06:05
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
06:05
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Κίνα – Συντριβή Βοeing: Βρέθηκε το ένα μαύρο κουτί του αεροσκάφους με τους 132 επιβάτες – Η χειρότερη αεροπορική τραγωδία της χώρας από το 1994 (εικόνες & βίντεο)

«Μαύρο κουτί» του Boeing - Κίνα / Φωτογραφία: Twitter

«Μαύρο κουτί» του Boeing - Κίνα / Φωτογραφία: Twitter

23.03.2022
12:19
Τελευταία ενημέρωση: 23/03/2022 • 15:02
Βρέθηκε η μία ηλεκτρονική συσκευή καταγραφής της πτήσης του Boeing που συνετρίβη τη Δευτέρα (21/3) στη Κίνα με 132 επιβαίνοντες

Το ένα από το δύο «μαύρα» κουτιά της πτήσης του Boeing 737-800 που συνετρίβη τη Δευτέρα (21/3) στη Κίνα με 132 επιβαίνοντες, βρέθηκε όπως ανακοίνωσε σήμερα αξιωματούχος της υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (CAAC).

Το αεροπλάνο της China Eastern Airlines εκτελούσε την εσωτερική πτήση ανάμεσα στις πόλεις Κουνμίνγκ, στο νοτιοδυτικό τμήμα της Κίνας, και Καντόνα, στο νότιο, όταν συνετρίβη τη Δευτέρα σε δασώδη ορεινή περιοχή στην Γουτζού στο νότιο τμήμα της χώρας.

Εκατοντάδες πυροσβέστες, στρατιωτικοί, γιατροί, εθελοντές και τοπικοί πολιτικοί αξιωματούχοι κινητοποιήθηκαν για να βρουν ίχνη από τους επιβαίνοντες, προσωπικά τους αντικείμενα και τα μαύρα κουτιά του αεροπλάνου.

Υπεύθυνος της πολιτικής αεροπορίας (CAAC) δήλωσε χθες, Τρίτη (22/3), το βράδυ ότι προς το παρόν δεν έχει βρεθεί κανένας επιζών. Ωστόσο η σχεδόν κάθετη πτώση του αεροπλάνου προτού προκληθεί φωτιά δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ελπίδες.

Διακόπηκαν οι έρευνες λόγω κακοκαιρίας

Λίγο νωρίτερα σήμερα είχε ανακοινωθεί διακοπή των ερευνών λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων που πλημμύρισαν με νερό την περιοχή της συντριβής του αεροπλάνου, με τη λάσπη να καθιστά επικίνδυνο το έδαφος για τα σωστικά συνεργεία.

“Μπορεί να προκληθούν μικρές κατολισθήσεις”, δήλωσε δημοσιογράφος του δημόσιου τηλεοπτικού δικτύου CCTV, ο οποίος σημείωσε ότι εξακολουθεί να υπάρχει “οσμή κηροζίνης” στο σημείο, δύο ημέρες μετά την τραγωδία.

“Στο σημείο πρόσκρουσης του αεροπλάνου έχει δημιουργηθεί ένας τεράστιος λάκκος. Εκεί έχει συσσωρευτεί νερό (…) και σίγουρα θα είναι απαραίτητο να γίνουν εργασίες απάντλησης των υδάτων”, υπογράμμισε.

Η επιβεβαίωση του θανάτου των 123 επιβατών και των 9 μελών του πληρώματος του αεροπλάνου θα καταστήσει το δυστύχημα αυτό την χειρότερη αεροπορική τραγωδία από το 1994 στην Κίνα, όπου η αεροπορική ασφάλεια κρίνεται πολύ καλή από τους ειδικούς.

Σύμφωνα με την CAAC, όλοι οι επιβαίνοντες στο αεροπλάνο ήταν Κινέζοι.

Έκανε «βουτιά» 6.500 μέτρων σε 1 λεπτό

Σύμφωνα με τον εξειδικευμένο ιστότοπο FlightRadar24, το αεροσκάφος έχασε μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό κάπου 21.250 πόδια (6.477 μέτρα), προτού εξαφανιστεί από τα ραντάρ μετά τις 14:22 (τοπική ώρα· στις 08:22 ώρα Ελλάδας).

Κατόπιν, έπειτα από σύντομη άνοδο, άρχισε να χάνει ξανά ύψος, 4.625 πόδια (1.410 μέτρα), σύμφωνα με τον ιστότοπο, για να βρεθεί στα 3.225 πόδια (983 μέτρα) από τα έδαφος. Δεν υπάρχουν δεδομένα της πτήσης μετά τις 14:22.

Ο Ζαν-Πολ Τροαντέκ, ο πρώην διευθυντής της υπηρεσίας ερευνών και αναλύσεων για την αεροπορική ασφάλεια της Γαλλίας, τόνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο πως είναι «πάρα πολύ νωρίς» για να εξαχθεί οποιοδήποτε συμπέρασμα, όμως, πρόσθεσε, τα δεδομένα του FlightRadar είναι «πολύ ασυνήθιστα».

«Όλοι οι επιβάτες ήταν αναίσθητοι κατά την πτώση»

Μιλώντας στη Sun Online, η ειδικός σε θέματα αεροπορίας Σάλι Γκέθιν δήλωσε ότι τα δεδομένα πτήσης υποδηλώνουν ότι υπήρξε ένα «διάστημα 10 έως 20 δευτερολέπτων όπου ένας ή περισσότεροι από τους πιλότους ανέκτησαν τις αισθήσεις τους και προσπάθησαν να σώσουν το αεροπλάνο» πριν αυτό συντριβεί στο έδαφος. Όλοι όσοι επέβαιναν στο αεροσκάφος «θα πρέπει να ήταν αναίσθητοι» κατά την τελική αυτή βουτιά, υποστηρίζει η Γκέθιν.

Και πρόσθεσε: «Οι πιλότοι εκπαιδεύονται σε μεγάλο βαθμό σε προσομοιωτές. Αλλά στον πραγματικό κόσμο, μπορεί να συγκλονιστούν ή να αποπροσανατολιστούν από ξαφνικά γεγονότα. Αυτό είναι γνωστό ως φαινόμενο φόβου, και είναι πολύ δύσκολο να εκπαιδευτεί κανείς γι’ αυτό.  Ακόμη και οι έμπειροι πιλότοι μπορεί να αιφνιδιαστούν και τότε μπορεί να κάνουν κακές κρίσεις. Τώρα γίνονται προσπάθειες να αναγνωριστεί αυτό και να προσφερθεί πρόσθετη εκπαίδευση».

Η ίδια δήλωσε ότι είναι «πολύ νωρίς για εικασίες» σχετικά με το τι μπορεί να προκάλεσε τη συντριβή, αλλά ανάμεσα στα σενάρια θα μπορούσαν να είναι μια δυσλειτουργία του πίσω μέρους του αεροσκάφους, ο καιρός ή μια πληθώρα ζητημάτων που μπορεί να επηρέασαν το αεροσκάφος, όπως μια «μικρή φωτιά» ή ένα πρόβλημα καλωδίωσης. Πρόσθεσε ότι είναι «ασυνήθιστο» το γεγονός ότι ο συγκυβερνήτης είχε 30.000 ώρες πτητικής εμπειρίας, ενώ ο πιλότος είχε μόνο 7.000 ώρες στο ενεργητικό του.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση