16:58
19/01/2025
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
16:58
19/01/2025
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

«Καλό νέο» για τους Έλληνες χρήστες του TikTok η απαγόρευση της πλατφόρμας στις ΗΠΑ – Ο λόγος

Η εφαρμογή TikTok /Φωτογραφία: Unsplash

Η εφαρμογή TikTok /Φωτογραφία: Unsplash

19.01.2025
16:17
Τελευταία ενημέρωση: 19/01/2025 • 16:18
Τι θα γίνει με το TikTok στην Ελλάδα

Με δεδομένο ότι το TikTok διέκοψε την πρόσβαση των χρηστών του στις Ηνωμένες Πολιτείες τα ξημερώματα της Κυριακής, αφού δεν ελήφθησαν μέτρα λίγο πριν τεθεί σε ισχύ η εθνική απαγόρευση, ένα από τα ερωτήματα που εγείρονται είναι το ποιες θα είναι οι επιπτώσεις για τους Έλληνες δημιουργούς – χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Εκτιμάται από αναλυτές ότι, ως επακόλουθο, για την ελληνική κοινότητα χρηστών – δημιουργών περιεχομένου θα υπάρχει μεγαλύτερη διείσδυση στην Ελληνική Αγορά, αφού με τη μειωμένη ποσότητα περιεχομένου διαθέσιμου για παρακολούθηση, οι Έλληνες χρήστες του TikTok θα περιηγούνται σε λιγότερα βίντεο.

Ως εκ τούτου τα ελληνικά βίντεο θα έχουν μεγαλύτερη προβολή στο κοινό τους.

Αναμένεται, επιπλέον, ότι η απαγόρευση του TikTok ενδεχομένως να δώσει ώθηση σε άλλες πλατφόρμες δημιουργίας σύντομων βίντεο (βλ. Instagram reels).

Από την πλευρά τους, οι πελάτες – διαφημιζόμενοι ίσως εστιάσουν στις νέες πλατφόρμες, ενώ και οι παραγωγοί περιεχομένου (content creators) θα ενθαρρυνθούν θα εξελίξουν την ποιότητα του περιεχομένου τους με «φρέσκιες» ιδέες.

Το βασικότερο αρνητικό της διακοπής του TikTok είναι η απώλεια διεθνούς κοινού για τους Έλληνες δημιουργούς, αφού πολλοί έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μία διεθνή βάση θαυμαστών κυρίως από τις ΗΠΑ.

Επιπλέον, αρκετοί από τους Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου έχουν αναπτύξει συνεργασίες με brands και διαφημιστές μέσω του TikTok, και η εξέλιξη με την απαγόρευση ίσως οδηγήσει σε μείωση των διαφημιστικών τους εσόδων.

«Είναι πιο πιθανό να κλείσει στην Ευρώπη το TikTok ή να τουλάχιστον να περιοριστούν οι εφαρμογές αυτές παρά στις Ηνωμένες Πολιτείες» είπε ο Βασίλης Βασιλόπουλος, Υπεύθυνος προσωπικών δεδομένων στην ΕΡΤ, στην εκπομπή Newsroom στο ΕΡΤΝews.

Ενώ πρόσθεσε:

«Στην Ευρώπη υπάρχουν δύο δρακόντειοι νόμοι, υποχρεωτικοί κανονισμοί που πιάνουν μέχρι τα πέρατα της γης, ως νομικά συστήματα. Είναι ο GDPR, ο κανονισμός για τα προσωπικά δεδομένα και ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες. Και οι δύο είναι δρακόντειοι σε ό,τι αφορά στην προσωπική και την πνευματική πληροφορία».

Για το αν μπορεί να επηρεαστούν οι υπόλοιπες ψηφιακές πλατφόρμες, ο ίδιος υπογράμμισε:

«Νομίζω πως ναι. Επειδή ακριβώς δεν θα υπάρξει σκληρή στάση και θα υπάρξει ανοχή, θα δούμε να συμβαίνει αυτό που θα συμβεί αύριο. Δηλαδή στο ίδιο τραπέζι που κάθεται ο ιδιοκτήτης του TikTok, θα βρεθεί και ο ιδιοκτήτης του Facebook, ο Ζάκερμπεργκ. Θα κάθονται βέβαια και όλοι οι υπόλοιποι της Apple και ο Τζεφ Μπέζος από την Washington Post και την Amazon.

Όλοι αυτοί λοιπόν θα είναι η ηγεσία της επόμενης μέρας. Γιατί;

Γιατί ουσιαστικά τα δεδομένα και η ψηφιακή πρωτοπορία είναι αυτή τη στιγμή το βαρύ όπλο των Ηνωμένων Πολιτειών και θέλουν να μην το χάσουν από την Κίνα».

 



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση