Στην Ελλάδα, οι οδηγοί συνηθίζουν να ενεργοποιούν τα αλάρμ όταν επιθυμούν να παρκάρουν, θεωρώντας πως αυτό είναι το σωστό. Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από τον νόμο.
Όπως αναφέρει ο ΚΟΚ στο Άρθρο 21, κατά τη διαδικασία στάθμευσης του οχήματος, χρησιμοποιούνται τα φλας (δείκτες κατεύθυνσης), αφού πραγματοποιείται ελιγμός. Αν λοιπόν επιθυμείς να παρκάρεις από τη δεξιά πλευρά, απαιτείται να ενεργοποιήσεις το δεξί φλας και από αριστερά τον αντίστοιχο δείκτη.
Ως οδηγοί λοιπόν, είμαστε υποχρεωμένοι να ανάβουμε το φλας και να το κρατάμε ανοιχτό μέχρι να ολοκληρώσουμε στροφή, ελιγμό, προσπέραση, στάση και στάθμευση. Πάντα πρέπει να χρησιμοποιείται το φλας στην κατεύθυνση στην οποία επιθυμούμε να κάνουμε κίνηση. Η λογική λέει, βέβαια, ότι αν υπάρχει δεξιά στροφή λίγο πριν το σημείο που θέλουμε να παρκάρουμε και εμείς χρησιμοποιήσουμε το δεξί μας φλας, κανείς δεν θα ξέρει αν θέλουμε να στρίψουμε ή να παρκάρουμε! Οπότε αλάρμ και πάλι αλάρμ!
Αντίθετα, τα αλάρμ χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Ειδικότερα, τα φώτα έκτακτης ανάγκης όπως είναι η ονομασία τους, πρέπει να τα ανάβουμε όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη και το αυτοκίνητό μας είναι απαραίτητο να ακινητοποιηθεί. Έτσι, οι άλλοι οδηγοί προειδοποιούνται, ώστε να μειώσουν ταχύτητα και να προσπεράσουν από τα αριστερά, χωρίς να κινδυνεύσουν από το δικό μας όχημα.
Η χρήση των αλάρμ σε άλλες περιπτώσεις τιμωρείται με πρόστιμο 20 €, ενώ η μη χρήση των φλας με 80 €.