00:06
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
00:06
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Μετρό Θεσσαλονίκης: Κάθε πόση ώρα θα έχει δρομολόγια, θα θυμίζει αυτό της Κοπεγχάγης!

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο μετρό της Θεσσαλονίκης / Φωτογραφία: Eurokinissi

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο μετρό της Θεσσαλονίκης / Φωτογραφία: Eurokinissi

09.09.2024
18:16
Τελευταία ενημέρωση: 10/09/2024 • 16:42
Τα δεδομένα για το Μετρό Θεσσαλονίκης

«Η 30η Νοεμβρίου είναι η  καταληκτική ημερομηνία απόδοσης στην κυκλοφορία του Μετρό Θεσσαλονίκης»,  επανέλαβε ο Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, αρμόδιος για τις υποδομές. Ο Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι θα θυμίζει αυτό της Κοπεγχάγης, καθώς επελέγη το ίδιο τροχαίο υλικό.

«Τα δρομολόγια σε ώρα αιχμής θα είναι κάθε 2,5 λεπτά», είπε ο κ. Ταχιάος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Action24.

«Το έργο αντιμετωπίστηκε εξ’ αρχής ως πολιτικό υποκείμενο και αυτό ήταν μεγάλο λάθος, παίρνοντας μία έκταση που υπερβαίνει τα όρια της Θεσσαλονίκης. Η πόλη επέτρεψε να χειραγωγηθεί πολιτικά και να εκτεθούμε στην Ευρώπη».

Για την επέκταση προς την Καλαμαριά, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι είναι εφικτό να λειτουργήσει στα τέλη του 2025. «Είναι θετικό ότι leader της κοινοπραξίας είναι η ΑΚΤΩΡ, μία εταιρεία η οποία τους τελευταίους μήνες απέδειξε ότι είναι απολύτως αξιόπιστη στα χρονοδιαγράμματά της και έχει «τρέξει» το έργο με πρωτοφανείς ρυθμούς. Η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου έγινε σε χρόνο ρεκόρ», πρόσθεσε.

Για τη δημιουργία νέας γραμμής, ο Υφυπουργός Υποδομών επεσήμανε ότι η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης κατέδειξε ότι η μεγαλύτερη ανάγκη βρίσκεται στη Βορειοδυτική Θεσσαλονίκη. Όμως, η επέκταση αυτή προϋποθέτει πρωτίστως να δοθεί η βασική γραμμή και να βρεθούν οι αναγκαίοι πόροι.

Αναφερόμενος στη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο κ. Ταχιάος εκτίμησε ότι είναι εφικτό να ολοκληρωθεί στο τέλος της δεκαετίας, παρά τα προβλήματα που έχουν προκύψει με δικαστικές προσφυγές στους σταθμούς των Εξαρχείων και του Ευαγγελισμού με το πάρκο Ριζάρη. Όπως τόνισε: «με μετριοπάθεια και σύνεση, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα αυτά. Χρωστάμε έργα στην Αθήνα».

Ερωτηθείς για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι η κατασκευή του Flyover ήταν απαραίτητη προκειμένου να λειτουργήσει ως επιπλέον διάδρομος πάνω από τον Περιφερειακό, που θα επιτρέψει την ταχύτερη παράκαμψη του κέντρου της πόλης. Εξέφρασε την κατανόησή του για τη δυσφορία που προκαλείται στη Θεσσαλονίκη, συμπληρώνοντας ότι περιορίζεται με την πρόοδο του έργου, ενώ διαβεβαίωσε ότι το έργο θα παραδοθεί στις 16 Μαΐου του 2027.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση