16:22
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
16:22
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Δίχως τέλος η ταλαιπωρία στο αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ – «Πλαφόν» στον αριθμό των επιβατών ως τον Σεπτέμβρη

Ταξιδιώτες στο Διεθνές Αεροδρόμιο Σχίπχολ / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ταξιδιώτες στο Διεθνές Αεροδρόμιο Σχίπχολ / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

02.08.2022
20:28
Τελευταία ενημέρωση: 02/08/2022 • 20:28
Παράταση του πλαφόν στον αριθμό των επιβατών ανακοίνωσε αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στις αεροπορικές μετακινήσεις, λόγω της έλλειψης προσωπικού και σήμερα το αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ ανακοίνωσε παράταση του πλαφόν στον αριθμό των επιβατών τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.

Ειδικότερα, το αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ ανακοίνωσε σήμερα πως τα ανώτατα όρια στον αριθμό των επιβατών που είχε θέσει για την καλοκαιρινή περίοδο προκειμένου να διαχειριστεί το πρόβλημα των πολλών ωρών αναμονής και άλλα προβλήματα υλικοτεχνικής υποστήριξης θα παραταθούν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.

Το αεροδρόμιο θα συνεχίσει επίσης να εφαρμόζει άλλα μέτρα, όπως το να ζητά από τους επιβάτες να έρχονται όχι παραπάνω από τέσσερις ώρες πριν από τις πτήσεις τους, ανέφερε σε μια ανακοίνωση.

Το Σίπχολ ανέφερε ότι έχει προειδοποιήσει τις αεροπορικές εταιρείες ότι περιμένει περισσότερους επιβάτες από αυτούς που μπορεί να διαχειριστεί στη διάρκεια των φθινοπωρινών διακοπών στην Ολλανδία στα τέλη Οκτωβρίου.

Η KLM θα πουλήσει λιγότερα εισιτήρια

Η KLM, ο ολλανδικός βραχίονας της Air France-KLM, ανέφερε πως η απόφαση σημαίνει ότι θα χρειαστεί να περιορίσει κάποιες πωλήσεις εισιτηρίων το φθινόπωρο.

«Η KLM δεν αναμένει ότι θα είναι απαραίτητες ακυρώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στον περιορισμό του αριθμού των επιβατών σε τοπικό επίπεδο», ανέφερε η εταιρεία. «Ωστόσο, λιγότερες θέσεις απ’ ό,τι συνήθως θα είναι διαθέσιμες στην ολλανδική αγορά».

Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε τον Ιούνιο πως θα καθιστούσε υπεύθυνο το Σίπχολ για τις οικονομικές ζημίες που θα προέκυπταν λόγω του πλαφόν στον αριθμό των επιβατών.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση