Η εταιρεία Skroutz εξέδωσε ανακοίνωσε προκειμένου να αποσαφηνίσει τους λόγους που προκλήθηκε τόσο μεγάλη αναστάτωση σε πελάτες της και να ανακοινώσει πως διακόπτει τη συνεργασία της με την επιχείρηση “365shop”.
Σημειώνεται ότι ήρθαν στο φως της δημοσιότητας καταγγελίες καταναλωτών κατά της πλατφόρμας Skroutz για αγορές προϊόντων που δεν παραδόθηκαν παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά.
Οι καταγγελίες αφορούσαν ηλεκτρονικό κατάστημα που βρίσκονται κάτω από την «ομπρέλα» της Skroutz, με τους καταναλωτές να στρέφονται κατά της πλατφόρμας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα κύμα αντιδράσεων στο Twitter που καλούσε σε Cancel, ακύρωση την πλατφόρμα.
Η Skroutz στην ανακοίνωσή της διευκρινίζει ότι από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκρίθηκε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχώρησε σε λήξη- διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα.
Ταυτόχρονα, προχώρησε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών.
Άλλαξε χέρια η 365shop λέει η Skroutz
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το κατάστημα “365shop” με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών.
Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022. Τη Δευτέρα 4/4/2022 η Skroutz έλαβε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου της.
Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν έως τότε το κατάστημα. Παράλληλα οι καταναλωτές ενημερώθηκαν ώστε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.
Αποζημιώνει τους καταναλωτές η πλατφόρμα
Η Skroutz αποφάσισε να προχωρήσει σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, από την έναρξη του συμβάντος μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας -μέσω του Skroutz Marketplace – για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική η πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας 51,418.75 ευρώ.
Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του καταναλωτή
«Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του καταναλωτή ανά πάσα στιγμή και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συστήματα και διαδικασίες που προσφέρουν άμεση, γρήγορη και εύκολη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, συνδυαζόμενη με την κατάλληλη υποστήριξη και εξυπηρέτηση» σημειώνει η εταιρεία.