Καινούργιου: «Θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου»

0

Η Κατερίνα Καινούργιου έκανε τον δικό της απολογισμό της τηλεοπτικής σεζόν, που βρίσκεται στο τέλος της, αναφέροντας ότι ήταν η καλύτερη της ζωής της.

Η γνωστή παρουσιάστρια του ALPHA, αφού καλημέρισε την Τρίτη (23.06.2026) τους τηλεθεατές της εκπομπής «Super Κατερίνα» ανέφερε ότι απομένουν μόλις οκτώ ημέρες μέχρι να ολοκληρωθεί η χρονιά και να ξεκινήσουν τις καλοκαιρινές διακοπές.

Η Κατερίνα Καινούργιου αναφέρθηκε στα όσα της έφερε αυτή η σεζόν τόσο στην επαγγελματική όσο και στην προσωπική της ζωή.

«Καλημέρα, καλή σας ημέρα, αγαπημένοι μου τηλεθεατές. Εδώ είμαστε ακόμα, μας ξεχνάτε; Έχουμε μέρες ακόμα, έχουμε αυτή και την άλλη εβδομάδα για να σας αποχαιρετήσουμε για το καλοκαίρι», είπε αρχικά η Κατερίνα Καινούργιου.

«Πόσο ωραία πέρασε αυτή η χρονιά. Ήταν η ωραιότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Δηλαδή ήρθα εδώ έγκυος, μετά πέρασα μια πολύ όμορφη εγκυμοσύνη με εσάς όλους. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα, έφερα το παιδάκι μου στον κόσμο και είναι υγιέστατο.

Δηλαδή θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα ότι δεν είναι η ομορφότερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Πραγματικά. Πολύ ωραία. Και ερχόμαστε να κλείσει και πολύ ωραία», πρόσθεσε η γνωστή παρουσιάστρια.

Η Άννα Βίσση θα συναντήσει τον σκηνοθέτη της Αντέλ για τη συναυλία στο ΟΑΚΑ – Θα κοστίσει πάνω από 5 εκατ. ευρώ

Η Άννα Βίσση στις 26 Σεπτεμβρίου πρόκειται να δώσει μία μεγαλειώδη συναυλία στο ΟΑΚΑ και έχει επενδύσει πολλά χρήματα για να καταφέρει να μείνει στην ιστορία.

Η διάσημη τραγουδίστρια, όπως είχε είχε γίνει γνωστό πριν από λίγο καιρό ήθελε τον Ρίκι Μάρτιν και τη Τζένιφερ Λόπεζ στη συναυλία της στο ΟΑΚΑ, ενώ σήμερα, Τρίτη (23/6) έχει ραντεβού με τον σκηνοθέτη της Αντέλ, Κιμ Γκάβιν και το γραφείο Stufish, που έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως οι U2, οι Rolling Stones και η Μαντόνα.

Επίσης, το κόστος της συναυλίας της Άννας Βίσση θα κοστίσει περισσότερα από 5 εκατομμύρια ευρώ.

Την είδηση έκανε γνωστή η εκπομπή «Το πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα. Ο δημοσιογράφος Θάνος Βάγιος ανέφερε ότι σήμερα η Άννα Βίσση θα συναντήσει στο Λονδίνο τον σκηνοθέτη της Αντέλ, τον Κιμ Γκάβιν.

Η καταξιωμένη ερμηνεύτρια θέλει να δώσει ένα φαντασμαγορικό σόου που θα αφήσει εποχή. Μάλιστα, ετοιμάζει μια περιστροφική σκηνή 360 μοιρών, ενώ δεκάδες drones, τα οποία θα είναι πάνω τους θεατές και θα απαθανατίζουν τη στιγμή και σκηνοθετικά θα την αναμεταδίδουν σε δεκάδες τεράστιες γιγαντοοθόνες για όλους όσους θα βρίσκονται μέσα στο στάδιο.

Όσο για τα εισιτήρια της συναυλίας, αναφέρθηκε ότι έχουν μείνει περίπου 5.000 διαθέσιμα.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έδωσε συναυλία στην Κρήτη για 17χρονο που παλεύει με τον καρκίνο – Συμμετείχε και ο Δήμος Αναστασιάδης

0

Με σύνθημε «Μια Αγκαλιά για τον Μάνο» ο Κωνσταντίνος Αργυρός ένωσε τις δυνάμεις του με τον Δήμο Αναστασιάδη το βράδυ της Δευτέρας (22.06.2026) και χάρισαν στους θαυμαστές τους ένα μοναδικό μουσικό υπερθέαμα.

Η συναυλία του Κωνσταντίνου Αργυρού είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα και έγινε για έναν  17χρονο που δίνει τη δική του μάχη με μία ιδιαίτερα επιθετική μορφή καρκίνου.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, πάντα κοινωνικά ευαισθητοποιημένος, ανταποκρίθηκε αμέσως στην πρόσκληση του Δήμου Χανίων και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χανίων και έθεσε τη μουσική και τη δημοφιλία του στην υπηρεσία αυτού του σημαντικού σκοπού.

Στη συναυλία, που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Στάδιο Χανίων, συμμετείχε και ο Δήμος Αναστασιάδης, βάζοντας κι εκείνος το δικό του «λιθαράκι». Στη σκηνή ανέβηκαν επίσης και καλλιτέχνες από την Κρήτη.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που προβλήθηκε ένα μήνυμα του 17χρονου Μάνου, ο οποίος παρακολούθησε τη συναυλία μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς, μετά τις χημειοθεραπείες στην Ελλάδα, βρίσκεται σε εξειδικευμένο νοσοκομείο στις ΗΠΑ. Όλα τα έσοδα της συναυλίας θα δοθούν για να καλυφθεί το κόστος της νοσηλείας του εκεί.

Με τη μαζική παρουσία του κοινού στο Εθνικό Στάδιο Χανίων στάλθηκε ένα ισχυρό μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύης, με τη μουσική να δείχνει ξανά πως μπορεί να εμπνέει ελπίδα και να μεταμορφώνει την ευαισθησία σε πράξη αγάπης.

Η Έλενα Παπαρίζου κυκλοφόρησε το νέο της τραγούδι, με τίτλο «Alitheia Tora»

0

Η Έλενα Παπαρίζου επιστρέφει δυναμικά με το νέο της single «Alitheia Tora», ένα τραγούδι που είναι έτοιμο να κατακτήσει το ραδιόφωνο και να γίνει το απόλυτο κομμάτι του καλοκαιριού.

Το τραγούδι ακούστηκε για πρώτη φορά στη σκηνή των MAD VMA 2026, όπου η Έλενα Παπαρίζου το παρουσίασε μέσα από ένα εντυπωσιακό act. To κομμάτι από την πρώτη στιγμή κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού, με τα social media να κατακλύζονται από σχόλια, βίντεο και αποσπάσματα της εμφάνισής της.

Με περισσότερα από είκοσι χρόνια συνεχούς παρουσίας στην κορυφή, αμέτρητες επιτυχίες και μια σημαντική διεθνή πορεία, η Έλενα Παπαρίζου συνεχίζει να αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες και επιδραστικές καλλιτέχνιδες της ελληνικής μουσικής σκηνής.

Το «Alitheia Tora» σηματοδοτεί και μια ξεχωριστή δημιουργική επανένωση, καθώς η τραγουδίστρια συνεργάζεται ξανά με την Ελεάνα Βραχάλη, μια δημιουργό με την οποία έχει συνδεθεί μέσα από τραγούδια που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από το κοινό.

Η συνεργασία τους δεν σταματά εδώ, καθώς το επόμενο διάστημα αναμένονται και νέα τραγούδια που φέρουν την υπογραφή τους.

Παράλληλα, το νέο κομμάτι έχει ξεχωριστή σημασία και για έναν ακόμη λόγο, καθώς η Έλενα Παπαρίζου επιστρέφει και στη σύνθεση, συνυπογράφοντας τη μουσική του τραγουδιού μαζί με τον Μάριο Ψιμόπουλο, κάτι που είχε αρκετό καιρό να συμβεί σε δισκογραφική της κυκλοφορία.

Να σημειωθεί ότι το «Alitheia Tora» κατάφερε να δημιουργήσει αμέσως έντονο buzz στα social media, με το teaser video που δημοσιεύτηκε σε IG / TikTok & FB να ξεπερνούν συνολικά το 1.160.000 προβολές μέσα σε μόλις 48 ώρες, αποδεικνύοντας ότι το κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει το νέο τραγούδι της Έλενας Παπαρίζου.

Συγκλονίζει η Ευδοκία Ρουμελιώτη: «Όταν σκοτώθηκε η μητέρα μου το άγχος μου έγινε δέκα φορές μεγαλύτερο»

0

Μία σπάνια εξομολόγηση έκανε η Ευδοκία Ρουμελιώτη και αναφέρθηκε στα ζητήματα ψυχικής υγείας που έχει αντιμετωπίσει στη ζωή της αλλά και στο αυτοάνοσο νόσημα από το οποίο πάσχει.

Η γνωστή βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Μαθήματα Ζωής» και μίλησε στην Άννα Δρούζα για το άγχος και τον τρόπο με τον οποίο το έχει διαχειριστεί στην προσωπική της ζωή. Τα όσα είπε η Ευδοκία Ρουμελιώτη προβλήθηκαν την Τρίτη (23.06.2026).

«Έβλεπα ότι όχι μόνο δεν ήμουν χαρούμενη μέσα μου, αλλά με άγχωνε πάρα πολύ η επόμενη μέρα. Αυτό είναι. Δηλαδή, ενώ είχα μια δουλειά και έλεγα “πω πω, έκλεισα αυτή τη δουλειά”, ας πούμε, θα ‘μαι με την Άννα και πόσο ήθελα να δουλέψω με την Άννα και να ξεκινήσω τα γυρίσματα, η μέρα που θα ερχόμουν να σε συναντήσω θα μου δημιουργούσε τόσο άγχος και τόσο στρες που θα έλεγα, “πώς, πώς, πώς θα βγει η μέρα;

Πώς θα το αντιμετωπίσω;”. Οπότε εκεί έκανα την πρώτη απόπειρα, είπα “κάτσε, Ευδοκία, πρέπει να δεις από πού ξεκινάει αυτό το πράγμα, να βρεις έναν τρόπο”», είπε για τα θέματα άγχους που αντιμετώπισε.

«Κάθε μέρα. Ξυπνούσα, ξημέρωνε, έβγαινε ο ήλιος, άγχος. Βράδιαζε, γιατί βραδιάζει και βγαίνει το φεγγάρι, άγχος. Για όλα είχα ένα διάχυτο άγχος. Αυτό. Όταν ένας άνθρωπος είναι όλη μέρα στρεσαρισμένος, όπως μου λέει και ο ψυχοθεραπευτής μου τώρα, κάποια στιγμή εξαντλείσαι. Αυτό είναι. Δεν υπάρχει… Η εξάντληση σου φέρνει θλίψη. Οπότε εκεί έκανα την πρώτη μου απόπειρα και να πω ότι θέλω να το δω», πρόσθεσε.

Μιλώντας για τα παιδικά της χρόνια παραδέχτηκε: «Εγώ επειδή μεγάλωσα με τον αδερφό μου, ο οποίος ήτανε έτσι ατίθασος, διεκδικούσε αυτό που ήθελε, εγώ μαζευόμουν, έλεγα “πόσα να αντέξει πια αυτή η μάνα;”.

Η μητέρα μου μας μεγάλωσε, είχε πάρει διαζύγιο. Εμείς μεγαλώσαμε από πολύ μικρά με τον δεύτερο άνδρα της μαμάς μας, που στην ουσία ήταν και ο πατέρας μας. Το μεγάλωμα αυτού του ανθρώπου προς εμάς με έκανε να καταλάβω ότι γονιός δεν είναι αυτός που σε γεννάει, γονιός είναι αυτός που σε μεγαλώνει.

Και μετά έρχεται αυτό το τραγικό γεγονός με τη μητέρα μου, που έφυγε με αυτόν τον τρόπο. Μου είπαν ότι είναι πολύ σοβαρά… αλλά δεν κράτησε αυτό και πολύ, γιατί μετά από πέντε ώρες με αφήσανε να πάω να τη δω, οπότε κατάλαβα ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Είπα ότι δεν μπορώ να προχωρήσω. Είχαμε μια σχέση που δεν θέλω να έχω εγώ αυτή τη σχέση με τα παιδιά μου. Ήταν εξαρτητική».

«Ήταν μια σχέση υπέροχη, όμως τόσο μεγάλης αγάπης, που σου δημιουργούσε και πολύ μεγάλη ευθύνη. Να μην νιώθει και το παιδί ότι όλη σου η ζωή, εσένα, εξαρτάται από αυτό, οπότε το φορτώνεις με μια ευθύνη.

Εγώ είχα φορτωθεί με αυτή την ευθύνη, που τώρα πια στα 48 μου και μετά από 10 χρόνια πια ψυχοθεραπείας, κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να τη φορτωθώ. Δεν μου αναλογούσε. Ήταν πολύ οδυνηρό, γιατί δεν έχασα τη μαμά μου, ήταν σαν να έχασα το παιδί μου, την αδερφή μου, την κολλητή μου, τη μάνα μου.

Ήταν τόσο όλα,  ήταν σαν ξαφνικά στα 35 μου μου κόψαν τον ομφάλιο λώρο τόσο και πολύ βίαια. Οπότε εκεί δεν τον ξαναάφησα τον ψυχοθεραπευτή μου, τον πήρα από το χέρι. Τα τρία πρώτα χρόνια ήταν πάρα πολύ δύσκολα, πάρα πολύ.

Μετά μας πήρε και μας σήκωσε, διότι μέσα σε αυτό το άγχος που ήδη υπήρχε, ήρθε και ένας βίαιος θάνατος μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, με τον πιο τρελό τρόπο. Οπότε αυτό το άγχος έγινε δέκα φορές μεγαλύτερο, διότι έπαθα τον φόβο θανάτου…

Στο σώμα μου έβγαζα εξανθήματα, ξεχνούσα πάρα πολύ. Δηλαδή, κάποια στιγμή λέω, “δεν μπορώ να κάνω πια το επάγγελμα του ηθοποιού, γιατί πρέπει να μαθαίνω λόγια”. Και από το φοβερό στρες δεν μπορούσες να αποστηθίσεις. Ήμουνα μη λειτουργική στη ζωή μου. Είχε γίνει η καθημερινότητά μου πολύ δύσκολη με το που σκοτώθηκε η μαμά μου», εξομολογήθηκε ακόμα η Ευδοκία Ρουμελιώτη.

Σημειώνεται ότι η μητέρα της Ευδοκίας Ρουμελιώτη σκοτώθηκε το 2018 όταν έπεσε από μικρό ύψος μέσα στο σπίτι της και χτύπησε σοβαρά το κεφάλι της.

Παράλληλα η γνωστή ηθοποιός εξομολογήθηκε τι λέει σήμερα στις στιγμές άγχους.

«Μου λέω όλα καλά. Παίρνω μια βαθιά ανάσα, λέω όλα καλά, μετράω μέχρι το 10, μετράω μέχρι το 10, λέω, “όχι, όχι, δεν…”. “Όλα καλά θα πάνε, όλα καλά θα πάνε” και λες “έλα, δεν βαριέσαι, δεν γίνεται τίποτα και αν δεν φάει σήμερα το ψάρι, που είναι η μέρα, και φάει ένα σουβλάκι”. Δηλαδή, δεν τελείωσε και ο κόσμος. Ήμουνα τόσο freak control από το στρες, όχι γιατί ήθελα να τα κοντρολάρω», είπε.

Οι μεγάλοι μου φόβοι ήταν ο θάνατος, η απώλεια, ότι θα χάσω τους αγαπημένους μου ανθρώπους, θα φύγουν όλοι, θα μείνω μόνη. Το άγχος της καθημερινότητας, πώς θα ανταποκριθώ στη μέρα μου.

Μιλώντας για ένα αυτοάνοσο νόσημα από το οποίο πάσχει, η Ευδοκία Ρουμελιώτη εξομολογήθηκε: Σκεφτόμουν και αν έχω κάτι πολύ σοβαρό που δεν αλλάζει, τι θα γίνει με αυτό το παιδί; Εμένα είναι και μικρό, θυμάμαι που έλεγα “να τον φτάσω 18”. Αυτό. “Και μετά ας πεθάνω, να τον φτάσω 18”. Και όταν πήγα στο γιατρό και μου είπε “δεν έχετε κάτι πάρα πολύ σοβαρό” Θα σας αλλάξει τη ζωή και θα πρέπει και εσείς να αλλάξετε τη ζωή σας για να μη σας αλλάξει αυτό τη ζωή”.

Ξέρεις τι κάνει τώρα αυτό, αυτό το αυτοάνοσο έχει κάτι πολύ μαγικό. Που εγώ έρχονται στιγμές που λέω “ρε συ, μήπως είναι δώρο αυτό που μου ‘ρθε;”. Μπορεί να έχω άγχος και εγώ να νομίζω ότι είμαι καλά και ξαφνικά έρχεται αυτό το γλυκούλι αυτοάνοσο και παθαίνω μια τεράστια κρίση και σου λέει ότι “δεν έχεις καταλάβει Χριστό, τα ‘χεις κάνει πάλι, έχεις φτάσει μέχρι εδώ από την πίεση.

Ωραία, αφού λοιπόν δεν το καταλαβαίνεις στην ψυχή σου, θα το καταλάβεις στο σώμα σου”. Πόνος, πόνος, πόνος. Το ρευματοειδές έχει αυτό, πόνο στις αρθρώσεις.  Μου έχει αλλάξει πολύ την καθημερινότητα. Οφείλω να γυμνάζομαι… Ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι. Επειδή από τον πόνο δεν κινείσαι, η ακινησία όμως σου δημιουργεί, ξέρεις, πόνους ακόμα μεγαλύτερους».

Μαρία Ιωαννίδου: «Ο καρκίνος θέλει τσαγανό, πρέπει να του επιτεθείς και να μην τον αφήσεις να σε πάρει από κάτω»

0

Για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο και την απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα, μίλησε μεταξύ άλλων η Μαρία Ιωαννίδου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Λοιπόν».

Μέσα από τη δική της περιπέτεια, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας στους ασθενείς που δίνουν τις δικές τους μάχες με την ασθένεια.

Η Μαρία Ιωαννίδου δηλώνει ότι «έχει βγάλει τη γλώσσα» στην ασθένεια. Πιστεύει ότι ο καρκίνος θέλει τσαγανό και πρέπει να του επιτεθείς για να τον νικήσεις. Παλαιότερα είχε αναφέρει πως έζησε ένα «μαρτύριο», περνώντας μέρες ολόκληρες γεμάτες πόνο στον καναπέ της, αλλά επέλεξε να μην λυγίσει.

Εκτός από τη δική της περιπέτεια, με καρκίνο διαγνώστηκε πρόσφατα και ο σύντροφός της. Σύμφωνα με δηλώσεις της στην εκπομπή «Breakfast@Star», ο σύντροφός της έκανε τις απαραίτητες θεραπείες και χημειοθεραπείες, καταφέρνοντας και εκείνος να ξεπεράσει πλήρως το πρόβλημα.

Σας είδαμε να τοποθετείστε δημόσια για την απώλεια της Γωγώς Μαστροκώστα…

Με πόνεσε πάρα πολύ. Τη γνώριζα προσωπικά. Είχαμε συνεργαστεί τηλεοπτικά, κάναμε μαζί γυμναστική και ανταλλάσσαμε συχνά απόψεις. Ήταν ένα εξαιρετικό πλάσμα. Η απώλειά της με επηρέασε βαθιά.

Είναι επειδή έχετε περάσει και εσείς αντίστοιχη περιπέτεια υγείας;

Βεβαίως. Την έχω περάσει. Ο καρκίνος θέλει τσαγανό. Πρέπει να του επιτεθείς και να μην τον αφήσεις να σε πάρει από κάτω. Δεν γνωρίζω ακριβώς τι έκανε η Γωγώ στη δική της μάχη. Πιστεύω ότι έκανε τα πάντα. Ήταν όμως το ριζικό της.

Ο σύντροφός σας, ο Δημήτρης, πώς είναι σήμερα;

Τον ξεπέρασε τον καρκίνο. Του έδωσα πολλές συμβουλές να μη λυπάται τον εαυτό του και να επιτεθεί στην ασθένεια. Το έκανε και νίκησε.

Με τη Ζωζώ Σαπουντζάκη εξακολουθείτε να έχετε επαφή;

Βεβαίως. Κάναμε παρέα πολλά χρόνια. Περνά μια δύσκολη περίοδο και ελπίζω πραγματικά να γίνει καλά. Της τηλεφωνούσα συχνά και ενημερωνόμουν για την πορεία της υγείας της.

Είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος, σημαντική και χρήσιμη παρουσία. Της εύχομαι ολόψυχα να ξεπεράσει αυτή τη δοκιμασία.
 

Γωγώ Καρτσάνα: «Νόμιζα ότι θα φύγω για Αμερική, κάναμε μια χρονιά στο Σόι και τελειώναμε με έναν τρόπο»

0

Για την επιτυχία της σειράς “Το σόι σου” στον Alpha και για τη «σύνδεση» με τη σική της οικογένεια μίλησε, μεταξύ άλλων, η Γωγώ Καρτσάνα όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή “Νωρίς νωρίς” και συνομίλησε με τη Μαρία Ηλιάκη και τον Κρατερού Κατσούλη, την Παρασκευή (19/6), στην ΕΡΤ.

«Δεν περίμενα να κάνει τέτοια επιτυχία το “Σόι” στον Alpha. Εμένα ήταν και η πρώτη μου δουλειά στην τηλεόραση, είχα δυο χρόνια που ‘χα τελειώσει τη σχολή, οπότε δεν είχα πολλή εμπειρία γενικότερα. Δεν περίμενα ότι θα γίνει όλο αυτό» εκμυστηρεύτηκε αρχικά η ηθοποιός.

Και πρόσθεσε: «Στον τρίτο χρόνο, μάλιστα, έφυγα και πήγα στην Αμερική για σπουδές, συνέχισαν και, όταν γύρισα, συνέχιζαν. Δηλαδή δεν το περίμενα. Νόμιζα ότι θα φύγω για Αμερική, εντάξει, κάναμε μια χρονιά στο Σόι και τελειώναμε με έναν τρόπο».

«Δεν περίμενα ότι η σειρά θα συνεχίσει για άλλα δυο χρόνια. Αγαπήθηκε πάρα πολύ το Σόι, υπάρχει πολύ μεγάλη ταύτιση», τόνισε.

«Και η δική μου οικογένεια μοιάζει πάρα πολύ με αυτή της σειράς, απλώς δεν είμαστε τόσοι πολλοί» είπε καταλήγοντας η Γωγώ Καρτσάνα.

Η Άννα Βίσση κέρδισε βραβείο στα MAD VMA αλλά δεν ήταν εκεί – Το μήνυμά της από τη Νέα Υόρκη

0

Μία από τις μεγαλύτερες νικήτρις των των φετινών MAD Video Music Awards ήταν η Άννα Βίσση, καθώς το τραγούδι «Όλα για όλα» αναδείχθηκε «Τραγούδι της Χρονιάς» έπειτα από την ψήφο του κοινού.

Παρότι το όνομά της βρέθηκε στο επίκεντρο της λαμπερής βραδιάς, η δημοφιλής τραγουδίστρια δεν κατάφερε να δώσει το «παρών» στην απονομή, καθώς αυτές τις ημέρες βρίσκεται στη Νέα Υόρκη.

Στη Νέα Υόρκη με την οικογένειά της η Άννα Βίσση

Η Άννα Βίσση περνά αυτές τις ημέρες στη Νέα Υόρκη, όπου βρίσκεται κοντά στην κόρη της Σοφία Καρβέλα και τους δύο εγγονούς της, Νέστορα και Νίκο, με τους οποίους έχει ιδιαίτερα στενό δεσμό.

Μάλιστα, η δημοφιλής τραγουδίστρια μοιράστηκε στιγμές από την καθημερινότητά της στην αμερικανική μεγαλούπολη, ενώ βρέθηκε και σεαγώνα των New York Knicks, απολαμβάνοντας οικογενειακό χρόνο μακριά από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις.

Το βίντεο που ανέβηκε από τη Νέα Υόρκη

Λίγο μετά τη βράβευσή της, η τραγουδίστρια μοιράστηκε στα social media βίντεο από τη Νέα Υόρκη, δείχνοντας πώς περνά τις ημέρες της μακριά από την Ελλάδα και τη βραδιά των βραβείων.

Παρά την απουσία της, φρόντισε να ευχαριστήσει το κοινό της μέσα από βιντεοσκοπημένο μήνυμα που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια της απονομής.

Το μήνυμα για το «Όλα για όλα»

«Καλησπέρα από Νέα Υόρκη. Πολύ χαίρομαι που έμαθα πως το “Όλα για όλα” κέρδισε την αγάπη σας φέτος. Είναι ένα τραγούδι που πιστεύω ότι ο καθένας μας μέσα από συγκεκριμένους στίχους βρίσκει κάτι για τον εαυτό του», ανέφερε αρχικά.

Η ίδια στάθηκε ιδιαίτερα στον στίχο «Το πρόβλημά μου είμαι εγώ, εγώ είμαι και η λύση», εξηγώντας πως αποτελεί ένα μήνυμα αυτογνωσίας, αυτοπεποίθησης και προσωπικής δύναμης.

Η Άννα Βίσση ευχαρίστησε το κοινό για τη διαχρονική στήριξή του στη μουσική που δημιουργεί μαζί με τον Νίκο Καρβέλα, ενώ δεν έχασε την ευκαιρία να στείλει και τις καλοκαιρινές της ευχές. Με μια δόση χιούμορ και μια έμμεση αναφορά στη μεγάλη επιτυχία της «Αιγαίο», προέτρεψε τον κόσμο να είναι προσεκτικός στα ταξίδια του, ιδιαίτερα στα νησιά και στις θάλασσες του Αιγαίου.

Η δημοφιλής τραγουδίστρια αναμένεται να επιστρέψει σύντομα στην Ελλάδα, με το βλέμμα των θαυμαστών της να είναι ήδη στραμμένο στη μεγάλη συναυλία που θα δώσει στις 26 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ, σε μία από τις πιο πολυαναμενόμενες μουσικές βραδιές της χρονιάς.

@annavissiofficial Τραγούδι της χρονιάς #OlaGiaOla #AIRPLAY #MadVMA Thank you @Mad TV #madvideomusicawards ♬ πρωτότυπος ήχος – annavissiofficial

Αρναούτογλου κατά Λιάγκα: «Ήταν αγενέστατο, σχεδόν τραγικό αυτό που μου έκανε»

0

Συνέχεια στο περιστατικό με την on air αντιπαράθεσή του με τον Γιώργο Λιάγκα δίνει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, σε δηλώσεις του στην κάμερα του “Ραντεβού το ΣΚ” και τον ρεπόρτερ, Σαράντη Μαριεττή, μιλά για την τηλεφωνική παρέμβαση που έκανε στο “Πρωινό” τις προηγούμενες ημέρες, όπου διαφώνησε με τον οικοδεσπότη για το περιεχόμενο των πρωινών εκπομπών τα τελευταία χρόνια.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επανέλαβε για ακόμη μία φορά τη δυσαρέσκειά του για την επικράτηση της ενημέρωσης έναντι της ψυχαγωγίας και στις δηλώσεις του χαρακτήρισε αγενέστατη την απόφαση του Γιώργου Λιάγκα να βγει την επόμενη ημέρα και να επανέλθει στο θέμα, χωρίς να είναι ο ίδιος παρών.

«Μου στείλανε πάρα πολλοί ακροατές μηνύματα. Επί τούτου δεν είδα το βίντεο. Κάποια στιγμή μου στείλανε και το βίντεο, αυτό που είπε την επόμενη μέρα. Είδα μόνο την αρχή που λέει ότι, «επειδή ήταν καλεσμένος, πρέπει να είμαστε ευγενείς στους καλεσμένους». Καταρχάς, δεν ήμουν καλεσμένος. Βγήκα, πήρα εγώ τηλέφωνο.

Προς τιμήν τους και της αρχισυντάκτριας, τα παιδιά δεχτήκανε να βγω να μιλήσω. Θα μπορούσαν να πουν «δεν θέλουμε να μιλήσει». Αλλά πολύ ωραία και δημοκρατικά βγήκα και μίλησα», απαντά ο παρουσιαστής.

«Μιλήσαμε ωραία, ευγενικά, πιστεύω είπαμε τις απόψεις μας. Και ο καθένας είπε αυτό που πίστευε εκείνη την ώρα. Όταν τελειώνει μια τέτοια συζήτηση, δεν τη συνεχίζεις μόνος σου. Κι εγώ έχω μικρόφωνο, μπορώ να βγαίνω να λέω ό,τι θέλω.

Ό,τι έχω να πω λοιπόν, το λέω εκείνη τη στιγμή. Από τη στιγμή που εκείνη τη στιγμή τελειώνει η κουβέντα, δεν τη συνεχίζω μόνος μου», σχολιάζει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

«Άρα λοιπόν η φράση που είπε ότι «από ευγένεια δεν του τα είπα», είναι ακριβώς το αντίθετο. Ήταν αγενέστατο, για να μην πω κάτι άλλο, το ότι την επόμενη μέρα βγαίνεις και συνεχίζεις μόνος σου να μιλάς, ενώ είχες τον άνθρωπο που ήθελες να τα πείτε, τον είχες λίγες ώρες πριν στο τηλέφωνο για να συζητήσετε.

Νομίζω και οι ακροατές είπαν πάρα πολύ σκληρές κουβέντες. Δεν θα το έκανα ποτέ. Την ώρα που έχω απέναντί μου κάποιον, του τα λέω εκείνη την ώρα, τι πιστεύω και τι όχι. Αν τελειώσει η συζήτηση εκεί, τότε ή περιμένω να τον ξαναβρώ ή περιμένω να ξαναμιλήσω μαζί του. Σχεδόν τραγικό», σημειώνει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

Λαμπρόπουλος: «Έγινα fit γιατί ο γιατρός μου, είπε ότι αν θέλω να χαρώ τα παιδιά μου θα πρέπει να τα κόψω όλα»

0

Μια πιο προσωπική εξομολόγηση έκανε ο Φάνης Λαμπρόπουλος στο περιθώριο των Mad VMA 2026, μιλώντας για τη μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή του και την απώλεια βάρους που πέτυχε το τελευταίο διάστημα.

Ο παρουσιαστής και ραδιοφωνικός παραγωγός, Φάνης Λαμπρόπουλος, αποκάλυψε ότι η απόφασή του να αλλάξει τρόπο ζωής και να χάσει βάρος δεν είχε να κάνει μόνο με την εικόνα του, αλλά κυρίως με την υγεία και την οικογένειά του.

Όπως εξήγησε, καθοριστικό ρόλο έπαιξε μια συζήτηση που είχε με γιατρό, ο οποίος τον προειδοποίησε ότι έπρεπε να υιοθετήσει πιο υγιεινές συνήθειες.

«Στην ηλικία τη δική μου, αν δεν προσπαθήσεις να γίνεις λίγο fit, δεν πας καλά. Είχα βρει και έναν γιατρό, που μου είπε ότι πρέπει να τα κόψω όλα, γιατί έχω και δυο παιδιά. Μου είπε ότι αν θέλω να χαρώ τα παιδιά μου, πρέπει να τα κόψω όλα. Με φόβισε…» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τα λόγια αυτά φαίνεται πως τον έκαναν να δει διαφορετικά την καθημερινότητά του και να δώσει μεγαλύτερη προτεραιότητα στην υγεία και τη φυσική του κατάσταση.

Ο Φάνης Λαμπρόπουλος διανύει μια ιδιαίτερα δημιουργική περίοδο και επαγγελματικά, καθώς τον τελευταίο χρόνο βρίσκεται στο τιμόνι της δικής του εκπομπής στον ΣΚΑΪ, «Στην αγκαλιά του Φάνη», η οποία τον έχει φέρει ακόμη πιο κοντά στο τηλεοπτικό κοινό.