Μάλιστα δε χρειάστηκε να ταξιδέψουμε σε άλλη χώρα, καθώς η BMW Hellas κατάφερε να φέρει στην Ελλάδα μια προ-παραγωγής X2, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά της. Έτσι μπορέσαμε να είμαστε από τους πρώτους που την είδαν και την εξερεύνησαν από κοντά!
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε το χρονοδιάγραμμα της BMW για τη νέα X2. Στις 11 Οκτωβρίου έγινε η αποκάλυψή της, στις 26 του μήνα θα εμφανιστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Τόκιο, τον επόμενο μήνα θα αρχίσει η παραγωγή της και στις 2 Μαρτίου του 2024 θα ξεκινήσει το λανσάρισμά της. Επομένως είχαμε μια πρώτη επαφή μαζί της, στο πλαίσιο της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, πολύ νωρίτερα από την επίσημη άφιξή της στην ελληνική αγορά.
Στη δεύτερη πλέον γενιά της η X2 καθηλώνει με την επιβλητική φαρδιά χαρακτηριστική, σχεδόν εξάγωνη, μάσκα «νεφρών» της BMW, η οποία θα διατίθεται με προαιρετικό φωτισμό περιμετρικά. Σημείο αναφοράς αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής που δημιουργεί μια κομψή coupe σιλουέτα, ενώ μαγνητίζουν τα Led φώτα και τα τονισμένα πίσω φτερά.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν για το καλλίγραμμο αμάξωμα ανάμεσα σε δύο απλές και έντεκα μεταλλικές αποχρώσεις, συμπεριλαμβανομένης της νέας κόκκινης “Fire Red metallic”, καθώς και ανάμεσα σε ζάντες 17 έως 21 ιντσών. Η νέα X2 έρχεται με μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς το μήκος της αυξήθηκε κατά 194 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 4.554 χλστ. Παράλληλα προστέθηκαν 21 και 64 χλστ. στο πλάτος και στο ύψος αντίστοιχα, επομένως διαμορφώνονται στα 1.845 χλστ. και 1.590 χλστ.
Το εσωτερικό της νέας X2 είναι πιο ευρύχωρο, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο και τα φαρδύτερα μετατρόχια. Διαπιστώσαμε όμως ότι λόγω της κεκλιμένης οροφής οι πίσω επιβάτες έχουν περιορισμένο «αέρα» για τα κεφάλια, αλλά επαρκέστατο χώρο για τα πόδια τους.
Στα ενδότερα ξεχωρίζει η κυρτή οθόνη για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, το «αιωρούμενο» κεντρικό υποβραχιόνιο με ενσωματωμένα χειριστήρια και φυσικά τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ εμπρός καθίσματα διαθέτουν λειτουργία μασάζ, ενώ ανάμεσα τους βρίσκεται ο στάνταρ κεντρικός αερόσακος.
Η εξοπλιστική λίστα περιλαμβάνει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης, δερμάτινο-θερμαινόμενο τιμόνι, τέσσερις θύρες USB-C, πρίζες 12V, ηχοσύστημα Harman Kardon και πανοραμική ηλιοροφή. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στη νέα X2 βρίσκεται στα 560-1.470 λίτρα, ενώ στην ηλεκτρική iX2 στα 525-1.400 λίτρα.
Με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V έρχεται η X2 sDrive20i (από 42.150 ευρώ), αποδίδοντας συνδυαστικά 170 ίππους και 200 Nm ροπής, με θερμικό τρικύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων (156 ίππων) και ηλεκτροκινητήρα (19 ίππων).
Κάτω από το εμπρός καπό της X2 M35i xDrive (από 67.200 ευρώ) βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος δίλιτρος βενζινοκινητήρας με ισχύ 300 ίππων και ροπή 360 Nm, ο οποίος επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ. Η αναβαθμισμένη δίλιτρη πετρελαιοκίνητη X2 sDrive18d (52.500 ευρώ) αποδίδει 150 ίππους και 360 Nm ροπής.
H αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX2 xDrive30 (από 56.560 ευρώ), διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, ένας τοποθετημένος σε κάθε άξονα, ενώ συνδυαστικά παράγει 313 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο πίνακας των επιδόσεων της αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Με μια πλήρη φόρτιση η μπαταρία, χωρητικότητας 64,8 kWh, υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία από 417 έως 449 χλμ. (μέτρηση WLTP). Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο των νέων X2 και iX2 στην ελληνική αγορά.
Η βαυαρική εταιρεία αναφέρει ότι το καλοκαίρι του 2024 θα προστεθούν στη γκάμα της νέας X2 μια ακόμα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και μια πετρελαιοκίνητη. Η παραγωγή της θα πραγματοποιείται στο εργοστάσιο της BMW που βρίσκεται στο Ρέγκενσμπουργκ της Γερμανίας.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες στο Motori