Η Ρεάλ Μαδρίτης και η Adidas σχεδιάζουν να φέρουν επανάσταση στις φανέλες για την επόμενη σεζόν.
Μετά από μερικά χρόνια που το μπλε, το μαύρο και το μωβ είχαν επικρατήσει των άλλων τάσεων, για την ερχόμενη σεζόν έχουν σχεδιαστεί δύο φανέλες με στυλ και χρώματα.
Το πρώτο, όπως δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, θα είναι λευκό. Αλλά το δεύτερο και το τρίτο θα είναι πορτοκαλί… και καφέ, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ισπανική εφημερίδα «Marca».
Η Ρεάλ Μαδρίτης έπαιζε ήδη με πορτοκαλί πριν από δέκα χρόνια, τη σεζόν του 10ου Κυπέλλου Πρωταθλητριών/ Champions League. Ωστόσο, η Ρεάλ Μαδρίτης δεν έπαιξε ποτέ με καφέ φανέλες στην Ιστορία της.
Το στοίχημα συμπίπτει επίσης με μια σεζόν κατά την οποία η πώληση φανελών, μπορεί να… απογειωθεί με την άφιξη του Κιλιάν Μπαπέ.
Η φανέλα των Μαδριλένων είναι η πρώτη σε πωλήσεις στον κόσμο, από την οποία μάλιστα κερδίζουν περισσότερα από 250 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο χάρη στην Adidas και τους δύο χορηγούς που έχουν στο στήθος και το μανίκι: Fly Emirates και HP. Το άθροισμα των τριών καθιστά τη φανέλα της Μαδρίτης την πιο ακριβή από κάθε αθλητική οντότητα, γεγονός που μαζί με τις πωλήσεις την καθιστά μια… μηχανή που βγάζει χρήματα.
Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχουν πολλές ομάδες που συνήθως επιλέγουν το καφέ στις φανέλες τους ρούχα τους. Η πιο αναγνωρίσιμη ομάδα με αυτό το χρώμα είναι η γερμανική Σεντ Πάουλι.
Πρόσφατα, η Παρι Σεν Ζερμέν και η Άρσεναλ το έβαλαν στη «συλλογή» τους και πλέον σ’ αυτή τη σειρά θα μπει και η Ρεάλ Μαδρίτης, προσθέτοντάς τη ως εναλλακτική της πρώτης φανέλας.