22:54
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
22:54
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Ροβάνπερα – Ο νεότερος κάτοχος στην ιστορία του WRC (εικόνες & βίντεο)

Ο Κάλε Ροβάνπερα με τους ανθρώπους της Toyota πανηγυρίζουν το πρωτάθλημα / Φωτογραφία: Twitter

Ο Κάλε Ροβάνπερα με τους ανθρώπους της Toyota πανηγυρίζουν το πρωτάθλημα / Φωτογραφία: Twitter

02.10.2022
14:29
Τελευταία ενημέρωση: 02/10/2022 • 20:14
Έγραψε ιστορία ο Κάλε Ροβάνπερα στο WRC

Ο Κάλε Ροβάνπερα είναι από σήμερα Κυριακή (2/10) ο νεότερος κάτοχος του τίτλου στην Ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC).

Ο οδηγός της Toyota πανηγύρισε τη νίκη (σ.σ. την έκτη για φέτος) στο Ράλι της Νέας Ζηλανδίας, το οποίο είναι ο 11ος από τους 13 αγώνες της χρονιάς, και στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του.

Μάλιστα, ο νεαρός Φινλανδός, ο οποίος γιόρτασε χθες τα 22α γενέθλιά του, «διέλυσε» το ρεκόρ για τον νεότερο παγκόσμιο πρωταθλητή, το οποίο κατείχε από το 1995 ο αείμνηστος Κόλιν ΜακΡέι που είχε κατακτήσει τον τίτλο σε ηλικία 27 ετών και 89 ημερών.

Τρίτη σεζόν για τον Ροβάνπερα στο WRC

Παράλληλα, ο Ροβάνπερα, ο οποίος διάγει την τρίτη σεζόν την καριέρας του στο WRC, είναι ο πρώτος Φινλανδός που κατακτά τίτλο οδηγών στο πρωτάθλημα μετά το 2002 και τον Μάρκους Γκρόνχολμ.

https://twitter.com/OfficialWRC/status/1576497219112296448

Ο Ροβάνπερα ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στο Ράλι Νέας Ζηλανδίας σε 2 ώρες, 48 λεπτά και 1.4 δευτερόλεπτα, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσαν ο Γάλλος «ομόσταυλός» του, Σεμπαστιάν Οζιέ (+34.6 δεύτερα), και ο -μέχρι σήμερα πλησιέστερος «διώκτης» του Φινλανδού- Οτ Τάνακ με Hyundai (+48.5 δευτερόλεπτα).

Μετά το αποτέλεσμα αυτό, ο Ροβάνπερα «άνοιξε» το προβάδισμά του σε σχέση με τον Εσθονό στους 64 βαθμούς, διαφορά που δεν καλύπτεται στους δύο αγώνες που απομένουν έως το τέλος της χρονιάς, δεδομένου ότι η μεγαλύτερη συγκομιδή για έναν οδηγό σε κάθε Ράλι είναι 30 βαθμοί (σ.σ. 25 για τη νίκη και άλλοι πέντε για τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική του αγώνα, την Power Stage).

https://twitter.com/TGR_WRC/status/1576483810908471296



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση