35.9 C
Athens
Τρίτη 22 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 27

Άριελ Κωνσταντινίδη: «Έμεινα έγκυος με δανεικό ωάριο και δότη σπέρματος» (βίντεο)

0

Η Άριελ Κωνσταντινίδη αποφάσισε να αποκτήσει παιδί στα 54 με εξωσωματική γονιμοποίηση, με δανεικό ωάριο και δότη σπέρματος.

Η γνωστή ηθοποιός, Άριελ Κωνσταντινίδη, μίλησε στο διαδικτυακό vidcast της Δάφνης Καραβοκύρη στο queen.gr και αναφέρθηκε στην τρίτη της εγκυμοσύνη και στη μητέρα της.

Η Άριελ Κωνσταντινίδη αποκάλυψε: «Γέλασα με τους τίτλους “η 53χρονη”. Έμεινα έγκυος με δανεικό ωάριο και δότη σπέρματος. Δεν θα το διακινδύνευα σε τίποτα». Μιλώντας για την προσωπική της απόφαση, υπογράμμισε: «Πρώτα από όλα εγώ δεν θα ήθελα ποτέ να πάρω ορμόνες ή κάτι εκβιαστικά, για λόγους ευνόητους. Είναι πολύ προσωπικός δρόμος».

Η Άριελ Κωνσταντινίδη αποκάλυψε επίσης λεπτομέρειες από την οικογενειακή της ζωή και τις δυσκολίες που βίωσε μεγαλώνοντας: «Ήμουν το παιδί, ο σύντροφος και ο μπαμπάς της μαμάς μου.

Ήμουν 5μιση μηνών όταν είπα στη μαμά μου ότι ήμουν έγκυος πρώτη φορά. Φοβόμουν για εκείνη». Τέλος, αναφέρθηκε και στη σχέση με τη μητέρα της, καθώς και στην αντίδραση της στην επιτυχία της: «Όταν έκανα επιτυχία η μαμά μου αρρώσταινε, πάθαινε υστερία».

Άριελ Κωνσταντινίδη: «Όταν οι γονείς μου με πήραν από τη Βουγιουκλάκη παρουσίασα ψυχοσωματικά»

Η ηθοποιός αποκάλυψε πως ήταν το τρίτο παιδί της οικογένειας ένα παιδί που τελικά γεννήθηκε, σε αντίθεση με προηγούμενες εγκυμοσύνες της μητέρας της, οι οποίες διακόπηκαν με εκτρώσεις.

Η μητέρα της, όπως αναφέρει η ίδια, αντιμετώπιζε σοβαρά ψυχικά προβλήματα και παρουσίαζε έντονα ναρκισσιστικά χαρακτηριστικά, ασκώντας πάνω της χειριστική και ψυχολογική πίεση. Δεν την αποδεχόταν, δεν τη θεωρούσε αρκετή, και αυτό είχε βαρύ αντίκτυπο στην ψυχολογία της Άριελ.

Η επίδραση αυτής της οικογενειακής δυναμικής αποτυπώθηκε στο σώματης, οδηγώντας σε διάφορα ψυχοσωματικά συμπτώματα, μεταξύ των οποίων και ένα μη διαγνωσμένο αυτοάνοσο νόσημα (Χασιμότο), που συνέβαλε σε αποβολές στο παρελθόν. Αν και ένιωθε έντονη ανασφάλεια με το σώμα της μετά τα 40, η πρώτη της εγκυμοσύνη ήταν καλοδεχούμενη και λειτούργησε απελευθερωτικά.

Πλέον, στα 53 της χρόνια, διανύει δεύτερη εγκυμοσύνη, που προέκυψε μέσω δωρεάς ωαρίου και σπέρματος. Παρότι έχει δεχθεί έντονη κριτική κυρίως από άλλες γυναίκες η ίδια δηλώνει πως ποτέ δεν ένιωσε πιο βέβαιη για τις επιλογές της.

«Από τα ψυχοσωματικά που έχω περάσει, θυμάμαι έντονους εντερικούς κολικούς από την εφηβεία. Μόλις πρόσφατα συνειδητοποίησα, μέσα από νέες έρευνες, πως τέτοια συμπτώματα εκδηλώνονται συνήθως δύο χρόνια μετά από ένα ψυχολογικό τραύμα. Έτσι γύρισα πίσω τον χρόνο και κατάλαβα τι είχε προηγηθεί», εξομολογήθηκε.

Η περίοδος εκείνη συμπίπτει με την απότομη διακοπή της συνεργασίας της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Όπως αναφέρει, οι γονείς της αποφάσισαν ξαφνικά, χωρίς τη δική της συμμετοχή ή συναίνεση, να σταματήσει να εμφανίζεται στις παραστάσεις, επικαλούμενοι κόπωση και την ανάγκη να συνεχίσει το σχολείο παρότι η σχολική της πορεία ήταν κανονική.

Δεν της δόθηκε η ευκαιρία να αποχαιρετήσει κανέναν, ούτε να εκφράσει τη θλίψη της για το απότομο τέλος αυτής της εμπειρίας. «Ήξερα να βάζω σε λέξεις αυτό που ένιωθα, αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτό που η μητέρα μου όριζε ως “σωστό”», σημείωσε, περιγράφοντας ένα περιβάλλον γεμάτο ανταγωνισμό και ψυχολογική βία.

Όπως περιέγραψε, γεννήθηκε σε μια οικογένεια όπου οι δύο αδερφές της ήταν ήδη στην εφηβεία με διαφορά 14-15 ετών από την ίδια. Η άφιξή της έγινε μετά από επιμονή του πατέρα της και πολλή προσπάθεια, καθώς η μητέρα της είχε σταματήσει προηγούμενες εγκυμοσύνες. «Ερχόμουν, ίσως, ως “σωτήρας”. Το σπίτι, όμως, είχε πολλή λύπη. Δεν έφευγε ποτέ. Τότε το ένιωθα σαν μοναξιά…», ανέφερε με συγκίνηση.

Μέγκαν Μαρκλ: Χόρεψε ενώ ήταν έγκυος και στήθηκε… μια τρελή θεωρία συνωμοσίας (βίντεο)

0

H Μέγκαν Μαρκλ και ο πρίγκιπας Χάρι έδωσαν στη δημοσιότητα ένα βίντεο με την ίδια να χορεύει στο δωμάτιο του μαιευτηρίου, πριν γεννήσει το δεύτερο παιδί της, την Λίλιμπετ και πυροδότησαν θεωρίες συνωμοσίας για ψεύτικη εγκυμοσύνη.

Εκείνη είχε ως στόχο να σταματήσουν οι θεωρίες συνωμοσίας που αμφισβητούν την εγκυμοσύνη της, όμως είχε το αντίθετο αποτέλεσμα, σύμφωνα με κορυφαίο Βρετανό ακαδημαϊκό.

Ο καθηγητής κοινωνικής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Σάντερ βαν ντερ Λίντεν, σχολίασε ότι «σε μια εποχή όπου κάθε βίντεο θεωρείται ύποπτο για πιθανή επεξεργασία με τεχνητή νοημοσύνη, δημιουργείται ένα επιπλέον σύννεφο σύγχυσης».

Το βίντεο διάρκειας 80 δευτερολέπτων της Δούκισσας, που δημοσιεύτηκε στο Instagram με αφορμή τα τέταρτα γενέθλια της πριγκίπισσας Lilibet, δείχνει τη Μέγκαν Μαρκλ να κάνει twerking. Η Μέγκαν Μαρκ διακρίνεται να τραγουδά και να χορεύει στον ρυθμό του Baby Mama Dance – ένα τραγούδι που έγινε μόδα στο TikTok με το οποίο οι έγκυες γυναίκες παρουσίαζαν τις χορευτικές τους κινήσεις – με μερικές αδέξιες εμφανίσεις του πρίγκιπα Χάρι.

Το βίντεο θεωρήθηκε από ορισμένους ως απάντηση στη θεωρία συνωμοσίας που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μετά τη γέννηση του Άρτσι το 2019, ότι δηλαδή και οι δύο εγκυμοσύνες της Μέγκαν Μαρκλ ήταν ψεύτικες.

«Σαν σήμερα πριν από τέσσερα χρόνια» γράφει η λεζάντα κάτω από το βίντεο. «Και τα δύο παιδιά μας ήταν μια εβδομάδα μετά την ημερομηνία γέννησής τους… οπότε όταν τα πικάντικα φαγητά, όλο αυτό το περπάτημα και ο βελονισμός δεν έπιασαν – έμεινε μόνο ένα πράγμα να κάνουμε!» συμπληρώνει.

Οι υποστηρικτές της θεωρίας συνωμοσίας, σύμφωνα με την Telegraph, ότι η εγκυμοσύνη της ήταν ψεύτικη, ισχυρίζονται ότι η Μέγκαν Μαρκλ φορούσε ένα «Moonbump» – μια μάρκα προσθετικής κοιλιάς – για να φωτογραφίζεται και προσέλαβε μια παρένθετη μητέρα για να κυοφορήσει τα δύο παιδιά της, ηλικίας σήμερα έξι και τεσσάρων ετών, που είναι έκτο και έβδομο στη σειρά διαδοχής του θρόνου αντίστοιχα.

Είναι αυτονόητο ότι αυτές οι θεωρίες είναι τόσο αβάσιμες όσο και τρελές. Χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, ισχυρίζονται ότι ανέλυσαν το βίντεο με τη Μέγκαν και τον Χάρι να χορεύουν και το εξέλαβαν ως περαιτέρω απόδειξη ότι δεν ήταν ποτέ έγκυος.

Για παράδειγμα, αναφέρουν το ογκώδες σχήμα κάτω από το μαύρο φόρεμά της ως απόδειξη μιας προσθετικής κοιλιάς. Αυτό καταρρίπτεται εύκολα, με μία μαία να αναφέρει ότι: «Πρόκειται πιθανότατα για εξοπλισμό καρδιοτοκογραφίας [CTG], ο οποίος παρακολουθεί συνεχώς τον καρδιακό ρυθμό του μωρού και τις συσπάσεις της μητέρας».

Ορισμένοι, αυτοαποκαλούμενοι ως γιατροί ή μαίες, έγραψαν ότι «θα έπρεπε να φοράει νοσοκομειακή ρόμπα», ότι «δεν έχει καθετήρα ή IV ορό», και ότι «μια γυναίκα δεν θα φορούσε κοσμήματα σε νοσοκομειακό τοκετό».

Οι υποστηρικτές της συνωμοσίας έθεσαν επίσης θέμα με το βάρος της στο βίντεο, υποστηρίζοντας ότι αν και η κοιλιά της είναι μεγάλη, το υπόλοιπο σώμα της φαίνεται πολύ αδύνατο για να είναι έγκυος.

Ανανεωμένη η Δανάη Μπάρκα – Άλλαξε ριζικά το χρώμα των μαλλιών της (βίντεο)

0

Εμφανώς ανανεωμένη εμφανίστηκε χθες (6/6) στο καναπέ του «Στούντιο 4» της ΕΡΤ η παρουσιάστρια Δανάη Μπάρκα, που, όπως φάνηκε στην εκπομπή, άλλαξε ριζικά το χρώμα των μαλλιών της.

Η Δανάη Μπάρκα, από το κλασικό μελαχρινό μαλλί της, έβαψε τα μαλλιά της ξανθά και μίλησε, εν ολίγοις, για τη συνέχεια στην τηλεόραση και τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα μετά το ξαφνικό τέλος του «Πάμε Δανάη».

Δανάη Μπάρκα: Τι είπε για την πορεία της στην τηλεόραση

Η Δανάη Μπάρκα απάντησε για το τι θα κάνει στη συνέχεια της επαγγελματικής της πορείας: «Η τηλεόραση δεν έχει τελειώσει καθόλου για μένα. Ντρέπομαι πάρα πολύ να σας πω εάν έχω άλλες προτάσεις».

«Καταρχάς, με χαροποίησε και με συγκίνησε πάρα πολύ, που με πήραν άνθρωποι και μου είπαν ότι αυτό που κάναμε ήταν υπέροχο. Με πήραν παρουσιαστές, παρουσιάστριες, ακόμη και άνθρωποι που δεν τους έχω ξαναμιλήσει» παραδέχθηκε η Δανάη Μπάρκα.

«Χτύπησε ξαφνικά μήνυμα από ανθρώπους που δεν είχαν το κινητό μου. Εκεί είπα τι ωραία, παρά τη μαυρίλα που υπάρχει» πρόσθεσε η Δανάη Μπάρκα για το πώς διαχειρίστηκε το ξαφνικό τέλος του πρότζεκτ της.

Η Αγγελική Νικολούλη ανανέωσε τη συνεργασία της με το Mega – Η ανακοίνωση του σταθμού

0

Η Αγγελική Νικολούλη ανανέωσε τη συνεργασία της με το Mega, όπως ανακοίνωσε το πρωί της Παρασκευής (6/6) ο τηλεοπτικός σταθμός, σημειώνοντας ότι το «Φως στο Τούνελ» θα «συνεχίσει να “διαβάζει” τα σημάδια, να αναζητά απαντήσεις και να εστιάζει εκεί που κανείς άλλος δεν τολμά».

«Το MEGA ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με την Αγγελική Νικολούλη. Μερικές σχέσεις δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Όταν η δημοσιογραφική έρευνα συναντά την εμπιστοσύνη του κοινού και μια τηλεοπτική στέγη που τη στηρίζει έμπρακτα, η συνέχεια είναι αυτονόητη. Γιατί όσο υπάρχουν σκοτεινές υποθέσεις, υπάρχει και η Αγγελική Νικολούλη.

Η Αγγελική Νικολούλη δεν είναι απλώς μια επιτυχημένη δημοσιογράφος, είναι ο άνθρωπος που αλλάζει την πορεία των υποθέσεων με γνώμονα πάντα την αλήθεια. Με πυξίδα τη διαφάνεια και όπλο την επιμονή της στην έρευνα, έχει καταφέρει να ξετυλίξει τα πιο περίπλοκα νήματα και να φωτίσει σκοτεινά μονοπάτια.

Η Αγγελική Νικολούλη δεν ακολουθεί την επικαιρότητα, τη δημιουργεί. Το ασύγκριτο ένστικτο της ερευνήτριας και η αφοσίωσή της σε κάθε υπόθεση, την έχουν καθιερώσει ως το απόλυτο σημείο αναφοράς για το αστυνομικό ρεπορτάζ.

Το “Φως στο Τούνελ” συμπλήρωσε 1.000 εκπομπές. Την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν, μπαίνοντας στην τέταρτη δεκαετία του, θα συνεχίσει να “διαβάζει” τα σημάδια, να αναζητά απαντήσεις και να εστιάζει εκεί που κανείς άλλος δεν τολμά».

Εισαγωγικό σημείωμα…

0

Είμαι η Μαρία Ματσούκα. Μαμά, σύζυγος, συγγραφέας. Ζω, νιώθω, γράφω. Και δεν σιωπώ.

Έχουν κυκλοφορήσει τρία μυθιστορήματα μου– «Όλα όσα ψιθυρίσαμε», «Επικίνδυνη» από τις εκδόσεις Ψυχογιός, και «Αποπλάνηση» από τις εκδόσεις Κάκτος – αλλά η ανάγκη μου να μιλήσω δεν χωράει μόνο στις σελίδες ενός βιβλίου.

Αυτό εδώ το blog είναι ο δικός μου χώρος ελευθερίας. Θα γράφω για ό,τι με καίει, με συγκινεί, με θυμώνει ή με εμπνέει: την καθημερινότητα, τη μητρότητα, τις γυναίκες, τα κοινωνικά θέματα, τη ζωή όπως τη ζω.

Αν ψάχνεις κάτι αληθινό, τότε είσαι στο σωστό μέρος. Ελάτε μαζί μου, να εξερευνήσουμε έναν κόσμο δίχως φίλτρα.

Καλωσόρισες.


Εισαγωγικό σημείωμα... Η Μαρία Ματσούκα ζει στην Αθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία κινηματογράφου και εργάστηκε ως βοηθός παραγωγής και σκηνοθεσίας σε τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές.

Είναι παντρεμένη και έχει έναν γιο, τον Ραφαέλλο. Είναι μαμά πλήρους απασχόλησης, όπως λέει με περηφάνια. Λατρεύει την οικογένειά της, η οποία είναι πάντα η νούμερο ένα προτεραιότητά της. Οι ώρες που γράφει είναι το πρωί, όταν ο Ραφαέλλο είναι στο σχολείο, ή το βράδυ, όταν εκείνος κοιμάται.

Η Μαρία Ματσούκα στο αναγνωστικό κοινό εμφανίστηκε το 2021 με το λογοτεχνικό ψευδώνυμο Μαρία Μαρσέλου με την έκδοση δύο μυθιστορημάτων από τις Εκδόσεις ΨυχογιόςΌλα Όσα Ψιθυρίσαμε, 2021, Επικίνδυνη, 2022 και το μυθιστόρημα Αποπλάνηση, 2024 από τις εκδόσεις Κάκτος.

Ιωάννα Τούνη για τον γιο της: «Για έναν χρόνο θα μένει και στον μπαμπά του, μετά θα είναι μόνιμα Θεσσαλονίκη»

0

Στη Θεσσαλονίκη θα ζει μόνιμα ο γιος της Ιωάννας Τούνη, Πάρης, μόλις ξεκινήσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, όπως ανέφερε η ίδια σε βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διευκρινίζοντας ότι μέχρι τότε το παιδί θα μένει και με τον πατέρα του, Δημήτρη Αλεξάνδρου, και πιθανότατα θα τον βλέπει τα Σαββατοκύριακα.

Πιο αναλυτικά, η Instagrammer είπε στο βίντεο που ανέβασε στο Instagram: «Ήρθε αυτό το δεκαήμερο του μήνα που ο Πάρης θα είναι στον μπαμπά του. Με έχετε ρωτήσει πάρα πολύ γι’ αυτό. Αυτό θα συμβαίνει μέχρι να αρχίσει την υποχρεωτική εκπαίδευση.

Για περίπου έναν χρόνο ακόμη. Έπειτα ο Πάρης θα είναι αναγκαστικά εδώ με τη μαμά του, που είναι η βάση μας και ο μπαμπάς μας, θα μας βλέπει σαββατοκύριακα λογικά. Θα δούμε πώς θα το κάνουμε. Δεν ξέρω. Προσπαθώ να μην προβληματίζομαι για το μετά. Θα το κάνω στο μέλλον. Εντωμεταξύ σε μισή ώρα έχουμε συνέλευση γονέων και κηδεμόνων στο σχολείο του Παρούλη».

«Κατάρα» στο ανάκτορο της Αλίκης Βουγιουκλάκη – Ο θάνατος και το πωλητήριο με πάνω από 3 εκατ. ευρώ

0

Λες και μια κατάρα έχει στοιχειώσει το περίφημο σπίτι της Αλίκης Βουγιουκλάκη, στην οδό Στησιχόρου 3, μια και η δεύτερη ιδιοκτήτρια του ιστορικού ρετιρέ έφυγε από τη ζωή πριν από μερικούς μήνες!

Λες και η Αλίκη θέλει από εκεί που είναι να μη χαίρεται κανείς το «ανάκτορό» της, που συνδέθηκε μόνο με εκείνη και με τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής της!

Και τώρα, με τον θάνατο της Ελληνοαμερικανίδας που είχε στην κατοχή της το διαμέρισμα (η οποία δεν είχε πειράξει διόλου το μπουντουάρ της εθνικής σταρ, σαν να ήθελε το πνεύμα της να τριγυρνά εκεί), ανοίγει και πάλι ο χορός των εκατομμυρίων γύρω από τη πώλησή του.

«Χορό» που είχε ανοίξει ο γιος της Αλίκης, Γιάννης, κάνοντας το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του, όπως έχει πει, όταν του έβαλε πωλητήριο. Χρόνια αργότερα έρχεται -έπειτα πάλι από έναν θάνατο- ένα νέο πωλητήριο, από τους κληρονόμους της Ελληνοαμερικανίδας, το οποίο, σύμφωνα με τη συνάδελφο Νανά Παναγούλια, ίσως ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Το σπίτι αυτό η Αλίκη ευτύχησε να το αγοράσει το 1962, αντί 2.000.000 δραχμών, τρία χρόνια πριν από τον γάμο της με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Ενα ρετιρέ στον 4ο όροφο της Στησιχόρου, που ακόμα και τότε ήταν «κόσμημα» για την Αθήνα. Αποτελούνταν από επτά δωμάτια, καθώς και ένα βοηθητικό δωμάτιο, που η Αλίκη το αποκαλούσε «Το σαλόνι της κυρίας» και εκεί η πρωταγωνίστρια έβαζε όλα τα δώρα που της έστελναν οι θαυμαστές της.

Το σπίτι λοιπόν βρισκόταν στο κέντρο, δίπλα από τη Βουλή, δίπλα από τα παλιά ανάκτορα, δίπλα από το Σύνταγμα και όλα τα θέατρα των Αθηνών. Μάλιστα τότε οι φήμες οργίαζαν, καθώς πίστευαν όλοι ότι το σπίτι αυτό ήταν δώρο του βασιλιά Κωνσταντίνου, με τον οποίο φημολογείτο ότι ήταν ζευγάρι. Μάλιστα, οι φήμες της εποχής έλεγαν ότι η Αλίκη έβλεπε από τον τέταρτο όροφο κατευθείαν μέσα στην αυλή των ανακτόρων.

Τη μία και μοναδική φορά που είχε μιλήσει ο Κωνσταντίνος για την Αλίκη ήταν στην εκπομπή του Τάσσου Τρύφωνος, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Οι φήμες έλεγαν τότε ότι υπάρχει ένα τούνελ που έβγαινε από το σπίτι της Αλίκης στην αυλή των ανακτόρων. Αν η Αλίκη αποφάσιζε να αλλάξει σπίτι, θα έπρεπε να αλλάξουμε και το τούνελ;»

Ένα σπίτι-ορόσημο, καθώς με την αγορά του αυτή η Αλίκη έδωσε νέα ζωή σε όλη την περιοχή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι από την ημέρα που το σπίτι αγοράστηκε από την εθνική σταρ όλοι μιλούσαν για την περίφημη Στησιχόρου. Είναι η εποχή που η Αλίκη μεσουρανεί και τα ποσά που παίρνει από τον Φιλοποίμενα Φίνο «τρελαίνουν». Για κάθε ταινία ζητάει 1.000.000 δραχμές και 50% από τα εισιτήρια. Αυτό σημαίνει ότι η Αλίκη μπορεί να αγοράσει μέσα σε έναν χρόνο τρία σπίτια σαν της Στησιχόρου.

Στο ανάκτορο αυτό θα ζήσει και τον μεγάλο της έρωτα με τον σύζυγό της Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Εκεί θα μείνει έγκυος στον μονάκριβο Γιαννάκη της, εκεί θα μεγαλώσει το αγγελούδι της, εκεί όμως θα ζήσει και τους έντονους καβγάδες με τον Δημήτρη, ενώ όπως έλεγε ο ίδιος ο γιος τους στο αυτοβιογραφικό βιβλίο «Έχω ένα μυστικό», και τους ξυλοδαρμούς. Καταστάσεις βίαιες, δύσκολες, γεμάτες πόνο. Άλλωστε, έτσι ήταν η ζωή της Αλίκης: Μία μέλι, μία ξίδι!

Μετά τον χωρισμό της από τον Δημήτρη, στις αρχές της δεκαετίας του ’70, η Αλίκη στο κουδούνι θα αφήσει μόνο το όνομά της: Αλίκη. Αυτό θα κάνει πολλές φορές τον διαχειριστή της πολυκατοικίας, που καθόταν πάντα από τις 8 το πρωί στο πόστο του, να διώχνει κόσμο, τους θαυμαστές της Αλίκης, που κάνανε ουρά για να τη δουν από τότε που μαθεύτηκε η οδός στην οποία έμενε.

Στο σπίτι μέσα θα δεσπόζει καθαρά το γούστο της Αλίκης. Θα έχει πορτρέτα της και κυρίως παντού φωτογραφίες από τον μονάκριβο γιο της: Το παιδί που με τόσο κόπο έφερε στη ζωή.

Στο σπίτι της Αλίκης εκείνη την εποχή δεν έμπαινε όποιος κι όποιος. Μόνο στενοί και καλοί φίλοι: Η Νόρα Βαλσάμη με τον σύζυγό της Ερρίκο Ανδρέου, η Τζένη Καρέζη με τον Κώστα Καζάκο και τον γιο τους Κωνσταντίνο, ο Νίκος Γαλανός και πολύ αργότερα ο Σταμάτης Φασουλής, ο Λάκης Λαζόπουλος, ενώ πάντα εκεί θα βρίσκεται ο φύλακας άγγελός της Αλίκης, η Νότα. Εκείνη που εμπιστευόταν σε κάθε της βήμα.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’70 στο σπίτι αυτό θα «εδραιωθεί» και ο έρωτας της Αλίκης με τον Κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη. Ο ίδιος μάλιστα αμέσως μετά τον θάνατο της Αλίκης είχε μιλήσει στο περιοδικό «Ταχυδρόμος» για το πώς εκείνη τον είχε φιλοξενήσει εκεί. «Ηταν καλή μαγείρισσα, ήταν και καλή σπιτονοικοκυρά η Αλίκη. Στη Στησιχόρου η Αλίκη, όσο ήμασταν μαζί, δεν καλούσε πολύ κόσμο. Ηθελε να έχει ηρεμία με τον Γιάννη και αυτό ήταν πολύ θετικό για μένα. Εκεί που έκανε τα μεγάλα πάρτι ήταν στον Θεολόγο. Εκεί ήθελε πάντα να έχει φίλους» θα πει σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του.

Στο σπίτι αυτό ο Γιάννης θα έχει το δικό του δωμάτιο και θα περνάει ώρες ατελείωτες σε όλα τα σύγχρονα μέσα που του είχε πάρει από την πρώτη στιγμή η Αλίκη, προκειμένου να μην του λείπει τίποτα.

Αργότερα, μετά το τέλος του γάμου της με τον Κύπριο επιχειρηματία, η Αλίκη θα γνωρίσει τον Βλάσση Μπονάτσο. Η τρέλα του Βλάσση για τη μουσική θα τη συναρπάσει. Πολλοί μάλιστα λένε πως ο Βλάσσης ήταν η αιτία και η αφορμή ο Γιάννης να ακολουθήσει τη μουσική.

Ο Γιάννης πάντα άκουγε τις συμβουλές του Βλάσση και το σπίτι σχεδόν είχε μετατραπεί σε στούντιο. Το τέλος της σχέσης της με τον Μπονάτσο και το ξεκίνημα του έρωτά της με τον Κώστα Σπυρόπουλο θα γίνει πάλι μέσα σε αυτό το σπίτι. Το ίδιο και οι συνεντεύξεις που είχε δώσει τα τελευταία χρόνια η Αλίκη, με στημένες τις κάμερες σε διάφορα σημεία του σαλονιού της.

Εκεί σχεδόν ήταν καθημερινή και η παρουσία της κυρίας Εμμυς. Της λατρεμένης μάνας της Αλίκης, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ ήταν και μάνατζέρ της. Εκείνη τη συμβούλευε πάντα και στον κινηματογράφο αλλά και στην προσωπική της ζωή. Και όταν η Αλίκη δεν ακολουθούσε τις συμβουλές της, τότε η ίδια μέσω δημοσιογράφων έδινε κάποιες ειδήσεις, προκειμένου να τη «φέρει» στον ίσιο δρόμο.

Το 1995, έναν χρόνο προτού φύγει από τη ζωή η Αλίκη, θα ξεσπάσει πυρκαγιά στο διαμέρισμα και έτσι, μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές, η εθνική σταρ θα μείνει σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Τότε είναι που θα της κλέψουν και ορισμένα από τα πανάκριβα κοσμήματα που είχε στο μικρό θησαυροφυλάκιο του δωματίου της.

Στο σπίτι αυτό, λοιπόν, η Αλίκη έμαθε και τα δυσάρεστα νέα, όταν οι θεράποντες ιατροί τής είπαν όλη την αλήθεια για την κατάσταση της υγείας της: Μη αναστρέψιμη, με συγκεκριμένο χρόνο ζωής. Εκεί μέσα έχασε όλες τις ελπίδες της, άσχετα με το τι ήθελε να δείξει προς τα έξω λόγω της δημόσιας εικόνας της.

Στο δωμάτιό της η Αλίκη από την πρώτη στιγμή που θα αγοράσει το σπίτι θα τοποθετήσει και μια παλιά εικόνα, οικογενειακό κειμήλιο από τη Μάνη. Η εικόνα αυτή είναι της Παναγίας και σε κάθε δύσκολη στιγμή η Αλίκη έτρεχε να προσευχηθεί. Ναι, πίστευε πάρα πολύ και το έλεγε και η μητέρα της σε όλες τις δημόσιες εμφανίσεις που έκανε!

Τις ημέρες που η Αλίκη βρισκόταν στην Αμερική αλλά και στο νοσοκομείο στην Ελλάδα η κυρία Εμμυ δεν έφυγε ούτε στιγμή από το σπίτι αυτό. Αλλοτε απαντούσε στα τηλεφωνήματα, που ήταν πάρα πολλά, και άλλοτε κατέβαζε το ακουστικό, μη θέλοντας να μιλήσει σε κανέναν.

Μετά το φευγιό της Αλίκης το σπίτι στην οδό Στησιχόρου για τον Γιάννη θα είναι το μεγαλύτερο βάρος του. Γιατί εκεί μέσα έζησε μια ολόκληρη ζωή με την πολυαγαπημένη του μάνα. Εκεί έζησε όλους τους έρωτές της, τα μαθητικά του και εφηβικά του χρόνια. Τα πάντα είχαν το άρωμά της. Οι εικόνες που του είχαν σφηνωθεί στο μυαλό δεν του άφηναν πολλά περιθώρια για να κρατήσει το σπίτι αυτό.

Αρκετούς μήνες μετά η είδηση ότι πωλείται το θρυλικό σπίτι της Αλίκης από τον μονάκριβο γιο της θα σηκώσει θύελλα αντιδράσεων, κυρίως από το οικογενειακό περιβάλλον της μητέρας του. Οι δύο θείοι του, Αντώνης και Τάκης Βουγιουκλάκης, θα μιλήσουν για ένα «μεγάλο λάθος, που θα συνοδεύει για πάντα τον Γιάννη», ενώ εκείνη την εποχή όλα τα περιοδικά και οι εφημερίδες θα μιλούν για το θέμα αυτό.

Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ είναι ακόμα εν ζωή και η κίνηση του γιου του μοιάζει για εκείνον γολγοθας. Ομως, για τον Γιάννη θα είναι μεγαλύτερος γολγοθάς, καθώς όπως λέει στο βιβλίο του «Έχω ένα μυστικό»: «Το σπίτι αυτό έμοιαζε σαν να είχε στοιχειώσει. Ανοιγε μια πόρτα και νόμιζα πως θα βγει εκείνη. Άκουγα μουσική και πίστευα ότι θα τη δω να χορεύει».

Αρκετά χρόνια αργότερα ο ίδιος ο Γιάννης Θα παραδεχτεί ότι η πώληση της Στησιχόρου ήταν ένα μεγάλο λάθος. Ένα λάθος ωστόσο που ο ίδιος στο μυαλό του δεν θα μπορούσε να μην το έχει κάνει, καθώς το σπίτι αυτό για τον Γιάννη είχε τα πάντα από την Αλίκη, τη μάνα του!

Πηγή: Εφημερίδα «Espresso»

 

Καλλιρόη Μυριαγκού: «Το Κωνσταντίνου και Ελένης το πλήρωσα επαγγελματικά» (βίντεο)

0

Η Καλλιρρόη Μυριαγκού μίλησε στην εκπομπή «The 2Night Show» για την πολυετή τηλεοπτική της αποχής που έληξε με τον «Άγιο Έρωτα», τη σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης» αλλά και τον ρόλο που είχε η Μαρία Λεκάκη για τη συμμετοχή της.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Καλλιρόη Μυριαγκού στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, «παλιότερα φοβόμουν με την τηλεόραση. Ήθελα λίγο να κρύβομαι πίσω από τους ρόλους. Δεν ήθελα να εκτίθεμαι και για αυτό έκανα αυτή τη δουλειά. Μου αρέσει η μεταμόρφωση, να μην είμαι εγώ. Τώρα όσο μεγαλώνω, είμαι ok, αυτή είμαι» δήλωσε αρχικά η Καλλιρρόη Μυριαγκού στο «The 2night show».

Μιλώντας για την πορεία ζωής της, η Καλλιρρόη Μυριαγκού υπογράμμισε ότι «με την οικογένειά μου φύγαμε από τη Χίο όταν ήμουν 5 χρονών και πήγαμε στο Μόντρεαλ. Επιστρέψαμε όταν ήμουν 13 χρονών. Δυο – τρεις φορές είχα έρθει καλοκαίρι στην Ελλάδα, στους παππούδες μου ή στη θεία μου, είχαν αγωνία οι γονείς μου αν θα μάθω τα ελληνικά για όταν θα γυρίσουμε στην Ελλάδα.

Ήρθαμε στην Αθήνα, μείναμε ένα χρόνο στον Κορυδαλλό και μετά στο Χαλάνδρι. Στο σχολείο με φώναζαν “Καναδέζα” και όλο το Χαλάνδρι και οι παιδικοί μου φίλοι με ξέρουν ως Λόρι. Η μετάβαση ήταν δύσκολη, είχα πάθει σοκ. Τα σχολεία εδώ ήταν σαν κλουβιά ενώ εκεί είχαμε αίθουσες, εργαστήρια, γυμναστήρια και ήμουν σε ομάδα καλλιτεχνικού πατινάζ.

Ήθελα να γίνω ηθοποιός από 12 χρονών, το είχα πει στους γονείς μου αλλά δεν το ήθελαν. Έδωσα πανελλήνιες, ήμουν καλή μαθήτρια και μιλάω αρκετές γλώσσες, αγγλικά, ελληνικά, ρώσικα, ισπανικά και γαλλικά. Το όνειρο της μαμάς μου ήταν να γίνω μεταφράστρια, να σπουδάσω γλωσσολογία».

Η Καλλιρόη Μυριαγκού σημείωσε ότι «στα 18 μου πέρασα από το “Εργαστήρι Δημοσιογραφίας”. Θα γινόμουν δημοσιογράφος. Ήταν εκεί ο Γεωργουσόπουλος, ο οποίος με έβαζε μέσα στην τάξη και διάβαζα Αριστοφάνη και διάφορα κείμενα και μου είπε “Τι κάνεις εσύ εδώ; Πήγαινε να δώσεις σε δραματική σχολή”. Δεν ξέρω αν με θυμόταν, αλλά μου είχε γράψει την πρώτη κριτική για το θέατρο, το 1995. Ήταν η δεύτερη φορά που είχα μεγάλο ρόλο. Δεν πήγα να του μιλήσω, τότε δεν το έκαναν οι ηθοποιοί, ήταν άλλες εποχές. Μετά από το Εργαστήρι πήγα στη δραματική σχολή».

Τι αποκάλυψε η Καλλιρόη Μυριαγκού για το «Κωνσταντίνου και Ελένης»

Επιπλέον, η Καλλιρόη Μυριαγκού, αναφερόμενη στη συμμετοχή της στο «Κωνσταντίνου και Ελένης», αποκάλυψε πως «Ήμουν σε μια σχολή που είχε βγάλει πολλούς ηθοποιούς. Η Μαρία Λεκάκη είχε πάει στην οντισιόν για το “Κωνσταντίνου και Ελένης” και μου είπε ότι είχε δώσει το όνομά μου αλλά δεν ήθελα.

Επέμεινε και πήγα ντυμένη χάλια, δεν ήθελα καθόλου να το κάνω αλλά με ήθελαν πάρα πολύ. Με πίεσαν και ήρθε μετά η Άννα Χατζησοφιά στο θέατρο και με είδε. Με έπαιρνε τηλέφωνο η παραγωγός και προσπαθούσαν να με πείσουν να το κάνω.

Τότε, θα ήμουν σε μια δουλειά πολύ καλή, θα έκανα Τσέχοφ στο θέατρο. Τότε είχα κάνει μια πολύ μεγάλη επιτυχία στο θέατρο και είχα πολλές προτάσεις για εκεί. Άφησα μια πρόταση για να κάνω κάτι άλλο, που δεν έγινε, και έμεινα χωρίς δουλειά εκείνο τον χειμώνα. Αν γινόταν εκείνη η δουλειά, δεν θα πήγαινα στο “Κωνσταντίνου και Ελένης”. Όλα είναι τυχαία. Ένας πολύ γνωστός σκηνοθέτης -που δε θα πω το όνομά του- και ήθελα να δουλέψω μαζί του, με είδε στο θέατρο και μου είπε ότι ήθελε να δουλέψω μαζί του. Πήγα και τελικά η δουλειά δεν έγινε και έτσι βρέθηκα στο σίριαλ».

«Εγώ ήμουν παιδί που θύμωνα. Δεν ήμουν παιδί χαμηλών τόνων. Αν δεν μου αρέσει κάτι στη ζωή μου, θα φύγω, είτε από σχέση είτε από το σπίτι. Δεν συμβιβάζομαι και για αυτό είμαι εδώ που είμαι. Τα έχω καταφέρει, όπως τα έχω καταφέρει στην ηλικία που είμαι. Δεν μπορώ να συμβιβάζομαι, θα τα φέρω έτσι ή αλλιώς και θα φύγω. Στους μικρούς συμβιβασμούς της ζωής είμαι ok. Εγώ μιλάω για βασικά, δομικά πράγματα. Έχω φύγει από δουλειά, τέσσερις μέρες πριν την πρεμιέρα», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Στη συνέχεια, η Καλλιρρόη Μυριαγκού δήλωσε πως «όταν έκανα το “Κωνσταντίνου και Ελένης” είχα πολλές προτάσεις γάμου, γιατί πίστευαν ότι είμαι το καλό κορίτσι, το ήσυχο. Κι όμως το πίστευαν. Το “Κωνσταντίνου και Ελένης” το πλήρωσα επαγγελματικά, για αυτό δεν έκανα τηλεόραση ξανά. Αγαπώ την καλή τηλεόραση και το σίριαλ αυτό είναι ιστορία».

Το GNTM επιστρέφει – Ο ρόλος «κλειδί» της Ηλιάνας Παπαγεωργίου

0

Είναι πλέον επίσημο ότι το GNTM επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση, για τον 6ο πολυαναμενόμενο κύκλο του.

Μετά από σχεδόν τρία χρόνια από το τέλος του 5ου κύκλου, το GNTM επιστρέφει μαζί με κάποια από τα «βασικά» του πρόσωπα, που αγαπήθηκαν και συνδέθηκαν με το ριάλιτι στο μυαλό του τηλεοπτικού κοινού, αλλά και με νέες αναπάντεχες προσθήκες.

Εκτός από τις ριζικές αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν -μεταξύ άλλων στις δοκιμασίες-, στον νέο κύκλο θα υπάρχει μία ανατρεπτική τριμελής επιτροπή, η οποία εκπροσωπεί διαφορετικές γενιές, οπτικές και εμπειρία στον χώρο της μόδας.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τα «παλιά» πρόσωπα του GNTM επιστρέφει ο Άγγελος Μπράτης, τον οποίο θα δούμε στην κριτική επιτροπή, η Ζενεβιέβ Μαζαρί, η οποία αναλαμβάνει ξανά τον ρόλο της Creative Director αλλά και η Ηλιάνα Παπαγεωργίου σε «ρόλο-κλειδί».

Συγκεκριμένα το γνωστό μοντέλο επιστρέφει με έναν πολυδιάστατο-πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς θα είναι το άτομο που στηρίζει, καθοδηγεί και συμβουλεύει τα μοντέλα, ενώ παράλληλα αναλαμβάνει ρόλο-κλειδί και στη λήψη των τελικών αποφάσεων, που θα είναι κομβικής σημασίας για την εξέλιξη του διαγωνισμού.

Από τις νέες προσθήκες στο ριάλιτι είναι ο θρύλος της ελληνικής μόδας, Λάκης Γαβαλάς, ο οποίος πλαισιώνει την κριτική επιτροπή, αλλά και ο σχεδιαστής Έντι Γαβριηλίδης, ο οποίος ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, όπου έχει ιδρύσει δική του εταιρεία και συνεργάζεται με διεθνείς οίκους και designers στον σχεδιασμό και την παραγωγή ενδυμάτων.

 

Ελένη Τσολάκη: Το τρυφερό στιγμιότυπο με την κόρη της – «Άγγελέ μου» (εικόνα)

0

Σε πελάγη ευτυχίας πλέει η Ελένη Τσολάκη, η οποία πριν λίγους μήνες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί.

Στα τέλη του περασμένου Μαρτίου, η παρουσιάστρια του Open έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της με τον Παύλο Πετρουλάκη.

Από τη μέρα που η Ελένη Τσολάκη έγινε μαμά, η κόρη της έγινε η απόλυτη προτεραιότητά της και γι’ αυτό φροντίζει να της αφιερώνει όσο περισσότερο χρόνο μπορεί.

Πολλές φορές μάλιστα μέσα από το Instagram της μοιράζεται τρυφερά στιγμιότυπα της μικρής με τους διαδικτυακούς της φίλους.

Σήμερα 3 Ιουνίου, η γνωστή παρουσιάστρια δημοσίευσε ένα story με το ποδαράκι της μπέμπας της γράφοντας πάνω στη φωτογραφία, «Άγγελέ μου».

Ελένη Τσολάκη: Το τρυφερό στιγμιότυπο με την κόρη της - «Άγγελέ μου» (εικόνα)