνιση, η Κύπρος εκπροσωπήθηκε φέτος από τον Theo Evan και το τραγούδι «Shh». Παρά την έντονη σκηνική παρουσία και την ιδιαίτερη αισθητική της εμφάνισης, δεν κατάφερε να εξασφαλίσει μια θέση στον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025.
Αντίθετα, η Σουηδία επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί, προκρινόμενη με χαρακτηριστική άνεση. Η συμμετοχή της εντυπωσίασε τόσο με τη σκηνική της απόδοση όσο και με την έντονη αποδοχή από το κοινό και τους σχολιαστές του διαγωνισμού.
Μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις της βραδιάς ήταν η πρόκριση της Πορτογαλίας, καθώς λίγοι την είχαν συμπεριλάβει στα φαβορί. Ωστόσο, το ιδιαίτερο ύφος και η δυναμική ερμηνεία φαίνεται πως κέρδισαν το κοινό και την επιτροπή.
Η ημιτελική φάση μεταδόθηκε ζωντανά από τη Βασιλεία της Ελβετίας, με την ΕΡΤ1 να μεταφέρει τον παλμό του διαγωνισμού στις ελληνικές οθόνες, ξεκινώντας στις 22:00 ώρα Ελλάδας.
Συνολικά συμμετείχαν 15 χώρες, ενώ στη σκηνή εμφανίστηκαν και η Ισπανία, η Ιταλία και η Ελβετία — οι οποίες, ως μέλη της ομάδας των «Big Five» και η διοργανώτρια χώρα αντίστοιχα, έχουν ήδη προκριθεί απευθείας στον τελικό.
Η παραγωγή είχε εντυπωσιακά σκηνικά, καινοτόμα σκηνοθετικά concepts και ξεχωριστές ερμηνείες, διατηρώντας το ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε και η φετινή αλλαγή στη διαδικασία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, όπου οι χώρες ανακοινώνονταν ανά τριάδες με την αποκάλυψη ενός μόνο ονόματος κάθε φορά — μια προσθήκη που αύξησε την αγωνία και την τηλεοπτική ένταση της βραδιάς.
Δέκα χώρες εξασφάλισαν την πρόκρισή τους στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου, ενώ δεν έλειψαν οι εκπλήξεις και οι συγκινήσεις.
Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν στον τελικό της Eurovision
Νορβηγία – Kyle Alessandro – Lighter
Αλβανία – Shkodra Elektronike – Zjerm
Σουηδία – KAJ – Bara Bada Bastu
Ισλανδία – VAEB – Roa
Ολλανδία – Claude – C’est la vie
Πολωνία – Justyna Steczkowska – Gaja
Άγιος Μαρίνος – Gabry Ponte – Tutta l’Italia
Εσθονία – Tommy Cash – Espresso Macchiato
Πορτογαλία – Napa – Deslocado
Ουκρανία – Ziferblat – Bird of Pray
Οι χώρες που δεν τα κατάφεραν
Ανάμεσα σε αυτές και η Κύπρος, η οποία δεν προκρίθηκε παρά την καλλιτεχνικά επιμελημένη και σκηνικά δυναμική εμφάνιση του Theo Evan με το τραγούδι «Shh».
Το Netflix ανακοίνωσε την οριστική αφαίρεση της προτωποριακής για τα τότε δεδομένα ταινίας «Black Mirror: Bandersnatch» από την πλατφόρμα του στις 12 Μαΐου 2025, σηματοδοτώντας έτσι το τέλος εποχής για τις διαδραστικές του αφηγήσεις.
Το «Bandersnatch», που κυκλοφόρησε το 2018 ως μέρος του σύμπαντος του Black Mirror, ήταν μια καινοτόμα ταινία που κέρδισε το κοινό με την πολυπλοκότητα και τη σκοτεινή θεματολογία της.
Παρά τη μεγάλη απήχησή του, το Netflix φαίνεται να εγκαταλείπει σταδιακά τα διαδραστικά αφιερώματα. Μαζί με το Bandersnatch, αποσύρεται και το «Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend», όπως ανέφερε το What’s on Netflix.
Ήδη από το τέλος του 2024, η εταιρεία είχε περιορίσει σημαντικά τον κατάλογο των διαδραστικών εμπειριών, κρατώντας μόλις τέσσερις διαθέσιμες, συμπεριλαμβανομένων των «You vs. Wild» και «Ranveer vs. Wild with Bear Grylls», οι οποίες επίσης αφαιρέθηκαν στις αρχές του 2025.
Η εκπρόσωπος Τύπου του Netflix, Κρίσι Κέλεχερ, είχε δηλώσει ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία «εξυπηρέτησε τον σκοπό της», αλλά πλέον η προτεραιότητα δίνεται σε άλλες τεχνολογικές εξελίξεις. Πράγματι, το Netflix έχει στρέψει την προσοχή του στα παιχνίδια για κινητά, καθώς και στις cloud gaming δυνατότητες, επεκτείνοντας τη λειτουργικότητά του και σε έξυπνες τηλεοράσεις.
Αν και το «Bandersnatch» δεν ήταν η πρώτη διαδραστική εμπειρία στην πλατφόρμα, αναδείχθηκε σε σύμβολο του πειραματισμού του Netflix με την ενεργή συμμετοχή του θεατή. Η ταινία έγινε γρήγορα αντικείμενο ανάλυσης από τους χρήστες του Reddit, που προσπαθούσαν να ξεκλειδώσουν όλα τα πιθανά μονοπάτια της ιστορίας. Ωστόσο, η περιορισμένη συμβατότητα της λειτουργίας με ορισμένες συσκευές αποτέλεσε εμπόδιο για τη μαζική της υιοθέτηση.
Μετά την αρνητική γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) επί του αιτήματος να πραγματοποιηθούν τα γυρίσματα της νέας ταινίας που ετοιμάζει ο Γιώργος Λάνθιμος, στην Ακρόπολη, η εταιρεία παραγωγής της ταινίας φαίνεται ότι βρήκε νέα τοποθεσία εκτός Αττικής, για να φιλοξενηθεί η ταινία «BUGONIA».
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε σήμερα (12/05) η εκπομπή «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα στον Ant1, το φινάλε της πολυαναμενόμενης ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου θα πραγματοποιηθεί στην εμβληματική παραλία Σαρακήνικο της Μήλου.
«Τα γυρίσματα ολοκληρώθηκαν. Την προηγούμενη Τετάρτη πήγαν για μία δοκιμή, είδαν το σημείο και την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε το γύρισμα. 15 ημέρες νωρίτερα ο Γιώργος Λάνθιμος είχε επισκεφθεί το νησί για να διαπιστώσει αν ταιριάζει η τοποθεσία στο νέο σενάριο για το φινάλε της ταινίας» ανέφερε ο δημοσιογράφος της εκπομπής.
Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) μετά από δύο συνεδριάσεις, δεν αδειοδότησε την εταιρεία παραγωγής Either Or Productions, καθώς σύμφωνα με το σκεπτικό της αρνητικής γνωμοδότησης, η σκηνή που προοριζόταν για γύρισμα στον Ιερό Βράχο, δεν ταίριαζε με τον χαρακτήρα του μνημείου. Ως αντιπρόταση μάλιστα προτάθηκε ο Λόφος Φιλοπάππου.
Ένα περίπου μήνα μετά την απόρριψη για τα γυρίσματα στην Ακρόπολη, ο σκηνοθέτης φαίνεται ότι βρήκε τελικά το σημείο με τις προδιαγραφές εκείνε που ταιριάζουν στην ταινία. Η εταιρεία παραγωγής Either or Productions, δεν προχώρησε σε κάποια δήλωση, μετά από σχετική ερώτηση του Reader.
H Σοφία Φυρού, σύντροφος του Αλέξανδρου Κοψιάλη με τον οποίο έχει αποκτήσει έναν γιο, αποκάλυψε σε ανάρτησή της ότι υποβλήθηκε σε προληπτική διπλή μαστεκτομή.
Στην ανάρτησή της ανέφερε πως, πριν υποβληθεί σε αισθητική επέμβαση ανόρθωσης στήθους, επέλεξε να κάνει γονιδιακό έλεγχο. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως είχε 85% πιθανότητες να εμφανίσει καρκίνο του μαστού, γεγονός που την οδήγησε στη δύσκολη αλλά γενναία απόφαση να προχωρήσει προληπτικά σε μαστεκτομή.
Η Σοφία Φυρού έκανε μια ανάρτηση στο Instagram μετά την προληπτική μαστεκτομή, δημοσιεύοντας φωτογραφία της με μαγιό και έστειλε μήνυμα σε όλες τις γυναίκες.
«Μετά από εκατοντάδες μηνύματα στήριξης, αμέτρητες ερωτήσεις και πολλές αδιάκριτες απορίες. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι τραβηγμένη σήμερα! Τη μοιράζομαι για να δείξω σε κάθε γυναίκα που σκέφτεται αυτή τη διαδικασία, ότι η επιστήμη έχει προχωρήσει τόσο πολύ που δεν χρειάζεται να φοβάστε πως θα χαθεί η θηλυκότητά σας… αντιθέτως.
Το σώμα μας, η υγεία και η δύναμή μας είναι κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο χέρι μας. Και ναι, μπορούμε να είμαστε και υγιείς και sexy» έγραψε η Σοφία Φυρού.
Η Τατιάνα Στεφανίδου είναι καλεσμένη απόψε Δευτέρα, 12 Μαΐου στην εκπομπή The 2Night Show και θα παραχωρήσει μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Απόσπασμα από την εμφάνισή της στη βραδινή εκπομπή του ΑΝΤ1, προβλήθηκε στο «Πρωινό» με την παρουσιάστρια να αποκαλύπτει γιατί δεν δίνει συνεντεύξεις.
«Δεν δίνω συνεντεύξεις γιατί είμαι ένας άνθρωπος, ο οποίος έχει μάθει στην τηλεόραση να έχει τον έλεγχο. Δηλαδή, να έχει τη δική του εκπομπή και να ελέγχει την εκπομπή. Στις συνεντεύξεις δεν έχεις τον έλεγχο. Ρωτάει κάποιος άλλος. Εκεί λοιπόν, γνωρίζοντας και τι θα πει δημοσιότητα και τα αρνητικά της, αν αφεθείς, μπορείς να την πατήσεις» απάντησε η Τατιάνα Στεφανίδου.