Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουνίου στο Θέατρο Αλίκη η ετήσια φιλανθρωπική παράσταση της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου με τίτλο «Νοσταλγία», συγκινώντας το κοινό και αποσπώντας το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημά του.

Στην παράσταση συμμετείχε με απόλυτη επιτυχία για ακόμα μία φορά η ομάδα συμπερίληψης χορού της Μαρίνας Λαμπροπούλου, «Χωρίς Όρια», προσθέτοντας μια ιδιαίτερα συγκινητική και ουσιαστική διάσταση στο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Η Μαρίνα Λαμπροπούλου

Η παράσταση αποτέλεσε ένα ταξίδι μνήμης, μουσικής, θεάτρου και χορού, αναδεικνύοντας τη δύναμη της τέχνης να ενώνει ανθρώπους και συναισθήματα.

Παράλληλα, είχε έντονο κοινωνικό χαρακτήρα, καθώς μέρος των εσόδων διατέθηκε για την ενίσχυση του έργου του Make-A-Wish Ελλάδος (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συμβάλλοντας στην πραγματοποίηση ευχών παιδιών που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα ζωής.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Αλεξάνδρα Σταματοπούλου, Μαρίνα Λαμπροπούλου, Γιώργος Χατζηνάσιος

Σε μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της βραδιάς, εκπρόσωποι του Make-A-Wish Ελλάδος παρευρέθηκαν στην εκδήλωση και απένειμαν τιμητική πλακέτα στη Μαρίνα Λαμπροπούλου, ως αναγνώριση της προσφοράς και της στήριξής της στο έργο του οργανισμού.

Ξεχωριστή στιγμή της παράστασης αποτέλεσε η παρουσία του σπουδαίου συνθέτη Γιώργου Χατζηνάσιου, ο οποίος συνόδευσε στο πιάνο τη Μαρίνα Λαμπροπούλου στην ερμηνεία του αγαπημένου τραγουδιού «Τα Γαλάζια Σου Γράμματα», ενός από τα πλέον χαρακτηριστικά έργα του.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Γεωργία Καραγιάννη, Νανά Κάραγιαν, Νίκη Παπαθεοχάρη, Γιώργος Χατζηνάσιος

Τη σκηνική εικόνα συμπλήρωσε χορευτικά μαθήτρια της σχολής, προσφέροντας μία ιδιαίτερα συγκινητική καλλιτεχνική στιγμή που κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Η Μαρίνα Λαμπροπούλου μαζί με χορεύτριες

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε επίσης η δημόσια δήλωση του Γιώργου Χατζηνάσιου, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμησή του προς τη Μαρίνα Λαμπροπούλου, δηλώνοντας πως ενθουσιάστηκε με την ερμηνεία του τραγουδιού από τη φωνή της και ανακοίνωσε την πρόθεσή του να συνεργαστεί μαζί της στην επόμενη καλλιτεχνική του παράσταση.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Νίκη Παπαθεοχάρη, ιδρύτρια και υπεύθυνη του Πολιτιστικού Κέντρου Τέχνης και Λόγου Νίκης Παπαθεοχάρη, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική στήριξή της στις πολιτιστικές δράσεις και την καλλιτεχνική δημιουργία.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Νανά Κάραγιαν, Νίκη Παπαθεοχάρη, Γιώργος Χατζηνάσιος

Στο πλαίσιο της παράστασης παρουσιάστηκαν συνεντεύξεις σημαντικών προσωπικοτήτων του ελληνικού θεάτρου και τραγουδιού, μεταξύ των οποίων οι Αντώνης Λουδάρος, Γιάννης Ζουγανέλης, Ματθίλδη Μαγγίρα, Γιάννης Βούρος, Κώστας Κόκλας, Γιώργος Χατζηνάσιος, Γιώργος Κωνσταντίνου και Κώστας Χατζής, οι οποίοι στήριξαν με τη συμμετοχή τους το εγχείρημα της «Νοσταλγίας» και τον φιλανθρωπικό της σκοπό.

Ιδιαίτερα συγκινητική υπήρξε η στιγμή κατά την οποία η Μαρίνα Λαμπροπούλου απέτισε φόρο τιμής στη σπουδαία Μαρινέλλα, πραγματοποιώντας, όπως η ίδια ανέφερε, «μια μικρή υπόκλιση στη μεγάλη Μαρινέλλα».

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Αλεξάνδρα Σταματοπούλου, Μαρίνα Λαμπροπούλου, Στέφανος Διαμαντής

Χορεύοντας το τραγούδι «Η Αγάπη Όλα Τα Υπομένει», που είχε ερμηνεύσει η Μαρινέλλα στο ιστορικό ρεσιτάλ «Χατζής – Μαρινέλλα», χάρισε στο κοινό μία στιγμή βαθιάς συγκίνησης και σεβασμού προς τη μεγάλη ερμηνεύτρια.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Ρέντα Στράουτα, Ντέπη Φωτάκου, Αφροδίτη Φωτάκου

Η θερμή ανταπόκριση του κοινού επιβεβαίωσε ότι η «Νοσταλγία» ήταν κάτι περισσότερο από μία παράσταση. Ήταν μια γιορτή τέχνης, προσφοράς και ανθρωπιάς, που ανέδειξε τη σημασία της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευαισθησίας μέσα από τη δύναμη του πολιτισμού.

Η Σχολή Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου ευχαριστεί θερμά όλους τους καλλιτέχνες, τους προσκεκλημένους, τους μαθητές, τους γονείς, τους χορηγούς, τους υποστηρικτές της εκδήλωσης και το κοινό που αγκάλιασε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και συνέβαλε στην επιτυχία της.

Πηγή: Δημήτρης Πελέκης – Elegantsview

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό – Δείτε εικόνες

Ο Σύλλογος Φίλων Ατόμων με Νοητική Στέρηση «Αγάπη και Φροντίδα» που στηρίζει αποκλειστικά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι» διοργάνωσε ένα καλοκαιρινό γεύμα με επίδειξη μόδας στους φιλόξενους χώρους του Εργαστηρίου την Κυριακή 24 Μαΐου για φιλανθρωπικό σκοπό.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Νανά Κουμπλή (Πρόεδρος Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Σοφία Μοσχανδρέου (Δημοσιες Σχέσεις συλλόγου «Αγάπη και Φροντίδα»), Λένα Ψαθά

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε μια λαμπερή επίδειξη μόδας με εντυπωσιακά καλοκαιρινά σύνολα prêt-à-porter της διεθνούς φήμης σχεδιάστριας Noor Azhari, μαγιό της Caldera, Μαροκινά καφτάνια απο την προσωπική συλλογή της Saadia με υποδήματα και τσάντες VOI NOI.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Κατερίνα Αθανασοπούλου (μέλος ΔΣ Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Νανά Κουμπλή (Πρόεδρος Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Ειρήνη Μαρκουλάκη (Γεν. Γραμματέας Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη»), Τένια Μακρή (Ψυχολόγος), Λένα Ψαθά (εκδότρια και εγγονή του χρονογράφου Δημήτρη Ψαθά)

Στις φωτογραφίες του Papadakispress, αποτυπώνονται στιγμές από τη λαμπερή επίδειξη μόδας.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Πωλίνα Γκιωνάκη, Λένα Ψαθά, Ζέτα Γκιωνάκη

Την καλλιτεχνική και μουσική επιμέλεια του show ανέλαβε η Αλίς Δικαίου με συμμετοχή της Άλκηστης Πρίνου των Dr Prinou.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Το Δ.Σ. του συλλόγου «Αγάπη και Φροντίδα»

Η πρόεδρος του Συλλόγου ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» Νανά Κουμπλή και το Δ.Σ. του συλλόγου υποδέχτηκαν με χαρά στους χώρους του συλλόγου τους εκλεκτούς προσκεκλημένους που στήριξαν για μια ακόμη φορά τα άτομα με νοητική στέρηση: τον Τούρκο πρέσβη στην Ελλάδα Çağatay Erciyes, με την σύζυγό του Hala Azhari, την γενική πρόξενο της Ακτής Ελεφαντοστού Μέρω Κεσεσίογλου, την Αντιπεριφερειάρχη Πάρκων, Αλσών και Υγείας Ζώων Περιφέρειας Αττικής Ρίτα Πικρού-Μωραιτάκη, τον ηθοποιό Γιάννη Βούρο με την σύζυγό του Λένα Κώνστα, την ψυχολόγο-συγγραφέα Τένια Μακρή, την εκδότρια Λένα Ψαθά (που προσφέρει ως χορηγός θεατρικά έργα του παππού της Δ. Ψαθά υπερ του συλλόγου ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα»), τον βαρύτονο Νικόλα Καραγκιαούρη, την κόρη του αξέχαστου κωμικού Γιάννη Γκιωνάκη, ηθοποιό Πολύνα Γκιωνάκη με την μητέρα της Ζέτα Γκιωνάκη, τον ηθοποιό Δημήτρη Γιώτη, τον Πρόεδρο του «Συλλόγου των Αθηναίων» Ελευθέριο Σκιαδά, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού του Δήμου Παπάγου-Χολαργού Μιμή Ρουφογάλλη, την Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού Χρύσα Παρίση, τις κυρίες Μαρία Τουρκοχωρίτη (Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»), Ρένα Μαρκουλάκη (μητέρα του ηθοποιού Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και μέλος του Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη»), Μελίνα Βιγκοπούλου, Ηρώ Μαρκοπούλου, και Έλια Θανογιάννη και πάρα πολλούς άλλους.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Νανά Κουμπλή (Πρόεδρος Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Μέρω Κεσεσίογλου, Άδα Καρμίρη (πιανίστρια), Λένα Ψαθά

Όλα τα έσοδα της εκδήλωσης διατέθηκαν για τους σκοπούς του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι».

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Γιάννης Βούρος, Ελένη Κώνστα
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Προσωπική συλλογή καφτανιών της Saadia
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Μαρία Τουρκοχωρίτη (Πρόεδρος συλλόγου «Το Εργαστήρι»), Γιώργος Αλεξάκης
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Μαγιό Caldera
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Hala Azhari Αλίς Δικαίου και τα μοντέλα της Noor Azhari

Φωτογραφίες: Papadakispress

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου – Δείτε εικόνες

Η Γκαλερί Σκουφά με μεγάλη χαρά παρουσίασε τη νέα ατομική έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου με τίτλο «Θέρως».

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Τάνια Δημητρακοπούλου

Η έκθεση εγκαινιάστηκε την Τρίτη 9 Ιουνίου 2026 στις 19:30 και θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Ιουνίου 2026.

Στις φωτογραφίες του Papadakispress, αποτυπώνονται στιγμές από τα λαμπερά εγκαίνια της έκθεσης.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ελένη Καλιγά – Τάνια Δημητρακοπούλου – Γιάννης Καλλιγάς

Τα έργα της Τάνιας Δημητρακοπούλου αντλούν την έμπνευσή τους από την ουσία του ελληνικού καλοκαιριού: τη θάλασσα, τις φωτεινές παραλίες και τις ανέμελες στιγμές που χαράσσονται στη μνήμη σαν προσωπικά καλοκαιρινά αποτυπώματα.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ιωάννα Μαρτίνου, Γιάννης Αναγνωστάκης, Τάνια Δημητρακοπούλου, Ηρώ Βαχάρη

Μέσα από λουσμένα στο φως τοπία και ατμοσφαιρικές συνθέσεις, η καλλιτέχνις αποδίδει τη γαλήνη και την ελευθερία δημιουργώντας εικόνες που ισορροπούν ανάμεσα στην εμπειρία και τη νοσταλγική ανάμνηση.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Κατερίνα Πετρίδη, Λίτσα Κολλάκη, Πηνελόπη Μπάρλου

Όπως αναφέρει και η Ίρις Κρητικού στον κατάλογο που συνοδεύει την έκθεση: «Η νέα ενότητα έργων της Τάνιας Δημητρακοπούλου, συλλαβίζει και νοηματοδοτεί το ελληνικό καλοκαίρι ως άχρονη και στιλπνή συνθήκη.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ελεάνα Θάνου, Κατερίνα Καλογιάννη, Έβελιν Στεφανάκη

Οι παραλίες της, απεικονιστικές και μαζί ενσυναισθητικές συμπυκνώσεις μιας ευαίσθητης θερινής γεωγραφίας, αρθρωμένης σε μικρή και σε μεγαλύτερη γενναιόδωρη κλίμακα, καθηλώνουν το βλέμμα, μοιάζουν ευφραντικά γνώριμες, ανακαλούν τη μνήμη του εκεί, χωρίς την ανάγκη περιττών αφηγηματικών μέσων και κυριολεκτικών τοπόσημων».

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Νώντας Τσετσενέκος, Ίρις Κρητικού
«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ρίτα Πικρού Μωραιτάκη, Βέρα Καλογεροπούλου
«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ίρις Κρητικού, Γιάννης Καλιγάς

Πηγή: Elegantsview

Πηγή φωτογραφιών: Papadakispress

Καινούργιου: «Θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου»

0

Η Κατερίνα Καινούργιου έκανε τον δικό της απολογισμό της τηλεοπτικής σεζόν, που βρίσκεται στο τέλος της, αναφέροντας ότι ήταν η καλύτερη της ζωής της.

Η γνωστή παρουσιάστρια του ALPHA, αφού καλημέρισε την Τρίτη (23.06.2026) τους τηλεθεατές της εκπομπής «Super Κατερίνα» ανέφερε ότι απομένουν μόλις οκτώ ημέρες μέχρι να ολοκληρωθεί η χρονιά και να ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές διακοπές.

Η Κατερίνα Καινούργιου αναφέρθηκε στα όσα της έφερε αυτή η σεζόν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική της ζωή.

«Καλημέρα, καλή σας ημέρα, αγαπημένοι μου τηλεθεατές. Εδώ είμαστε ακόμα, μας ξεχνάτε; Έχουμε μέρες ακόμα, έχουμε αυτή και την άλλη εβδομάδα για να σας αποχαιρετήσουμε για το καλοκαίρι», είπε αρχικά η Κατερίνα Καινούργιου.

«Πόσο ωραία πέρασε αυτή η χρονιά. Ήταν η ωραιότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Δηλαδή ήρθα εδώ έγκυος, μετά πέρασα μια πολύ όμορφη εγκυμοσύνη με εσάς όλους. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, έφερα το παιδάκι μου στον κόσμο και είναι υγιέστατο.

Δηλαδή θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Πραγματικά. Πολύ ωραία. Και ερχόμαστε να κλείσει και πολύ ωραία», πρόσθεσε η γνωστή παρουσιάστρια.

Η Άννα Βίσση θα συναντήσει τον σκηνοθέτη της Αντέλ για τη συναυλία στο ΟΑΚΑ – Θα κοστίσει πάνω από 5 εκατ. ευρώ

Η Άννα Βίσση στις 26 Σεπτεμβρίου πρόκειται να δώσει μία μεγαλειώδη συναυλία στο ΟΑΚΑ και έχει επενδύσει πολλά χρήματα για να καταφέρει να μείνει στην ιστορία.

Η διάσημη τραγουδίστρια, όπως είχε είχε γίνει γνωστό πριν από λίγο καιρό ήθελε τον Ρίκι Μάρτιν και τη Τζένιφερ Λόπεζ στη συναυλία της στο ΟΑΚΑ, ενώ σήμερα, Τρίτη (23/6) έχει ραντεβού με τον σκηνοθέτη της Αντέλ, Κιμ Γκάβιν και το γραφείο Stufish, που έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως οι U2, οι Rolling Stones και η Μαντόνα.

Επίσης, το κόστος της συναυλίας της Άννας Βίσση θα κοστίσει περισσότερα από 5 εκατομμύρια ευρώ.

Την είδηση έκανε γνωστή η εκπομπή «Το πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα. Ο δημοσιογράφος Θάνος Βάγιος ανέφερε ότι σήμερα η Άννα Βίσση θα συναντήσει στο Λονδίνο τον σκηνοθέτη της Αντέλ, τον Κιμ Γκάβιν.

Η καταξιωμένη ερμηνεύτρια θέλει να δώσει ένα φαντασμαγορικό σόου που θα αφήσει εποχή. Μάλιστα, ετοιμάζει μια περιστροφική σκηνή 360 μοιρών, ενώ δεκάδες drones, τα οποία θα είναι πάνω τους θεατές και θα απαθανατίζουν τη στιγμή και σκηνοθετικά θα την αναμεταδίδουν σε δεκάδες τεράστιες γιγαντοοθόνες για όλους όσους θα βρίσκονται μέσα στο στάδιο.

Όσο για τα εισιτήρια της συναυλίας, αναφέρθηκε ότι έχουν μείνει περίπου 5.000 διαθέσιμα.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έδωσε συναυλία στην Κρήτη για 17χρονο που παλεύει με τον καρκίνο – Συμμετείχε και ο Δήμος Αναστασιάδης

0

Με σύνθημε «Μια Αγκαλιά για τον Μάνο» ο Κωνσταντίνος Αργυρός ένωσε τις δυνάμεις του με τον Δήμο Αναστασιάδη το βράδυ της Δευτέρας (22.06.2026) και χάρισαν στους θαυμαστές τους ένα μοναδικό μουσικό υπερθέαμα.

Η συναυλία του Κωνσταντίνου Αργυρού είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα και έγινε για έναν  17χρονο που δίνει τη δική του μάχη με μία ιδιαίτερα επιθετική μορφή καρκίνου.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, πάντα κοινωνικά ευαισθητοποιημένος, ανταποκρίθηκε αμέσως στην πρόσκληση του Δήμου Χανίων και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χανίων και έθεσε τη μουσική και τη δημοφιλία του στην υπηρεσία αυτού του σημαντικού σκοπού.

Στη συναυλία, που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Στάδιο Χανίων, συμμετείχε και ο Δήμος Αναστασιάδης, βάζοντας κι εκείνος το δικό του «λιθαράκι». Στη σκηνή ανέβηκαν επίσης και καλλιτέχνες από την Κρήτη.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που προβλήθηκε ένα μήνυμα του 17χρονου Μάνου, ο οποίος παρακολούθησε τη συναυλία μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς, μετά τις χημειοθεραπείες στην Ελλάδα, βρίσκεται σε εξειδικευμένο νοσοκομείο στις ΗΠΑ. Όλα τα έσοδα της συναυλίας θα δοθούν για να καλυφθεί το κόστος της νοσηλείας του εκεί.

Με τη μαζική παρουσία του κοινού στο Εθνικό Στάδιο Χανίων στάλθηκε ένα ισχυρό μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύης, με τη μουσική να δείχνει ξανά πως μπορεί να εμπνέει ελπίδα και να μεταμορφώνει την ευαισθησία σε πράξη αγάπης.

Η Έλενα Παπαρίζου κυκλοφόρησε το νέο της τραγούδι, με τίτλο «Alitheia Tora»

0

Η Έλενα Παπαρίζου επιστρέφει δυναμικά με το νέο της single «Alitheia Tora», ένα τραγούδι που είναι έτοιμο να κατακτήσει το ραδιόφωνο και να γίνει το απόλυτο κομμάτι του καλοκαιριού.

Το τραγούδι ακούστηκε για πρώτη φορά στη σκηνή των MAD VMA 2026, όπου η Έλενα Παπαρίζου το παρουσίασε μέσα από ένα εντυπωσιακό act. To κομμάτι από την πρώτη στιγμή κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού, με τα social media να κατακλύζονται από σχόλια, βίντεο και αποσπάσματα της εμφάνισής της.

Με περισσότερα από είκοσι χρόνια συνεχούς παρουσίας στην κορυφή, αμέτρητες επιτυχίες και μια σημαντική διεθνή πορεία, η Έλενα Παπαρίζου συνεχίζει να αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες και επιδραστικές καλλιτέχνιδες της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Το «Alitheia Tora» σηματοδοτεί και μια ξεχωριστή δημιουργική επανένωση, καθώς η τραγουδίστρια συνεργάζεται ξανά με την Ελεάνα Βραχάλη, μια δημιουργό με την οποία έχει συνδεθεί μέσα από τραγούδια που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από το κοινό.

Η συνεργασία τους δεν σταματά εδώ, καθώς το επόμενο διάστημα αναμένονται και νέα τραγούδια που φέρουν την υπογραφή τους.

Παράλληλα, το νέο κομμάτι έχει ξεχωριστή σημασία και για έναν ακόμη λόγο, καθώς η Έλενα Παπαρίζου επιστρέφει και στη σύνθεση, συνυπογράφοντας τη μουσική του τραγουδιού μαζί με τον Μάριο Ψιμόπουλο, κάτι που είχε αρκετό καιρό να συμβεί σε δισκογραφική της κυκλοφορία.

Να σημειωθεί ότι το «Alitheia Tora» κατάφερε να δημιουργήσει αμέσως έντονο buzz στα social media, με το teaser video που δημοσιεύτηκε σε IG / TikTok & FB να ξεπερνούν συνολικά το 1.160.000 προβολές μέσα σε μόλις 48 ώρες, αποδεικνύοντας ότι το κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει το νέο τραγούδι της Έλενας Παπαρίζου.

Συγκλονίζει η Ευδοκία Ρουμελιώτη: «Όταν σκοτώθηκε η μητέρα μου το άγχος μου έγινε δέκα φορές μεγαλύτερο»

0

Μία σπάνια εξομολόγηση έκανε η Ευδοκία Ρουμελιώτη και αναφέρθηκε στα ζητήματα ψυχικής υγείας που έχει αντιμετωπίσει στη ζωή της αλλά και στο αυτοάνοσο νόσημα από το οποίο πάσχει.

Η γνωστή βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Μαθήματα Ζωής» και μίλησε στην Άννα Δρούζα για το άγχος και τον τρόπο με τον οποίο το έχει διαχειριστεί στην προσωπική της ζωή. Τα όσα είπε η Ευδοκία Ρουμελιώτη προβλήθηκαν την Τρίτη (23.06.2026).

«Έβλεπα ότι όχι μόνο δεν ήμουν χαρούμενη μέσα μου, αλλά με άγχωνε πάρα πολύ η επόμενη μέρα. Αυτό είναι. Δηλαδή, ενώ είχα μια δουλειά και έλεγα “πω πω, έκλεισα αυτή τη δουλειά”, ας πούμε, θα ‘μαι με την Άννα και πόσο ήθελα να δουλέψω με την Άννα και να ξεκινήσω τα γυρίσματα, η μέρα που θα ερχόμουν να σε συναντήσω θα μου δημιουργούσε τόσο άγχος και τόσο στρες που θα έλεγα, “πώς, πώς, πώς θα βγει η μέρα;

Πώς θα το αντιμετωπίσω;”. Οπότε εκεί έκανα την πρώτη απόπειρα, είπα “κάτσε, Ευδοκία, πρέπει να δεις από πού ξεκινάει αυτό το πράγμα, να βρεις έναν τρόπο”», είπε για τα θέματα άγχους που αντιμετώπισε.

«Κάθε μέρα. Ξυπνούσα, ξημέρωνε, έβγαινε ο ήλιος, άγχος. Βράδιαζε, γιατί βραδιάζει και βγαίνει το φεγγάρι, άγχος. Για όλα είχα ένα διάχυτο άγχος. Αυτό. Όταν ένας άνθρωπος είναι όλη μέρα στρεσαρισμένος, όπως μου λέει και ο ψυχοθεραπευτής μου τώρα, κάποια στιγμή εξαντλείσαι. Αυτό είναι. Δεν υπάρχει… Η εξάντληση σου φέρνει θλίψη. Οπότε εκεί έκανα την πρώτη μου απόπειρα και να πω ότι θέλω να το δω», πρόσθεσε.

Μιλώντας για τα παιδικά της χρόνια παραδέχτηκε: «Εγώ επειδή μεγάλωσα με τον αδερφό μου, ο οποίος ήτανε έτσι ατίθασος, διεκδικούσε αυτό που ήθελε, εγώ μαζευόμουν, έλεγα “πόσα να αντέξει πια αυτή η μάνα;”.

Η μητέρα μου μας μεγάλωσε, είχε πάρει διαζύγιο. Εμείς μεγαλώσαμε από πολύ μικρά με τον δεύτερο άνδρα της μαμάς μας, που στην ουσία ήταν και ο πατέρας μας. Το μεγάλωμα αυτού του ανθρώπου προς εμάς με έκανε να καταλάβω ότι γονιός δεν είναι αυτός που σε γεννάει, γονιός είναι αυτός που σε μεγαλώνει.

Και μετά έρχεται αυτό το τραγικό γεγονός με τη μητέρα μου, που έφυγε με αυτόν τον τρόπο. Μου είπαν ότι είναι πολύ σοβαρά… αλλά δεν κράτησε αυτό και πολύ, γιατί μετά από πέντε ώρες με αφήσανε να πάω να τη δω, οπότε κατάλαβα ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Είπα ότι δεν μπορώ να προχωρήσω. Είχαμε μια σχέση που δεν θέλω να έχω εγώ αυτή τη σχέση με τα παιδιά μου. Ήταν εξαρτητική».

«Ήταν μια σχέση υπέροχη, όμως τόσο μεγάλης αγάπης, που σου δημιουργούσε και πολύ μεγάλη ευθύνη. Να μην νιώθει και το παιδί ότι όλη σου η ζωή, εσένα, εξαρτάται από αυτό, οπότε το φορτώνεις με μια ευθύνη.

Εγώ είχα φορτωθεί με αυτή την ευθύνη, που τώρα πια στα 48 μου και μετά από 10 χρόνια πια ψυχοθεραπείας, κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να τη φορτωθώ. Δεν μου αναλογούσε. Ήταν πολύ οδυνηρό, γιατί δεν έχασα τη μαμά μου, ήταν σαν να έχασα το παιδί μου, την αδερφή μου, την κολλητή μου, τη μάνα μου.

Ήταν τόσο όλα,  ήταν σαν ξαφνικά στα 35 μου μου κόψαν τον ομφάλιο λώρο τόσο και πολύ βίαια. Οπότε εκεί δεν τον ξαναάφησα τον ψυχοθεραπευτή μου, τον πήρα από το χέρι. Τα τρία πρώτα χρόνια ήταν πάρα πολύ δύσκολα, πάρα πολύ.

Μετά μας πήρε και μας σήκωσε, διότι μέσα σε αυτό το άγχος που ήδη υπήρχε, ήρθε και ένας βίαιος θάνατος μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, με τον πιο τρελό τρόπο. Οπότε αυτό το άγχος έγινε δέκα φορές μεγαλύτερο, διότι έπαθα τον φόβο θανάτου…

Στο σώμα μου έβγαζα εξανθήματα, ξεχνούσα πάρα πολύ. Δηλαδή, κάποια στιγμή λέω, “δεν μπορώ να κάνω πια το επάγγελμα του ηθοποιού, γιατί πρέπει να μαθαίνω λόγια”. Και από το φοβερό στρες δεν μπορούσες να αποστηθίσεις. Ήμουνα μη λειτουργική στη ζωή μου. Είχε γίνει η καθημερινότητά μου πολύ δύσκολη με το που σκοτώθηκε η μαμά μου», εξομολογήθηκε ακόμα η Ευδοκία Ρουμελιώτη.

Σημειώνεται ότι η μητέρα της Ευδοκίας Ρουμελιώτη σκοτώθηκε το 2018 όταν έπεσε από μικρό ύψος μέσα στο σπίτι της και χτύπησε σοβαρά το κεφάλι της.

Παράλληλα η γνωστή ηθοποιός εξομολογήθηκε τι λέει σήμερα στις στιγμές άγχους.

«Μου λέω όλα καλά. Παίρνω μια βαθιά ανάσα, λέω όλα καλά, μετράω μέχρι το 10, μετράω μέχρι το 10, λέω, “όχι, όχι, δεν…”. “Όλα καλά θα πάνε, όλα καλά θα πάνε” και λες “έλα, δεν βαριέσαι, δεν γίνεται τίποτα και αν δεν φάει σήμερα το ψάρι, που είναι η μέρα, και φάει ένα σουβλάκι”. Δηλαδή, δεν τελείωσε και ο κόσμος. Ήμουνα τόσο freak control από το στρες, όχι γιατί ήθελα να τα κοντρολάρω», είπε.

Οι μεγάλοι μου φόβοι ήταν ο θάνατος, η απώλεια, ότι θα χάσω τους αγαπημένους μου ανθρώπους, θα φύγουν όλοι, θα μείνω μόνη. Το άγχος της καθημερινότητας, πώς θα ανταποκριθώ στη μέρα μου.

Μιλώντας για ένα αυτοάνοσο νόσημα από το οποίο πάσχει, η Ευδοκία Ρουμελιώτη εξομολογήθηκε: Σκεφτόμουν και αν έχω κάτι πολύ σοβαρό που δεν αλλάζει, τι θα γίνει με αυτό το παιδί; Εμένα είναι και μικρό, θυμάμαι που έλεγα “να τον φτάσω 18”. Αυτό. “Και μετά ας πεθάνω, να τον φτάσω 18”. Και όταν πήγα στο γιατρό και μου είπε “δεν έχετε κάτι πάρα πολύ σοβαρό” Θα σας αλλάξει τη ζωή και θα πρέπει και εσείς να αλλάξετε τη ζωή σας για να μη σας αλλάξει αυτό τη ζωή”.

Ξέρεις τι κάνει τώρα αυτό, αυτό το αυτοάνοσο έχει κάτι πολύ μαγικό. Που εγώ έρχονται στιγμές που λέω “ρε συ, μήπως είναι δώρο αυτό που μου ‘ρθε;”. Μπορεί να έχω άγχος και εγώ να νομίζω ότι είμαι καλά και ξαφνικά έρχεται αυτό το γλυκούλι αυτοάνοσο και παθαίνω μια τεράστια κρίση και σου λέει ότι “δεν έχεις καταλάβει Χριστό, τα ‘χεις κάνει πάλι, έχεις φτάσει μέχρι εδώ από την πίεση.

Ωραία, αφού λοιπόν δεν το καταλαβαίνεις στην ψυχή σου, θα το καταλάβεις στο σώμα σου”. Πόνος, πόνος, πόνος. Το ρευματοειδές έχει αυτό, πόνο στις αρθρώσεις.  Μου έχει αλλάξει πολύ την καθημερινότητα. Οφείλω να γυμνάζομαι… Ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι. Επειδή από τον πόνο δεν κινείσαι, η ακινησία όμως σου δημιουργεί, ξέρεις, πόνους ακόμα μεγαλύτερους».

Μαρία Ιωαννίδου: «Ο καρκίνος θέλει τσαγανό, πρέπει να του επιτεθείς και να μην τον αφήσεις να σε πάρει από κάτω»

0

Για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο και την απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα, μίλησε μεταξύ άλλων η Μαρία Ιωαννίδου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Λοιπόν».

Μέσα από τη δική της περιπέτεια, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας στους ασθενείς που δίνουν τις δικές τους μάχες με την ασθένεια.

Η Μαρία Ιωαννίδου δηλώνει ότι «έχει βγάλει τη γλώσσα» στην ασθένεια. Πιστεύει ότι ο καρκίνος θέλει τσαγανό και πρέπει να του επιτεθείς για να τον νικήσεις. Παλαιότερα είχε αναφέρει πως έζησε ένα «μαρτύριο», περνώντας μέρες ολόκληρες γεμάτες πόνο στον καναπέ της, αλλά επέλεξε να μην λυγίσει.

Εκτός από τη δική της περιπέτεια, με καρκίνο διαγνώστηκε πρόσφατα και ο σύντροφός της. Σύμφωνα με δηλώσεις της στην εκπομπή «Breakfast@Star», ο σύντροφός της έκανε τις απαραίτητες θεραπείες και χημειοθεραπείες, καταφέρνοντας και εκείνος να ξεπεράσει πλήρως το πρόβλημα.

Σας είδαμε να τοποθετείστε δημόσια για την απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα…

Με πόνεσε πάρα πολύ. Τη γνώριζα προσωπικά. Είχαμε συνεργαστεί τηλεοπτικά, κάναμε μαζί γυμναστική και ανταλλάσσαμε συχνά απόψεις. Ήταν ένα εξαιρετικό πλάσμα. Η απώλειά της με επηρέασε βαθιά.

Είναι επειδή έχετε περάσει και εσείς αντίστοιχη περιπέτεια υγείας;

Βεβαίως. Την έχω περάσει. Ο καρκίνος θέλει τσαγανό. Πρέπει να του επιτεθείς και να μην τον αφήσεις να σε πάρει από κάτω. Δεν γνωρίζω ακριβώς τι έκανε η Γωγώ στη δική της μάχη. Πιστεύω ότι έκανε τα πάντα. Ήταν όμως το ριζικό της.

Ο σύντροφός σας, ο Δημήτρης, πώς είναι σήμερα;

Τον ξεπέρασε τον καρκίνο. Του έδωσα πολλές συμβουλές να μη λυπάται τον εαυτό του και να επιτεθεί στην ασθένεια. Το έκανε και νίκησε.

Με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη εξακολουθείτε να έχετε επαφή;

Βεβαίως. Κάναμε παρέα πολλά χρόνια. Περνά μια δύσκολη περίοδο και ελπίζω πραγματικά να γίνει καλά. Της τηλεφωνούσα συχνά και ενημερωνόμουν για την πορεία της υγείας της.

Είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος, σημαντική και χρήσιμη παρουσία. Της εύχομαι ολόψυχα να ξεπεράσει αυτή τη δοκιμασία.
 

Γωγώ Καρτσάνα: «Νόμιζα ότι θα φύγω για Αμερική, κάναμε μια χρονιά στο Σόι και τελειώναμε με έναν τρόπο»

0

Για την επιτυχία της σειράς “Το σόι σου” στον Alpha και για τη «σύνδεση» με τη σική της οικογένεια μίλησε, μεταξύ άλλων, η Γωγώ Καρτσάνα όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή “Νωρίς νωρίς” και συνομίλησε με τη Μαρία Ηλιάκη και τον Κρατερού Κατσούλη, την Παρασκευή (19/6), στην ΕΡΤ.

«Δεν περίμενα να κάνει τέτοια επιτυχία το “Σόι” στον Alpha. Εμένα ήταν και η πρώτη μου δουλειά στην τηλεόραση, είχα δυο χρόνια που ‘χα τελειώσει τη σχολή, οπότε δεν είχα πολλή εμπειρία γενικότερα. Δεν περίμενα ότι θα γίνει όλο αυτό» εκμυστηρεύτηκε αρχικά η ηθοποιός.

Και πρόσθεσε: «Στον τρίτο χρόνο, μάλιστα, έφυγα και πήγα στην Αμερική για σπουδές, συνέχισαν και, όταν γύρισα, συνέχιζαν. Δηλαδή δεν το περίμενα. Νόμιζα ότι θα φύγω για Αμερική, εντάξει, κάναμε μια χρονιά στο Σόι και τελειώναμε με έναν τρόπο».

«Δεν περίμενα ότι η σειρά θα συνεχίσει για άλλα δυο χρόνια. Αγαπήθηκε πάρα πολύ το Σόι, υπάρχει πολύ μεγάλη ταύτιση», τόνισε.

«Και η δική μου οικογένεια μοιάζει πάρα πολύ με αυτή της σειράς, απλώς δεν είμαστε τόσοι πολλοί» είπε καταλήγοντας η Γωγώ Καρτσάνα.