01:53
09/01/2025
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
01:53
09/01/2025
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Το εργοστάσιο της BMW στη Γερμανία χρησιμοποιεί εύκαμπτους καυστήρες υδρογόνου στο τμήμα βαφής (βίντεο)

Το εργοστάσιο της BMW στη Λειψία / Φωτογραφία: BMW

Το εργοστάσιο της BMW στη Λειψία / Φωτογραφία: BMW

20.10.2022
23:43
Τελευταία ενημέρωση: 21/10/2022 • 10:14
Καυστήρες υδρογόνου χρησιμοποιεί η BMW

Το εργοστάσιο του γκρουπ BMW στην Λειψία είναι το πρώτο εργοστάσιο αυτοκινήτων στον κόσμο που εφαρμόζει πιλοτικά μία νέα τεχνολογία καυστήρα, η οποία επιτρέπει στα στεγνωτήρια χρωμάτων να λειτουργούν με «πράσινο» υδρογόνο.

Η νέα τεχνολογία ανοίγει το δρόμο για τη μείωση των εκπομπών CO2 από την εντατική χρήση του φυσικού αερίου, που αποτελεί ένα ορυκτό καύσιμο. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συστήματος είναι ότι μπορεί να λειτουργεί με υδρογόνο (H2), μεθάνιο (CH4) ή ένα μίγμα των δύο.

Μπορεί, επίσης, να εναλλάσσεται μεταξύ των καυσίμων ενώ λειτουργεί. Σε πρώτο στάδιο θα χρησιμοποιηθεί δοκιμαστικά, ενώ μια πλήρης γραμμή στεγνώματος του βαφείου θα υιοθετήσει τη νέα τεχνολογία από του χρόνου, έτσι ώστε μέσα στα επόμενα χρόνια, θα υιοθετηθούν σταδιακά και τα υπόλοιπα συστήματα καυστήρων.

Η νέα BMW M 1000 RR έχει πιστοποιηθεί για αγωνιστική χρήση

Με την περαιτέρω εξέλιξη της BMW M 1000 RR, η BMW Motorrad θέτει ένα νέο ορόσημο στην κατηγορία superbikes που έχουν πιστοποιηθεί για αγωνιστική χρήση. Το μοντέλο χρησιμοποιεί τον υδρόψυκτο εν σειρά 4-κύλινδρο κινητήρα που έχει σχεδιαστεί για αγωνιστικές διοργανώσεις και κυρίως για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 212 ίππους στις 14.500 σ.α.λ.. Βασίζεται σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, που συμπληρώνεται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι και το κεντρικά τοποθετημένο γόνατο ανάρτησης με κινηματική Full Floater Pro.

Παράλληλα, έχει γίνει τεράστια πρόοδο στον τομέα της αεροδυναμικής, καθώς ένα νέας σχεδίασης φέρινγκ από γυμνό carbon με υψηλότερη ζελατίνα, αυξάνει σημαντικά την τελική ταχύτητα σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ροή αέρα γύρω από τον αναβάτη. Η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί από 306 χλμ/ώρα σε 314 χλμ/ώρα, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ οι αναβάτες βιώνουν πολύ λιγότερη σωματική καταπόνηση.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση