14:52
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
14:52
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

ΕΣΥ – Γραφεία Παραπόνων: Πόσοι πολίτες έκαναν καταγγελίες – Τι αλλάζει από 15 Σεπτεμβρίου

ΕΣΥ

ΕΣΥ

27.08.2024
14:41
Τελευταία ενημέρωση: 28/08/2024 • 16:21
Επανεκκίνηση για τα Γραφεία παραπόνων στα δημόσια νοσοκομεία στο ΕΣΥ επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με γνώμονα τον ασθενή και τις ανάγκες του

Recently updated on August 28th, 2024 at 04:21 pm

Επανεκκίνηση για τα Γραφεία παραπόνων στα δημόσια νοσοκομεία στο ΕΣΥ επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με γνώμονα τον ασθενή και τις ανάγκες του.

Στα δεκάδες Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας απευθύνθηκαν το περασμένο έτος 22.411 πολίτες υποβάλλοντας προφορικά παράπονα, μη καταγγελτικά αιτήματα, γραπτές καταγγελίες και ευχαριστήριες αναφορές. Με δεδομένο ότι πέρυσι επισκέφθηκαν το ΕΣΥ περίπου 4 εκατ. πολίτες για νοσηλεία, εξετάσεις και Επείγοντα, ο αριθμός εκείνων που τελικά αξιοποίησαν τις υπηρεσίες των Γραφείων είτε για θετικό είτε για αρνητικό λόγο είναι ιδιαίτερα χαμηλός όπως και ενδεικτικός της κατάστασης που ισχύει σε ό,τι αφορά αυτά τα Γραφεία.

Παρότι η ίδρυση και η λειτουργία των Γραφείων για τους πολίτες μέσα στα νοσοκομεία αποτελεί έναν σημαντικό θεσμό, αυτός παραμένει αναξιοποίητος. Οι πολίτες δεν γνωρίζουν τη σημασία και τη λειτουργία των Γραφείων, είχαν διαπιστώσει τον περασμένο Απρίλιο στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης τόσο η ηγεσία του υπουργείου όσο και η Ένωση Ασθενών Ελλάδας.

Έχοντας χαρτογραφήσει το τοπίο στα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας που (πρέπει να) υπάρχουν σε κάθε μεγάλο νοσοκομείο του ΕΣΥ και έχοντας σχεδιάσει τις παρεμβάσεις που χρειάζεται, η Γενική Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, κυρία Λίλιαν Βιλδιρίδη εξέδωσε τον Κανονισμό Ενιαίας Διαχείρισης Καταγγελιών και Παραπόνων από τα Γραφεία. Πρόκειται για ένα εργαλείο που ενεργοποιείται για πρώτη φορά στη χώρα μας στις 15 Σεπτεμβρίου και στο σύστημα υγείας ώστε να καθοδηγήσει τους υπαλλήλους των Γραφείων στην υποδοχή και τη διαχείριση των πολιτών και φυσικά των αιτημάτων τους με τρόπο ενιαίο, σταδιοποιημένο, διάφανο και για την προστασία των ασθενών. Αυτό που συνέβαινε μέχρι τώρα δεν αναιρεί τη διαφάνεια και την στήριξη των πολιτών, ωστόσο επαφιόταν σε κάθε Γραφείο ξεχωριστά και στο προσωπικό του από τη στιγμή που δεν υπήρχε Κανονισμός.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση