30.3 C
Athens
Δευτέρα 9 Ιουνίου 2025

Formula 1: Το σοκαριστικό ατύχημα του Ζου, ο Ράσελ που έσπευσε να τον βοηθήσει και το «φωτοστέφανο» του σώζει ζωές (εικόνες & βίντεο)

Ένα σοκαριστικό ατύχημα σημάδεψε στον πρώτο γύρο του Βρετανικού Grand Prix του Silverstone της Formula 1 που διεξήχθη χθες.

Κατά την εκκίνηση, ο οδηγός της Alfa Romeo, Γκουάνγιου Ζου, συγκρούστηκε με άλλο μονοθέσιο στην πρώτη στροφή, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Κινέζου οδηγού να γυρνάει ανάποδα και να χτυπήσει στα προστατευτικά ελαστικά.

Ο Ζου παρά τη σφοδρή σύγκρουση δεν κινδύνευσε ενώ μεταφέρθηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο.

Προς ευχάριστη έκπληξη όλων, ο Ζου βγήκε αλώβητος από το μονοθέσιο και παραδέχτηκε πως το Halo ήταν αυτό που του έσωσε την ζωή.

https://twitter.com/InsqneMagic/status/1543598010386583554

Συγκλονιστικό ήταν το γεγονός ότι ο Τζορτζ Ράσελ, που ενεπλάκη στο ατύχημα, άφησε το μονοθέσιό του και έσπευσε να δει αν ο Ζου είναι καλά στην υγεία του.

 

Ο Βρετανός οδηγός ανέφερε σε ανάρτησή του στο Twitter πως ναι μεν είναι απογοητευμένος για το πως εξελίχθηκε ο αγώνας , όμως, το σημαντικότερο είναι πως ο Ζου είναι καλά στην υγεία του.

Halo: Ένα «φωτοστέφανο» που σώζει ζωές στη Formula 1

Ο Ζου βγήκε από το αμάξι χωρίς να έχει υποστεί το παραμικρό και γι’ αυτό αυτό ευθύνεται το Halo. Το «φωτοστέφανο» που σώζει ζωές στη Formula 1, έχοντας κάνει πρεμιέρα στο φλεγόμενο αυτοκίνητο του Γκροζάν στον αγώνα του Μπαχρέιν το 2020.

«Δεν ήμουν υπέρ του Ηalo πριν από μερικά χρόνια, αλλά νομίζω πως είναι το καλύτερο πράγμα που φέραμε στη Formula 1 και χωρίς αυτό δεν θα μπορούσα να σας μιλάω σήμερα», είχε πει μέσα από το νοσοκομείο ο πιλότος.

Τι είναι το Halo, που αρκετοί οδηγοί δεν είδαν με καλό μάτι αλλά πλέον έχει αποδειχθεί σωτήριο;

Είναι ένα προστατευτικό κάγκελο γύρω από το cockpit που έχει ως πρωταρχικό στόχο να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού. Έχει κατασκευαστεί από τιτάνιο, είναι απίστευτα άκαμπτο και σε όσα ατυχήματα έχουν συμβεί από το 2018 και μετά, παραμένει άθικτο και στη θέση του παρόλες τις σφοδρές συγκρούσεις.

Η ιδέα ανήκει στη Mercedes, η οποία είχε παρουσιάσει το 2015 το σύστημα προστασίας. Αρχικά υπήρχαν αντιδράσεις και από τις ομάδες λόγω του ότι αύξανε το βάρος του μονοθεσίου, ωστόσο, μετά από μελέτες και έρευνες, το Halo κατάφερε να γίνει απόλυτα αποτελεσματικό, χωρίς να επιβαρύνει ιδιαίτερα τα μονοθέσια.



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ