Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, Kia είχε διαφημίσει ήδη από το φετινό Super Bowl, τον Robo Dog, έναν αξιαγάπητο ρομποτικό σκύλο.
Ο Robo Dog της Kia, στο τηλεοπτικό σποτ βλέπει κάποιον να φορτίζει ένα Kia EV6 και αυτόματα τον ερωτεύεται. Ο Robo Dog ξεκινάει πίσω από το αυτοκίνητο, τρέχοντας και πηδώντας σε όλη την πόλη προσπαθώντας να το προλάβει.
Ωστόσο, καθώς το σκυλάκι που λειτουργεί με μπαταρία χάνει ενέργεια και κλείνει λίγο πριν προσγειωθεί στο μπροστινό κάθισμα, αλλά η ιστορία δεν τελειώνει εκεί.
Τα μάτια του ρομποτικού σκύλου ανοίγουν για να δουν τον οδηγό της Kia να χαμογελάει καθώς το EV6 τροφοδοτεί ξανά την μπαταρία.
Ευαισθητοποίηση για την υιοθέτηση κατοικιδίων από την Kia
Το τηλεοπτικό σποτ είχε στόχο ευαισθητοποιήσει τους πολίτες της Αμερικής όσον αφορά την υιοθεσία των ζώων τα οποία βρίσκονται σε καταφύγια. Διαβάζουμε στο 4troxoi, πως η Kia σε συνεργασία με το ίδρυμα Petfinder Foundation, τον περασμένο χρόνο εργάστηκε ώστε να βρει σπίτια για ζώα που υπάρχουν σε καταφύγια της Αμερικής.
Η Κορεάτικη εταιρεία πρόσφερε 500.000 δολάρια για την κάλυψη των εξόδων υιοθεσίας κατοικίδιων ζώων, ενώ παρήγγειλε επίσης 10.000 δωρεάν Robo Dog NFT. Ακόμη 10.000 Robo Dog NFT πουλήθηκαν με το μεγαλύτερο μέρος της τιμής πώλησης τους να πηγαίνει στο Ίδρυμα Petfinder.
Μέχρι στιγμής, η εκστρατεία Robo Dog NFT έχει αποφέρει 100.000 δολάρια, ενώ η συνεργασία μεταξύ της Kia και του Ιδρύματος Petfinder, έχει οδηγήσει σε δωρεές ύψους 600.000 δολαρίων. Όσον αφορά τα ζώα που βρίσκονται σε καταφύγια, 22.000 από αυτά έχουν ήδη βρει νέο σπίτι.
Ελπίζουμε οι περιπέτειες του Robo Dog της ΚΙΑ να συνεχιστούν, καθώς έχουν κάνει μεγάλη διαφορά στη ζωή χιλιάδων πραγματικών ζώων.