20:23
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
20:23
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Οι Ρώσοι αγοράζουν κοσμήματα και ρολόγια για να μη χάσουν τα λεφτά τους

Ρολόι Rolex / Φωτογραφία: Unsplash

Ρολόι Rolex / Φωτογραφία: Unsplash

03.03.2022
22:59
Οι πλούσιοι Ρώσοι αγοράζουν πολύτιμα αξεσουάρ για να μη χάσουν τα λεφτά τους

Οι εύποροι πολίτες της Ρωσίας έχουν στραφεί στην αγορά ακριβών κοσμημάτων και ρολογιών, σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν την αξία των αποταμιεύσεών τους, καθώς εξαιτίας των κυρώσεων της Ρωσίας, το ρούβλι βυθίζεται και το χρηματιστήριο στη Μόσχα παραμένει κλειστό.

Οι πωλήσεις στα ρωσικά καταστήματα της Bulgari αυξήθηκαν τις τελευταίες ημέρες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας κοσμημάτων, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Bulgari, που ανήκει στην LVMH, δεν είναι η μόνη εταιρεία πολυτελών ειδών στη ρωσική αγορά. Η Cartier της Richemont εξακολουθεί να πουλάει κοσμήματα και ρολόγια, ενώ τα ρολόγια Omega του Swatch Group εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα, όπως και τα Rolex.

Τα πολυτελή ρολόγια και τα κοσμήματα μπορούν να κρατήσουν ή ακόμα και να αυξήσουν την τιμή τους εν μέσω οικονομικής αναταραχής που προκαλείται από τον πόλεμο και τις συγκρούσεις.

Είναι αλήθεια ότι οι μάρκες πολυτελείας θα μπορούσαν να αποφασίσουν να μην εξυπηρετήσουν τη ρωσική αγορά

«Είναι αλήθεια ότι οι μάρκες πολυτελείας θα μπορούσαν να αποφασίσουν να μην εξυπηρετήσουν τη ρωσική αγορά. Αυτό θα ήταν ένα κόστος για αυτούς, που πιθανώς θα αντισταθμιζόταν από τη θετική εικόνα επικοινωνίας που θα αποκτούσαν σε άλλες αγορές», δήλωσε μέσω email ο αναλυτής της Bernstein, Luca Solca.

Μόλις 2% της LVMH στη ρωσική αγορά

Οι πωλήσεις στη Ρωσία και σε Ρώσους στο εξωτερικό αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 2% των συνολικών εσόδων της LVMH και της Swatch Group και λιγότερο από το 3% στη Richemont, ένα «σχετικά ασήμαντο» επίπεδο, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα από τον Edouard Aubin και άλλους αναλυτές της Morgan Stanley.

Αυτό οφείλεται, εν μέρει, στις διαφορές εισοδήματος και πλούτου στη Ρωσία, με έναν μικρό αριθμό δισεκατομμυριούχων ολιγαρχών να ζουν πολύ πέρα από τις δυνατότητες των απλών ανθρώπων. Ο μέσος μηνιαίος μισθός στη Μόσχα είναι περίπου 113.000 ρούβλια (1.350 δολάρια σε συναλλαγματικές ισοτιμίες πριν από την εισβολή) και πολύ χαμηλότερος στις αγροτικές περιοχές.

Η πίεση στις πολυτελείς μάρκες αυξάνεται. Το Business of Fashion, που υποστηρίζεται από την LVMH, προέτρεψε τις εταιρείες να κλείσουν τα ρωσικά καταστήματα και να μην αποστέλλουν προϊόντα μέσω διαδικτύου.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση