Τα Mad Video Music Awards 2026 έρχονται την Τετάρτη 1η Ιουλίου στο Mega

0

Η πιο viral μουσική γιορτή του καλοκαιριού έρχεται αποκλειστικά στο MEGA. Το «Μεγάλο Κανάλι» θα μεταδώσει για 7η συνεχή χρονιά τα Mad Video Music Awards 2026 από την ΔΕΗ την Τετάρτη 1 Ιουλίου στις 21:00.

Ο μοναδικός μουσικός θεσμός της χώρας, που συμπληρώνει φέτος 23 χρόνια γεμάτα ρυθμό και ξεχωριστές στιγμές, συγκέντρωσε τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής σκηνής σε μια εντυπωσιακή βραδιά στο γήπεδο Tae Kwon Do.

Ο διαχρονικός οικοδεσπότης, Θέμης Γεωργαντάς, συνάντησε την πολυτάλαντη Χρυσηίδα Γκαγκούτη στην παρουσίαση των φετινών βραβείων Mad Video Music Awards. Μαζί τους οι Superhosts: Konnie Metaxa, Dr. Chris, Giorgos Davos, Marianna Grfld, Upinthehype και Athina Klimi.

Με κεντρικό concept το «Summer in Greece», η βραδιά ξεκίνησε με το warm-up set του Αντώνη Δημητριάδη AD1 μαζί με την Athena Manoukian.

Το opening act του Akylas με το «Ferto» άνοιξε και επίσημα τη φετινή διοργάνωση, για να ακολουθήσουν διαδοχικές μουσικές εμφανίσεις από τη Marseaux, τη Marina Spanou με ένα ξεχωριστό medley, τη LILA, τη Marina Satti και την Κατερίνα Λιόλιου. Η Έλενα Παπαρίζου και η Ελένη Φουρέιραξεσήκωσαν το κοινό παρουσιάζοντας για πρώτη φορά live τα νέα τους τραγούδια.

Από τις πιο δυναμικές συμπράξεις της βραδιάς ήταν η συνάντηση της Ρίας Ελληνίδου με την Άντζελα Δημητρίου, της Anastasia με την Antigoni, της Ανδρομάχης με την Τζένη Κατσίγιαννη, καθώς και του APON με τη θρυλική Μαριώ στο «Ρεμπέτικο».

Παράλληλα, ο Rack συναντήθηκε στη σκηνή με τον Sidarta και ο FYσυνέπραξε μοναδικά με τη Ρία Ελληνίδου και στη συνέχεια με την Ellize. Οι Manos, Dina και LILA χάρισαν ξεσηκωτικές dance στιγμές, ενώ διεθνή αέρα έφερε στα MAD VMA η νικήτρια της Eurovision 2026, DARA. Το φαντασμαγορικό φινάλε σφραγίστηκε από το καθηλωτικό closing act τουΘοδωρή Φέρρη και της Ελένης Φουρέιρα.

Ξεχώρισε η βράβευση του Δημήτρη Κοντόπουλου από την DARA για την προσφορά του στην ελληνική δισκογραφία, αλλά και η απονομή διπλής τιμητικής πλακέτας στη Βουλγάρα τραγουδίστρια από τον Γιώργο Αρσενάκογια το νικητήριο τραγούδι της φετινής Eurovision.

Συγκινητική στιγμή της διοργάνωσης αποτέλεσε το τιμητικό αφιέρωμα στον Αντώνη Ρέμο για τα 30 χρόνια της μουσικής του διαδρομής, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο από τη Μαρία Μπεκατώρου, και αφού ερμήνευσε ορισμένες από τις μεγάλες επιτυχίες του, συνάντησε μουσικά στη σκηνή την Κλαυδία.

Τα βραβεία των Mad Video Music Awards 2026 από την ΔΕΗ απένειμαν οι: Ανθή Βούλγαρη, Θέμης Γεωργαντάς, Στεφανία Γουλιώτη, Μάριος Θεμιστοκλέους, Κατερίνα Καραβάτου, Δήμητρα Κατσαφάδου, Αθηνά Κλήμη, Φάνης Λαμπρόπουλος, Κώστας Μαλιάτσης, Χριστίνα Μπόμπα, Δημήτρης Ουγγαρέζος, Κατερίνα Παναγοπούλου, Ελένη Παπίλα, Μαρία Σολωμού, Σταματίνα Τσιμτσιλή, Νίκος Χαρδαλιάς, Ιορδάνης Χασαπόπουλος, Λεωνίδας Χριστόπουλος, Έλενα Χριστοπούλου, Akylas, Giorgos Davos, Dr. Chris, Marianna Grlfd και η Upinthehype.

Μείνετε συντονισμένοι στο MEGA για να ζήσετε την πιο φωτεινή, ρυθμική και απόλυτα καλοκαιρινή βραδιά της ελληνικής μουσικής.

Μελέτης Ηλίας: «Την πρώτη σεζόν έκανα το “Σόι σου” σχεδόν για την ψυχή της μάνας μου»

0

Ο Μελέτης Ηλίας ήταν ο πρώτος καλεσμένος της Νάνσυς Ζαμπέτογλου και του Θανάση Αναγνωστόπουλου στην εκπομπή «Στούντιο 4» και βρέθηκε ξανά στην τηλεοπτική παρέα της ΕΡΤ1 στο φινάλε.

Ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε, μεταξύ άλλων, ότι η σειρά «Το σόι σου» συνεχίζεται και του χρόνου.

Σημειώνεται ότι ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, στην έναρξη της εκπομπής του «Στούντιο 4» την Παρασκευή (26.06.2026), επιβεβαίωσε την αποχώρηση τους από την ΕΡΤ, αναφέροντας: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο Σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ.

Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε». Έπειτα υποδέχτηκαν τον καλεσμένο τους, Μελέτη Ηλία, ο οποίος δήλωσε ότι στον πρώτο χρόνο της σειράς «Το σόι σου» έπαιρνε πολύ λίγα χρήματα.

«Με τα γυρίσματα δεν έχουμε τελειωμό, γυρίζουμε ανελέητα το “Σόι”. Δεν βλέπω να τελειώνουμε ποτέ», είπε αρχικά ο γνωστός ηθοποιός.

Μιλώντας για την τηλεοπτική επιστροφή της σειράς ο Μελέτης Ηλίας υπογράμμισε: «Η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκινήσαμε, εγώ είχα έναν ενδοιασμό για το αν θα το δεχτεί ξανά ο κόσμος, γιατί κακά τα ψέματα, οι καιροί αλλάζουν, εμείς μεγαλώνουμε, τα παιδάκια δεν είναι πια παιδάκια, οι παππούδες πια είναι σε μια ηλικία. Γιατί ξεκινήσαμε πριν από 11 χρόνια».

«Και κανένα sequel νομίζω παγκοσμίως, δεν έχει πάει τόσο καλά όσο το πρώτο. Εμείς λοιπόν, ξεκινώντας τα πρώτα επεισόδια και βλέποντας αυτά τα εξωπραγματικά για την εποχή νούμερα, είπαμε ότι τελικά είναι κάτι ερήμην μας καταρχάς. Δεν είναι ότι κάνουμε κάτι εμείς καλά. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων που ο κόσμος το έχει αγαπήσει πολύ», πρόσθεσε.

«Μπορεί να έχουνε ενστάσεις χίλιες δυο για το αν είναι πια της εποχής, για το αν είναι μια ακριβή παραγωγή, γιατί πια έχει μπει στη ζωή μας, έχουνε μπει παραγωγές του εξωτερικού, έχουμε πια, τα πρότυπά μας είναι τελείως διαφορετικά από πριν από 11 χρόνια.

Ήρθαν πλατφόρμες, είδαμε σειρές που άνοιξαν τα μάτια μας, παρόλα αυτά το “Σόι” ξεπερνάει όλα τα θέματα των παραγωγών και των σκηνικών και των σεναρίων και των ηθοποιών, γιατί έχει μια μαγιά που είναι ανεξήγητη. Αν μπορούσαμε να την εξηγήσουμε, θα κάναμε όλοι επιτυχία», σημείωσε ακόμα ο Μελέτης Ηλίας, προσθέτοντας:

«Δεν πίστευα ότι θα κάνει τα ίδια νούμερα με αυτά που έκανε παλιότερα. Εγώ για το μόνο που ήμουνα σίγουρος, είναι ότι υπάρχει χημεία μεταξύ όλων των ηθοποιών. Είμαστε 16 με 20 περίπου νοματαίοι, βάζω και τα παιδιά μέσα, που πια δεν είναι παιδιά, έχουνε μεγαλώσει. Και ήξερα ότι με τον έναν, με τον κάθε ένα ξεχωριστά, έχουμε μια φοβερή χημεία. Είναι πολύ αγαπησιάρικο».

Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο κάποιος από τους πρωταγωνιστές να μη συνέχιζε στη σειρά.

«Αν έλεγε ένας όχι, σίγουρα δεν θα ήταν το ίδιο. Και η αλήθεια είναι ότι δεν είναι αυτονόητο, ούτε ο κανόνας, το να είναι όλοι τόσο ανοιχτόκαρδοι και να δίνουνε χώρο, ρε παιδί μου, στους συναδέλφους.

Ναι μη φοβάσαι να πετάξεις μια έξτρα ατάκα, να μη φοβάσαι να κάνεις ένα βήμα μπροστά, γιατί ο άλλος θα το πάρει ως απειλή ή ότι “Τώρα με μπλοκάρει, με…”.

“Πάει να μου κλέψει λίγο και τη δόξα”, ξέρεις. Και αυτό προέρχεται κυρίως από τους μεγαλύτερους. Δηλαδή, η Μίρκα, ο Παύλος, η Ρένια, ο Γιώργος, που είναι οι πρεσβύτεροι του casting, για μένα είναι ηθοποιοί που πρέπει να τους βγάλω το καπέλο», είπε ακόμα.

«Την πρώτη σεζόν έκανα το “Σόι σου” σχεδόν για την ψυχή της μάνας μου. Τώρα να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους. Ένας ηθοποιός, τον οποίον δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του και του έρχεται ένας ρόλος στα 34, όχι στα 22 – 23.

Αλλά έχει κάνει μόνο θέατρο, έχει κάνει πολύ θέατρο, αλλά ο κόσμος δεν τον γνωρίζει… Στην πρώτη σεζόν, τα λεφτά που έπαιρνα ήταν στα ίδια με αυτά που έπαιρνα και στο θέατρο πάνω κάτω.

Λίγο καλύτερα. Και εμείς του θεάτρου, έχουμε συνηθίσει να ζούμε με αυτά τα λεφτά. Μου ‘χε πει η γυναίκα μου μια σοφή κουβέντα. Μου λέει, “Αν δεν το κάνεις τώρα, η πόρτα θα ξαναχτυπήσει σε 10 χρόνια”. Γιατί έτσι πάει αναλογικά», δήλωσε ακόμα ο Μελέτης Ηλίας.

«Ήταν η κατάλληλη στιγμή να συστηθώ στο κοινό με μια εμπειρία χρόνων ως επαγγελματίας. Αν έλεγα όχι, δεν θα μου δινόταν η ευκαιρία ξανά εύκολα», πρόσθεσε.

«Το “Σόι” τελειώνει φέτος σε δυο εβδομάδες. Ξεκινάει και του χρόνου, αυτή την ενημέρωση έχουμε. Όχι αυτή την ενημέρωση έχουμε, κάνουμε ήδη γυρίσματα, εμείς τα έχουμε τελειώσει τα φετινά. Για την επόμενη σεζόν. Τώρα, εάν συνεχίσει να το αγαπάει ο κόσμος όπως το αγαπούσε και φέτος, νομίζω ότι θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη να μη συνεχίσει», είπε ακόμα.

«Αν με ρωτάς σαν Μελέτη επαγγελματία αν θέλω, θέλω με τα χίλια. Αν με ρωτάς από καλλιτεχνικής απόψεως, εμένα με τρώει πάντα, ρε παιδί μου, να κάνω καινούργια πράγματα. Αλλά ποιος το αφήνει; Είναι ένα δίλημμα. Και υπάρχουν και παραδείγματα ηθοποιών του εξωτερικού που έχει περάσει μια ολόκληρη καριέρα 30 – 40 χρόνων με το ίδιο σίριαλ, έτσι;», εξομολογήθηκε ακόμα ο Μελέτης Ηλίας.

Φαίη Σκορδά: Τίτλοι τέλους για το «Buongiorno» – «Ευχαριστώ εσάς που μας βάλατε στο σπίτι σας και κάναμε παρέα»

0

Αυλαία έριξε η Φαίη Σκορδά με το Buongiorno στο MEGA, αφού σήμερα (26/6) ήταν η τελευταία μέρα της εκπομπής με την παρουσιάστρια να λέει σε όλους ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα πανέμορφα αυτά 2 χρόνια.

Η Φαίη Σκορδά έκανε τον απολογισμό της χρονιάς της στο MEGA, αναγνωρίζοντας τη στήριξη του κοινού που την παρακολουθούσε καθημερινά, αλλά και των ανθρώπων που ήταν δίπλα της σε αυτό το ταξίδι.

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετάμε το κοινό. Φέτος λοιπόν, θα ήθελα να ξεκινήσω από τους τηλεθεατές. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που μας βάλατε στο σπίτι σας και κάναμε παρέα.

Να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλη την ομάδα πίσω από τις κάμερες, τους τεχνικούς μας, όλα τα τμήματα του MEGA που ήταν δίπλα μας και ξέρω ότι έχετε πάντα ένα καλό λόγο να πείτε. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς, την ομάδα μας τη συντακτική, τον πρώτο όροφο που είναι και το κοντρόλ», είπε αρχικά η Φαίη Σκορδά.

«Εδώ σας ευχαριστώ έναν προς έναν ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν πάρα πολλές φορές και ίσως να συναντηθούμε και μελλοντικά. Ευχαριστώ πολύ και τον πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη για τη στήριξη και την πολύ όμορφη συνεργασία».

«Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα πολύ ωραίο χαμόγελο γιατί ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθείται παίρνατε μια αίσθηση παρέας από την εκπομπή. Δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμος. Εμείς θέλουμε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας αγαπώ όλους. Γεια σας και χαρά σας», κατέληξε η Φαίη Σκορδά.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν η Φαίη Σκορδά είχε στο πλευρό της τον Ανδρέα Μικρούτσιο, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, την Κατερίνα Ζαρίφη, τον Άρη Καβατζίδη, τη Νάνσυ Νικολαΐδου και τον Ιάσωνα Τσόλη.

Γεωργαντάς: «Είχα πιει 11 ρακές, στις 10:00 στην εκπομπή, από την 3η και μετά δεν καταλάβαινα»

0

Ο Θέμης Γεωργαντάς έδωσε μία νέα συνέντευξη και μίλησε για όλα. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη συνεργασία του με τη Ναταλία Γερμανού το τηλεοπτικό του μεθύσι, τους φίλους του Δημήτρη Ουγγαρέζο και Λάμπρο Κωνσταντάρα αλλά και στον θάνατο του πατέρα του.

Ο γνωστός δημοσιογράφος, παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός μίλησε στο zappit.gr και τον Γιώργο Σκρομπόλα. Ο Θέμης Γεωργαντάς δήλωσε ότι δεν είναι δύσκολο να κρύψει κανείς την προσωπική του ζωή από τα φώτα της δημοσιότητας αν αυτό επιθυμεί, τονίζοντας ότι είναι low profile άνθρωπος.

«Η καλύτερη συνεργασία μου ήταν προφανώς με τη Ναταλία (Γερμανού). Γιατί με τη Ναταλία είμαστε φίλοι, μένουμε στο ίδιο κτίριο.

Είμαστε οριακά οικογένεια με τη Ναταλία. Οπότε, προφανώς με έναν άνθρωπο που τον ξέρεις πάρα πολύ καλά, ακόμα και στις δύσκολες μέρες, γιατί πάντα υπάρχουν δύσκολες στιγμές σε μία συνεργασία, δουλειά κάνεις, έχεις άλλο κώδικα επικοινωνίας από ό,τι έχεις με κάποιον που δεν έχεις αυτή τη σχέση.

Αλλά η αλήθεια είναι ότι εγώ πάντα έκανα ρε παιδάκι μου συνεργασίες που μ’ άρεσαν. Είχα αυτή τη μεγάλη τύχη», είπε ο Θέμης Γεωργαντάς.

Για το γεγονός ότι η Ναταλία Γερμανού βρέθηκε στο στόχαστρο κάποιων πρώην συνεργατών της, σημείωσε: «Κοίταξε, αυτό που θα σου πω εγώ, από τη δική μου την πλευρά είναι το εξής, αν έχεις κάποιο θέμα με κάποιον στη δουλειά σου, πήγαινε και πες το επί τόπου, πήγαινε πες το στη διεύθυνση, πήγαινε πες το στην παραγωγή, πήγαινε πες το όπου πρέπει να το πεις τέλος πάντων.

Υπάρχει ένα κανάλι από πίσω, δεν είναι ο παρουσιαστής, είναι ένα ολόκληρο κανάλι. Πήγαινε λοιπόν στους υπεύθυνους του καναλιού και πες το, μην το λες ενώ έχεις φύγει από την εκπομπή, αυτή είναι η δική μου άποψη.

Εγώ στο παρελθόν είχα θέματα με παρουσιαστές ή παρουσιάστριες, δεν θα σου πω ονόματα και πήγα και το έλυσα το πρόβλημα που είχα.

Το έχω λύσει κατευθείαν, δεν μπορείς, δεν γίνεται να μην περνάς, να συμβαίνει κάτι σε μία εκπομπή και εσύ απλά να το ανέχεσαι, θα πρέπει αυτό το πράγμα να το λύσεις. Εγώ λοιπόν πήγα μέσα σε μία μέρα, ανέβηκα πάνω στη διεύθυνση και είπα “το και το και το και το”.

Δεν ήταν με κεντρικό παρουσιαστή και λύθηκε αμέσως. Αν δεν λυνόταν, θα έφευγα. Δεν έχω μάθει στη ζωή μου, ούτε να καταπιέζομαι, ούτε κάποιος να με κάνει να μην αισθάνομαι ωραία με τον εαυτό μου».

«Τα πρώτα χρόνια είχα φρικάρει, δεν το ήθελα. Και δεν το ‘χω πει ξανά αυτό. Τα πρώτα χρόνια, το ‘χα ζήσει τόσο έντονα, που μου λέγαν όλοι “α, με τις ρακές”, με τη Ναταλία το ‘να, το άλλο, και έλεγα “Παναγία μου”, δηλαδή, με μέθυσε, πραγματικά με μέθυσε σε μία ζωντανή εκπομπή και λέω έχουν περάσει τώρα τρία, τέσσερα, πέντε χρόνια και κοίτα να δεις που μου λένε ακόμα για αυτό, ήταν λίγο περίεργο.

Είχα πιει έντεκα, στις 10:00 το πρωί ξεκίναγε η εκπομπή. Από την τρίτη, τέταρτη και μετά, δεν καταλάβαινα», εξομολογήθηκε ακόμα.

Έπειτα, μιλώντας για τους φίλους του, Δημήτρη Ουγγαρέζο και Λάμπρο Κωνσταντάρα, σημείωσε:

«Το θετικό του Λάμπρου είναι ότι είναι απίστευτα καλόβολος. Δηλαδή, ο Λάμπρος είναι, πώς να στο πω ρε παιδί μου, ο πιο καλόβολος άνθρωπος. Είναι, είναι εύκολος πολύ… Το θετικό του Δημήτρη είναι απίστευτα ψυχοπονιάρης, είναι πολύ ευαίσθητος, σε νοιάζεται απίστευτα πολύ.

Άμα καταλάβει ότι κάτι έχεις, θα σε πάρει τηλέφωνο, προσέχει κάποιες λεπτομέρειες που τις πιάνει και θέλει λιγάκι ρε παιδί μου να σου, θέλει να σου κάνει pampering. Αρνητικά. Οι δύο γεροντοκόρες! Το ένα ξινίζει στον ένα, το άλλο ξινίζει στον άλλο. Υπάρχει μια γκρίνια που φυσικά μπορώ να τη διαχειριστώ και με τον ένα και με τον άλλο. Διαφορετική γκρίνια έχει ο καθένας, όχι την ίδια».

«Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι παρεξηγημένος αλλά το προκαλεί αυτός. Εντάξει, να σου πω, ξέρουν όλοι νομίζω στο χώρο πόσο καλό παιδί είναι ο Δημήτρης. Απλά χάνει το δίκιο του. Ξέρεις, πολλές φορές έτσι που φωνάζει, που κάνει…

Το καταλαβαίνει μετά. Μετά το καταλαβαίνει και στεναχωριέται. Και σου ζητάει και συγγνώμη, τα κάνει όλα, απλά ο Δημήτρης είναι αυτό, είναι ένα παιδί, είναι παιδί. Είναι ένα παιδί και ξέρεις, του βγαίνουν αυτές οι, να το πω έτσι, οι εκρήξεις, το ένα, το άλλο και τα λοιπά και μετά του φεύγει, όλο, όλο του φεύγει», είπε ακόμα.

Για την προσωπική του ζωή ο Θέμης Γεωργαντάς είπε: «Εγώ θεωρώ ότι είμαι χαμηλών τόνων άνθρωπος, δεν είμαι παιδί, δεν είμαι loud. Θεωρώ ότι είμαι χαμηλών τόνων σαν άτομο γενικά.

Οπότε, σαφώς και μπορείς την προσωπική σου να την κρατήσεις αν θέλεις. Πανεύκολο είναι, δεν είναι κάτι δύσκολο. Δεν είμαστε στην εποχή που σε κυνηγάνε παπαράτσι και είναι έξω από το σπίτι σου για να δούνε πού μπαίνεις, πότε βγαίνεις και τα λοιπά. Δεν υπάρχουν αυτά».

«Έχω βιώσει την απώλεια του πατέρα μου. Όταν χάνεις έναν δικό σου άνθρωπο, εκεί χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια σου. Ήταν η πρώτη μου απώλεια. Η μαμά μου, δόξα τω Θεώ, είναι εν ζωή.

Έχω πάρει πολύ αγάπη… Είχα πολύ ωραία παιδικά χρόνια, πολύ πολύ αγάπη, και εγώ και η αδελφή μου. Οπότε, όταν έφυγε ο μπαμπάς, που είχε γενικά ένα χρόνιο πρόβλημα υγείας με την καρδιά του…

Όταν έφυγε ο μπαμπάς και βλέπαμε ότι μάλλον θα φύγει, ξέρεις, τον τελευταίο έναν χρόνο ας πούμε, αυτό είναι ζόρικο. Αναθεωρείς πράγματα, το κλασικό, ότι δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο και λες “τι βλακείες κάθομαι και ασχολούμαι και τσακώνομαι και κάνω”. Και αυτό σίγουρα το έχουν νιώσει όλοι όσοι έχουν χάσει έναν δικό τους άνθρωπο, τελεία», εξομολογήθηκε στην ίδια συνέντευξη ο Θέμης Γεωργαντάς.

Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες)

0

H Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα παντρεύτηκαν με θρησκευτικό γάμο το απόγευμα του Σαββάτου (16/5) κάτω από άκρα μυστικότητα και αυτές τις ημέρες γιορτάζουν με αγαπημένα τους πρόσωπα το ευτυχές γεγονός στην Πάρο.

Από την Τετάρτη (24/6) η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα βρίσκονται στο νησί των Κυκλάδων με φίλους και συγγενείς και από την Παρασκευή (26/6) ξεκίνησε το εορταστικό τριήμερο.

Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες)

Περίπου 100 με 120 άτομα από την Ελλάδα και το εξωτερικό είναι οι καλεσμένοι του ζευγαριού.

Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες)

Λίγες ώρες μετά την άφιξή τους στο νησί, η παρέα επιβιβάστηκε σε πολυτελές σκάφος και επισκέφθηκε το Blue Lagoon, όπου απόλαυσαν βουτιές στα γαλανά νερά του Αιγαίου και εξόρμηση στην Αντίπαρο. Το γλέντι θα συνεχιστεί με ένα beach party.

Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες)

Σήμερα (27/6), η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα θα ανταλλάξουν όρκους αγάπης σε μια ρομαντική τελετή που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο της Σοφίας Αλιμπέρτη στην Πάρο, ενώ στον ίδιο χώρο θα ακολουθήσει η δεξίωση.

Δείτε φωτογραφίες:

Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες) Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες) Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες) Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες) Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα ξεκίνησαν το γαμήλιο γλέντι στην Πάρο (εικόνες)

Η Μενεγάκη ταξίδεψε στο Αμάλφι με τον Μάκη Παντζόπουλο και την κόρη τους (εικόνες)

0

Μία απόδραση στη γειτονική Ιταλία απολαμβάνουν η Ελένη Μενεγάκη και ο αγαπημένος της σύζυγος Μάκης Παντζόπουλος έχοντας στη συντροφιά τους τη μικρή Μαρίνα.

Την Παρασκευή (26/6) η Ελένη Μενεγάκη ανέβασε μία σειρά με φωτογραφίες τόσο από τις βόλτες της με την οικογένειά της στο Αμάλφι όσο και από το αεροπλάνο.

Παράλληλα, η παρουσιάστρια που είναι λάτρης του καλού φαγητού δε θα μπορούσε να μην βάλει στο Instagram και ένα λαχταριστό πιάτο με θαλασσινά, καλαμαράκια και γαρίδες.

«Summer memories together. Dolce vita», έγραψε η Ελένη Μενεγάκη στη λεζάντα της ανάρτησής της.

Οι φωτογραφίες της ενθουσίασαν τους διαδικτυακούς της φίλους, οι οποίοι έσπευσαν να της ευχηθούν να περάσει όμορφες οικογενειακές στιγμές στην Ιταλία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @elenimenegaki

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 22 Ιουνίου στο Θέατρο Αλίκη η ετήσια φιλανθρωπική παράσταση της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου με τίτλο «Νοσταλγία», συγκινώντας το κοινό και αποσπώντας το θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημά του.

Στην παράσταση συμμετείχε με απόλυτη επιτυχία για ακόμα μία φορά η ομάδα συμπερίληψης χορού της Μαρίνας Λαμπροπούλου, «Χωρίς Όρια», προσθέτοντας μια ιδιαίτερα συγκινητική και ουσιαστική διάσταση στο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Η Μαρίνα Λαμπροπούλου

Η παράσταση αποτέλεσε ένα ταξίδι μνήμης, μουσικής, θεάτρου και χορού, αναδεικνύοντας τη δύναμη της τέχνης να ενώνει ανθρώπους και συναισθήματα.

Παράλληλα, είχε έντονο κοινωνικό χαρακτήρα, καθώς μέρος των εσόδων διατέθηκε για την ενίσχυση του έργου του Make-A-Wish Ελλάδος (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), συμβάλλοντας στην πραγματοποίηση ευχών παιδιών που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα ζωής.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Αλεξάνδρα Σταματοπούλου, Μαρίνα Λαμπροπούλου, Γιώργος Χατζηνάσιος

Σε μία ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της βραδιάς, εκπρόσωποι του Make-A-Wish Ελλάδος παρευρέθηκαν στην εκδήλωση και απένειμαν τιμητική πλακέτα στη Μαρίνα Λαμπροπούλου, ως αναγνώριση της προσφοράς και της στήριξής της στο έργο του οργανισμού.

Ξεχωριστή στιγμή της παράστασης αποτέλεσε η παρουσία του σπουδαίου συνθέτη Γιώργου Χατζηνάσιου, ο οποίος συνόδευσε στο πιάνο τη Μαρίνα Λαμπροπούλου στην ερμηνεία του αγαπημένου τραγουδιού «Τα Γαλάζια Σου Γράμματα», ενός από τα πλέον χαρακτηριστικά έργα του.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Γεωργία Καραγιάννη, Νανά Κάραγιαν, Νίκη Παπαθεοχάρη, Γιώργος Χατζηνάσιος

Τη σκηνική εικόνα συμπλήρωσε χορευτικά μαθήτρια της σχολής, προσφέροντας μία ιδιαίτερα συγκινητική καλλιτεχνική στιγμή που κέρδισε το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Η Μαρίνα Λαμπροπούλου μαζί με χορεύτριες

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε επίσης η δημόσια δήλωση του Γιώργου Χατζηνάσιου, ο οποίος εξέφρασε την εκτίμησή του προς τη Μαρίνα Λαμπροπούλου, δηλώνοντας πως ενθουσιάστηκε με την ερμηνεία του τραγουδιού από τη φωνή της και ανακοίνωσε την πρόθεσή του να συνεργαστεί μαζί της στην επόμενη καλλιτεχνική του παράσταση.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Νίκη Παπαθεοχάρη, ιδρύτρια και υπεύθυνη του Πολιτιστικού Κέντρου Τέχνης και Λόγου Νίκης Παπαθεοχάρη, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική στήριξή της στις πολιτιστικές δράσεις και την καλλιτεχνική δημιουργία.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Νανά Κάραγιαν, Νίκη Παπαθεοχάρη, Γιώργος Χατζηνάσιος

Στο πλαίσιο της παράστασης παρουσιάστηκαν συνεντεύξεις σημαντικών προσωπικοτήτων του ελληνικού θεάτρου και τραγουδιού, μεταξύ των οποίων οι Αντώνης Λουδάρος, Γιάννης Ζουγανέλης, Ματθίλδη Μαγγίρα, Γιάννης Βούρος, Κώστας Κόκλας, Γιώργος Χατζηνάσιος, Γιώργος Κωνσταντίνου και Κώστας Χατζής, οι οποίοι στήριξαν με τη συμμετοχή τους το εγχείρημα της «Νοσταλγίας» και τον φιλανθρωπικό της σκοπό.

Ιδιαίτερα συγκινητική υπήρξε η στιγμή κατά την οποία η Μαρίνα Λαμπροπούλου απέτισε φόρο τιμής στη σπουδαία Μαρινέλλα, πραγματοποιώντας, όπως η ίδια ανέφερε, «μια μικρή υπόκλιση στη μεγάλη Μαρινέλλα».

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Αλεξάνδρα Σταματοπούλου, Μαρίνα Λαμπροπούλου, Στέφανος Διαμαντής

Χορεύοντας το τραγούδι «Η Αγάπη Όλα Τα Υπομένει», που είχε ερμηνεύσει η Μαρινέλλα στο ιστορικό ρεσιτάλ «Χατζής – Μαρινέλλα», χάρισε στο κοινό μία στιγμή βαθιάς συγκίνησης και σεβασμού προς τη μεγάλη ερμηνεύτρια.

Καταχειροκροτήθηκε η φιλανθρωπική παράσταση «Νοσταλγία» της Σχολής Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου (εικόνες)
Ρέντα Στράουτα, Ντέπη Φωτάκου, Αφροδίτη Φωτάκου

Η θερμή ανταπόκριση του κοινού επιβεβαίωσε ότι η «Νοσταλγία» ήταν κάτι περισσότερο από μία παράσταση. Ήταν μια γιορτή τέχνης, προσφοράς και ανθρωπιάς, που ανέδειξε τη σημασία της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευαισθησίας μέσα από τη δύναμη του πολιτισμού.

Η Σχολή Χορού Μαρίνας Λαμπροπούλου ευχαριστεί θερμά όλους τους καλλιτέχνες, τους προσκεκλημένους, τους μαθητές, τους γονείς, τους χορηγούς, τους υποστηρικτές της εκδήλωσης και το κοινό που αγκάλιασε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και συνέβαλε στην επιτυχία της.

Πηγή: Δημήτρης Πελέκης – Elegantsview

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό – Δείτε εικόνες

Ο Σύλλογος Φίλων Ατόμων με Νοητική Στέρηση «Αγάπη και Φροντίδα» που στηρίζει αποκλειστικά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι» διοργάνωσε ένα καλοκαιρινό γεύμα με επίδειξη μόδας στους φιλόξενους χώρους του Εργαστηρίου την Κυριακή 24 Μαΐου για φιλανθρωπικό σκοπό.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Νανά Κουμπλή (Πρόεδρος Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Σοφία Μοσχανδρέου (Δημοσιες Σχέσεις συλλόγου «Αγάπη και Φροντίδα»), Λένα Ψαθά

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε μια λαμπερή επίδειξη μόδας με εντυπωσιακά καλοκαιρινά σύνολα prêt-à-porter της διεθνούς φήμης σχεδιάστριας Noor Azhari, μαγιό της Caldera, Μαροκινά καφτάνια απο την προσωπική συλλογή της Saadia με υποδήματα και τσάντες VOI NOI.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Κατερίνα Αθανασοπούλου (μέλος ΔΣ Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Νανά Κουμπλή (Πρόεδρος Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Ειρήνη Μαρκουλάκη (Γεν. Γραμματέας Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη»), Τένια Μακρή (Ψυχολόγος), Λένα Ψαθά (εκδότρια και εγγονή του χρονογράφου Δημήτρη Ψαθά)

Στις φωτογραφίες του Papadakispress, αποτυπώνονται στιγμές από τη λαμπερή επίδειξη μόδας.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Πωλίνα Γκιωνάκη, Λένα Ψαθά, Ζέτα Γκιωνάκη

Την καλλιτεχνική και μουσική επιμέλεια του show ανέλαβε η Αλίς Δικαίου με συμμετοχή της Άλκηστης Πρίνου των Dr Prinou.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Το Δ.Σ. του συλλόγου «Αγάπη και Φροντίδα»

Η πρόεδρος του Συλλόγου ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» Νανά Κουμπλή και το Δ.Σ. του συλλόγου υποδέχτηκαν με χαρά στους χώρους του συλλόγου τους εκλεκτούς προσκεκλημένους που στήριξαν για μια ακόμη φορά τα άτομα με νοητική στέρηση: τον Τούρκο πρέσβη στην Ελλάδα Çağatay Erciyes, με την σύζυγό του Hala Azhari, την γενική πρόξενο της Ακτής Ελεφαντοστού Μέρω Κεσεσίογλου, την Αντιπεριφερειάρχη Πάρκων, Αλσών και Υγείας Ζώων Περιφέρειας Αττικής Ρίτα Πικρού-Μωραιτάκη, τον ηθοποιό Γιάννη Βούρο με την σύζυγό του Λένα Κώνστα, την ψυχολόγο-συγγραφέα Τένια Μακρή, την εκδότρια Λένα Ψαθά (που προσφέρει ως χορηγός θεατρικά έργα του παππού της Δ. Ψαθά υπερ του συλλόγου ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα»), τον βαρύτονο Νικόλα Καραγκιαούρη, την κόρη του αξέχαστου κωμικού Γιάννη Γκιωνάκη, ηθοποιό Πολύνα Γκιωνάκη με την μητέρα της Ζέτα Γκιωνάκη, τον ηθοποιό Δημήτρη Γιώτη, τον Πρόεδρο του «Συλλόγου των Αθηναίων» Ελευθέριο Σκιαδά, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού του Δήμου Παπάγου-Χολαργού Μιμή Ρουφογάλλη, την Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Παπάγου-Χολαργού Χρύσα Παρίση, τις κυρίες Μαρία Τουρκοχωρίτη (Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»), Ρένα Μαρκουλάκη (μητέρα του ηθοποιού Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και μέλος του Ιδρύματος «Λίλιαν Βουδούρη»), Μελίνα Βιγκοπούλου, Ηρώ Μαρκοπούλου, και Έλια Θανογιάννη και πάρα πολλούς άλλους.

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Νανά Κουμπλή (Πρόεδρος Συλλόγου «Αγάπη & Φροντίδα»), Μέρω Κεσεσίογλου, Άδα Καρμίρη (πιανίστρια), Λένα Ψαθά

Όλα τα έσοδα της εκδήλωσης διατέθηκαν για τους σκοπούς του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι».

Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Γιάννης Βούρος, Ελένη Κώνστα
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Προσωπική συλλογή καφτανιών της Saadia
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Μαρία Τουρκοχωρίτη (Πρόεδρος συλλόγου «Το Εργαστήρι»), Γιώργος Αλεξάκης
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Μαγιό Caldera
Ο Σύλλογος Φίλων ΑμεΑ «Αγάπη και Φροντίδα» διοργάνωσε επίδειξη μόδας για φιλανθρωπικό σκοπό - Δείτε εικόνες
Hala Azhari Αλίς Δικαίου και τα μοντέλα της Noor Azhari

Φωτογραφίες: Papadakispress

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου – Δείτε εικόνες

Η Γκαλερί Σκουφά με μεγάλη χαρά παρουσίασε τη νέα ατομική έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου με τίτλο «Θέρως».

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Τάνια Δημητρακοπούλου

Η έκθεση εγκαινιάστηκε την Τρίτη 9 Ιουνίου 2026 στις 19:30 και θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Ιουνίου 2026.

Στις φωτογραφίες του Papadakispress, αποτυπώνονται στιγμές από τα λαμπερά εγκαίνια της έκθεσης.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ελένη Καλιγά – Τάνια Δημητρακοπούλου – Γιάννης Καλλιγάς

Τα έργα της Τάνιας Δημητρακοπούλου αντλούν την έμπνευσή τους από την ουσία του ελληνικού καλοκαιριού: τη θάλασσα, τις φωτεινές παραλίες και τις ανέμελες στιγμές που χαράσσονται στη μνήμη σαν προσωπικά καλοκαιρινά αποτυπώματα.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ιωάννα Μαρτίνου, Γιάννης Αναγνωστάκης, Τάνια Δημητρακοπούλου, Ηρώ Βαχάρη

Μέσα από λουσμένα στο φως τοπία και ατμοσφαιρικές συνθέσεις, η καλλιτέχνις αποδίδει τη γαλήνη και την ελευθερία δημιουργώντας εικόνες που ισορροπούν ανάμεσα στην εμπειρία και τη νοσταλγική ανάμνηση.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Κατερίνα Πετρίδη, Λίτσα Κολλάκη, Πηνελόπη Μπάρλου

Όπως αναφέρει και η Ίρις Κρητικού στον κατάλογο που συνοδεύει την έκθεση: «Η νέα ενότητα έργων της Τάνιας Δημητρακοπούλου, συλλαβίζει και νοηματοδοτεί το ελληνικό καλοκαίρι ως άχρονη και στιλπνή συνθήκη.

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ελεάνα Θάνου, Κατερίνα Καλογιάννη, Έβελιν Στεφανάκη

Οι παραλίες της, απεικονιστικές και μαζί ενσυναισθητικές συμπυκνώσεις μιας ευαίσθητης θερινής γεωγραφίας, αρθρωμένης σε μικρή και σε μεγαλύτερη γενναιόδωρη κλίμακα, καθηλώνουν το βλέμμα, μοιάζουν ευφραντικά γνώριμες, ανακαλούν τη μνήμη του εκεί, χωρίς την ανάγκη περιττών αφηγηματικών μέσων και κυριολεκτικών τοπόσημων».

«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Νώντας Τσετσενέκος, Ίρις Κρητικού
«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ρίτα Πικρού Μωραιτάκη, Βέρα Καλογεροπούλου
«Θέρως»: Λαμπερά εγκαίνια στη νέα έκθεση της Τάνιας Δημητρακοπούλου - Δείτε εικόνες
Ίρις Κρητικού, Γιάννης Καλιγάς

Πηγή: Elegantsview

Πηγή φωτογραφιών: Papadakispress

Καινούργιου: «Θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου»

0

Η Κατερίνα Καινούργιου έκανε τον δικό της απολογισμό της τηλεοπτικής σεζόν, που βρίσκεται στο τέλος της, αναφέροντας ότι ήταν η καλύτερη της ζωής της.

Η γνωστή παρουσιάστρια του ALPHA, αφού καλημέρισε την Τρίτη (23.06.2026) τους τηλεθεατές της εκπομπής «Super Κατερίνα» ανέφερε ότι απομένουν μόλις οκτώ ημέρες μέχρι να ολοκληρωθεί η χρονιά και να ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές διακοπές.

Η Κατερίνα Καινούργιου αναφέρθηκε στα όσα της έφερε αυτή η σεζόν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική της ζωή.

«Καλημέρα, καλή σας ημέρα, αγαπημένοι μου τηλεθεατές. Εδώ είμαστε ακόμα, μας ξεχνάτε; Έχουμε μέρες ακόμα, έχουμε αυτή και την άλλη εβδομάδα για να σας αποχαιρετήσουμε για το καλοκαίρι», είπε αρχικά η Κατερίνα Καινούργιου.

«Πόσο ωραία πέρασε αυτή η χρονιά. Ήταν η ωραιότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Δηλαδή ήρθα εδώ έγκυος, μετά πέρασα μια πολύ όμορφη εγκυμοσύνη με εσάς όλους. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, έφερα το παιδάκι μου στον κόσμο και είναι υγιέστατο.

Δηλαδή θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Πραγματικά. Πολύ ωραία. Και ερχόμαστε να κλείσει και πολύ ωραία», πρόσθεσε η γνωστή παρουσιάστρια.