To Netflix πρόσθεσε 18,9 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το τέταρτο τρίμηνο των εορτών, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα και την επιστροφή της δημοφιλούς κορεατικής σειράς «Squid Game» να προσελκύουν έναν αριθμό ρεκόρ νέων πελατών, όπως ανέφερε η εταιρεία την Τρίτη.
Η πλατφόρμα streaming ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές για τα περισσότερα σχέδια συνδρομής στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Πορτογαλία και την Αργεντινή, προκειμένου να επενδύσει περισσότερα σε προγραμματισμό. Στις ΗΠΑ, η βασική υπηρεσία με διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 1 δολάριο το μήνα, φτάνοντας τα 7,99 δολάρια, δηλαδή αύξηση 14%, ενώ το premium πακέτο θα κοστίζει 24,99 δολάρια, αυξημένο κατά 9% από την υπάρχουσα τιμή.
Οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στα αποτελέσματα, με τη μετοχή της Netflix να αυξάνεται περίπου 13% σε μετασυνεδριακή διαπραγμάτευση, ενισχύοντας την αξία της στο χρηματιστήριο κατά σχεδόν 50 δισεκατομμύρια δολάρια. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, η μετοχή της Netflix αυξήθηκε περισσότερο από 77%.
Η εταιρεία δήλωσε ότι το πρόγραμμα του τέταρτου τριμήνου ξεπέρασε τις εσωτερικές της προσδοκίες, με τον αγώνα πυγμαχίας Jake Paul εναντίον Mike Tyson να γίνεται το πλέον δημοφιλές αθλητικό γεγονός και τα δύο παιχνίδια του National Football League την ημέρα των Χριστουγέννων, να κατατάσσονται ανάμεσα στους αγώνες στην ιστορία του πρωταθλήματος που προβλήθηκαν περισσότερο.
Η υπηρεσία επωφελήθηκε επίσης από τη δεύτερη σεζόν της δυστοπικής σειράς «Squid Game», η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς πρωτότυπες σειρές της.
Η Netflix ανακοίνωσε ότι έχει το χαμηλότερο ποσοστό ακυρώσεων μεταξύ των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, με ποσοστό ακυρώσεων 1,8% τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Antenna.
Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει ξεπεράσει τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 και των απεργιών σεναριογράφων και ηθοποιών του Χόλιγουντ, παραδίδοντας νέες σεζόν των πιο δημοφιλών εκπομπών της, όπως το «Wednesday», μία σειρά βασισμένη στον χαρακτήρα από το franchise της οικογένειας Adams, και το υπερφυσικό «Stranger Things».
Επιπλέον, θα δώσει στο κοινό περισσότερα ζωντανά γεγονότα, όπως εβδομαδιαία επεισόδια της πάλης WWE «Monday Night Raw», καθώς και ταινίες όπως το «Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery» με τον Daniel Craig στον ρόλο του ντετέκτιβ Benoit Blanc, καθώς και μία νέα εκδοχή του «Frankenstein» από τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Guillermo del Toro.
Η Netflix εξασφάλισε επίσης τα δικαιώματα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Γυναικών της FIFA για το 2027 και το 2031, μια συμφωνία που δείχνει τη στρατηγική της να προσφέρει προγραμματισμό για ειδικά γεγονότα, αντί για πακέτα τακτικών αθλητικών διοργανώσεων.
Τα ζωντανά γεγονότα βοηθούν να προσελκύσουν διαφημιστές, ενισχύοντας τη στρατηγική διαφημίσεων της Netflix. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η έκδοση με διαφημίσεις της υπηρεσίας της αντιπροσωπεύει το 55% των νέων εγγραφών στις χώρες όπου είναι διαθέσιμη.
Αυτό το τρίμηνο θα είναι επίσης το τελευταίο κατά το οποίο η Netflix θα αναφέρεται σε προσθήκες συνδρομητών, καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται σε άλλες μετρήσεις απόδοσης, όπως τα έσοδα και τα κέρδη, μια αλλαγή που οι αναλυτές αποδίδουν στη μείωση του ρυθμού αύξησης των συνδρομητών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή 4,27 δολάρια, ξεπερνώντας την πρόβλεψη της Wall Street για 4,20 δολάρια ανά μετοχή, σύμφωνα με έναν μέσο όρο εκτιμήσεων από 34 αναλυτές.
Τα ετήσια λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, φτάνοντας τα 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της Wall Street για 10,1 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο, σύμφωνα με την LSEG.
«Μπαίνουμε στο 2025 με ισχυρή δυναμική», δήλωσε η Netflix στην ανακοίνωσή της προς τους επενδυτές, λέγοντας ότι πρόσθεσε ρεκόρ 41 εκατομμύρια συνδρομητές το 2024 και επανεκκίνησε την ανάπτυξή της.